میرنیوز

لوله استیل را از مراکز معتبر خریداری نمایید

لوله استیل را از مراکز معتبر خریداری نمایید 2021-09-18T12:55:02+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، لوله استیل از قطعاتی است که در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود. همان طور که می‌دانیم آهن بسیار سخت و مقاوم است و برای اینکه بتوان آن را به فلزی ضد زنگ و مقاوم‌تر تبدیل کرد، به آهن کروم اضافه می‌شود. با استفاده از اضافه شدن کروم به ترکیب آهن، پوششی بر روی آن به وجود آمده که در مجاورت هوا مانع از واکنش آهن با آب و سایر عوامل محیطی خواهد شد بنابراین استیل به دست آمده ویژگی‌های منحصر به فردی داشته که از مهم‌ترین آنها ضد زنگ بودن و ضد خوردگی آن است که به همین جهت در صنایع مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. استیل دارای مزایای دیگری همچون مقاومت و ماندگاری بسیار بالای آن در برابر سرما و گرما بوده و تغییر حالت ندادن آن می‌باشد.

لوله استیل‌ها استوانه‌هایی هستند که دارای سطح مقطع دایره‌ای بوده و طولانی می‌باشند و از آن در صنایع مختلف، به عنوان تجهیزاتی که بتوان سیالات را از آن عبور داد، استفاده می‌شود. در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی استفاده زیادی از لوله استیل را شاهد هستیم همچنین در صنایع مختلف دیگر نیز از لوله استیل‌ها در انواع مختلف استفاده می‌شود. لوله استیل‌ها می‌توانند برای موارد مختلف مورد استفاده قرار بگیرند و مقاومت بسیار زیادی در مقابل رطوبت و حرارت و غیره دارند.

در استیل از کربن در حدود دو درصد استفاده شده است که باعث مقاومت هرچه بیشتر آن شود اما استفاده بیش از حد از کربن موجب کمتر شدن انعطاف استیل خواهد شد بنابراین تا حد مجاز از این ماده استفاده می‌شود.

امروز شاهد عرضه انواع لوله استیل در ابعاد و ضخامت‌های مختلف هستیم که این لوله‌ها با توجه به مشخصات فنی خاصی به تولید رسیده و در تولید لوله استیل شاخص‌های وجود دارد که عبارتند از گرید استیل، ابعاد و وزن که بسیار مهم بوده و در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. تجارت استیل راد از مراکز عرضه کننده انواع اتصالات جوشی و صنعتی از جمله لوله استیل می‌باشد که با قیمت بسیار مناسبی آن را به شما ارائه می‌کند.

خرید لوله استیل با قیمت ارزان

برای خرید لوله استیل باید نکات مهمی را در نظر بگیرید و با توجه به این نکات خرید خود را به صورت مناسب انجام دهید. از نکات مهم در خرید لوله استیل، گرید و وزن لوله استیل‌ها می‌باشد که هر یک از این موارد، نقش مهمی در دوام و کیفیت کار خواهد داشت.

عرضه لوله استیل به صورت درزدار و بدون درز یا مانیسمان در ضخامت‌های مختلف انجام گرفته که هر یک از این دو لوله استیل‌ها برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.صنعت پزشکی، لوازم خانگی، نظامی، مواد غذایی، مواد شیمیایی و غیره از صنایعی هستند که از لوله استیل‌ها در آن استفاده می‌شود. لوله استیل از مهم‌ترین ملزومات استیل در صنایع مختلف به حساب آمده و کاربرد گسترده ای را از آن مشاهده می‌کنیم استفاده از لوله استیل در راه اندازی پروژه‌های مختلف بوده و همچنین در انتقال سیالات شاهد استفاده بسیار زیاد از این قطعه فولادی می‌باشیم.

لوله استیل به دلیل اینکه از استیل ساخته شده ضد زنگ و ضد خوردگی بوده و به همین جهت می‌توان از آن در صنایع مختلف حتی صنایع مواد غذایی و دارویی بهره برد.

پخش مستقیم لوله استیل

پخش مستقیم لوله استیل توسط تامین کنندگان تجهیزات صنعتی انجام می‌گیرد که لوله‌های استیل نیز توسط مراکزی به صورت مستقیم به فروش می‌رسد. مراکزی هستند که در زمینه فروش انواع اتصالات و قطعات استیل فعالیت دارند و می‌توانند محصولات را با قیمت ارزان‌تری به دست شما برسانند.لوله استیل‌ها از لحاظ ویژگی‌های ساختاری با هم دارای تفاوتی هستند که در کیفیت و دوام این محصول بسیار موثر است و باید آن را از مراکز معتبر مانند تجارت استیل راد تهیه فرمایید.

از لوله‌های استیل گرید ۳۰۴ و ۳۱۶ برای صنایع مواد غذایی و دارویی استفاده می‌شود و ضخامت این لوله‌ها در حدود یک و نیم میلیمتر می‌باشند.لوله استیل‌هایی که به صورت دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرند از استیل گرید ۳۰۴ و ۲۰۱ به تولید می‌رسند و همچنین لوله‌های بدون درز مانیسمان از گرید ۳۰۴ و ۳۱۶ بوده و برای موارد مختلف از آن استفاده می‌شود.

همانطور که گفته شد هر یک از لوله استیل‌ها دارای مشخصاتی هستند که برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لوله استیل

قیمت لوله استیل با کیفیت

لوله‌های استنلس استیل با توجه به مشخصاتی که به آن اشاره شد از قبیل گرید، ضخامت و نوع آن دارای تفاوت قیمت هستند و در بازار با قیمت‌های مختلفی توسط فروشندگان به فروش می رسند. مراکزی که به صورت مستقیم پخش لوله استیل را انجام می‌دهند مانند مرکز تجارت استیل راد، قیمت‌های بسیار منصفانه ای را در نظر گرفته اند و آن را به قیمت پخش به دست شما می‌رسانند.

روش ساخت لوله استیل

لوله‌های استیل به طور کلی به دو روش ساخته می‌شوند که این دو نوع از لوله استنلس استیل‌ها عبارتند از لوله استیل بدون درز و لوله استیل درزدار که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

لوله استیل بدون درز

لوله استیل بدون درز با استفاده از استوانه‌هایی که مواد مذاب روی آن را می‌گیرد، ساخته شده و این لوله‌ها بدون درز به تولید می رسند. در ساخت این لوله‌ها حرارت به استیل داده شده و سپس با ایجاد فشار در لوله‌ها با استفاده از قالب‌ها، به دست می آیند. این لوله‌ها مقاومت بسیار زیادی دارند و در محیط‌هایی که فشار زیاد است از لوله‌های بدون درز یا مانیسمان استفاده می‌شود.

لوله استیل درزدار

لوله استنلس استیل‌های درزدار با استفاده از ورقه‌های استیل ساخته می‌شوند، همان طور که از نام این لوله‌ها مشخص است، محل اتصالی در این لوله‌ها وجود دارد که باعث درز دار بودن آن می‌شود. تجارت استیل راد یکی از شرکت‌های بسیار معتبر و با تجربه در زمینه تامین انواع شیرآلات و اتصالات و همچنین لوله‌های استیل در کشورمان می‌باشد که فروش محصولات را به صورت مستقیم ارائه داده و قیمت‌های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است بنابراین با اطمینان کامل خرید انواع قطعات استیل را از این مجموعه انجام دهید.

خرید و فروش انواع لوله استیل

خرید و فروش لوله‌های استیل با توجه به اینکه تاثیرات بالایی در بخش هزینه‌ها و عملکرد تجهیزات دارد، باید به صورت مناسبی انجام شود و افرادی که قصد خرید لوله استیل را دارند باید نوع مناسب از آن را تهیه نمایند و با توجه به اینکه لوله استیل با کیفیت‌های مختلف به تولید می‌رسد و توسط فروشندگان عرضه می‌شود باید حتماً از مراکز معتبر خرید انواع قطعات استیل را انجام دهید.

لوله استیل

خرید و فروش لوله استیل

خرید و فروش لوله‌های استنلس استیل در انواع مختلفی از جمله لوله استیل درزدار و بدون درز انجام گرفته و با توجه به اینکه خرید لوله استیل در بخش هزینه‌ها و عملکرد تجهیزات، تاثیر مستقیم می‌گذارد باید به شکل مناسبی انتخاب شود.همچنین در تولید لوله استنلس استیل از ورق‌ها با کیفیت مختلفی استفاده می‌شود که سطح کیفی لوله‌های استیل نیز متفاوت می‌باشد و حتماً باید از مرکز معتبر اقدام خرید لوله استیل نمایید.

https://tsteelrad.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)