میرنیوز

تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟

تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟ 2021-09-25T15:12:13+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، همراه با فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، واحدهای تعمیرات موبایل زیادی هم به وجود آمده‌اند که همگی ادعا دارند در این کار متخصص هستند؛ البته گرفتن مجوز برای این فعالیت، مسیر ساده و آسانی دارد و از قضا شغل پردرآمدی هم هست. اما ابتدا باید دانست که همه این افراد متخصص و حرفه‌ای نیستند و سپس در نظر داشت که سپردن تعمیرات موبایل به افراد غیرحرفه‌ای ممکن است هزینه تعمیر موبایل بیشتری به ما تحمیل کند. افراد غیرمتخصص به دلیل ناآگاهی، ممکن است به دیگر قطعات موبایل­­ آسیب برسانند، قطعات بی‌کیفیت را جایگزین قطعات اصلی کنند و بسیاری خطاهای دیگر که از افراد ناشی بعید نیست.

تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟

از این رو در ادامه نکاتی چند در باب تعمیرات موبایل گوشزد می‌شود.

در ابتدای امر باید توجه داشت که تعمیر گوشی تلفن همراه کار ساده‌ای نیست و به تخصص و ظرافت نیاز دارد، به تبع سپردن گوشی به هرکسی که ادعای تعمیرکاربودن دارد، می‌تواند زیان‌بار باشد. گام دوم، پیدا کردن تعمیرگاه موبایل معتبر است چرا که اگر سایت یا واحد تعمیراتی، اعتبار لازم را داشته باشد، قابل ردگیری است و این موضوع خطر دزدیده شدن گوشی را نیز کم می‌کند.

البته فراموش نکنید که حتی اگر شخص تعمیرکار مورد اعتمادتان است، باید قبل از سپردن گوشی به وی، حافظه آن را خالی، رم و سیمکارت گوشی را از آن جدا کنید؛ چرا که علاوه بر اهمیت حریم شخصی، سواستفاده از اطلاعات تلفن همراه یکی از رایج‌ترین اخبار این روزها است.

تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟

ملاحظاتی که گفته شد، ممکن است برای کسانی که قصد تعمیر تلفن همراه خود را دارند، استرس‌زا باشد اما نگران نباشید! تعمیرات گوشی و پیدا کردن واحدهای معتبر تعمیر تلفن همراه، آنقدرها هم کار دور از دسترسی نیست؛ همزمان با زیادشدن شیادان، مراکز تخصصی و معتبر تعمیرات موبایل نیز به وجود آمده‌اند تا در هر زمان و مکان، شما را برای بخشیدن جانی دوباره به موبایل‌تان، یاری کنند. در ادامه پنج مورد از معتبرترین مراکز تعمیر تلفن همراه معرفی می‌شوند.

تعمیرات موبایل سفیر

بازرگانی سفیر واردکننده و پخش کننده قطعات اورجینال موبایل در ایران با هدف حذف واسطه ها، تعمیرات موبایل را به قیمت عمده قطعات محاسبه می‌کند و با نازل ترین قیمت آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در تهران و سایر نقاط ایران از طریق پست و تیپاکس است.

تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟

نیازپرداز

وب سایت نیازپرداز، یکی از بهترین پلتفرم های معرفی خدمات  است. امکان درج آگهی رایگان باعث شده که این وبسایت مرجع خوبی برای دسترسی مخاطبین در کمترین زمان ممکن باشد. ارائه دهندگان تعمیرات موبایل در هر شهری در این وبسایت دارای صفحه هستند و به راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار فرمایید.

ابزارک موبایل

فروشگاه تخصصی ابزارک موبایل فروشگاهی معتبر در زمینه لوازم تعمیرات موبایل و قطعات یدکی موبایل است. با مراجعه به سایت ابزارک موبایل می توانید مشخصات لوازم تعمیرات موبایل را مشاهده کنید. برای مشاهده قیمت و خرید لوازم تعمیرات موبایل در ابزارک موبایل به آدرس www.abzarakmobile.com مراجعه کنید.

تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟

مرکز تعمیرات برتر

مرکز تعمیرات برتر سرویس به طور کاملاً تخصصی از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل آغاز کرد. در طول این سال ها توانسته به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات موبایل رضایت بسیاری از مشتریان خود را بدست آورد. همچنین این مرکز تا به امروز موفق به اخذ مجوز نمایندگی رسمی 12 برند مطرح این حوزه مانند نمایندگی تعمیرات اپل شده است.

آیفون کمک

آیفون کمک، علاوه‌ بر خدمات تعمیرات در محل همچون تعویض ال سی دی، برای انواع گوشی از آیفون گرفته تا سامسونگ، آموزش تعمیرات موبایل را هم مدنظر قرار داده است. این مجموعه شرایط را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند تا به آموزش فوق تخصصی تعمیر آیفون، شیائومی و سامسونگ بپردازند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود
2021-10-22T13:55:56+03:30
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۴۰ تن مرغ گرم در میادین میوه و تره بار پایتخت طی روزهای تعطیل خبر داد.

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد
2021-10-22T11:02:30+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، جمعه، در حالی رشد کرد که ارزش دلار در مقابل ارزهای مهم جهان پایین آمد.

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)