میرنیوز

بهترین مارک های ساعت مچی در گالری نقش زمان

بهترین مارک های ساعت مچی در گالری نقش زمان 2021-09-25T16:58:52+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نقش زمان، مسئله این است که چرا با وجود اینکه هر کسی می تواند با نگاه به گوشی خود به راحتی از زمان مطلع شود، اما هنوز هم بیشتر افراد به استفاده از ساعت های مچی علاقه دارند؟ دلیل این موضوع این است که امروزه ساعت های مچی به یکی از اکسسوری های مهم تبدیل شده اند و نقش مهمی در استایل هر شخص ایفا می کنند. اگر شما هم می خواهید یک استایل بی نظیر و بی نقص داشته باشید، باید یک ساعت مچی متناسب با استایل خود انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم در خصوص سه مورد از بهترین برندهای ساعت مچی، یعنی کاسیو، سیتیزن و سیکو با شما صحبت کنیم. همراه ما باشید!

معرفی ساعت مچی کاسیو

کاسیو یکی از معتبرترین برندها در زمینه ساعت مچی می باشد و از طرفداران زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. ساعت کاسیو یک کمپانی ژاپنی است که در سال 1946 تاسیس شده و از آن زمان تاکنون به صورت مرتب در حال پیشرفت و ارائه محصولات با کیفیت می باشد.

ساعت کاسیو در مدل های بسیار متنوعی تولید می شود که هر کدام برای استایل خاصی قابل استفاده هستند. ویژگی کلی ساعت های مچی کاسیو شامل جان سختی و دوام بالای آن ها، استفاده از موتور اختصاصی کاسیو، مصرف بهینه و قیمت مناسب می باشد. این ساعت ها مقاومت بالایی در برابر آب، ضربه و... دارند و علت اصلی محبوبیت ساعت کاسیو هم همین است.

ساعت کاسیو دارای چندین زیرمجموعه مختلف می باشند که از ان جمله می توان به جی شاک، بیبی جی، ادیفایس، پروترک، وینتیج، کلاسیک، دیتا بانک و ویوسپتور اشاره کرد. در واقع می توان گفت کاسیو برای هر سلیقه و شخصیتی یک انتخاب ایده آل دارد! رنج قیمت این ساعت ها هم به گونه ای است که هر کسی در هر قشر از جامعه که قرار داشته باشد، بتواند ساعت مناسبی خریداری کند.

معرفی ساعت مچی سیتیزن

کمپانی سیتیزن یکی دیگر از شرکت های معروف تولیدکننده ساعت مچی می باشد که توانسته به خوبی خود را در دل تمام افراد جا بدهد! به طوری که حتی اگر تاکنون از ساعت های این برند خرید نکرده باشید، اما حداقل نام آن را شنیده اید.

اولین محصول تولیدی شرکت سیتیزن مربوط به سال 1917 می باشد؛ در حقیقت این شرکت توسط یک جواهرساز مشهور به نام کامه کی چی یامازاکی به وجود آمد که موفق شد یکی از بهترین و شیک ترین ساعت های مچی را طراحی کند.

شرکت سیتیزن توانست در طی سال ها از جدیدترین و مدرن ترین تکنولوژی های جهان استفاده کرده و روز به روز کیفیت محصولات خود را ارتقا دهد؛ تا جایی که امروز از ساعت مچی سیتیزن به عنوان یکی از بهترین برندهای ساعت مچی یاد می شود. این شرکت هم اکنون سیصد مهندس دارد که سعی می کنند به طور مداوم ساعت هایی با ویژگی های جدیدتر را طراحی کرده و روانه بازار کنند.

بهترین مارک های ساعت مچی در گالری نقش زمان

ساعت سیتیزن در تمام سال های فعالیت خود موفق شده لقب اولین را برای موارد مختلف به خود اختصاص دهد. برای مثال این کمپانی به عنوان اولین دقیق ترین ساعت دنیا در سال 1975، اولین ساعت خورشیدی در سال 1976، اولین ساعت ضد آب و مجهز به دماسنج در سال 1983، اولین ساعت شیرجه با سنسور الکترونیکی در سال 1994، باریک ترین ساعت مچی با ضخامت کمتر از 1 سانتی متر و... شناخته می شود.

این ایده های خلاقانه و نوآوری های شگفت انگیز، صنعت ساعت سازی جهان را متحول کرده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. از طرفی دیگر، زیبایی و جذابیت این ساعت به همراه دوام و ماندگاری بالای آن هم دلیل محکمی برای این است که به هر طریقی که شده نسبت به خرید آن اقدام کنید!

ساعت های مچی سیتیزن هم تنوع قابل قبولی دارند و می توانند برای تمام افراد با هر سلیقه و استایلی مناسب باشند. قیمت این ساعت ها هم با توجه به ویژگی های شگفت انگیزی که ارائه می دهند کاملا مناسب است.

به طور کلی، ساعت های مچی سیتیزن به سه دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از:

ساعت سیتیزن کوارتز که با باطری کار می کنند.

ساعت سیتیزن مکانیکی (اتوماتیک) که دارای یک وزنه فلزی هستند. این وزنه با حرکت دست می چرخد و انرژی مورد نیاز ساعت را فراهم می کند.

ساعت سیتیزن اکودرایو (شارژ نوری) که انرژی مورد نیاز خود را از نورهای طبیعی و مصنوعی دریافت می کنند.

لازم به ذکر است بیشتر تمرکز شرکت سیتیزن روی ساعت های اکودرایو قرار دارد.

برای اطلاع از محصولات و قیمت‌ها می‌توانید نام گالری نقش زمان را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره ۲۶۷۰۲۳۶۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره‌های خوب کارشناسان فروشگاه نقش زمان برای انتخاب بهتر در خرید بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود
2021-10-22T13:55:56+03:30
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۴۰ تن مرغ گرم در میادین میوه و تره بار پایتخت طی روزهای تعطیل خبر داد.

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد
2021-10-22T11:02:30+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، جمعه، در حالی رشد کرد که ارزش دلار در مقابل ارزهای مهم جهان پایین آمد.

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)