میرنیوز

توسعه کسب و کارهای کوچک

توسعه کسب و کارهای کوچک 2021-09-15T12:25:27+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب مهر، با طراحی وب سایت می توانید به درآمدهای بالایی برسید البته به شرطی که راه درست را پیش رفته و بهترین تصمیمات را با مشورت بگیرید. امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و شرایط این روزها، کسب و کارهای آنلاین جای خود را به کسب و کارهای سنتی داده اند و پیشرفت چشمگیری نیز داشته اند. شما با طراحی وب سایت می توانید در حرفه خود خیلی زود پیشرفت کنید بدون آن که بخواهید با هزینه های بالای اجاره ها و هزینه های دیگر روبرو گردید. در ادامه سعی داریم تاثیر طراحی وب سایت روی توسعه کسب و کارهای کوچک را بررسی کنیم و ببینیم چه مزایایی به همراه دارد. 

طراحی وب سایت و توسعه کسب و کارهای کوچک

اگر جزئی از افراد هستید که در محله ای دارای یک کسب و کار کوچک می باشید یا اینکه دارای فروشگاه‌های بزرگ هستید، باید بگویم که با قدم گذاشتن در مسیر کسب درامد آنلاین، خیلی بیشتر از قبل کسب و کار شما توسعه پیدا خواهد کرد حتی اگر در محله‌ای به دور از چشم خیلی از مردم باشید. در ادامه به صورت جزئی تر به این موضوع نگاه می اندازیم.

با طراحی وب سایت بیشتر دیده شوید!

اگر دارای کسب و کار کوچکی هستید با طراحی وب سایت می توانید به آن توسعه ببخشید. مطمئنا برای جذب مشتری، برخی از کارهای تبلیغی مانند چاپ تراکت را انجام داده اید اما با طراحی وب سایت دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای تبلیغاتی مانند تبلیغات بیلبورد، تلویزیونی و ... نمی باشد زیرا خود طراحی وب سایت از راه هایی برای تبلیغ کسب و کار شما به حساب می‌آید و هزینه ای که صرف آن می کنید، بعد از آن مطمئن هستید که نتیجه آن را خواهید دید. با طراحی وب سایت کسب و کار کوچک شما بیشتر دیده خواهد شد!

جذب مشتری بیشتر در نتیجه درآمد بیشتر

مطمئنا با طراحی وب سایت، مشتریان بیشتری به سایت شما سر خواهند زد. یکی از راه هایی که باعث می شود سایت شما بیشتر دیده شود در نتیجه مورد بازدید کاربر بیشتری قرار بگیرد، رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایتتان می باشد که هنگام طراحی وب سایت حتما به این نکته توجه نمایید. با بهینه سازی سایت خود، رتبه بالایی در موتورهای جستجو به دست خواهید آورد در نتیجه در صفحه اول جستجو قرار خواهید گرفت. بطور معمول کاربر هم همیشه برای یافتن مورد مد نظرش صفحه اول گوگل را جستجو می کند و به صفحه دوم نمی رسد به همین دلیل این موضوع اهمیت بالایی خواهد داشت.

معرفی محصولات و خدمات خود بصورت گسترده

اگر در کسب و کار کوچک خود فقط می توانستید به همان افراد محله محصولات و خدمات خود را معرفی کنید و محصولات شما فقط به یکسری چیزهای خاص محدود می شد، بعد از طراحی وب سایت و راه اندازی سایت خود دیگر این چنین نیست. سایت شما حکم مغازه و ویترین شما را دارد و با قرار دادن محصولات و خدمات بدون محدودیت البته در زمینه کاری خود، میتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید. جالب است بدانید که مشتریان شما فقط به محله شما محدود نخواهند شد بلکه زمانی که کسب و کار شما آنلاین می شود، مشتریان شما می توانند از هر نقطه ای از کشور باشند؛ از سایت شما دیدن کرده و محصول و خدمات مورد نظرشان را سفارش دهند. 

در دسترس بودن

با طراحی وب سایت، بصورت ۲۴ ساعته در دسترس خواهید بود و مشتری در هر ساعت از شبانه روز می تواند از سایت شما خرید خود را بصورت آنلاین انجام دهد و این یکی دیگر از دلایلی است که می تواند در توسعه کسب و کار کوچک شما موثر واقع شود. 

ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد از آنان

معمولا در سایت ها بخشی برای نظرات و سوالات مشتریان قرار داده میشود. حتی برای هر محصول می تواند بخشی برای بازخورد مشتری قرار گرفته شود. اینگونه می توانید با نظرات و سلایق مشتریان خود آشنا شده و محصولات و خدمات مورد نیاز و سلیقه آنان را موجود کنید. در بخش سوالات نیز در اسرع وقت می توانید پاسخگوی مشتریان بوده و رضایت آنان را بدست آورید. 

توسعه کسب و کارهای کوچک

با توسعه کار خود می توانید برند سازی کنید!

زمانی که کسب و کار شما رونق پیدا کرد و مشتریان دائمی خود را جذب کردید می توانید برای کسب و کار خود، برند منحصر بفرد خود را داشته باشید که با برند خود شناخته شوید. برند سازی در کنار سایت خیلی بیشتر در توسعه کسب و کار شما کمک خواهد کرد و اینگونه می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید. 
در این مقاله با تحریر تیم متخصص وب مهر در طراحی سایت، سعی شد تاثیرات طراحی وب سایت در توسعه کسب و کارهای کوچک بررسی شود. موارد بسیاری هستند که کسب و کار آنلاین را نسبت به کسب و کارهای سنتی متمایز می کند که به برخی از آن ها اشاره شد. قبل از اقدام به طراحی وب سایت مهم است بدانید که هدفتان از طراحی وب سایت چیست و قرار است چه حرفه ای را بکار گیرید؛ آیا قرار است همان کسب و کار کوچکی که داشتید را توسعه دهید یا اینکه می خواهید به کل آن را تغییر دهید؟ این موضوع بسیار مهم بوده و قبل از شروع طراحی وب سایت باید آن را برای خود مشخص کرده باشید. امیدوارم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD
2021-09-16T18:31:48+04:30
دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ از ساعت 8 صبح روز جمعه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با بال...

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی
2021-09-16T15:38:31+04:30
برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت 1 به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت اول سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی
2021-09-16T14:58:25+04:30
 برای دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 1 سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران
2021-09-16T12:45:08+04:30
خرید لپ تاپ به جای کامپیوتر شخصی به دلیل قیمت متوسط کمتر و کاربری راحت‌تر بین مردم رایج شده است و بسیاری از مردم خرید لپ تاپ را به کامپیوتر ترجیح می‌دهند. ...

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 
2021-09-16T12:31:45+04:30
هنگامی‌که یک درب اتوماتیک برای ورود عابران خود انتخاب می کنید، مهم است که آن‌ها تمام نیازهای شما را برآورده سازند.

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟
2021-09-16T12:18:29+04:30
چیلر یک کلمه کلی برای سیستمی است که با به گردش درآوردن مایعات، دما را کنترل می کند مایعاتی مثل آب که به عنوان مایع خنک کننده عمل کرده و دمای آن را به وسیله ا...

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت
2021-09-16T12:01:48+04:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز اصلی کشورها را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۲۰ ارز کاهش یافت.

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق
2021-09-16T11:11:51+04:30
گازهای متصاعد شده از فاضلاب در صورت ورود به فضای داخلی منزل می‌توانند بسیار مشکل‌ساز باشند.

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
2021-09-16T10:05:08+04:30
طراحی سایت در دنیای کنونی نیازی اجتناب ناپذیر برای هر فعالیت اقتصادی است.

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار
2021-09-16T09:35:14+04:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنج‌شنبه در حالی در محدوده‌ای نزدیک به ۱٫۸۰۰ دلار باقی ماند که پس از گزارش تورم آمریکا وضعیت آینده سیاست‌گذاری‌های پولی آمری...

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 
2021-09-15T16:58:28+04:30
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین هلدینگ صنعتی تولید کننده لوازم خانگی کشور ۱۰ هزار نیرو متخصص و مجرب جذب می کند.

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد
2021-09-15T16:28:32+04:30
بانک مرکزی سقف های جدید تسهیلات خرید مسکن را به بانک عامل بخش مسکن از محل اوراق تسهیلات را ابلاغ کرد که رقم آن همراه با وام جعاله ۸۰ میلیون تومانی به ۴۷۰ میل...

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی
2021-09-15T16:18:29+04:30
همواره تیرآهن یکی از مهمترین مصالح ساختمانی بوده است.

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش
2021-09-15T16:05:07+04:30
نکات ایمنی در استفاده از صفحه برش را در ادامه بدانیم.

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت
2021-09-15T16:05:07+04:30
شرکت بیمه البرز برای نهمین سال متوالی در عالی‌ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت.

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست
2021-09-15T15:48:27+04:30
رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صنعت خودروسازی، گفت: با توجه به بازدید نزدیک از ایران خودرو، می‌توان گفت که اتهام دپوی خودرو در پارکینگ ها به این...

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟
2021-09-15T15:48:26+04:30
یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای کاشت مو انتخاب کلینیک مناسب و معتبر برای عمل پیوند مو است که در ادامه با یکی از کلینیک های خوب آشنا خواهید شد.

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!
2021-09-15T15:25:16+04:30
تابستان، همیشه فصلِ سفر است؛ به ویژه آخرین ماه تابستان که تعطیلی مدارس و هوای نه چندان گرم، باعث شده شهریور همیشه یادآور خاطره‌ی سفر باشد. این مجموعه تابع مص...

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید
2021-09-15T15:25:15+04:30
سعی برای انتخاب صحیح و درست چمن مصنوعی، سختی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد، مخصوصاً زمانی که می‌خواهید نمونه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و ویژگی آن‌ها ر...

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟
2021-09-15T15:11:48+04:30
چمن مصنوعی می تواند بهترین انتخاب به جای چمن های طبیعی باشد، زیرا ظاهر بسیار زیبایی دارد، به حداقل تلاش ممکن برای مراقبت و رسیدگی نیاز دارد و می تواند گزینه ...

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل
2021-09-15T13:55:38+04:30
چه خانه‌دار باشید چه فروشگاه‌دار، یا مالک ابزارفروشی و سرپرست تیم تحقیقاتی در آزمایشگاه، یا صاحب طلافروشی و عطاری و بقالی، روزی سر و کارتان به خرید ترازو خوا...

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید
2021-09-15T13:55:38+04:30
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید .

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید
2021-09-15T13:55:37+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید .

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟
2021-09-15T13:45:46+04:30
توصیه می‌شود که هر ۶ ماه تا یک سال یک‌بار، آبگرمکن را از آب خالی کنید تا آبگرمکن دیرتر خراب شود.

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان
2021-09-15T13:15:23+04:30
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت اربعین از مبداء تهران، ۵ میلیون تومان، یک سره ۳.۲ میلیون تومان، رفت و برگشت از مبداء مشهد ۶ میلیون تومان و...

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان
2021-09-15T13:05:36+04:30
شما در آنلاین آموزان می توانید دوره های آنلاین (کلاس آنلاین)، وبینار و آموزشگاه آنلاین بصورت رایگان ایجاد کرده و با پنل اختصاصی خود دوره های آموزش آنلاین خود...

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی
2021-09-15T13:05:36+04:30
روز دوشنبه، مورخ ۱۵شهریور ۱۴۰۰، جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد فولاد کویر و اصفهان‌آهن، در محل شرکت اصفهان‌آهن برگزار شد.

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
لوازم خانگی برقی از جمله یخچال و فریزر، در آشپزخانه، جایگاه بسیار مهمی دارند و خراب شدن و آسیب دیدن هر یک از این لوازم، مشکلات زیادی را برای یک خانواده، ایجا...

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
فعالیت در بازار بورس محاسن بسیاری دارد و افراد می‌ توانند از این طریق درآمدهای بالایی کسب کنند و با دانش و تجربه خود به نوعی در حوزه تجارت فعالیت نمایند. ...

قیمت بلیت پروازهای اربعین مشخص شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان

قیمت بلیت پروازهای اربعین مشخص شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان
2021-09-15T13:02:09+04:30
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت اربعین از مبداء تهران، ۵ میلیون تومان، یک سره ۳.۲ میلیون تومان، رفت و برگشت از مبداء مشهد ۶ میلیون تومان و...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)