میرنیوز

چگونه بسته بندی خلاقانه میتواند دیگران را مجذوب برند شما کند؟

چگونه بسته بندی خلاقانه میتواند دیگران را مجذوب برند شما کند؟ 2020-03-10T14:18:02+03:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسته بندی، احساس و ایدۀ خاصی در مورد محصول داخل آن ایجاد می‌کند و به توسعۀ حضور و هویت برند شما در بازار کمک می کند. به همین دلیل است که اغلب کسب و کارها، زمان، پول و تحقیقات زیادی برای بسته بندی خود صرف می کنند. مردم از طراحی های متفکرانه قدردانی می کنند. این امر باعث می شود احساس کنند که تجارت شما به تجربۀ آنها هنگام باز کردن بسته بندی کالا اهمیت می دهد. مردم عاشق کالاهای برند هستند و آنها عاشق این هستند که به افراد دیگر نشان دهند که کالاهای برند را خریداری می کنند، بنابراین بیشتر به سمت محصولات برنددار در بسته بندی های مارک دار نسبت به نسخۀ معادل بدون مارک جذب می شوند.

اگر نیاز دارید اطلاعات بیشتری در مورد انواع بسته بندی (چاپ جعبه یا چاپ لیبل یا چاپ کارتن) بدست آورید و یا با بسته بندی خلاقانه آشنا شوید میتوانید به آدرس ( https://www.chapkhone.info/packaging /) مراجعه کنید. اگر علاقه مند هستید ۵۰ ایده خلاقانه و جذاب بسته بندی ۲۰۲۰ را ببینید به آدرس (https://www.chapkhone.info/50-creative-packaging-ideas/) کنید و اگر علاقه مند بود در مورد بسته بندی در منزل که شغلی عالی برای خانم های خانه دار است اطلاعات بیشتری کسب کنید به آدرس ( https://www.chapkhone.info/packaging-is-the-highest-paid-work-at-home-for-woman/) مراجعه کنید.

هر یک از شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید بدانید بسته بندی چه نقشی در شناخته شدن محصولات شما در رقابت بین انبوه محصولات مختلف ایفا می کند. بسته بندی از اهمیت زیادی برای محصولات برخوردار است، از تأمین دوام و ماندگاری محصولات گرفته تا افزایش فروش محصولات، بسته بندی تأثیر به سزایی در جنبه های مختلف موفقیت محصول ایفا می کند. بسیاری از یافته ها و تحقیقات صورت گرفته در این صنعت نشان می دهد که بسیاری از مشاغل، برند خود را تنها با ایجاد بسته بندی خلاقانه برای محصولات خود توسعه داده اند.

چگونه بسته بندی خلاقانه میتواند دیگران را مجذوب برند شما کند؟

۶ دلیل اهمیت بسته بندی در موفقیت برندها

رنگ های به کار رفته در بسته بندی رفتار خریداران را تغییر می دهد

دنیای ما بدون رنگ چگونه خواهد بود؟ آیا تا به حال دنیایی سیاه و سفید یا دنیایی که همه چیز در آن خاکستری باشد را تصور کرده اید؟ تاریک به نظر می رسد، درست است؟ هر یک از رنگ ها بر وضعیت عاطفی افراد تأثیر خاصی می گذارند. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که از باغ یا پارکی که سرتاسر آن فضای سبز است، دیدن کنید و فوراً احساس نشاط و طراوت به شما دست دهد؟ به همین ترتیب، در دنیای تجارت نیز عمدتاً رنگ ها هستند که مشتری را به سمت یک محصول خاص جذب می کنند. مردم به جای خرید یک محصول با بسته بندی خسته کننده و یکنواخت، خرید جعبه ای را ترجیح می دهند که رنگ آن بسیار زیبا باشد و یا روی آن یک چاپ گل دار زیبا وجود داشته باشد. رنگ های سبز و آبی باعث ایجاد احساس آرامش می شوند، بنفش طبیعی نمایانگر جلال و شکوه است، رنگ سفید نشان دهندۀ خلوص و رنگ صورتی نشانگر نشاط و سرزندگی است. برای اینکه متوجه شوید چگونه رنگ های به کار رفته در بسته بندی تمایل و تصمیم خریداران را تغییر می دهد، کافیست به آمارهای نشان داده شده در شکل زیر مراجعه کنید.

ایمنی محصول

علاوه بر اینکه بسته بندی باید از نظر ظاهری بسیار زیبا و خوب به نظر رسد، لازم است به گونه ای ساخته شود که محصول داخل آن ایمن باشد. اگر بسته بندی شکننده باشد، حتی اگر حاوی چیزی سخت و غیرشکستنی مانند یک بالش باشد، این نوع بسته بندی مؤثر و کاربردی نخواهد بود. هیچ کس نمی خواهد محصول جدیدی را ببیند که همه جای آن شکسته یا با گل و لای پوشیده شده است. ما بسته بندی‌هایی با کیفیت خوب و ساخته شده از مواد عالی را برای اطمینان از ایمنی محصول داخل بسته بندی و عدم آلودگی آن تولید می کنیم. چه این محصول غذا باشد یا یک قطعۀ کریستالی شکننده، بسته بندی ما ایمنی محصول را تضمین می کند.

ارزش برند

ارزش برند به این واقعیت اشاره دارد که یک شرکت خاص در شکل گیری نام برند یا یک محصول موفق بوده است به گونه ای که برند با یک محصول خاص مرتبط بوده و با آن محصول شناخته شود. ارزش برند همچنین تعیین می کند که یک شرکت تا چه اندازه می تواند جهت افزایش فروش خود ارزش برند را به سایر محصولات همان شرکت تعمیم دهد. بسیاری از افراد نسبت به برندها آگاهی دارند و ترجیح می دهند فقط برای محصولات بهداشتی یک سری برندهای خاص هزینه کنند. ارزش برند تا حد زیادی به نوع بسته بندی آن وابسته است. ساخت جعبه های بسته بندی با طراحی زیبا و با رنگ های متنوع و زنده بهترین تصمیمی است که برای موفقیت در کسب و کار خود می توان گرفت.

کمک به برندها برای برجسته شدن

بسته بندی برای مشتریان جالب و جذاب است. اولین چیزی که شخص به آن نگاه می کند، محصول نیست بلکه بسته بندی اطراف آن است. بعضی اوقات تولید کنندگان تنها با بهره گیری از بسته بندی جذاب و چشمگیر سودآوری می کنند، چرا که مردم ترجیح می دهند به جای یک جعبۀ کسل کننده و بدون دستورالعمل به یک جعبۀ زیبا و چشم نواز بنگرند. نوشتن شعار خود یا حتی یک عبارت گیرا بر روی بسته بندی باعث می شود محصول شما از جذابیت بالایی برخوردار شود. بسته بندی جذاب کلید اصلی برجسته شدن محصولات و برندها در بازار می باشد.

عملکرد بسته بندی به عنوان ابزار بازاریابی

یکی از مهمترین نکات در موفقیت هر کسب و کار، بازاریابی مناسب محصولات آن است. اگر محصول شما از کیفیت عالی برخوردار است اما در معرض توجه کافی قرار نمی گیرد و یا از بازاریابی متناسب  با نوع مخاطب برخوردار نیست، بسته بندی می تواند به محصول شما کمک کند تا توجه مورد نیاز خود را جلب کند. حتی اگر برند شما از قبل نیز در بازار حضور داشته، باز هم ایجاد یک تغییر و تحول خوب در بسته بندی کمک خوبی برای رونق فروش شما خواهد بود. به خصوص در دورۀ کنونی که مردم به نام برندی که می خرند و ظاهر بسته بندی آن به اندازۀ خود محصول اهمیت می دهند. می توان گفت جعبه های دارای مارک چاپ شده نقش تیم بازاریابی شما را ایفا می کنند و به شناخته شدن شما در بازار رقابتی کمک می کنند. از این طریق افزایش تعداد فروش شما قطعی خواهد بود.

ایجاد تفاوت در بسته بندی

یک کالا درون جعبه ای با بسته بندی ساده را تصور کنید که هیچ طرح و یا چاپی روی آن وجود نداشته باشد و کالای مشابه با بسته بندی ای که چشم نواز است و روی آن چاپ زیبایی وجود دارد. شما کدام یک را انتخاب می کنید؟ مسلما کالای با بسته بندی زیبا را انتخاب خواهید کرد، بنابراین بسته بندی قطعا تفاوتی را ایجاد می کند. از این رو بسته بندی خلاقانه باعث می شود تا برند شما از سایر برندها متفاوت باشد و مصرف کنندگان بیشتری را به خود جلب کند.

این مقاله از سایت جامع و کامل چاپخونه که در زمینه آموزش چاپ و بسته بندی و انواع چاپ‌ها مانند چاپ دیجیتال و چاپ افست و چاپ گود و تخت و انواع بسته بندی ( چاپ جعبه، چاپ کارتن و لیبل ) و طراحی گرافیک و رنگ و مرکب و کاغذ درونش برای شما مخاطبان گردآوری کرده است، تهیه شده است.

نتیجه گیری

در مورد بسته بندی یک جملۀ معروف وجود دارد و آن هم اینکه بسته بندی به اندازۀ خود محصول اهمیت دارد. بنابراین سرمایه گذاری شما جهت ایجاد بسته بندی الهام بخش و خلاقانه برای محصولاتتان یک سرمایه گذاری ارزشمند برای کسب و کار شما محسوب می شود. بیایید با ایجاد طراحی های خلاقانه برای بسته بندی محصولات خود الهام بخش مشتریان خود باشیم.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)