میرنیوز

بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان

بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان 2021-10-06T14:47:33+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یادگیری و تسلط بر زبان انگلیسی امروزه از حالت اینکه فقط بخواهید یک زبان خارجی را بلد باشید خارج شده و در بسیاری از موارد و برای بسیاری از افراد به یک الزام تبدیل شده است. برای دانش آموزان اگر می خواهند در کنکور سراسری موفق شوند یکی از دروس مهم زبان انگلیسی است و باید تا حد خوبی آن را بلد باشند تا بتوانند درصد بالایی در زبان انگلیسی کنکور کسب نمایند.

دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی با زبان انگلیسی سر و کار دارند و بسیاری از مراجعی که اساتید معرفی می نمایند به زبان انگلیسی است. برای موفقیت در کنکور ارشد و دکتری هم اینکه دانشجویان سطح زبان مناسبی داشته باشند به یک لزوم تبدیل شده است. علاوه بر بحث تحصیل در زندگی روزمره هم در بسیاری از موارد اینکه بتوانید به زبان انگلیسی حرف بزنید و مکالمه زبان را در حد خوبی بلد باشید بسیار لازم و ضروری است. برای بحث مهاجرت و یا تحصیل در خارج از کشور هم تسلط بر زبان و داشتن مدرک آیلتس یا تافل کاملا لازم است. تمام این موارد نشان می دهد که بسیار خوب است از روش های عالی و بهینه برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم استفاده نمائیم. در این مقاله سعی شده است روش هایی پربازده و مفید برای یادگیری سریع مکالمه و گرامر زبان معرفی شود.

بسیاری از افراد برای آموزش زبان به آموزشگاهها مراجعه می نمایند. البته اگر زمان زیادی برای یادگیری مکالمه انگلیسی دارید و عجله ای ندارید این روش هم می تواند مفید باشد. اما در هر صورت روش های بهتر و پربازده تری هم برای یادگیری سریع تر زبان وجود دارد. می توانید از سایت های خوب آموزش زبان رایگان مانند britishcouncil.org، duolingo.com، phrasemix.com، englishcentral.com و .... هم برای آموزش سریع تر انگلیسی استفاده نمائید.

معلم خصوصی زبان انگلیسی، یک راهکار عالی برای یادگیری سریع!

یکی از بهترین روش های برای یادگیری سریع زبان انگلیسی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان است. این کلاس ها مزیت های بسیار زیادی دارد که شاید بتوان برای آن یک مقاله هم نوشت. کلاس های خصوصی زبان به گونه ای برگزار می شود که دقیقا متناسب با نیازهای شما باشد. در کلاس های گروهی سرفصل های مشخصی تدریس می شود و شما باید خودتان را با کلاس هماهنگ نمائید. اما معلم خصوصی زبان خوب و با تجربه خودش را با شما هماهنگ می کند و به تناسب نیازی که دارید مطالب مناسب را ارائه می نماید. ممکن است در کلاس های آموزشگاه های زبان که به صورت مجازی، آنلاین و یا حضوری برگزار می شود بعضی از مطالب را متوجه نشوید و برخی از مطالب هم برای شما خسته کننده باشد. شما نمی توانید سرفصلها را تغییر دهید. اما وقتی یک معلم خصوصی عالی زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری برای خودتان انتخاب می کنید، در چنین شرایطی کلاس به گونه ای پیش می رود که برای شما ۱۰۰ درصد مفید باشد. استاد شما برای هر شاگرد سرفصل های مشخص متناسب با توانایی های آن شاگرد را ارائه می نماید.

نکته بسیار مهم دیگر اینکه در کلاس های گروهی اگر ۱۰ نفر زبان آموز حضور دارند و ۶۰ دقیقه کلاس برگزار می شود، به هر زبان آموز ۶ دقیقه زمان برای حرف زدن و اظهار نظر می رسد. در کلاس های خصوصی تمام زمان در اختیار شما خواهد بود و بازدهی این کلاس ها هم به مراتب بیشتر است. ممکن است قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی بیشتر باشد، اما در عوض بازدهی آن هم چندین برابر است.

بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان

یادگیری زبان انگلیسی در خانه با کلاس های آنلاین زبان انگلیسی

اگر برای موفقیت در آزمون آیلتس، یادگیری مکالمه زبان، قبول شدن در امتحان زبان و یا هر هدف دیگری زمان دیگری در اختیار دارید استفاده از کلاس های آنلاین زبان که در منزل برگزار می شود بسیار مفید است. یک معلم آیلتس خوب می تواند در تعداد محدودی جلسه خصوصی آنلاین شما را به بهترین نتیجه برساند. در این حالت شما در منزل خودتان هستید و در ایام کرونایی لازم نیست بیرون بروید و در جمع حاضر شوید و در ضمن وقت شما هم در مسیر رسیدن به کلاس تلف نخواهد شد. یک معلم خصوصی آیلتس مجرب می تواند به شما کمک کند در این آزمون مهم نمره بالای ۷ و حتی ۸ بگیرید. کلاس های آنلاین به نسبت کلاس خصوصی زبان حضوری که در منزل برگزار می شود در شرایط فعلی بسیار مناسب تر است و هزینه کمتری هم دارد.

در کنار کلاس های خصوصی زبان اگر می خواهید برای شرکت در آزمون آیلتس خودتان مطالعه کنید کتاب هایی مانند The Key to IELTS Speaking و IELTS ACADEMIC ۱۴ PLUS نوشته مازیار محمدی می تواند منابع خوبی باشد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان و بهترین سن برای شروع یادگیری زبان

نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه پاریس دسکارته نشان داد که کودکان بالای ۲۰ ماه توانستند به همان روشی که فرانسوی را حرف می‌زدند به انگلیسی نیز مسلط شوند. به گفته این محققان، ذهن کودکان در این سن به طور مطلوبی می‌تواند اشکال مختلف واژگانی زبان‌های مختلف را درک و یاد بگیرد.

بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان

روش های دیگر برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم

حین رانندگی می توانید به نوار آموزش زبان انگلیسی گوش دهید و یا به کانالی از رادیو گوش دهید که مطالبش را به زبان انگلیسی ارائه می کند. راهکار بعدی که وجود دارد شرکت در کلاس های بحث آزاد free discussion است. برای آموزش زبان در مدت زمان کمتر فیلم های انگلیسی ببینید. به هر میزان بیشتر فیلم ببینید و بیشتر گوش دهید سریع تر یاد می گیرید. دقت کنید که زبان انگلیسی را به صورت مداوم بخوانید و یادگیری آن را قطع نکنید. در کنار این موارد می توانید از کتاب های خود آموز زبان انگلیسی در منزل مانند Practical English Usage، Vocabulary In Use، Tactics for listening برای تقویت لیسینینگ شما، Speakout برای تقویت مکالمه و .... استفاده کنید. در کلاس های آموزش زبان کتاب های دیگری مانند Solutions , long Man Writing , Top Notch، Touch Stone , Four Corners, Q Skills, North Star و .... تدریس می شوند.

بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی، انتخاب معلم خصوصی با نرخ مناسب از ایران مدرس

به عنوان مثال اگر می خواهید به خوبی به زبان انگلیسی حرف بزنید استفاده از کلاس خصوصی بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و کل ایران می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس کاملترین لیست مدرسن تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس ارائه شده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید زبان انگلیسی در ارتباط باشید. شماره مستقیم اساتید زبان انگلیسی، نرخ درخواستی ایشان برای هر ساعت تدریس زبان انگلیسی، سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسین، فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی برای بسیاری از اساتید در مرجع تدریس خصوصی ایران مدرس ثبت شده است و می توانید با آگاهی کامل یک استاد خوب زبان برای خودتان انتخاب نمائید و مستقیم با خود اساتید برای برگزاری کلاس حرف بزنید.

اگر می خواهید یک استاد فوق العاده برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم داشته باشید و کاملترین لیست مدرسین زبان را ببینید به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)