میرنیوز

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟ 2021-09-22T14:31:53+03:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، در خرید غیرحضوری نمی‌توان گوشی موبایل را در دست گرفت و امکاناتش را بررسی کرد. پس باید فاکتورهایی را مدنظر داشت تا با توجه به مشخصات درج شده در فروشگاه اینترنتی موبایل، گوشی خود را انتخاب کنید.

در گام اول باید ویژگی‌های فنی و ظاهری گوشی و امکاناتش را مدنظر قرار دهید تا متناسب با بودجه بهترین انتخاب را داشته باشید. حتی برای خرید موبایل ارزان قیمت ، بررسی مواردی مانند ابعاد گوشی، جنس بدنه، صفحه نمایش، قدرت پردازش، دوربین و باتری می‌تواند فرد را در انتخاب یک گوشی به صورت آنلاین، یاری کنند.

توجه به کاربری گوشی موبایل نیز نقشی تعیین کننده دارد؛ مثلا برای فیلم دیدن، بازی کردن یا مطالعه کتاب با گوشی، بهتر است گوشی‌هایی با ابعاد و صفحه نمایش بزرگ انتخاب شوند. یا اگر فردی به دنبال خرید موبایل ارزان قیمت صرفا برای استفاده روزمره است، می‌تواند موبایل های کوچک‌تر را انتخاب کند.

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟

جنس بدنه نیز با کاربری گوشی، ارتباط مستقیم دارد. موبایل‌هایی که بدنه پلاستیکی دارند برای افرادی که در ارتفاعات گوشی‌ را با خود حمل می‌کنند، مناسب نیستند؛ بلکه این فریم آلومینیومی است که علاوه بر کاهش وزن گوشی، مقاومت بیشتری به آن می‌بخشد.

سرعت و قدرت پردازش از دیگر نکاتی است که باید در خرید موبایل به خصوص از فروشگاه اینترنتی موبایل مورد توجه قرار گیرد؛ اجرای بازی‌های سنگین و نرم افزارهای خاص نیاز به پردازنده‌های قدرتمندتری دارد.

یکی دیگر از موارد رایج و مهم این روزها، دوربین گوشی است؛ برای پرداختن به کارایی دوربین‌های موبایل باید لنزها را از یکدیگر تفکیک کرد؛ واید، تله فوتو، اولتراواید و حسگر تشخیص عمق. لنز ماکرو هم به تازگی در گوشی‌های هوشمند به کار می‌رود که برای عکاسی از فاصله نزدیک، کاربرد دارد. اما بررسی این موارد در خرید از یک فروشگاه آنلاین موبایل شاید سخت به نظر برسد.

بنابراین قبل از خرید اینترنتی موبایل باید به چند نکته مهم توجه داشت: قوانین و شرایط مرجوعی کالا، قیمت و همچنین سال ساخت کالا نشان‌دهنده میزان اعتبار یک فروشگاه اینترنتی هستند. اگر در قوانین و شرایط بازگشت کالا ذکر شده باشد که امکان مرجوع کردن کالا و بازگشت وجه وجود دارد، از نگرانی برای خرید اینترنتی گوشی کاسته می‌شود. توجه به سال ساخت گوشی نیز باعث می‌شود گوشی قدیمی و دست دوم را به قیمت گوشی‌های جدید نخریم.

یکی از مهم‌ترین نکات در خرید از فروشگاه اینترنتی موبایل این است که مهلتی چند روزه برای تست و مرجوعی موبایل در نظر گرفته شده باشد.

مسئله مهم آخر هم قیمت است؛ باید فروشگاهی را پیدا کرد که بر اساس قیمت و تعرفه روز گوشی هوشمند موبایل را عرضه کند.

در ادامه این مطلب  ۶ فروشگاه اینترنتی موبایل معتبر  معرفی خواهد شد؛

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟

فروشگاه اینترنتی خرید موبایل تکنولایف

تکنولایف یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش موبایل و لوازم دیجیتال است، که علاوه بر فروشگاه های سطح شهر در فروشگاه آنلاین نیز پذیرای خریداران گوشی موبایل، تلویزیون، تبلت، ساعت هوشمند و لوازم جانبی است. اطلاعات بیشتر را در سایت تکنولایف به آدرس/https://www.technolife.ir  ببینید.

فروشگاه اینترنتی اوبو

فروشگاه اینترنتی اوبو با هدف معرفی، بررسی و فروش محصولات متنوع و به روز دنیای تکنولوژی، با رتبه 300 در بین سایت های ایرانی، علاوه بر فروش آنلاین انواع کالاهای دیجیتال ، موبایل و لوازم جانبی با برندهای معتبر، خدماتی نوین همچون بیمه موبایل و فروش اقساطی را در اختیار هموطنان گرامی قرار می دهد.

www.obbo.ir

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟

فروشگاه اینترنتی رنگین شاپ

فروشگاه اینترنتی رنگین شاپ، انواع گوشی موبایل از برندهای پرطرفدار سامسونگ، شیائومی، اپل و.. را با ارزانترین قیمت، گارانتی معتبر و ارسال سریع به سرتاسر کشور ، 24 ساعته  به صورت آنلاین به فروش می رساند.همچنین برای رفاه حال مشتریان عزیز امکان خرید قسطی نیز فراهم شده است.

فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال

فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال یکی از قدیمی ترین فروشگاه های تخصصی کالای دیجیتال است که در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. آل دیجیتال یک مرجع مطمئن برای خرید انواع کالای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل، لپ تاپ و تبلت است، یکی از نکات قوت آل دیجیتال مشاوره و بخش پرسش و پاسخ آن است.   

ورود به سایت

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟

فروشگاه اینترنتی ماهتل

 فروشگاه اینترنتی ماهتل  یک فروشگاه با نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن است و از نظر امنیتی ثابت شده است.

این برند در سال ۱۳۹۸فعالیت اینترنتی خودرا آغازکرد. البته شروع فعالیت‌های آن، با نام تجاری اسمارت‌فون، به پیش از آن و از سال ۱۳۹۶به صورت حضوری برمی‌گردد.

دیدنگار

فروشگاه دیدنگار یکی از محبوب ترین فروشگاه ها برای خرید گوشی است. متخصصان و پشتیبان های این فروشگاه با مشاوره رایگان قبل از خرید محصول به شما کمک می کنند تا بر اساس نیاز شما و کاربرد گوشی، بهترین مدل گوشی را تهیه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود
2021-10-22T13:55:56+03:30
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۴۰ تن مرغ گرم در میادین میوه و تره بار پایتخت طی روزهای تعطیل خبر داد.

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد
2021-10-22T11:02:30+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، جمعه، در حالی رشد کرد که ارزش دلار در مقابل ارزهای مهم جهان پایین آمد.

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)