میرنیوز

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟ 2021-09-15T13:05:35+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ریز پردازان مدار سبز، از یک طرف، تغییرات و افت مداوم ولتاژ برق شهر می‌تواند به نقص و خرابی این دستگاه‌ها منجر گردد و یا راندمان و کارایی آن‌ها را کاهش دهد. هم‌چنین این امکان وجود دارد که دستگاه، به ساعات اضافی برای انجام همان عملکرد نیاز داشته باشد و به عبارتی راندمان عملکردی آن کاهش پیدا کند. یا حتی ممکن است این دستگاه های برقی مثل یخچال و فریزر، سعی کنند جریان بیشتری را جذب کرده و به گرمای بیش ‌از حد آنها منجر گردد. از طرف دیگر، برخی از این لوازم برقی، دارای گارانتی مورد نیاز برای آسیب ‌دیدگی ناشی از نوسانات و تغییرات در ولتاژ برق شهری نیستند. همان‌طور که می‌دانید این دستگاه‌ها، قیمت بسیار بالایی هم دارند. بنابراین لازم است حتما از این وسایل، در برابر تغییرات و نوسانات ولتاژ برق، مراقبت شود.
بسیاری از افراد در چنین مواقعی و برای پیشگیری از آسیب ‌دیدگی این تجهیزات، از وسایلی مانند محافظ استفاده می‌کنند. لازم است بدانید که محافظ در مواقع تغییر نوسانات ولتاژ برق نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و از این ابزار حفاظت خوبی به عمل آورد. چنین وسیله‌ای نهایتا می‌تواند در شرایط بسیار بحرانی، برق را قطع کند. بنابراین لازم است از ابزار خاص حفاظت از این محصولات، استفاده شود. این ابزار، ترانس و استابلایزر ولتاژ نام دارد. در اینجا قصد داریم بهترین استابلایزر برای یخچال را به شما معرفی کنیم.

ترانس و استابلایزر یخچال و فریزر چیست؟

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟

اما ترانس تثبیت کننده‌ی ولتاژ و استابلایزر چیست؟ استابلایزر، در حقیقت نوعی وسیله‌ الکتریکی است که می‌تواند از تجهیزات برقی در برابر افت ولتاژ، اضافه ولتاژ و…حفاظت کند. این ابزار حفاظتی، بدون در نظر گرفتن ولتاژ ورودی به یک دستگاه برقی، می‌تواند ولتاژ ثابت و بدون نوسان را به آن دستگاه برساند. لذا می‌تواند از دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی در برابر صدمات ناشی از تغییرات ولتاژ برق شهری حفاظت کند. به ‌طور کلی می‌توان گفت این سیستم‌ها راه‌ حلی بسیار کارآمد و مقرون ‌به‌ صرفه برای کسانی هستند که می‌خواهند از تجهیزات برقی خود در برابر تغییرات ولتاژ و یا نویزهای موجود در شبکه برقی حفاظت کنند. در حال حاضر انواع مختلفی از این دستگاه‌ها در بازار وجود دارد.از جمله این دستگاه‌ها می‌توان استابلایزرهای ماینر، صنعتی،خانگی را نام برد

انواع مختلف استابلایزر

این سیستم‌ها را به ‌طور کلی می‌توان به سه دسته تقسیم کرد که عبارت‌اند از استابلایزر رله‌ای، استابلایز سروو موتور و استابلایزر استاتیک

استابلایزرهای رله‌ای

لازم است بدانید که این دسته از استابلایزرها از چندین رله به وجود آمده‌اند. بنابراین می‌توانند ولتاژ برق را با تغییر دادن رله‌های به کار رفته در ساختمان خود، تنظیم ‌کنند. این دسته از تجهیزات هم‌چنین دارای ترانسفورماتور، برد مدار الکترونیکی و ... نیز هستند. نکته قابل ذکر این است که استابلایزرهای نوع رله‌ای را می‌توان برای وسایل برقی خانگی، اداری و یا صنعتی که توان اسمی پایینی دارند مورد استفاده قرار داد. بنابراین و در حالت کلی، این نوع از استابلایزرها، برای حفاظت از وسایلی مانند یخچال و فریزر گزینه بسیار مناسبی هستند. این سیستم‌ها هم هزینه پایین‌تری دارند و هم اندازه و ابعادشان کوچک است

استابلایزرهای سروو موتوری

استابلایزرهای نوع سروو موتور، به سیستم‌های خود تنظیم نیز معروف شده اند. در این دسته از سیستم‌های حفاظتی، تنظیم ولتاژ برق با استفاده از سروو موتور انجام می‌شود. استابلایزرهای نوع سروو موتوری، در حقیقت سیستم‌های حلقه بسته هستند. به ‌همین دلیل هم، از این تجهیزات در بیشتر موارد، برای حفاظت از وسایل برقی و تجهیزاتی استفاده می‌کنند که بسیار حساس هستند و نیاز به منبع تغذیه دقیق برای انجام عملکردهای خود دارند. استابلایزر سروو موتوری از اجزایی از قبیل سرو موتور، ترانسفورماتور خودکار، موتور برد مدار الکترونیکی به وجود آمده ‌است که به دلیل استهلاک بالا، قیمت گران، وزن و سروصدای زیاد در مصارف معمول به کار نمی روند.

استابلایزرهای استاتیک

به این دسته از تجهیزات حفاظتی لوازم برقی، استابلایز الکترونیکی هوشمند نیز گفته می‌شود. این دسته از سیستم‌ها برای تثبیت کردن ولتاژ برق، از یک مدار تبدیل الکترونیکی نیرو استفاده می‌کنند. این دسته از لوازم حفاظتی، دقت بسیار بالایی دارند. استابلایزرهای نوع استاتیک، از ترانسفورماتور، مبدل برق IGBT، میکرو کنترلر، میکروپروسسور به وجود آمده‌اند. از جمله مزایای استفاده از این تجهیزات این است که این محصولات، پاسخ بسیار سریعی به نوسانات و تغییرات ولتاژ برق شهری می‌دهند و در تثبیت ولتاژ برق نیز دقت بسیار بالایی دارند. از طرف دیگر در طراحی و تولید این سیستم‌ها، هیچ بخش متحرکی به کار نرفته ‌است. بنابراین نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند و راندمان کارایی‌شان نیز بالا است. این نوع استابلایزرها مختص پرنیک بوده و با دقتی بی نظیر در دنیا در دامنه ولتاژ وسیعی کار جبران نوسان را انجام میدهند

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟


پرنیک با ارائه بهترین و کاملترین استابلایزرهای ولتاژ برای کاربردهای مختلف، توانسته به تمام نیازهای بازار پاسخ مناسب دهد. استابلایزر پرنیک را میتوانید از سایت این شرکت تهیه کرده و یا برای مشاوره با متخصصین و کارشناسان آن، با شماره های ۰۲۱-۷۷۰۳۵۰۱۰ تماس حاصل نمایید
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی
2021-09-21T17:45:12+04:30
خرید لوله پلیکا برای سازندگان بسیار مهم است. قیمت لوله پلیکا می تواند در هزینه ساخت بنا تاثیرگذار باشد. انواع لوله پلیکا فاضلابی، ساختمانی و غیره را از مرکز ...

چطور قیمت آجر نما را از کارخانه تولید کننده آجر بگیریم؟

چطور قیمت آجر نما را از کارخانه تولید کننده آجر بگیریم؟
2021-09-21T17:45:10+04:30
پروسه استعلام قیمت انواع آجر نما همواره دارای مشکلاتی بوده است.

پارتیشن‌های اداری مدولار انعطاف‌پذیری زیادی برای تجارت شما به ارمغان می‌آورند

پارتیشن‌های اداری مدولار انعطاف‌پذیری زیادی برای تجارت شما به ارمغان می‌آورند
2021-09-21T17:45:09+04:30
برخی دفاتر معمولی امروزی با پلان باز، از ردیفی از میزهای اداری تشکیل شده‌اند که شاید فضای خصوصی کمتری به کارمندان بدهد.

ثبت برند خشکبار

ثبت برند خشکبار
2021-09-21T17:45:08+04:30
چنانچه قصد راه اندازی یک کارگاه یا مغازه خشکبار دارید بایستی بدانید که برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران از برند شما بایستی برای ثبت برندتان اقدام کنید...

چگونه از ترافیک ناخواسته بر روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟

چگونه از ترافیک ناخواسته بر روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟
2021-09-21T17:45:08+04:30
اگر شما هم جزء افرادی هستید که دارای تصاویر و ویدئوهای بی‌نظیر در زمینه کاری خود هستید که ساعت‌ها بر روی تهیه آنها وقت گذاشته‌اید و هم اکنون از بازدید بالایی...

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید
2021-09-21T17:45:07+04:30
ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نقش مهمی در روند تولید محصولات پرتیراژ دارند. استفاده از تجهیزات مدرن که فن‌آوری بالایی دارند، می‌تواند بر افزایش کیفیت محصولات تاث...

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت
2021-09-21T17:45:07+04:30
پوستر دیواری از جمله دیوار پوش‌های قدیمی به شمار می رود، که با گذشت زمان بر تنوع و کیفیت این کالای شیک و زیبا افزوده شده است.

بالابر ویلچر چیست؟

بالابر ویلچر چیست؟
2021-09-21T17:45:06+04:30
از بالابر ویلچر برای جابجایی راحت‌تر معلولان و افراد مسن استفاده می شود.

اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان

اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان
2021-09-21T17:45:06+04:30
چه در یک سفر داخلی باشید و چه در یک کشور خارجی، اجاره خودرو راه حلی آسان برای دسترسی راحت به مکان‌های مختلف است. اگر در یک سفر کاری مهم هم باشید، در شهر شلوغ...

۸ نکته که همه فراموش می‌کنند در تلفن هوشمند خود رعایت کنند

۸ نکته که همه فراموش می‌کنند در تلفن هوشمند خود رعایت کنند
2021-09-21T17:45:05+04:30
استفاده مداوم از تلفن هوشمند، جمع‌آوری اطلاعات و فایل‌های بسیاری را به همراه دارد که از راه‌های ارتباطی مختلفی انجام می‌شود.

چرا پرده زبرا به پرفروش‌ترین پرده بازار تبدیل شده است؟

چرا پرده زبرا به پرفروش‌ترین پرده بازار تبدیل شده است؟
2021-09-21T15:08:27+04:30
پرده زبرا به دلیل ویژگی هایی که دارد از محبوب ترین انتخاب های مشتریان است. اما چرا این پرده در دکوراسیون منزل جزو انتخاب های اصلی افراد است؟ دلایلش را اینجا ...

ابهامات طرح آزادسازی واردات خودرو/ نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود

ابهامات طرح آزادسازی واردات خودرو/ نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود
2021-09-21T15:08:26+04:30
اندیشکده سیاست گذاری امیرکبیر در بیانیه ای ۶ ابهام طرح آزادسازی واردات خودرو را تشریح و تاکید کرد که پیش از هر اقدامی، اصلاح نظام قیمت گذاری خودرو باید در دس...

نکات مهم رزرو مسافرخانه در تهران

نکات مهم رزرو مسافرخانه در تهران
2021-09-21T14:28:26+04:30
برای آن که سفر شما به تهران خاطره‌ای خوش را در ذهنتان حک کند ما در این مطلب قصد داریم به بیان نکاتی مهم و کاربردی بپردازیم تا شما بتوانید مناسب‌ترین مسافرخان...

قیمت سکه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید

قیمت سکه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید
2021-09-21T14:01:50+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید .

چرا از آژانس تبلیغاتی ایران نوین برای خدمات تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟

چرا از آژانس تبلیغاتی ایران نوین برای خدمات تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟
2021-09-21T12:41:52+04:30
در این مطلب با مرکز تبلیغات در ایران بیشتر آشنا می شوید.

کار در اروپا و ویزای شنگن با راز آسمان پایتخت

کار در اروپا و ویزای شنگن با راز آسمان پایتخت
2021-09-21T12:18:28+04:30
پیدا کردن کار یکی از عمده دلایل مهاجرت از کشور است اما اینکه بتوانید کشورهای مناسب کار در اروپا را پیدا کنید مقداری سخت است.

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید
2021-09-21T11:48:30+04:30
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، با حضور دکتر اخلاقی، عضو هیات مدیره بانک سپه و اعضای هیات مدیره این هلدینگ بزرگ معدنی کشور ...

موقعیت ویژه برای تحصیل علاقمندان به رشته داروسازی کالج اویسینا

موقعیت ویژه برای تحصیل علاقمندان به رشته داروسازی کالج اویسینا
2021-09-21T11:48:29+04:30
کالج بین المللی اویسینا در بیست ‌و پنجمین سالگرد تاسیس خود شرایط ویژه ای را برای علاقمندان به تحصیل در رشته داروسازی فراهم آورده است.

بهترین ابزارهای پی ال سی کدام‌اند؟

بهترین ابزارهای پی ال سی کدام‌اند؟
2021-09-21T11:48:29+04:30
در ادامه به انواع plc و همچنین برندهای مختلف و مشهور آن آشنا خواهیم پرداخت.

ایرانسل جایزۀ نوآوری گروه MTN را دریافت کرد

ایرانسل جایزۀ نوآوری گروه MTN را دریافت کرد
2021-09-21T11:25:08+04:30
ایرانسل در گردهمایی سالانۀ گروه MTN با موضوع راهکارهای سازمانی، موفق شد جایزۀ ویژۀ نوآوری را دریافت کند.

شهر فافا، ۲۲ سال در کنار شما

شهر فافا، ۲۲ سال در کنار شما
2021-09-21T11:25:08+04:30
مطمئناً شما نیز مثل دیگر کاربرانی که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، دوست دارید از سرگذشت برخی فروشگاه‌های اینترنتی بدانید اینکه چگونه شروع کرده...

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول
2021-09-21T11:25:08+04:30
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اعطای لوح تقدیر از مدیرعامل همراه اول تقدیر کرد.

به میزبانی بانک سرمایه؛ اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی برگزار شد

به میزبانی بانک سرمایه؛ اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی برگزار شد
2021-09-21T11:25:07+04:30
اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی به پیشنهاد بانک سرمایه با حضور رؤسا ومسئولین ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی کشور، روز دوشنبه 29 ش...

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز ۱۴۰۰ چگونه انجام دهیم؟

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز ۱۴۰۰ چگونه انجام دهیم؟
2021-09-21T11:25:07+04:30
تا به حال برایتان پیش آمده که قصد داشته باشید خودروی خود را به فروش برسانید؟ یا به علت رانندگی خوبی که داشتید، بخواهید تخفیف بیمه شخص ثالث را به خودروی جدیدت...

هر آنچه باید درباره بخیه (Suture) بدانید

هر آنچه باید درباره بخیه (Suture) بدانید
2021-09-21T11:25:07+04:30
بخیه برای بستن زخم روی پوست یا سایر بافت‌ها توسط پزشک استفاده می‌شود.

رسیدن به نمره ایده آل در آزمون آیلتس

رسیدن به نمره ایده آل در آزمون آیلتس
2021-09-21T11:25:07+04:30
یکی از آزمون‌های بین المللی بسیار پر طرفدار و کاربردی در حال حاضر برای زبان انگلیسی ، آزمون آیلتس است. کسانی که قصد ادامه تحصیل و یا کار در کشورهای دیگر را د...

رزین وینیل استر، بهترین پوشش محافظ مخازن بتنی و فولادی در برابر خوردگی

رزین وینیل استر، بهترین پوشش محافظ مخازن بتنی و فولادی در برابر خوردگی
2021-09-21T11:25:06+04:30
مخازن یکی از حساس‌ترین و استراتژیک‌ترین سازه های عصر حاضر هستند که بصورت فولادی و یا بتنی و یا ترکیبی از هر دو طراحی و ساخته می شوند. ...

شرایط کلی کار در اروپا

شرایط کلی کار در اروپا
2021-09-21T11:25:06+04:30
پیدا کردن کار یکی از عمده دلایل مهاجرت از کشور است اما اینکه بتوانید کشورهای مناسب کار در اروپا را پیدا کنید مقداری سخت است.

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز
2021-09-21T11:25:06+04:30
دیوار ماژولار چیست؟ آیا می‌دانستید سال‌هاست چنین دیواری به حوزه ساخت و ساز وارد شده‌است؟

برگزاری دوره آموزشی عارضه یابی برای شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین توسط شتاب دهنده صدرفردا

برگزاری دوره آموزشی عارضه یابی برای شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین توسط شتاب دهنده صدرفردا
2021-09-21T11:25:05+04:30
شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا با هدف ارتقای سواد عارضه یابی کارکنان شرکت های تابعه صدرتامین یک دوره آموزشی سه روزه تحت عنوان دوره آموزشی عارضه یابی برگزار خو...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)