میرنیوز

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟ 2021-09-15T15:48:26+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، معیارهای بسیاری در انتخاب یک کلینیک مناسب نقش دارند. امروزه عمل کاشت به روش غیر جراحی و غیر تهاجمی انجام می‌شود و تأثیر بسیاری در تصمیم افراد دارد چون طبیعتاً ریسک روش‌های جراحی بالاتر است و این خود عاملی در ایجاد ترس و اضطراب در افراد و تعلل در تصمیم‌گیری آن‌ها است. با این حال انتخاب کلینیک مناسب نقش قابل توجهی در نتیجه مطلوب حاصل از عمل کاشت دارد. عمل کاشت مو، ظرافت‌های بسیاری دارد و دقت و کیفیت بسیاری می‌طلبد. بنابراین نباید در انتخاب کلینیک بی‌گدار به آب بزنید. در ادامه معیارهای مهم بهترین کلینیک کاشت مو را بیان می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب کلینیک کاشت مو داشتن مجوز قانونی از وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی است. برای این که اطمینان حاصل کنید که کلینیک مورد نظر زیر نظر وزارت بهداشت است می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و مجوزهای آن را در بردهای روی دیوار مشاهده کنید. حتی اگر امکان مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید تصاویر مجوزها را از که در وب سایت مربوط به کلینیک منتشر شده، مشاهده کنید.

داشتن تیم پزشکی حرفه‌ای و متخصص تأثیر بسیار زیادی در کیفیت کاشت مو دارد. تمامی عمل‌های پیوند مو باید زیر نظر بهترین متخصص پوست و مو کنترل شود تا مراجعه کننده به نتیجه دلخواه خود برسد.

بهترین کلینیک کاشت مو باید از مطلوب‌ترین تجهیزات روز دنیا برخوردار باشد. استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته سرعت عمل کاشت را افزایش، عوارض آن را کاهش و نتیجه رضایت بخش‌تری را به ارمغان می‌آورد.

رعایت مسائل بهداشتی تأثیر بسیار زیادی در نتیجه کاشت دارد. طبیعتاً هر چه محیط استریل‌تر و ضد عفونی تجهیزات بهتر انجام شود درصد تهاجمی بودن عمل به صفر نزدیک‌تر می‌شود. این روزها که کل دنیا درگیر ویروس منحوس کرونا است، انتخاب کلینیکی که به استریل بودن و بهداشت محیط توجه می‌کند، بسیار حائز اهمیت است.

بهترین کلینیک کاشت مو علاوه بر داشتن تجهیزات تخصصی پیشرفته، کادر پزشکی مجرب و سایر امکانات فیزیکی باید بتواند محیطی امن را برای مراجعه کنندگان خود فراهم کند تا افراد بتوانند در امنیت و آرامش روانی تصمیم خود را برای عمل قطعی سازنند.

شما باید در کلینیک مورد نظر خدمات مشاوره مناسبی از سوی مشاوران متخصص این حرفه دریافت کنید. تیم پزشکی کلینیک کاشت و پیوند مو باید خدمات متنوع مربوطه به نحوه کاشت مو و روش‌های مختلف آن را برای شما شرح دهند و بعد این که شرایط شما را بررسی کردند بهترین روش عمل به همراه مزایا و معایب آن را به شما معرفی کنند.

هزینه عمل کاشت مو یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب کلینیک خوب است. از آنجا که هزینه کاشت به عنوان یک عمل زیبایی تقریباً بالا است، برخی از کلینیک‌ها این عمل را با قیمت‌های بسیار ارزان‌تر انجام می‌دهند. مسلماً این کلینیک‌ها نیز معتبر نیستند و حتماً دلیلی در این ارزان بودن وجود دارد. در مقابل کلینیک‌هایی که هزینه‌های بالایی را ارائه می‌دهند صرفاً خوب و ایده آل نیستند. به هر حال باید کلینیکی را انتخاب کنید که در مقابل خدماتی که ارائه می‌دهد، قیمت مناسبی داشته باشد.

روش های کاشت مو

روش‌های کاشت مو

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید کاشت مو به چه فرایندی گفته می‌شود. کاشت مو در واقع به کاشت فولیکول‌های سازنده مو گفته می‌شود که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد. میزان این فولیکول‌ها در نقاط مختلف بدن متفاوت است. بیشترین میزان آن در پشت سر وجود دارد. به همین دلیل برای کاشت از فولیکول‌های پشت سر برداشته و در محل کچلی یا طاسی کاشت می‌شود. به محل برداشت فولیکول، بانک مو و به محل کاشت، گیرنده فولیکول می‌گویند. خود فولیکول نیز گرافت نامیده می‌شود. کاشت به دو روش جراحی و غیر جراحی انجام می‌شود. در روش جراحی یک نوار به عرض یک سانتی از پشت سر برداشته می‌شود و محل برداشت بخیه می‌خورد. هر چند محل اسکار با مو پوشانده می‌شود اما چون دوره نقاهت آن طولانی است و به دلیل تهاجمی بودن امکان عفونت و التهاب وجود دارد، افراد از هزینه ارزان‌تر آن صرف نظر کرده و بیشتر به سراغ روش‌های غیر جراحی می‌روند.

در روش غیر جراحی از دستگاه‌های پیشرفته با ظرافت میکرو استفاده می‌شود که در آن فولیکول مو بدون هیچ زخم و بخیه‌ای حتی بدون قطره‌ای خون گرفته و در محل کاشت قرار می‌گیرد. کاشت فولیکول نیز با ظرافت بسیار زیادی انجام می‌شود. به همین دلیل دردی احساس نمی‌شود. البته برای این که بیمار آرامش خود را حفظ کرده و حین کاشت ریلکس باشد قبل از تزریق از ماده بی حسی بر روی پوست سر استفاده می‌شود. عدم وجود بخیه و اسکار التهاب و عارضه‌های بعد از عمل را به صفر می‌رساند، به همین خاطر این عمل را غیر تهاجمی می‌دانند. کاشت مو به روش غیر تهاجمی دوره نقاهت ندارد و التهاب جزئی ان پس از حدود ۴۸ ساعت از بین می‌رود. روش‌های متنوعی برای کاشت غیر جراحی تعریف شده است که در اکثر آن‌ها بیمار می‌تواند بلافاصله بعد از عمل و ریکاوری به فعالیت‌های عادی روزمره خود بپردازد. این مسئله برای افرادی که مشغله کاری زیادی دارند و یا افرادی که امکان مرخصی طولانی برایشان فراهم نیست، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

عوارض کاشت مو

همان طور که گفتیم امروزه با توجه به پیشرفت صنعت پزشکی و تجهیزات آن عوارض عمل‌های زیبایی مخصوصاً کاشت برای موی سر به حداقل رسیده است. اگر مراقبت‌های بعد از عمل کاشت مو را که معمولاً پزشک مشاور آن را توصیه می‌کند، جدی بگیرید، هیچ عارضه‌ای برایتان پیش نخواهد آمد. عوارضی مانند قرمزی محل کاشت، التهاب، خارش حتی درد جزئی کاملاً طبیعی است و در عرض چند ساعت رفع می‌شود. به این نکته توجه کنید از انجا که فولیکول‌های کاشته از خود بیمار گرفته می‌شود و هیچ سلول بیگانه‌ای وارد بدن بیمار نمی‌شود، واکنش تهاجمی در مقابل آن شکل نمی‌گیرد و عمل کاشت صد در صد موفقیت آمیز خواهد بود.

بهترین کلینیک کاشت مو

بهترین کلینیک کاشت مو

حال که با معیارهای یک کلینیک مناسب آشنا شدید، وقت آن است کلینیک زیبایی معتبر را انتخاب کنید. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم برای این عمل که تنها یک بار می‌توانید انجام دهید کلینیک کاشت مو vip را انتخاب کنید. شما می‌توانید با بررسی سوابق درخشان، تعداد عمل‌های کاشت مو موفق و تعداد مراجعه کنندگان این مرکز و همچنین نحوه برخورد پرسنل با مراجعه کنندگان به اعتبار و کیفیت این مرکز زیبایی پی ببرید. شهرت و آوازه کلینیک vip مارال مهر تأییدی بر ارزش و اعتبار آن نزد مشتریان است. تیم پزشکی این مرکز تا هفته‌ها بعد از عمل با شما در ارتباط اند و روند رشد مو و کیفیت آن را تحت نظر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو نوبت با شماره ۰۲۱۴۴۱۵۸۰۱۱ تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)