میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قرار است یک کارشناس سئو موفق شوید! ابتدای شروع فعالیتم به عنوان کارشناس سئو، همیشه برایم سوال بود چطور میتوانم بیشتر و بهتر رشد کنم و در کار خود بهترین باشم؛ از چه منابعی میتوانم استفاده کنم و تجربهام را افزایش دهم. حتی یک قدم فراتر از آن، چطور این دانش را در اختیار دیگران بگذارم؟ مدتها زمان برد و به این رسید که اگر برای شما هم این سوالات پیش آمده و به دنبال راه حل آن هستید، امروز وقتش ست! قرار ست یک کارشناس سئو موفق شوید!
موفق یعنی چه؟ ۵ خصوصیت کارشناس سئو
قبل از آن که به روشهای موفقیت بپردازیم لازم ست بدانیم موفقیت در چه چیزی تعریف میشود؟ یک سئوکار یا همان کارشناس سئو حرفهای که حداقل این ۵ خصوصیت را داشته باشد، میتواند مسیر موفقیت را پله پله طی کند.
گام با هم؛ خدمات با کیفیت و مسئولیت پذیری
مشتری مداری! مسئولیت پذیری از خصوصیاتی ست که باعث ماندگاری یک کارشناس سئو در ذهن کارفرما شده و حتی پس از سالها باز تمایل به همکاری با آن شخص را خواهد داشت؛ کیفیت خدمات سئو ارائه شده توسط یک کارشناس سئو و وقت شناسی و مسئولیت پذیری، اولین گام رسیدن به موفقیت ست.
یادگیری مداوم در کنار مشورت با اهل فن!
سئو یک دنیای بی پایان است! هر روز با تغییر الگوریتمهای گوگل، کارشناسان سئو با چالشهای جدیدی رو به رو خواهند شد؛ برای آن که یک کارشناس سئو موفق شویم، گامهای بعدی یادگیری پیوسته و مهمتر از آن پرسش و پاسخ و کسب تجربه از چندین کارشناس سئو با سابقه خواهد بود! یکی از بهترین فضاها برای ارتباط گیری، لینکدین ست؛ آن را دست کم نگیرید!
برنامهریزی؛ استراتژی با طعم خلاقیت
مهمترین خصوصیت یک کارشناس سئو، توانایی برنامهریزی و تدوین استراتژی سایت (بخوانید کسب و کار) ست. شما باید به مرور زمان با آشنایی با کسب و کارها و تحلیل رقبای بسیار، بدانید برای هر سایت چه کلیدواژه ای مناسب ست و چه استراتژی ای میتواند آن را به موفقیت برساند؛ منتهی وجه تمایز یک کارشناس سئو در این بخش خلاقیت اوست! بهترین استراتژیها با کمی چاشنی خلاقیت هستند! خلاقیتهایی مثل لینک سازی چند لایه در مبحث آف پیج و یا استفاده از کلیدواژههای سایت هدف در رپورتاژ در کنار نام برند!
اما این خصوصیات را چطور میتوان کسب کرد؟
نقشه راه موفقیت کارشناس سئو در نبض مارکتینگ
چندین سال زمان برد تا با مشورت تعداد زیادی کارشناس سئو، با آزمون و خطا و کسب تجربه به فرمول نهایی برای حرکت در مسیر سئو به شیوه اصولی رسیدیم. از امروز نوبت شماست! کارشناس سئو شدن دیگر کار سختی نیست! این شیوه تا کنون برای کارآموزان بسیاری جواب مثبت گرفته ست!
یادگیری، یادگیری، یادگیری! از هیچ منبعی غافل نشوید!
یادتان هست گفتیم باید همواره در حال یادگیری باشید؟ میخواهیم چند منبع یادگیری عالی معرفی کنیم:
لیست زیر بهترین سایتهای آموزش رایگان سئو برای شما هستند:
۱. HubSpot
۲. Moz
۳. Udemy
۴. Coursera
۵. NabzeMarketing
آموزشهای این سایتها به روز ترین آموزشهای سئو هر سال ست. اما به همین ختم نمیشود! برای یادگیری بهترین روش استفاده از تجربه دیگران است و کجا میتوان آن را یافت؟ سراسر گوگل! به سایت رقبا با دقت بیشتری نگاه کنید؛ در هر صفحه چه تعداد لینک استفاده کرده اند؟ چه تعداد بک لینک و از کجا دارند؟ معماری اطلاعات سایت چگونه است؟ هر چند وقت پست و مطلب جدیدی در سایت قرار داده اند؟ یک کارشناس سئو، چشمان ریزبینی دارد!
یادم میآید با آن که کارشناس سئو بودم و از Schema اطلاع داشتم اما هرکار میکردم برای سایت ظاهر نمیشد! این مسأله یک چالش بود که چطور رقبا داشتند و ما خیر! یک هفته در همه جا گشتم و کدنویسی رقبا را بررسی کردم و چه شد؟ مشکل کار را پیدا کردم! تنها باید نوع اسکیما را تغییر میدادم!
پیوسته در حال بهبود وضعیت باشید حتی اگر لینک ۱ گوگل هستید! دنبال نقاط ضعف سایتها باشید و آن را برای سایتتان بهبود دهید. کارشناس سئو موفق، یک فرد کنجکاو و جستجوگر ست!
لینک سازی مردمی | ارتباطات خود را گسترش دهید!
شاید سؤال شود برایتان که لینک سازی مردمی دیگر چیست؟ منظور ما برقراری ارتباط با سایر افراد و کارشناسان سئو است. هرچه ارتباطات بیشتر و مفیدتری داشته باشید، تجربیات بیشتری از اطرافیان خواهید آموخت. همانطور که قبلاً هم اشاره شد، لینکدین یکی از بهترین شبکات اجتماعی برای شماست! یک کارشناس سئو میتواند در این محیط با ارشدها و مدیرهای زیادی در ارتباط باشد و هر سؤالی که حتی شما ندانید، حتماً کسی برای پاسخ آن پیدا خواهد شد! فعالیت در این فضا را هماکنون شروع کنید!
ما به عنوان کارشناس سئو قطعاً یکی از اهداف اصلیمان رسیدن به صفحه اول و حتی لینک اول گوگل ست؛ اما آیا این کافیست؟ قطعاً خیر! بسیار پیش آمده حتی با رسیدن به صفحه اول ترافیک چندانی وارد سایت نشده و در نتیجه مشتری هم به وجود نیامده! پس یکی دیگر از اهداف اصلی شما باید افزایش ترافیک سایت باشد؛ برای اینکار به سراغ بسترهای دیگری بروید: یوتیوب، آپارات، توییتر، فیسبوک، وبلاگها و … از بهترین مکانها برای جذب ترافیک اند.
کلام آخر | نبض مارکتینگ
هر سؤالی داشتید میتوانید با مشاورین ما به شماره تماس ۰۲۱۸۸۸۱۵۹۴۳ در ارتباط باشید و سؤالات خود را بپرسید!
آژانس خلافیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
آیین نامه جدید واردات خودرو ابلاغ شد
چرا نرم افزار حسابداری آنلاین، امروزه یک ضرورت است؟
شرایط ابطال گارانتی خودرو اعلام شد
راهنمای کامل برای استایل اسپرت مردانه
قیمت دلار به ۵۲۹۲۴ تومان رسید
جوجهریزی امسال نسبتبه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت
راهنمای سفر به مشهد در خلوتترین زمانها
قیمت آجر سفال ۱۴۰۳؛ محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع دیوار ۲۰سانتی
بررسی مهمترین دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی
چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟
تقویت سئو با افزایش دامین اتوریتی و خرید ورودی گوگل
خدمات تخصصی شیشه اتومبیل تهران
قیمت سکه یک میلیون تومان افزایش یافت
برنجهای وارداتی در حال ترخیص است
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد