میرنیوز

بهترین ارقام نهال گردو در شهر اصفهان کدام‌ها است؟

بهترین ارقام نهال گردو در شهر اصفهان کدام‌ها است؟ 2021-10-06T12:23:00+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شهر اصفهان یکی ازخوش آب وهواترین و مساعدترین شهرهای کشورمان برای کاشت نهال گردو است. این شهر که مرکز استان اصفهان است؛ صد و شصت و پنجمین شهر پرجمعیت درخاورمیانه به حساب می‌آید. شهر اصفهان از شمال و شمال غرب با کویر محصور شده است. از این رو در این بخش‌ها آب وهوای گرم‌تری دارد و در قسمت‌هایی از غرب و جنوب غربی به رشته کوه زاگرس می‌رسد که آب وهوای آن را سرد و کوهستانی نموده است. یکی از بهترین ارقام میوه در شهر اصفهان گردو و زیتون است. هم در قسمت‌های گرمسیری و هم در بخش‌های سردسیری این شهر می‌توانید ارقام گردوی مناسب بکارید و بهترین باردهی را از درختان تجربه کنید. کافیست ارقام گردوی مناسب و سازگار با هر بخش را به‌خوبی بشناسیم و با آگاهی از نحوه‌ی نگهداری و پرورش درختان؛ بهترین باغ گردوی اصفهان را احداث نمایید. اگر قصد دارید بهترین باغ گردوی دراصفهان را احداث کنید با ما در نهالستان پالیز گردو همراه باشید.

آب وهوای و شرایط اقلیمی شهر اصفهان چگونه است؟

شهر خوش آب و هوای اصفهان به علت موقعیت خاص جغرافیایی، وجود موزه‌ها و بناهای تاریخی هرساله مقصد سفر بسیاری از مسافران است. این شهر از شمال با شهر خورزوق و دولت آباد و از شرق با سجزی و اردستان و بهارستان همسایه است. در جنوب آن کوه صفه قرار دارد. در غرب اصفهان به شهرهای خمینی شهر و شاهین شهر و دریاچه پیاز محدود می‌شود.

آب و هوای شهر اصفهان دارای ۲ جریان اصلی است. جریان هوای سرد که از سمت جنوب و غرب وارد می‌شود و جریان هوای گرم و خشک که در بخش‌های شمالی، هوای این شهر را گرم می‌کند. جابجایی هوا در این شهر انجام نمی‌شود. سرعت باد معمولاً بین ۴.۳ تا ۸.۲ متر بر ثانیه است. دمای هوای اصفهان حداکثر ۳۹ و حداقل ۱۸- درجه‌ی سانتیگراد است. این شهر در فصل زمستان بارش برف و باران متوسطی دارد.

ارتفاع ازسطح دریا درشهر اصفهان چقدراست؟

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید نهال گردو اصفهان باید به آن توجه کنید؛ ارتفاع ازسطح دریا است. شهر اصفهان دارای ۲ بخش اصلی است. بخش‌هایی از غرب و جنوب که با رشته کوه زاگرس همسایه است؛ به علت نزدیکی به‌کوهستان دارای ارتفاع بیشتری است، همچنین بیشتر شهر اصفهان را دربرمی گیرد. و بخش‌هایی از شمال و شمال شرقی آن به‎علت قرار گیری در نزدیکی کویر؛ پست‌تر است. به طورکلی ارتفاع از سطح دریا به‌ صورت میانگین اعلام می‌شود. ارتفاع از سطح دریای این شهر ۱۵۷۰ متر است. شیب شهر از جنوب به شمال و از غرب به شرق است. شما باید توجه فرمایید که باغ شما در کدام بخش ازاین شهر قرار دارد. توصیه می‌کنیم در بخش‌های شمالی و شمال شرقی از ارقامی با مقاومت گرمایی بالاتر که در ادامه به آنها اشاره می‌نماییم استفاده کنید. در بخش‌های غربی و جنوبی نیز باید از درختان با مقاومت سرمایی بالاتر و همچنین دیرگل‌تر استفاده کنید تا درختانتان در اثر سرماهای شدید و کوهستانی نسوزند. البته ارقامی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم در دسته‌ی بهترین ارقام گردوی اصفهان بوده و دارای تحمل مناسبی نسبت به‌ سرما و گرما هستند.

بهترین ارقام گردو برای کاشت در شهر اصفهان کدام است؟

بهترین ارقام گردو برای کاشت درشهر اصفهان

باتوجه به‌آب وهوا و شرایط اقلیمی در شهر اصفهان به‌خصوص ارتفاع ازسطح دریا؛ در این قسمت قصد داریم تا بهترین نهال‌های گردو برای کاشت در این شهر را معرفی نماییم.

نهال گردوی پالیزکانادایی

بهترین ارتفاع ازسطح دریا برای کاشت نهال گردوی پالیز کانادایی بین ۰ تا ۳۰۰۰ متر است. این رقم با باردهی بسیارعالی سالیانه تا ۱۶ تن (حدود ۲ برابر بیشتر ازسایر ارقام گردو) یکی از بهترین ارقام نهال گردو در شهر اصفهان شناخته می‌شود. عمر اقتصادی این رقم بیش از ۱۰۰ سال است. یعنی با یکبار خرید نهال گردوی پالیز کانادایی در اصفهان و کاشت آن در باغ می‌توانید تا بیش از ۱۰۰ سال از محصول دهی حداکثری درختان بهره مند شوید. این رقم مقاومت سرمایی و گرمایی بسیار عالی دارد و برای کاشت در قسمت کویری و کوهستانی مناسب است.

نهال گردوی فرنور پیوندی

یکی دیگر از بهترین ارقام گردوی شناخته شده در شهر اصفهان؛ نهال گردوی فرنور پیوندی است. این رقم پیوندی با ۸ تن باردهی یکی دیگر از ارقام پربارده در بین درختان گردو شناخته می‌شود. این رقم قادر است در ارتفاع بین ۰ تا ۳۰۰۰ متر از سطح دریا به خوبی رشد کند بنابراین هم در مناطق با ارتفاع پایین و هم برای کاشت در مناطق مرتفع مناسب است. عمر اقتصادی این رقم نیز بیش از ۱۰۰ سال است.

نهال گردوی چندلر پیوندی

اگر قصد خرید نهال گردوی چندلر در اصفهان را دارید. ابتدا باید از شرایط خاص این نهال آگاه شوید. ارتفاع از سطح دریای مناسب برای کاشت این رقم بین ۰ تا ۱۵۰۰ متر است. بنابراین کاشت نهال گردوی چندلر در مناطق با ارتفاع کمتر توصیه می‌شود. این رقم قادر است بیش‌از ۱۰۰ سال عمر کرده و به صورت میانگین تا ۷ تن در هکتار باردهی داشته باشد.

نهال گردوی تویسرکان

علت اصلی خرید نهال گردو تویسرکان در شهر اصفهان، محصولات درشت و باکیفیت آن است. وزن میوه‌ی این رقم به همراه پوسته‌ی چوبی آنها به ۱۶ گرم می‌رسد که در بین سایر ارقام گردو؛ درشت‌تر است. ارتفاع از سطح دریا برای کاشت این رقم ۰ تا ۳۰۰۰ متر است. با کاشت نهال گردو تویسرکان در این ارتفاع عمر اقتصادی درختان تا ۵۰ سال افزایش می‌یابد. محصول دهی درختان حدود ۶ تن است و فروش میوه‌های آن با سودآوری بسیار بالایی برای باغداران محترم همراه است.

پرطرفدارترین ارقام گردو ازنگاه باغداران اصفهانی کدام است؟

خرید عمده نهال گردو شناسنامه دار جهادکشاورزی در اصفهان

اگر در باغ‌های شهر اصفهان قدم بزنید متوجه می‌شوید که باغداران اصفهانی بیشتر ازارقام خاصی دراین شهر بهره می‌برند. تجربه نشان می‌دهد ارقام زیر در شهر اصفهان بهترین باردهی و سازگاری را داشته و پرطرفدارترند؛

نهال گردوی چندلر پیوندی

به علت سازگاری پذیری بسیار عالی نهال گردوی چندلر پیوندی باغداران زیادی به کاشت آن درشهر اصفهان توجه نشان داده‌اند و خرید نهال گردوی چندلر پیوندی بسیار مورد توجه باغداران محترم قرار گرفته است. جهت کسب اصلاع از قیمت نهال گردو در اصفها ن با نهالستان پالیز تماس بگیرید.

نهال گردوی فرنور پیوندی

به طورکلی ارقام پیوندی به علت اصلاحاتی که روی آنها انجام گرفته است؛ کلیه ویژگی‌های مثبت درنهال بهبود یافته و ویژگی‌های منفی در نهال برطرف خواهد شد. خرید نهال گردوی فرنور پیوندی تولید شده توسط نهالستان پالیزگردو؛ یکی ازبهترین انتخاب‌ها با سازگاری حداکثری در شهر اصفهان است.

بهترین نهالستان گردو درشهر اصفهان کدام است؟

نهالستانی از نگاه باغداران اصفهانی مناسب‌تر است که بهترین خدمات را در زمان کوتاه‌تر و همچنین هزینه‌ی مقرون به صرفه تری ارائه دهد. نهالستان معتبر اصفهان باید دارای گواهینامه معتبر از جهاد کشاورزی بوده و با استفاده از به‌روزترین تجهزات و دانش کشاورزی، اقدام به تولید و فروش نهال گردو اصفهان بنماید. نهالستان پالیز گردو یک نهالستان کامل است. این نهالستان اصفهان که بیش‌ازنیم قرن است فعالیت رسمی و حرفه ای خود را آغاز نموده است. امروزه به یکی از بزرگترین نهالستان در سرتاسر تبدیل شده است. نهالستان پالیزگردو با مدیریت جناب آقای سعید قاسمی کلیه مجوزهای لازم را از جهاد کشاورزی دریافت نموده و امروزه به عنوان بهترین نهال فروشی اصفهان شناخته می‌شود. نهالستان پالیز گردو با استفاده از به‌روزترین تجهیزات و امکانات و دانش روز باغداری اقدام به تولید ارقام نهال گردوی اصلاحی با مقاومت بیشتر و عمر اقتصادی و محصول دهی بالاتر نموده است. برخی از نهال‌های تولیدی انحصاری این نهالستان دارای محصول دهی و عمر اقتصادی تا ۲ برابر بیشتر ازسایر ارقام گردو هستند. نهالستان پالیزگردو به همراه کلیه نهال‌های تولیدی خود گواهی سلامت و ضمانتنامه ی کتبی ارائه می‌دهد تا شما را از خریدی مطمئن آسوده خاطر نماید.

وب‌سایت تخصصی خرید و فروش انواع ارقام تجاری نهال گردو: palizgerdo.ir

وب‌سایت تخصصی خرید و فروش انواع ارقام تجاری نهال میوه: paliznahal.com

شماره تماس‌ها: ۰۹۰۲۱۸۳۲۳۹۳/ ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳ / ۰۹۳۳۱۸۳۲۳۹۳/ مهندس سعید قاسمی

آدرس: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)