میرنیوز

فرش ماشینی خوب و با کیفیت را از کجا بخریم؟

فرش ماشینی خوب و با کیفیت را از کجا بخریم؟ 2021-09-23T14:12:05+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ملکشاه، فرش‌ها به صورت دستباف و ماشینی در بازار موجود هستند. اما با توجه به قیمت بالاتر فرش‌های دستباف و حساسیت آن‌ها، بیشتر مردم کشورمان، تمایل به خرید فرش‌های ماشینی دارند. فرش ماشینی در انواع سایز، رنگ و طرح‌های متنوع توسط تولیدکنندگان داخلی عرضه می‌شود. بنابراین شما می‌توانید فرش دلخواه خود را متناسب با دکوراسیون منزل‌تان سفارش دهید. اما در هنگام خرید فرش ماشینی، باید به یک سری نکات توجه کنید تا بتوانید فرش مناسبی را خریداری نمایید. این در حالی است که فرش‌های ماشینی در تراکم‌های متفاوت و از جنس‌های مختلف تولید می‌شوند. در ادامه قصد داریم تا مهم‌ترین نکات لازم برای خرید یک فرش ماشینی خوب را با شما به اشتراک بگذاریم. البته باید بدانیم که فرش خوب را نیز از کجا باید بخریم. بنابراین ابتدا این نکات را بررسی می‌کنیم و سپس مکان مناسب برای خرید فرش را نیز بررسی خواهیم کرد. 

در هنگام خرید فرش ماشینی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

معمولاً فرش‌ها برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و سایر محیط‌ها استفاده می‌شوند. بنابراین انتخاب یک فرش مناسب برای هر محیط از اهمیت بالایی برخودار است. مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید فرش ماشینی باید به آن توجه کنید به قرار زیر هستند:

۱)نوع کاربری فرش

همان‌طور که اشاره کردیم، نوع کاربری فرش برای محیط‌های گوناگون با هم تفاوت دارد. برای مثال، فرشی که قرار است در قسمت پذیرایی، هال و نشیمن قرار بگیرد، رفت و آمد و فشار زیادی روی آن خواهد بود. بنابراین برای محیط‌های شلوغ خانه باید از فرش‌های مقاوم‌تر استفاده کرد. فرش‌هایی که پاخوری کمتری داشته باشند.

۲)سایز فرش

فرش‌های ماشینی معمولاً در چند اندازه استاندارند ۶، ۹ و ۱۲ متری در بازار موجود هستند. البته سایزهای استاندارد کوچک‌تری هم وجود دارد. شما می‌توانید فرش را فقط در قسمت مرکزی پذیرایی قرار دهید. به طوری که یک فرش کوچک هم برای محیط شما مناسب باشد. اما برخی‌ها دوست دارند تا فرش‌های بزرگ‌تری خریداری کنند و بیشتر سطح منزل خود را با فرش بپوشانند.

۳)شانه و تراکم فرش

هر فرش دارای دو تراکم طولی و عرضی است که به تراکم عرضی فرش‌ها، شانه گفته می‌شود. معمولاً هم تراکم عرضی یا شانه در هنگام خرید مورد بررسی قرار می‌گیرد. در واقع، فرش‌ها بر حسب این نوع تراکم در مدل‌های زیر موجود هستند:

-فرش ۷۰۰ شانه
-فرش ۱۰۰۰ شانه
-فرش ۱۲۰۰ شانه
-فرش ۱۵۰۰ شانه 

هریک از تراکم‌های فوق از نظر کیفیت و بافت با هم تفاوت دارند. به طورت کلی، فرش‌ ۱۰۰۰ شانه از فرش ۷۰۰ شانه نرمتر و باکیفیت‌تر است. همچنین فرش ۱۵۰۰ شانه نیز تراکم بافت بالاتری به نسبت دیگر فرش‌ها دارد. اما در بین مشتریان، خرید فرش ۱۲۰۰ شانه به نسبت سایر تراکم‌ها از محبوبیت بیشتری برخودار است. چراکه فرش ۱۲۰۰ شانه از یک کیفیت و بافت متناسب و متعادل برخودار است. طبیعتاً هرچقدر مقدار شانه فرش بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.  

۴)طرح و رنگ فرش

فرش‌ ماشینی در انواع رنگ‌ها و طرح‌های سنتی و مدرن تولید می‌شود. اما انتخاب طرح و رنگ هم به دکوراسیون و سبک زندگی شما بستگی دارد. اگر شما بچه‌های کوچک دارید یا خانه‌تان در محیط پر گردوغبار قرار دارد،‌ باید فرشی با رنگ تیره و طرح شلوغ انتخاب کنید. آن‌گاه آلودگی‌های روی فرش چندان مشخص نخواهد بود.

۵)مکان خرید فرش

دیگر نکته مهم در انتخاب فرش، انتخاب یک فروشگاه مناسب برای خرید فرش است. فروشگاهی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. همچنین خود تولید کننده باشد و قیمت‌های دست اولی را به مشتری اعلام کند. البته امروزه با توجه به طرح‌های گسترده فرش ماشینی، خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان می‌تواند گزینه‌های متنوع‌تری را در اختیار مشتریان قرار دهد. به همین خاطر فروشگاه فرش ملک شاه برای ارائه فرش‌های تولیدی خود به‌صورت مستقیم اقدام کرده است. 

خرید فرش ماشینی از فروشگاه آنلاین فرش ملک شاه

فروشگاه آنلاین فرش ملک شاه، یک فروشگاه واسطه نیست؛ بلکه این فروشگاه محصولات کارخانه فرش ماشینی گل آرا آذین آریایی ارائه می کند. بنابراین شما هر نوع فرش ماشینی را که بخواهید، می‌توانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین فرش ملک شاه سفارش دهید. 
برای اطلاع از قیمت و خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان بصورت اینترنتی به سایت ملک شاه مراجعه کنید.

خدمات ویژه ملک شاه در سفارش فرش ماشینی

فروشگاه فرش ملک شاه در راستای گسترش فعالیت خود برای هموطنان، خدمات ویژه زیر را نیز برای مشتریان در نظر گرفته است:

۱)ارائه مطالب وبلاگی برای افزایش آگاهی مردم در انتخاب فرش
۲)امکان تعویض فرش کهنه با فرش نو
۳)امکان سفارش فرش در اندازه‌های دلخواه

شما می‌توانید از این خدمات استفاده کرده و فرش‌هایی زیبا و متناسب را برای خانه‌های خود سفارش دهید. واحد پشتیبانی سایت ملک شاه، آماده پیگیری سفارشات شماست.

سخن نهایی

انتخاب فرش مناسب می‌تواند تأثیر زیادی روی دکور خانه‌ها داشته باشد. بنابراین باید در هنگام خرید فرش ماشینی به نکات مهمی توجه داشته باشیم که برخی از آن‌ها را در این مطلب عنوان کردیم. شما می‌توانید فرش مناسب خود را از فروشگاه آنلاین فرش ملک شاه سفارش دهید. این فروشگاه انواع فرش‌های کاشان، مدرن، سنتی، کودک، ترک و سفارشی را به مشتریان ارائه می‌کند. شما می‌توانید فرش با سایز و طرح دلخواه خود را با قیمتی مقرون به‌صرفه از ملک شاه سفارش دهید. همچنین کارشناسان فرش ملک شاه از طریق شماره‌های زیر، آماده دادن مشاوره و تست دکوراسیون به شما هستند:
-۰۳۱-۵۴۷۵۹۷۳۷
-۲۷۷۱ ۳۶۰ ۰۹۱۳

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود
2021-10-22T13:55:56+03:30
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۴۰ تن مرغ گرم در میادین میوه و تره بار پایتخت طی روزهای تعطیل خبر داد.

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد
2021-10-22T11:02:30+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، جمعه، در حالی رشد کرد که ارزش دلار در مقابل ارزهای مهم جهان پایین آمد.

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)