میرنیوز

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه نوول

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه نوول 2021-09-25T14:55:38+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ثبت شرکت و ثبت برند با هم تفاوت های زیادی دارند که می توانید در این زمینه مشاوره ثبت شرکت و برند را از کارشناسان حقوقی موسسه ثبت نوول دریافت کنید و یا این مقاله را که خود یک نوع مشاوره ثبت شرکت و برند نوشتاری است دنبال نمایید. شرکت دارای شخصیت حقوقی است و اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی آن را ایجاد می کنند. در حالی که ثبت برند یک نوع حمایت معنوی از سوی سازمان مالکیت معنوی است و برای اسم مشاغل و محصولات کاربرد دارد. که این اسامی بعد از بررسی توسط سازمان مربوطه به مدت ده سال به ثبت می رسند. در ادامه این مطلب بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد.

مشاوره ثبت شرکت رایگان

آیا تا کنون فکر کرده اید اگر با شریک کاری تان دچار اختلاف شوید چگونه باید برای احقاق حق تان تلاش کنید و حقوق مادی و قانونی خود را ثابت کنید؟ اگر هم شریک کاری ندارید حتماً تا کنون بارها به دلیل اینکه یکی از مشاغل حقیقی هستید نتوانسته اید قرار داد های خوبی را دریافت کنید. در هر حال فرقی نمی کند. در حالت اول شما بازنده بازی هستید در حالت دوم نیز کلی فرصت های شغلی خود را از دست داده اید. هر فعال اقتصادی برای اخذ مشاوره ثبت شرکت رایگان می تواند از طریق موسسات حقوقی اقدام نماید و با بهره مندی از تجارب آن ها در راستای ثبت شرکت خود اقدام کنند و اطلاع کسب کنند. ثبت شرکت یکی از مواردی است که برای سودآوری در سال های اخیر بسیار مدنظر فعالان اقتصادی قرار گرفته . برای انجام امور حقوقی و ثبتی در کشور باید از مشاور مجرب و کاربلد در زمینه ثبت شرکت ها یاری بخواهید.

در مشاوره ثبت شرکت یکی از موضوعاتی که مورد بحث است ثبت شرکت چه ضرر هایی برای شغل ما دارد؟ این سوال به طور کل غلط است. برخی از افراد نیز به دلیل اینکه همه شرکت ها تجاری هستند و باید گزارش سالانه ارائه دهند. ترس از اداره مالیات دارند. در حالی که چه اشخاص حقیقی و کسبه جزء و چه اشخاص حقوقی و شرکت های تجاری همه ملزم به پرداخت مالیات هستند مگر به حکم قانون معافیت مالیاتی به این اشخاص تعلق بگیرد. که ما بارها شاهد معافیت مالیاتی اشخاص حقوقی هم بوده ایم.

با ثبت شرکت شما به همراه شریک یا شرکاء تان یک شخص دیگری را به وجود می آورید. این شخص با مدیریت شما بر اساس موازین قانونی ایجاد می شود و تمام اسناد و مدارک مربوطه باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت شود از این لحاظ شرکت قابلیت رسمی دارد و تمام موارد مربوط به آن قابل استعلام و پیگیری است. به همین دلیل است که اعتبار اشخاص حقوقی یا شرکت ها همیشه بیشتر از اشخاص حقیقی بوده است.

مشاوره ثبت برند

در موسسه ثبت نوول یکی از خدمات پر طرفدار مشاوره ثبت برند و انجام قانونی و اصول موثر برای ثبت برند می باشد. ثبت برند یعنی شما نام یا نشان تجاری کسب و کارتان را به ثبت برسانید. شاید بگویید این کار چه فایده ای برای کسب و کارتان دارد؟ شما با ثبت نام یا نشان تجاری کسب و کارتان به طور انحصاری می توانید با برند تان در ایران کار کنید و یا حتی اگر محصولات تان به سایر کشور ها عرضه می شود بعد از ثبت برند در داخل کشور، برند تان را در کشور دیگری نیز ثبت کنید و این امر موجب می شود تا هیچ کدام از رقبا نتوانند با برند شما کار کنند. بنابراین هزینه ای که برای تبلیغات یا بازاریابی می کنید تاثیرگذار است. ثبت برند قانونی باعث ایجاد نام و اعتباری ویژه به فرد و شرکت خواهد شد. باید بدانید که ثبت برندشایسته تنها ثبت یک نام یا علامت نیست اعلام موجودیت رسمی متمایز کردن خود با رقبا در زمینه کاریتان است.

مشاوره ثبت برند در موسسه نوول ثبت

تفاوت ثبت شرکت و ثبت برند

تفاوت های زیادی بین ثبت شرکت و ثبت برند وجود دارد زیرا هر دو این موارد کاملاً از هم جدا و متمایز هستند. اما برای اینکه بدانید هر کدام از این دو مورد در کجا و چگونه انجام می شود. در ادامه توضیحات مشخصی را عنوان کرده ایم.

تفاوت در مرجع ثبت: اولین تفاوت در این زمینه تفاوت در مرجع ثبت است، ثبت شرکت طبق قوانین مربوطه باید در اداره ثبت شرکت ها انجام شود، که این اداره در مرکز اداره ثبت اسناد تمام استان ها مستقر می باشد. در حالی که ثبت برند تنها یک مرجع ثبتی دارد و آن هم اداره مالکیت معنوی است که بر اساس قانون مالکیت معنوی از حقوق صنعتی اشخاص حمایت می کند که یکی از این حقوق برند است.

تفاوت در قوانین تابع: ثبت برند تابع قانون تجارت است. که یک نوع قانون خاص می باشد و همچنین آیین نامه ها و تصویب نامه های ثبت شرکت نیز شامل آن می باشد. اما ثبت برند تابع قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری است و. همچنین آیین نامها و بخش نامه های سازمان مالکیت صنعتی را نیز شامل می شود.

تفاوت در نحوه ثبت: ثبت شرکت باید در سامانه ثبت شرکت ها درخواست داده شود و اما در خصوص برند باید در سامانه مالکیت صنعتی اظهار نامه ثبت برند تنظیم و به ثبت برسد. در حالی که ثبت شرکت پروسه ای کوتاه اما کمی پیچیده تر دارد در حالی که برند روند طولانی تری را باید برای به ثبت رسیدن طی کند و تنها پیچیدگی که دارد در زمان تاییدیه اولیه می باشد.

تفاوت در ماهیت: از نظر ماهیتی شرکت ها دارای شخصیت حقوقی هستند و حداقل برای ثبت آنها باید دو یا چند نفر با هم توافق به تاسیس آن کنند در حالی که برند تنها یک اسم الست که دارای مالکیت معنوی است یعنی مالک برند می تواند برند خود را به شخص یا اشخاص دیگر انتقال دهد و تنها د ه سال دارای اعتبار است در حالی که شرکت ها می توانند به مدت نا محدود نیز به ثبت برسند و یا اعضاء شرکت می توانند مدت اعتباری برای شرکت مشخص کنند.

مشاوره ثبت نوول

چرا موسسه ثبت نوول؟

قطعا شما هم به دنبال مشاوره ثبت شرکت و یا ثبت برند رفته اید و از طریق تماس با چند موسسه متوجه تفاوت قیمت های زیادی شده اید. در خیلی از مشاوره های ثبت شرکت و یا ثبت برند روش کار موسسات دیگر بدین منوال است که به طور کامل با موکل عدم صداقت داشته باشند و با هزینه کمتری همکاری شما با مجموعه خودشان را آغاز کنند. دقیقه این قیمت های پایین مانند دانه های ریخته شده بر روی تور شکارچی است و بعد از عقد قرار داد خواهید فهمید هزینه اعلام شده هزینه تمام شده نیست. اما در موسسه ثبت نوول رسم دیگری وجود دارد. مشاوران ما با صداقت کامل تمام موارد را اعلام می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و برند با موسسه نوول (nocr-ag.ir) در تماس باشید.

آدرس و شماره تماس: کرج میدان آزادگان به سمت میدان طالقانی، بلوار طالقانی شمالس برج سایه طبقه ۲

شعبه کرج: ۰۲۶۳۲۱۳۷

شعبه تهران : ۰۲۱۲۶۶۵۵۱۱۹

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)