میرنیوز

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران 2021-09-16T12:45:08+04:30

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فنی سازان، با این شرایط، در صورت بروز هرگونه مشکل سخت ‌افزاری یا نرم‌ افزاری، این لپ‌تاپ‌ها نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه خواهند داشت که این مساله، حرفه نسبتا جدیدی را وارد بازار کار کرده که تماما تخصص و دانش است. کارآموزان مختلفی هرساله با گذراندن آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ وارد این بازار کار تعمیرات لپ تاپ می‌شوند و از مزایا و درآمد عالی آن بهره می‌برند.

ما نیز در این مقاله قصد داریم نکات مهم تعمیر لپ تاپ را شرح دهیم تا یک دید کلی به علاقه‌مندان یادگیری این رشته بدهیم. شما در این مقاله با کلیات دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر آشنا می‌شوید.

عیب یابی لپ تاپ

عیب یابی لپ تاپ مهمترین بخش از پروسه تعمیر لپ تاپ می‌باشد که اگر به درستی صورت نگیرد تعمیر لپ تاپ به سرانجام نخواهد رسید. کارآموزان دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ قبل از ورود به بازار کار این آموزش‌ها را فرا می‌گیرند.

لپ تاپ در واقع یک مدل کامپکت و فشرده از کامپیوترهای خانگی است و قطعات و لوازم آن بسیار حساس و آسیب پذیرتر از کامپوترهای خانگی هستند. عیب یابی و تعمیر لپ تاپ یک تخصص ارزشمند و حساس است و تکنسین‌های تعمیرات لپ تاپ در صورت آموزش درست و اصولی  که در دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ برگزار می‌شود، شرایط خیلی خوبی در بازار کار خواهند داشت.

مشکلات رایج لپ تاپ

لپ تاپ‌ ها مثل خیلی دیگر از لوازم الکترونیکی خرابی‌های رایج مخصوص خود را دارند. در تست و عیب یابی های صورت گرفته علت هر خرابی را می‌توان مربوط به یک یا چند قطعه از لپ تاپ دانست. همچنین این علت‌ها میتوانند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند.

عیب یابی و تعمیر موبایل باید توسط یک متخصص که دانش لازم را در دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ فرا گرفته و همچنین مهارت کار با ابزار و تجهیزات تعمیر موبایل را در آموزشگاه های معتبر و تحت تکنسین‌های مجرب کسب کرده، انجام شود زیرا در غیر این صورت احتمال آسیب بیشتر به دستگاه وجود دارد.

۳ نمونه از مهمترین خرابی های رایج لپ تاپ و علت‌های احتمالی آنها عبارتند از:

۱. نداشتن تصویر

یکی از خرابی‌های رایج لپ تاپ سیاه شدن صفحه است. یعنی در عین حال که لپ تاپ روشن است و فن آن کار می کند، ال سی دی هیچ تصویری نشان نمی‌دهد و کاملا سیاه است. در این حالت معمولا علت مشکل رم لپ تاپ می‌باشد که معمولا با برداشتن از جای خود و دوباره جا زدن مشکل رفع می‌شود ولی برخی اوقات مشکل عمیق‌تر است و باید توسط متخصص عیب یابی و تعمیر که در دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ شرکت داشته صورت گیرد.

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران

۲. داغ شدن لپ تاپ

لپ تاپ ها سیستم کوچک شده کامپیوترهای شخصی هستند و بنابرین سیستم خنک‌سازی آنها سخت‌تر است. این مشکل با سیستم فشرده‌سازی هوا و لوله گرمایی برای جذب گرما از سیستم تا حدی برطرف شده است. اما بعد از مدتی کار، گرد و غبار سیستم را گرفته و مانع گردش هوا و برون‌رفت گرما از سیستم می‌شود. در این حالت دستگاه باید توسط یک متخصص آموزش‌دیده در دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ باز شود و گرد و غبار دستگاه جوری که به قطعات حساس آسیب وارد نشود گرفته شود.  

۳. صدا دادن لپ تاپ هنگام کار

مشکل صدادادن لپ تاپ هنگام کار، معمولا ناشی از اشکال در فن خنک کننده دستگاه یا هارد دیسک دستگاه می‌باشد که باید توسط متخصص عیب‌یابی که در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات لپ تاپ شرکت داشته انجام شود تا دستگاه آسیب بیشتری متحمل نشود.

چگونه به یک تعمیرکار حرفه ای لپ تاپ تبدیل شویم؟

راه تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای این است که به صورت حرفه ای و کاملا عملی، آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ را فرا بگیرید و حین آموزش با چالش‌های بازار کار واقعی روبرو شده و راه حل آنها را یاد بگیرید. چنین فردی قادر خواهد بود به طور مستقل و با اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار شود و به اندازه یک تکنسین کارکشته این رشته درآمد داشته باشد.

آموزشگاه فنی سازان با سال‌ها تجربه در برگزاری دوره آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ که به صورت عملی و کاملا تخصصی برگزار می‌شود، کارآموزان زیادی را وارد بازار کار کرده است. آموزشگاه فنی سازان با کارگاه‌های مجهز و اساتید مجرب که خود سال‌هاست در بازار کار این رشته مشغول کار هستند به کارآموزان کمک می‌کند تا کوتاه مسیر به سمت متخصص شدن را بپیمایند.

ضمن اینکه در این دوره تعمیرات کیس کامپیوتر نیز به عنوان پاداش اعتماد کارآموزان به آموزشگاه فنی سازان به صورت رایگان به کارآموزان آموزش داده خواهد شد.

برای مشاوره و راهنمایی می‌توانید از راه های ارتباطی زیر کمک بگیرید:

تلفن:

۰۹۳۵۹۲۹۳۳۴۰

۰۲۱۶۶۹۰۰۹۴۱

آدرس:

تهران، میدان انقلاب، بین خیابان جمال‌زاده شمالی و خیابان والعصر، بن‌بست یاراحمدی، کوچه لاله، پلاک ۲

وبسایت:

www.fannisazan.com

انتهای رپرتاژ آگهی                       

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود

هر جمعه ۴۰ تن مرغ گرم در میادین تره بار تهران توزیع می‌شود
2021-10-22T13:55:56+03:30
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۴۰ تن مرغ گرم در میادین میوه و تره بار پایتخت طی روزهای تعطیل خبر داد.

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد

افت دلار قیمت جهانی طلا را بالا برد
2021-10-22T11:02:30+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، جمعه، در حالی رشد کرد که ارزش دلار در مقابل ارزهای مهم جهان پایین آمد.

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید

قیمت دلار ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی به ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید.

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید
2021-10-21T15:09:15+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هرگونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:42:30+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

هر گونه افزایش قیمت بنزین تکذیب شد
2021-10-21T12:15:51+03:30
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر افزایش قیمت بنزین به ۱۴ هزار تومان را تکذیب کرد و گفت: خبری از گرانی بنزین نیست و هیچ تصمیمی در این باره گرفت...

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز

نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش یافت/‬ کاهش نرخ ۷ ارز
2021-10-21T10:55:50+03:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز در ۲۹ مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۷ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافته است. همچنین نرخ ۱۳ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد

ریزش ۱۰ هزار تومانی تسه/ هیجان وام مسکن نیم میلیاردی فروکش کرد
2021-10-21T05:35:49+03:30
اوراق تسهیلات مسکن که همزمان با اعلام افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون تومان، به مرز ۸۰ هزار تومان رسیده بود، در روزهای اخیر به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان کاه...

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!

داروتو از داروخانه آنلاین بخر!
2021-10-20T18:05:48+03:30
طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می‌کند. این مراجعه می‌تواند هم درصدد رفع نیازهای دارو و در...

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید

با هتل‌های 2، 3 و 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید
2021-10-20T17:25:52+03:30
یکی از چالش‌ برانگیزترین فاکتورهای سفر به مشهد انتخاب اقامتگاهی متناسب با شرایط و بودجه مورد نظر ما در سفر می‌باشد.

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰

قیمت هتل های تهران در پاییز ۱۴۰۰
2021-10-20T16:52:28+03:30
قیمت هتل های تهران بستگی به امکانات و خدمات آن‌ها دارد. هتل اسپیناس پالاس با ارائه بهترین خدمات، قیمت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. ...

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه خرید ارزان‌تری از فروشگاه های اینترنتی داشته باشیم؟
2021-10-20T15:29:12+03:30
با موپن همراه باشید تا درباره این پلتفرم‌ها و مزایای آنها بیشتر بدانید.

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟

چگونه عفونت را در بدن تشخیص دهیم؟
2021-10-20T15:19:11+03:30
تشخیص عفونت در بدن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا عفونت به سرعت می‌تواند از طریق خون به تمام بدن انتشار پیدا کند و شرایط اضطراری خاصی را برای فرد ایجاد کند. عف...

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری

انتخاب بهترین اره و تیغ اره در نجاری
2021-10-20T15:15:55+03:30
می‌توان انواع ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کرد.

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟

با کدام واکسن به کدام کشور می توانیم سفر کنیم؟
2021-10-20T14:39:08+03:30
با شتاب روند واکسیناسیون، بسیاری از کشورهای جهان محدودیت‌های دوران کرونا را کاهش داده‌اند و حالا بعد از حدود ۱۸ ماه، دوباره امکان سفر به صورت محدود برای افرا...

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی‌های هوشمند
2021-10-20T14:25:49+03:30
در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم‌شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس‌های شخصی در آن ذخیره می‌کنند. پس تا...

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی

محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب صنعتی
2021-10-20T14:22:33+03:30
در این مطلب قصد داریم مراحل شستشوی CIP فیلترهای ممبران را با هم بررسی کنیم.

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد

باشگاه لوازم خانگی کن نایب قهرمان شد
2021-10-20T13:55:54+03:30
در دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تکواندوکاران ایرانی با کسب هشت مدال طلا و هزار و چهار امتیاز توانستند جام قدیمی‌ترین تورنمنت تکواندو را بالای سر ب...

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها

امکان ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن فراهم شد + متراژ واحدها
2021-10-20T13:55:54+03:30
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی از امکان ثبت نام برخی از مجردها با شرایط خاص در نهضت ملی مسکن خبر داد.

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند

مشاوران املاک تلاش می‌کنند حتی الامکان قیمت را پایین‌تر بیاورند
2021-10-20T13:55:53+03:30
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه اعضای این صنف مقصر گرانی مسکن نیستند گفت: مشاوران املاک قیمت‌ها را حتی الامکان پایین‌تر هم می‌آورند تا زودتر به سود...

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟

خرید کاشی سرامیک از کارخانه منطقی تر است یا از فروشگاه ها و حراجی ها؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
خرید کاشی سرامیک ارزان یکی از چالش­هایی بوده که همواره در سر راه افرادی که می­ خواهند این مصالح را تهیه کنند، قرار داشته است. طبیعتاً با خرید کاشی سرامیک از ...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه مزیت‌هایی دارد؟
2021-10-20T13:19:11+03:30
در حال حاضر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مواردی است که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. اما خرید آب تصفیه کن چه مزایایی دارد؟ در خرید تصفیه آب خانگی به چه موارد...

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟
2021-10-20T13:05:50+03:30
شهر وان ترکیه در نزدیک مرز غربی ایران از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای خارجی است که بدون نیاز به ویزا می توانید به آن سفر کنید.مجموعه نوراسیر تابع مصوبات و س...

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!

احتمال 90 درصد سطح زبانت المنتریه!
2021-10-20T13:05:50+03:30
شاید شما هم جزو آن دسته از زبان آموزانی باشید که سالهاست در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، ولی پیشرفتی احساس نمی کنید. یا فکر می کنید در یک سطح گیر افتاده ا...

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400

راهنمای کامل خرید مودم در سال 1400
2021-10-20T12:25:50+03:30
امروزه با گستردگی دنیای اینترنت و فضاهای مجازی، در هر خانه حداقل یک اشتراک پرسرعت اینترنت نیاز است. اگر قصد خرید اشتراک اینترنت و خرید مودم داشته باشید با ای...

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق

آشنایی با کاربردها و انواع کابل برق
2021-10-20T12:25:50+03:30
کابل برق (Power Cable) از قرار گرفتن یک یا چند رشته سیم در کنار یکدیگر ساخته می شود که از آن به جهت انتقال و هدایت جریان های الکتریکی و یا سیگنال ها استفاده ...

طرز تهیه سالاد الویه

طرز تهیه سالاد الویه
2021-10-20T12:25:49+03:30
یکی از سالادهای بسیار خوشمزه و محبوب در بین ما ایرانی ها سالاد الویه است که با توجه به محتویات مقوی و فراوانی که در آن به کار می رود می توانید به عنوان وعده ...

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

گوشی شیائومی بخرم یا سامسونگ؟
2021-10-20T12:22:33+03:30
اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل از برندهای شیائومی یا سامسونگ تردید دارید، این مطلب به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل

شرکت ایران استنلس؛ سازنده اتصالات جوشی استیل
2021-10-20T12:22:32+03:30
شرکت ایران استنلس، تولید کننده انواع اتصالات زانوجوشی استیل اینچی، درزدار و مانیسمان و ... است.

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید

با پرکاربردترین مقاطع فولادی در صنعت مخابرات آشنا شوید
2021-10-20T12:22:32+03:30
در این مطلب به معرفی مهم‌ترین تجهیزات مخابراتی ساخته‌شده از فولاد و مقاطع فولادی به کار رفته در آن‌ها، پرداخته شده است.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)