میرنیوز
به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی دکتر ساینا،؛ این استارتاپ که از سال ۹۶ به صورت تخصصی در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی مشغول ارائه خدمات است با پوست اندازی و تغییراتی در زمینه هویت بصری خود به استقبال تولد ۵ سالگی خود رفته است.
لوگوی پیشین دکترساینا که با ترکیبی از نبض و قلب روایت قلب سالم را در برداشت، در این تغییرات با ترکیب یک قلب سالم و یک پر در میان قلب به شکل لوگوی جدید درآمده تا در هدف ارتباط سریع مخاطب با رابط کاربری در یک مسیر باشد.
حسین مولوی مدیر تیم مارکتینگ دکترساینا در رابطه با اینکه چطورشد که بعد از سالها فعالیت دکترساینا در پی تغییراتی در زمینه لوگو گام برداشت تاکید میکند:« فعالیتهای بازاریابی دکترساینا در ماههای که شکل برونگراتری به خود گرفته است. با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم با یک هویت بصری واحد، در زمینه فعالیتهای برندینیگی به صورت هدفمندانهتری گام برداریم. با توجه به اهدافی که داشتیم علاوه بر یکپارچه سازی عناصر بصری، نیاز به لوگویی داشتیم که به معنا و کارکرد دکتر ساینا نزدیک تر باشد.»
مدیر مارکتینگ دکترساینا در خصوص علت استفاده ازترکیب پر و قلب در لوگوی جدید اینگونه توضیح میدهد:« ساینا اسم دوم سیمرغ درمانگر افسانهای شاهنامه است. در روایات شاهنامه، سیمرغ درمانگری بود که با اهدای ۳ پر به زال از او میخواهد در زمان نیاز با آتش زدن هر پر سیمرغ از او کمک بطلبد. درمانگری سیمرغ در داستانهای اساطیری ما جایگاه ویژهای دارد و با توجه به این موضوع که ما نیز در زمینه سلامتی فعالیت داریم و در انتخاب اسم هم نیم نگاهی به سیمرغ و نام دومش یعنی ساینا داشتیم، به این نتیجه رسیدم که به همان سرعت آتش زدن پر سیمرغ میتوانیم به افراد کمک کنیم. با توجه به تمام این موارد همه ی اعضای تیم روی لوگوی جدید به توافق رسیدیم.»
مولوی در انتها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تغییرات نوید دهنده آینده و اتفاقاتی جدید در دکتر سایناست تاکید میکند:« قطعا در آینده ای نه چندان دور دکترساینا علاوه بر تبدیل شدن به سوپر اپلیکیشن سلامت ایران، با توسعه های ویژهتر نسبت به رقبا، جایگاه نخست حوزه سلامت را در بخش های مختلف به خود اختصاص می دهد. همچنین اقدامات خارج شدن دکترساینا از مرزها و ارائه سرویس به بقیه مردم فارسی زبان جهان کلید خورده است و در آینده خبرهای مهمی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.»
سامانه دکترساینا به عنوان اولین استارتاپ حوزه مشاوره آنلاین پزشکی در سال ۹۶ استارت کار خود را زده و طی دو سال اخیر و پس از ورود ویروس کرونا به ایران و جهان با رشد قابل توجهی روبه رو شد. باید دید تغییرات بصری و لوگوی جدید دکترساینا در ادامه مسیر این استارتاپ چه تاثیرات مثبتی خواهد داشت.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
آیین نامه جدید واردات خودرو ابلاغ شد
چرا نرم افزار حسابداری آنلاین، امروزه یک ضرورت است؟
شرایط ابطال گارانتی خودرو اعلام شد
راهنمای کامل برای استایل اسپرت مردانه
قیمت دلار به ۵۲۹۲۴ تومان رسید
جوجهریزی امسال نسبتبه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت
راهنمای سفر به مشهد در خلوتترین زمانها
قیمت آجر سفال ۱۴۰۳؛ محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع دیوار ۲۰سانتی
بررسی مهمترین دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی
چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟
تقویت سئو با افزایش دامین اتوریتی و خرید ورودی گوگل
خدمات تخصصی شیشه اتومبیل تهران
قیمت سکه یک میلیون تومان افزایش یافت
برنجهای وارداتی در حال ترخیص است
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد