میرنیوز

دانلود سریال میدان سرخ 

دانلود سریال میدان سرخ  2021-09-14T16:05:35+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام حلال دانلود، مجموعه «میدان سرخ» اولین تجربه کارگردانی سریال سازی ابراهیم ابراهیمیان از جمعه 26 شهریور ماه در شبکه نمایش خانگی و وب سایت دانلود قانونی حلال دانلود پخش خواهد شد. جواد نوروزبیگی تهیه کننده، سارا سلطانی و علی مسعودی نیا نویسندگان سریال هستند. ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.
زنده یاد ارشا اقدسی در این مجموعه به عنوان بدلکار و طراح صحنه های اکشن حضور داشته است.

داستان سریال میدان سرخ

میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود. 
این سریال در ژانر اکشن و هیجان انگیز است و تماشای آن برای افراد بالای 17 سال توصیه می شود. 

بازیگران سریال میدان سرخ

در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، سحر نظام دوست، رضا یزدانی، ستاره اسکندری، سعید داخ، لیندا کیانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان و امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خوانندگی فرزاد فرزین برای میدان سرخ

فرزاد فرزین برای سریال «میدان سرخ» قطعه ی زخم را خوانده که ترانه ی آن را روزبه بمانی سروده است. 
فرزاد فرزین که سابقه بازی در سریال های نمایش خانگی را هم دارد پیشتر برای سریال های «عاشقانه» و «مانکن» نیز قطعاتی را خوانده بود.
زمان پخش سریال میدان سرخ قسمت اول 
با اتمام سریال پرطرفدار زخم کاری سریال میدان سرخ به عنوان جایگزین این مجموعه هر جمعه ساعت 8 صبح از وبسایت حلال دانلود قابل دریافت است. 
قسمت اول سریال میدان سرخ جمعه 26 شهریور ساعت 8 صبح منتشر می شود. 

دانلود سریال میدان سرخ 

جهت دانلود قسمت های سریال خاتون روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال میدان سرخ

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به‌صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به‌اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافی است محصول موردنظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب‌امتیاز محصولات واریز می‌شود.
علاوه بر سریال میدان سرخ شما می‌توانید سریال های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال خاتون، سریال قبله عالم و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی دانلود کنید.
حلال دانلود – سامانه رسمی خرید فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی
WWW.HALALDOWNLOAD.COM

انتهای رپرتاژ آگهی
 

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی
2021-09-21T17:45:12+04:30
خرید لوله پلیکا برای سازندگان بسیار مهم است. قیمت لوله پلیکا می تواند در هزینه ساخت بنا تاثیرگذار باشد. انواع لوله پلیکا فاضلابی، ساختمانی و غیره را از مرکز ...

چطور قیمت آجر نما را از کارخانه تولید کننده آجر بگیریم؟

چطور قیمت آجر نما را از کارخانه تولید کننده آجر بگیریم؟
2021-09-21T17:45:10+04:30
پروسه استعلام قیمت انواع آجر نما همواره دارای مشکلاتی بوده است.

پارتیشن‌های اداری مدولار انعطاف‌پذیری زیادی برای تجارت شما به ارمغان می‌آورند

پارتیشن‌های اداری مدولار انعطاف‌پذیری زیادی برای تجارت شما به ارمغان می‌آورند
2021-09-21T17:45:09+04:30
برخی دفاتر معمولی امروزی با پلان باز، از ردیفی از میزهای اداری تشکیل شده‌اند که شاید فضای خصوصی کمتری به کارمندان بدهد.

ثبت برند خشکبار

ثبت برند خشکبار
2021-09-21T17:45:08+04:30
چنانچه قصد راه اندازی یک کارگاه یا مغازه خشکبار دارید بایستی بدانید که برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران از برند شما بایستی برای ثبت برندتان اقدام کنید...

چگونه از ترافیک ناخواسته بر روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟

چگونه از ترافیک ناخواسته بر روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟
2021-09-21T17:45:08+04:30
اگر شما هم جزء افرادی هستید که دارای تصاویر و ویدئوهای بی‌نظیر در زمینه کاری خود هستید که ساعت‌ها بر روی تهیه آنها وقت گذاشته‌اید و هم اکنون از بازدید بالایی...

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید
2021-09-21T17:45:07+04:30
ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نقش مهمی در روند تولید محصولات پرتیراژ دارند. استفاده از تجهیزات مدرن که فن‌آوری بالایی دارند، می‌تواند بر افزایش کیفیت محصولات تاث...

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت
2021-09-21T17:45:07+04:30
پوستر دیواری از جمله دیوار پوش‌های قدیمی به شمار می رود، که با گذشت زمان بر تنوع و کیفیت این کالای شیک و زیبا افزوده شده است.

بالابر ویلچر چیست؟

بالابر ویلچر چیست؟
2021-09-21T17:45:06+04:30
از بالابر ویلچر برای جابجایی راحت‌تر معلولان و افراد مسن استفاده می شود.

اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان

اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان
2021-09-21T17:45:06+04:30
چه در یک سفر داخلی باشید و چه در یک کشور خارجی، اجاره خودرو راه حلی آسان برای دسترسی راحت به مکان‌های مختلف است. اگر در یک سفر کاری مهم هم باشید، در شهر شلوغ...

۸ نکته که همه فراموش می‌کنند در تلفن هوشمند خود رعایت کنند

۸ نکته که همه فراموش می‌کنند در تلفن هوشمند خود رعایت کنند
2021-09-21T17:45:05+04:30
استفاده مداوم از تلفن هوشمند، جمع‌آوری اطلاعات و فایل‌های بسیاری را به همراه دارد که از راه‌های ارتباطی مختلفی انجام می‌شود.

چرا پرده زبرا به پرفروش‌ترین پرده بازار تبدیل شده است؟

چرا پرده زبرا به پرفروش‌ترین پرده بازار تبدیل شده است؟
2021-09-21T15:08:27+04:30
پرده زبرا به دلیل ویژگی هایی که دارد از محبوب ترین انتخاب های مشتریان است. اما چرا این پرده در دکوراسیون منزل جزو انتخاب های اصلی افراد است؟ دلایلش را اینجا ...

ابهامات طرح آزادسازی واردات خودرو/ نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود

ابهامات طرح آزادسازی واردات خودرو/ نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود
2021-09-21T15:08:26+04:30
اندیشکده سیاست گذاری امیرکبیر در بیانیه ای ۶ ابهام طرح آزادسازی واردات خودرو را تشریح و تاکید کرد که پیش از هر اقدامی، اصلاح نظام قیمت گذاری خودرو باید در دس...

نکات مهم رزرو مسافرخانه در تهران

نکات مهم رزرو مسافرخانه در تهران
2021-09-21T14:28:26+04:30
برای آن که سفر شما به تهران خاطره‌ای خوش را در ذهنتان حک کند ما در این مطلب قصد داریم به بیان نکاتی مهم و کاربردی بپردازیم تا شما بتوانید مناسب‌ترین مسافرخان...

قیمت سکه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید

قیمت سکه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید
2021-09-21T14:01:50+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید .

چرا از آژانس تبلیغاتی ایران نوین برای خدمات تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟

چرا از آژانس تبلیغاتی ایران نوین برای خدمات تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟
2021-09-21T12:41:52+04:30
در این مطلب با مرکز تبلیغات در ایران بیشتر آشنا می شوید.

کار در اروپا و ویزای شنگن با راز آسمان پایتخت

کار در اروپا و ویزای شنگن با راز آسمان پایتخت
2021-09-21T12:18:28+04:30
پیدا کردن کار یکی از عمده دلایل مهاجرت از کشور است اما اینکه بتوانید کشورهای مناسب کار در اروپا را پیدا کنید مقداری سخت است.

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید
2021-09-21T11:48:30+04:30
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، با حضور دکتر اخلاقی، عضو هیات مدیره بانک سپه و اعضای هیات مدیره این هلدینگ بزرگ معدنی کشور ...

موقعیت ویژه برای تحصیل علاقمندان به رشته داروسازی کالج اویسینا

موقعیت ویژه برای تحصیل علاقمندان به رشته داروسازی کالج اویسینا
2021-09-21T11:48:29+04:30
کالج بین المللی اویسینا در بیست ‌و پنجمین سالگرد تاسیس خود شرایط ویژه ای را برای علاقمندان به تحصیل در رشته داروسازی فراهم آورده است.

بهترین ابزارهای پی ال سی کدام‌اند؟

بهترین ابزارهای پی ال سی کدام‌اند؟
2021-09-21T11:48:29+04:30
در ادامه به انواع plc و همچنین برندهای مختلف و مشهور آن آشنا خواهیم پرداخت.

ایرانسل جایزۀ نوآوری گروه MTN را دریافت کرد

ایرانسل جایزۀ نوآوری گروه MTN را دریافت کرد
2021-09-21T11:25:08+04:30
ایرانسل در گردهمایی سالانۀ گروه MTN با موضوع راهکارهای سازمانی، موفق شد جایزۀ ویژۀ نوآوری را دریافت کند.

شهر فافا، ۲۲ سال در کنار شما

شهر فافا، ۲۲ سال در کنار شما
2021-09-21T11:25:08+04:30
مطمئناً شما نیز مثل دیگر کاربرانی که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، دوست دارید از سرگذشت برخی فروشگاه‌های اینترنتی بدانید اینکه چگونه شروع کرده...

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول
2021-09-21T11:25:08+04:30
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اعطای لوح تقدیر از مدیرعامل همراه اول تقدیر کرد.

به میزبانی بانک سرمایه؛ اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی برگزار شد

به میزبانی بانک سرمایه؛ اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی برگزار شد
2021-09-21T11:25:07+04:30
اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی به پیشنهاد بانک سرمایه با حضور رؤسا ومسئولین ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی کشور، روز دوشنبه 29 ش...

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز ۱۴۰۰ چگونه انجام دهیم؟

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز ۱۴۰۰ چگونه انجام دهیم؟
2021-09-21T11:25:07+04:30
تا به حال برایتان پیش آمده که قصد داشته باشید خودروی خود را به فروش برسانید؟ یا به علت رانندگی خوبی که داشتید، بخواهید تخفیف بیمه شخص ثالث را به خودروی جدیدت...

هر آنچه باید درباره بخیه (Suture) بدانید

هر آنچه باید درباره بخیه (Suture) بدانید
2021-09-21T11:25:07+04:30
بخیه برای بستن زخم روی پوست یا سایر بافت‌ها توسط پزشک استفاده می‌شود.

رسیدن به نمره ایده آل در آزمون آیلتس

رسیدن به نمره ایده آل در آزمون آیلتس
2021-09-21T11:25:07+04:30
یکی از آزمون‌های بین المللی بسیار پر طرفدار و کاربردی در حال حاضر برای زبان انگلیسی ، آزمون آیلتس است. کسانی که قصد ادامه تحصیل و یا کار در کشورهای دیگر را د...

رزین وینیل استر، بهترین پوشش محافظ مخازن بتنی و فولادی در برابر خوردگی

رزین وینیل استر، بهترین پوشش محافظ مخازن بتنی و فولادی در برابر خوردگی
2021-09-21T11:25:06+04:30
مخازن یکی از حساس‌ترین و استراتژیک‌ترین سازه های عصر حاضر هستند که بصورت فولادی و یا بتنی و یا ترکیبی از هر دو طراحی و ساخته می شوند. ...

شرایط کلی کار در اروپا

شرایط کلی کار در اروپا
2021-09-21T11:25:06+04:30
پیدا کردن کار یکی از عمده دلایل مهاجرت از کشور است اما اینکه بتوانید کشورهای مناسب کار در اروپا را پیدا کنید مقداری سخت است.

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز
2021-09-21T11:25:06+04:30
دیوار ماژولار چیست؟ آیا می‌دانستید سال‌هاست چنین دیواری به حوزه ساخت و ساز وارد شده‌است؟

برگزاری دوره آموزشی عارضه یابی برای شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین توسط شتاب دهنده صدرفردا

برگزاری دوره آموزشی عارضه یابی برای شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین توسط شتاب دهنده صدرفردا
2021-09-21T11:25:05+04:30
شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا با هدف ارتقای سواد عارضه یابی کارکنان شرکت های تابعه صدرتامین یک دوره آموزشی سه روزه تحت عنوان دوره آموزشی عارضه یابی برگزار خو...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)