میرنیوز

سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم

سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم 2021-09-22T17:38:21+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع مدیران و ایثارگران بانک افزود: میزان آسیب‌پذیری اقتصاد کشور بالاست و دشمنان سعی دارند از این طریق به کشور آسیب وارد کنند. همچنان همانند دوران دفاع مقدس شرایط سختی در پیش داریم. یکی از مهمترین سلاح دشمنان علیه کشور ناامید کردن مردم در حوزه‌های اقتصادی است و همه وظیفه داریم با آگاهی‌بخشی با این تهدیدات مقابله کنیم.

وی تاکید کرد: با وجود تمامی دشمنی بدخواهان، الحمدلله از نظر تولید ناخالص داخلی، عدم وابستگی به خارج، قدرت خلاقیت، تولید و کارآفرینی  کشور در وضعیت مناسبی است و باید در کنار یکدیگر مشکلات و ناکارآمدی‌ها را برطرف کنیم.

صیدی با اشاره به اینکه باید گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس از نظر محتوایی باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود، اظهار کرد: امروز پس از ٣٣ سال از پایان جنگ، همان بمباران و موشک‌باران زمان جنگ به شکل نرم‌افزاری علیه مردم کشورمان ادامه دارد و در واقع هر گوشی تلفن همراه می‌تواند یک سنگر خودی یا سنگر دشمن باشد. پیام‌های ناامیدکننده به شکل زیادی تکثیر می‌یابند. از این رو تاکید بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس اهمیت بیشتری دارد و وظیفه آگاهی بخشی در این دوران نیز اهمیت فراوانی دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه هفته دفاع‌مقدس در تاریخ کشور ما اتفاق بسیار مهمی است، به روح بلند شهدا و امام شهدا حضرت امام خمینی(ره)، ادای احترام و از همه ایثارگران و جانبازان بانک صادرات ایران تجلیل و قدردانی کرد.

وی گفت: کشور ما هشت‌سال تحت تهاجم و بمباران قرار گرفت و رزمندگان در شرایط سخت مقاومت کردند. انقلاب در حالی تازه پیروز شده بود که صدام حسین جاه‌طلب، ابزاری مناسبی برای ضربه زدن به کشور و انقلاب و حتی تجزیه ایران از سوی غرب انتخاب شده بود. با محاسبات ریاضی قاعدتاً باید عراق بر ایران پیروز می‌شد اما در کمال شگفتی رزمندگان ما با ایمان و اعتقاد و با ایثارگری مردم پیروز جنگ شدند. مردم برای حضور در جبهه‌ها اشتیاق فراوان داشتند و ایمان و همبستگی مردم و روشن بودن مسیر انقلاب موجب شد تا مردم پیروز این میدان باشند.

در این مراسم همچنین رضا صدیق، قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک صادرات ایران گفت: در دوران دفاع مقدس کل استکبار جهانی بر علیه کشور ما می‌جنگید و حتی در میان اسرای عراقی از تمامی ملیت‌های مختلف عرب و آفریقایی هم وجود داشتند که نشان می‌داد تمام کشورها در مقابل ایران ایستاده بودند.

رضا صدیق افزود: مردم ایران با قدرت کامل از همه نقاط کشور به مقابله با استکبار در جبهه‌ها پرداختند در حالی که نقش مردم پشت جبهه نیز بسیار با اهمیت بود و همه مردم دست در دست هم، با استکبار جهانی مقابله کردند و یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

در این مراسم به صورت نمادین از جعفر فتح‌الهی رنجبرشاهرخی، مهدی صالحیان بیدختی، غلامحسن شریفی و میرمحمد صادقی که بیشترین سابقه ایثارگری در طول هشت سال دفاع مقدس داشتند، به نمایندگی از تمام مدیران و کارکنان ایثارگر بانک صادرات ایران با اهدای لوح سپاس، تجلیل و قدردانی شد.

بانک صادرات ایران با ٧٠ سابقه خدمت بانکی و مالی در اقتصاد کشور، با تقدیم ٩٢ شهید دفاع مقدس و ٢ شهید مدافع حرم و گنجینه‌ای از ایثارگران، کارنامه درخشانی از مسئولیت‌های اجتماعی را به یادگار گذاشته است.​

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت/هر اونس ۱٫۷۹۲ دلار

قیمت جهانی طلا افزایش یافت/هر اونس ۱٫۷۹۲ دلار
2021-10-23T08:42:36+03:30
قیمت جهانی طلا در پایان معاملات دیشب ( بامداد شنبه به وقت تهران) تحت تاثیر افت ارزش دلار در مقابل ارزهای دیگر، افزایش یافت و توانست به رشد هفتگی دست یابد.

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود
2021-10-22T13:55:56+03:30
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۴۰ تن مرغ گرم در میادین میوه و تره بار پایتخت طی روزهای تعطیل خبر داد.

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد
2021-10-22T11:02:30+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، جمعه، در حالی رشد کرد که ارزش دلار در مقابل ارزهای مهم جهان پایین آمد.

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)