میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بدون شک هر زمان که شرایط اقتصادی در کشوری دچار مشکل شود، همه افراد جامعه را تحت تأثیر قرار میدهد، چه بسا بسیاری از کارخانههای تولیدی به دلیل همین مشکلات اقتصادی یا تعطیل شده اند یا تعدیل نیرو کرده اند. شرکت صنایع غذایی اصالت، اما با وجود تمام مشکلات ریز و درشت اقتصادی همچنان محکم و استوار پای کار ماند و در کنار اشتغالزایی برای هموطنان، فعالیتهای خیرخواهانه خود را بیشتر از پیش وسعت داد.
شرکت سیمین سپهر سپاهان با نام تجاری اصالت و بیش از چهار دهه سابقه فعالیت در حوزه صنایع غذایی، یکی از برندهایی است که در خاطره جمعی مردم این سرزمین جای دارد. این مجموعه علاوه بر کمک به تولید ملی و اشتغالزایی برای هموطنان خود، پیوسته در امور خیر نیز مشارکت داشته؛ نیازهای مردم مناطق محروم را دیده و مانند یک ایرانی اصیل برای همیاری هموطنان کم برخوردار، تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته است. شاید بتوان گفت برند اصالت بخش بزرگی از احترام عمومی و اجتماعی کسب شده را مدیون همین مسئولیت مدنی است که توجه مدیران این مجموعه در طول مدت فعالیتش به امر معطوف بوده است.
محمدعلی هادی پور، بنیان گذار صنایع غذایی اصالت از گذشته همواره در انجام امور خیر پیشقدم بوده و اکنون فرزندان وی در انجام کارهای خیرخواهانه، همپا و همراه پدر شده اند تا با یاری رسانی به افراد آسیب پذیر و آسیب دیده، بخش کوچکی از مسئولیت انسانی خود را انجام دهند.
بستری مناسب برای هدایت کمکهای مردمی
شرکت صنایع غذایی اصالت تاکنون برای انجام رسالت و وظیفه انسانی خود بارها به یاری مناطق محروم جنوب کشور همت گماشته و کمکهای شایان توجهی به مقوله مدرسه سازی در این مناطق کرده است. پیرو همین موضوع این شرکت به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید بازهم به یاری دانش آموزان محروم استان سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری شتافته و با مشارکت مردم هزاران بسته کمک تحصیلی در بین آنها توزیع کرد. هدف کمپین #همراه_با_اصالت، ایجاد بستر و مسیری مناسب برای هدایت کمکهای مردمی به سمت کودکانی بود که در این
روزگار دشوار و هفتههای اول مهر با کمبودهایی در زمینه تهیه لوازم تحریر و وسایل مورد نیاز مواجه هستند.
توزیع هزاران بسته آموزشی_تحصیلی
شرکت اصالت برای اجرای این پویش از مردم عزیز ایران دعوت کرد تا در این قدم نیک سهیم شوند. آنچه از دل این اقدام زیبا برآمد، مشارکت قابل توجه مردم بود؛ بیش از ۵ هزار بسته آموزشی_تحصیلی در بین دانش آموزان کم برخوردار مناطق محروم جنوب کشور توزیع شد تا بخشی از ملزومات مورد نیاز آنها برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شود. به همین سادگی و براساس احساس تعلق اجتماعی و قدردانی یک برند قدیمی از مخاطبان خود و وابستگی به مسئولیت اجتماعی، دل هزاران دانش آموز کم توان مالی در روزهای نخست مهر ماه شاد شد.
این تنها بخش کوچکی از اقدامات خیرخواهانه شرکت صنایع غذایی اصالت است. این شرکت پیشتر نیز با انجام فعالیتهای خیرخواهانه بسیاری از قبیل اهدا پمپ انسولین به بیماران دیابتی، اهدا صدها بسته کمک معیشتی به نیازمندان و بیش از ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی به کادر درمان، اهدا کمکهای مالی جهت کاشت حلزون گوش و همچنین اهدای ماسک و تخت خوابهای بیمارستانی در ایام شیوع ویروس کرونا به یاری هموطنان خود برخاسته است.
امکان شبکه سازی و ایجاد ارتباط بین خیرین
تعهد اجتماعی و مسئولیت پذیری از سوی شرکتها و سازمانها در یک کشور به رشد و تعالی جامعه کمک خواهد کرد. با توجه به تواناییهای مالی و گستردگی ارتباطات اجتماعی برندهای ایران، مخصوصاً برندهای قدیمی و ریشه دار مانند «اصالت»، ایجاد چنین کمپینهایی در راستای بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان ایرانی و هدایت صحیح کمکهای مردمی مؤثر خواهد بود. آنچه به عنوان فعالیت خیرخواهانه از شرکت صنایع غذایی اصالت دیده شد، بخشی از همین تعهد و مسئولیت اجتماعی است که برای انجام آن تمام تلاش خود را به کار گرفت.
اجرای چنین کمپینهایی میتواند با شبکه سازی و خلق ارتباط بین مجموعهای از خیرین که به دنبال راههای ارتباطی مطمئن برای اختصاص کمکهای بشردوستانه هستند، نسبت به نهادینه سازی حرکت اجتماعی فوق و تکرار آن مؤثر باشد. به امید روزی که همه با یاری یکدیگر و انجام تعهد و مسئولیت اجتماعی، دل هموطنانی که در مناطق محروم کشور زندگی میکنند را شاد کنیم.
آنچه در طول این کمپین گذشت، از صفر تا صد، در ویدئوی زیر قابل مشاهده است.
نگاهی کوتاه به صنایع غذایی اصالت
صنایع غذایی اصالت از سال ۱۳۵۹ (چهل سال پیش) با هدف عرضه محصولاتی سالم و با کیفیت پا به عرصه تولید مواد غذایی گذاشت.
این مجموعه، در حال حاضر با داشتن تقریباً ۸۵ SKU و بیش از ۴۰۰ نفر پرسنل، در شهرک صنعتی جی اصفهان در حال فعالیت است. اصالت در سبد محصولات خود گروههایی از محصولات متنوع مانند ترشیجات، شوریجات، آبلیموها، آبغورهها، مرباجات، زیتونها، ربها، کنسروجات، شربتها، سسها، عرقیجات و غیره را داراست. همچنین گروهی از متخصصین تحقیق و توسعه و شناخت بازار بی وقفه درحال تکمیل و به روز رسانی محصولات اصالت با توجه به نیازها و ذائقه مردم هستند.
صادرات به ۲۵ کشور دنیا و کسب تندیسها و افتخارات متعدد بخشی از دستاوردهای این مجموعه بزرگ است. میتوان امیدوار بود که حرکتها و کمپینهایی از این دست، الگویی کارآمد برای سایر برندها در خصوص اهمیت دادن به مسئولیتهای مدنی و اجتماعی شأن باشد.
لینک ویدئو آپارات:
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد
هدیه ای خاص برای فرزندتان با فروشگاه کودک شاپ
انواع دیوار سبک و ارزان
ترکیب رنگ تجهیزات اداری؛ ایجاد محیطی جذاب و کارآمد
قیمت طلا ۲۸ آبان؛ قیمت سکه ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد
اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
سرطان پروستات شایعترین علت مرگ و میر مردان/ضرورت معاینات دورهای
تقسیم ارث و ترکه و قوانین حقوقی که باید بدانید
معرفی مؤسسه حقوقی در سعادت آباد
راهنمای خرید عطر پاییزی؛ عطر و ادکلن مناسب پاییز کدام است؟
دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و پرو ۲۰۲۴؛ قیمت و ویژگی ها
قیمت میلگرد؛ نوسانات قیمت میلگرد و عوامل تاثیرگذار بر بازار فولاد
غذاهای محلی قشم؛ طعم بینظیر جنوب ایران
آیا ۵ روتین مهم و اساسی یک فروشنده حرفهای را میدانید؟
بهترین دریل شارژی کدام است؟ معرفی بهترین مارک های دریل شارژی
صادرات ۹۵ هزار تنی تخم مرغ در ۷ ماه؛ قیمت ثابت است