میرنیوز

مرغ و گوشت را ارزان‌تر بخرید!

مرغ و گوشت را ارزان‌تر بخرید! 2021-09-14T11:12:01+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سبک زندگی خلاق، اولین مقاومت در برابر این افزایش قیمت، کوچک‌تر کردن تکه‌های گوشت و مرغ و بعد کمتر کردن میزان آنها در خورشت‌ها و بقیه غذاها بود.
شاید غذاهای خیلی از ما حالا فقط از دور از کنار گوشت رد شده باشند! اما این حذف تدریجی و یا ناگهانی، علاوه بر تاثیر روی طعم غذاها، به سلامتی و کیفیت غذاها هم آسیب می‌زند. اگر دست شما هم از این مواد پروتئینی کوتاه شده، یک راهکار ساده و ارزان قیمت برای شما داریم:

چطور مانع حذف گوشت و مرغ از سبد خانواده شویم؟

در برابر افزایش قیمت گوشت و مرغ می‌توانید دو راهکار را در پیش بگیرید: یا به سمت گیاهخواری حرکت کنید و حتی نگاهی هم به غرفه‌های فروش گوشت و مرغ در فروشگاه‌های مختلف نیاندازید؛ یا اینکه این مواد را با از جای خاصی قیمت بسیار پایین‌تر از همه کشتارگاه‌ها و فروشگاه‌های دیگر بخرید. اگر انتخاب شما گزینه دوم است؛ توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید تا با روش‌های خرید ارزان‌تر گوشت و مرغ آشنا شوید.
شما می‌توانید در برخی از کشتارگاه‌ها، مرغ یا گوشت را با قیمتی پایین‌تر از نرخ بازار بخرید؛ اما ممکن است با این کار جان خود و خانواده‌تان را به خطر بیاندازید! گوشت و مرغ‌های مانده سم بوتولیسم ایجاد کرده و حتی می‌توانند باعث مرگ شوند. همچنین خرید گوشت و مرغ مانده و بدون مهر تایید، ممکن است بیماری‌های دیگری را هم به شما انتقال دهد.
بسیاری از افراد هم ترجیح می‌دهند مرغ یا گوشت پاک نکرده ولی سالم بخرند و بعد خودشان آنها را پاک کنند تا دورریز کمتری داشته باشد. اما حتی اگر زمان و انرژی از دست رفته را حساب نکنید هم این کار برای خیلی از خانوارها صرفه اقتصادی ندارد.

گوشت خوب را ارزان بخرید

ممکن است هنگام رفتن به قصابی و خرید گوشت قرمز گیج شوید که کدام بخش از گوشت برای شما مناسب است؟ اما اگر مواد مورد نیازتان را بسته بندی شده بخرید؛ هم در زمان و انرژی خود صرفه جویی کرده‌اید؛ هم دقیقا مطابق نیازتان این مواد را تهیه کرده‌اید. در سایت آلین لند، گوشت قرمز تا ۷۰٪ تخفیف دارد و می‌توانید با پرداخت هزینه بسیار کمتر از قصابی، این ماده پروتئینی را تهیه کنید. علاوه بر اینکه در این سایت،‌ گوشت قرمز در بسته‌های متنوع و مختلف عرضه می‌شود و شما می‌توانید فقط بخش‌هایی را که به آن نیاز دارید تهیه کنید. گوشت خورشتی،‌ چرخ کرده، دل و جگر، ران یا گردن گوسفند و هر چیز دیگری که نیاز دارید را می‌توانید در وزن‌های مختلف و با قمیت بسیار مناسب بخرید.

مرغ هم قیمت هویج؟

مرغ یکی از بهترین منابع پروتئینی برای ورزشکاران و سایر افراد است. البته هر کدام از بخش‌های مرغ، طرفداران خودش را دارد؛ بعضی‌ها عاشق سینه مرغ هستند و بعضی دیگر هم فقط ران مرغ را می‌خورند. خرید گوشت مرغ از آلین لند به شما این امکان را می‌دهد که فقط بخش‌هایی را که دوست دارید بخرید.
این محصولات هم تخفیف‌های زیادی دارند که گاهی قیمت مرغ را تا ۷۰٪ کم می‌کند و شما می‌توانید با قیمت خرید چند کیلو هویج، برای مصرف چند وعده مرغ بخرید! در آلین لند مرغ را در طعم‌های مختلف و متنوعی می‌توانید بخرید و حتی برای سفرها و پیک نیک‌ها هم امکان خرید جوجه با طعم‌های مختلف برای شما فراهم شده است.

تحویل فوری

یکی از دلایلی که خیلی از افراد خرید آنلاین مواد سوپرمارکتی را نمی‌پسندند؛ این است که باید مدت زیادی منتظر این کالاها بمانند. اما آلین لند،‌ بدون دریافت حتی یک ریال هزینه ارسال، خریدهایتان را در کسری از ساعت درب منزل به شما تحویل می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید همچنان بدون صرف هزینه زیاد از این مواد پروتئینی استفاده کنید؛ همین حالا به سایت آلین لند سر بزنید!

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

نرخ میانگین وزنی دلار ۲۶ هزار و ۵۷۲ تومان اعلام شد

نرخ میانگین وزنی دلار ۲۶ هزار و ۵۷۲ تومان اعلام شد
2021-09-25T17:48:54+03:30
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، نرخ میانگین وزنی دلار در معاملات امروز این بازار را ۲۶ هزار و ۵۷۲ تومان اعلام کرد.

تنوع خرید بهترین نوع دوچرخه + قیمت استثنایی را از آریا چرخ بخواهید!

تنوع خرید بهترین نوع دوچرخه + قیمت استثنایی را از آریا چرخ بخواهید!
2021-09-25T17:25:32+03:30
انسانهای زیادی هستند که دوچرخه را به دیگر وسائل نقلیه به دلایل محیط زیستی یا فرار از ترافیک، برای رفت و آمد روزانه ترجیح می دهند. خیلی های دیگر صرفا دوچرخه س...

خرید و آشنایی با انواع ورق آلیاژی با آهن استیل یکتا

خرید و آشنایی با انواع ورق آلیاژی با آهن استیل یکتا
2021-09-25T17:25:31+03:30
به ترکیب دو یا چند عنصر مختلف آلیاژ گفته می‌شود. ورق‌های آلیاژی از جنس فولاد (آهن + کربن) هستند و حاوی عناصری چون منگنز، کروم، کربن، ..... می‌باشند، به همین ...

بهترین مارک های ساعت مچی در گالری نقش زمان

بهترین مارک های ساعت مچی در گالری نقش زمان
2021-09-25T16:58:52+03:30
ساعت های مچی از گذشته تاکنون مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند و خیلی ها تمایل دارند یک یا چند ساعت مچی مختلف داشته باشند. اطلاع از زمان یک موضوع مهم ...

شاتل موبایل استفاده از سامانه آموزشی «شاد» را رایگان کرد

شاتل موبایل  استفاده از سامانه آموزشی «شاد» را رایگان کرد
2021-09-25T16:45:30+03:30
هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ و با هدف تسهیل آموزش از راه دور، شاتل موبایل ضمن عرضه بسته های ویژه آغاز سال تحصیلی، استفاده از سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش ...

5روش استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی برای همه بیمه‌گزاران در پاییز 1400

5روش استعلام شماره بیمه تامین اجتماعی برای همه بیمه‌گزاران در پاییز 1400
2021-09-25T16:45:30+03:30
در حال حاضر بیش از ۴۴ میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی هستند که در بخش های دولتی و خصوصی مشغول به خدمت می باشند و به صورت ماهانه حق بیمه پرداخت می کنند. ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۳

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
2021-09-25T16:48:55+03:30
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۴۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱میلیون و ۸۶۶ هزار تومان و قیمت دلار ...

نشان هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) به "رکسان" تغییر کرد

نشان هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) به "رکسان" تغییر کرد
2021-09-25T16:32:11+03:30
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات گفت: با هدف بومی‌سازی و انطباق خدمات هتل‌های فرودگاهی امام خمینی با میهمان نوازی ایرانی و عدم وابستگی به یک برند خار...

افزایش ۱۸۰۰ درصدی تولیدات رسانه ای و تبلیغاتی، دیده شدن ۳۸۰ میلیونی و کاهش ۹۵ درصدی هزینه ها

افزایش ۱۸۰۰ درصدی تولیدات رسانه ای و تبلیغاتی، دیده شدن ۳۸۰ میلیونی و کاهش ۹۵ درصدی هزینه ها
2021-09-25T16:32:11+03:30
روابط عمومی شرکت بیمه رازی گزارش عملکرد شش ماهه خود را منتشر کرد.

ظرفیت کم نظیر بخش خصوصی در مدرن سازی تجهیزات آزمایشگاهی

ظرفیت کم نظیر بخش خصوصی در مدرن سازی تجهیزات آزمایشگاهی
2021-09-25T16:32:11+03:30
مراسم آغاز نخستین دوره کارورزی دانشجویان منتخب رشته های علوم پایه در شرکت نویان با حضور پرفسور داریوش فرهود پدر علم ژنتیک ایران برگزار شد. ...

برای انتخاب موضوع فعالیت شرکت بخوانید

برای انتخاب موضوع فعالیت شرکت بخوانید
2021-09-25T16:18:49+03:30
 قبل از ثبت شرکت باید موضوع فعالیت شرکت خود را به درستی انتخاب کنید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟

تعمیرات موبایل خود را به کجا بسپاریم؟
2021-09-25T15:12:13+03:30
این روزها، از یک سو گوشی های موبایل تبدیل به جزئی از زندگی روزمره شده‌اند و نمی‌توان بدون آن‌ها کارها را جلو برد. از سوی دیگر، قیمت بسیار بالایی دارند؛ به طو...

یادداشت مهم مدیر عامل بانک ملی ایران در خصوص انتشار صورت های مالی

یادداشت مهم مدیر عامل بانک ملی ایران در خصوص انتشار صورت های مالی
2021-09-25T14:58:50+03:30
در یکی از روزهای سال اول مسئولیتم، در دفترم میزبان معاون نظارت بانک مرکزی یکی از کشورهای بسیار معتبر اروپایی بودم و در خصوص همکاری های دوجانبه، بسط و گسترش آ...

چرا باید از نرم افزارهای اداری و مالی در سازمان‌های دولتی استفاده کرد 

چرا باید از نرم افزارهای اداری و مالی در سازمان‌های دولتی استفاده کرد 
2021-09-25T14:58:49+03:30
سازمان‌های دولتی نیز همانند شرکت‌ها و  سازمان‌های بخش خصوصی با طیف زیادی از ذی‌نفعان مختلف در ارتباط هستند.

نحوه اجاره و رزرو ویلا و سوئیت در شمال کشور

نحوه اجاره و رزرو ویلا و سوئیت در شمال کشور
2021-09-25T14:58:49+03:30
کمتر کسی در ایران وجود دارد که به شمال کشور مسافرت کرده باشد.

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه نوول

راهنمای ثبت شرکت و برند در موسسه نوول
2021-09-25T14:55:38+03:30
مشاوره آسان و سریع ثبت شرکت و برند در موسسه نوول ثبت را با هزینه ای باورنکردنی دریافت کنید.

قیمت سکه ۳ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۳ مهر ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید
2021-09-25T14:55:37+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید.

آیا به دنبال یک ازدواج موفق هستید؟

آیا به دنبال یک ازدواج موفق هستید؟
2021-09-25T14:45:32+03:30
ازدواج قراردادی اجتماعی است که دو فرد را متعهد به ماندن در کنار یکدیگر و پذیرش برخی مسئولیت ها در قبال یکدیگر می کند.

طرح واکسیناسیون کارکنان فولاد هرمزگان

 طرح واکسیناسیون کارکنان فولاد هرمزگان
2021-09-25T14:48:50+03:30
در راستای تکریم نیروی انسانی و توجه به سلامت کارکنان فولاد هرمزگان طرح واکسیناسیون کارکنان امانی و پیمانی شاغل در فولاد هرمزگان در محل مسجد امام حسین (ع) ای...

آشنایی با نیترات و خطرات آن برای بدن + منابع ورود نیترات به بدن انسان

 آشنایی با نیترات و خطرات آن برای بدن + منابع ورود نیترات به بدن انسان
2021-09-25T14:48:50+03:30
نیترات ها ترکیبات شیمیایی متشکل از نیتروژن و اکسیژن هستند و بطور طبیعی در خاک و آب آشامیدنی یافت می‌شوند.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
2021-09-25T14:48:49+03:30
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۳۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و قیمت دلا...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
2021-09-25T14:48:49+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۵ درصد افزایش به ۱۷۵۲ دلار و ۴۳ سنت رسید.

گزارش تصویری آیین پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T و مراسم تقدیر از همکاران ایثارگر ایرانول

 گزارش تصویری آیین پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T و مراسم تقدیر از همکاران ایثارگر ایرانول
2021-09-25T14:48:49+03:30
آیین پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T و مراسم تقدیر از همکاران ایثارگر هشت سال دفاع مقدس شرکت نفت ایرانول در پالایشگاه آبادان روغن سازی ایرانول برگزار شد.

کاربردهای رینگ لایت که شاید هنوز نمی‌دانید

 کاربردهای رینگ لایت که شاید هنوز نمی‌دانید
2021-09-25T14:48:49+03:30
رینگ لایت‌ها ابزار‌های نورپردازی کارآمدی هستند که معمولاً یا به صورت یک تیوب نورانی فلورسنت ساخته می‌شوند یا مجموعه‌ای از لامپ‌های کوچک LED هستند که روی یک ...

گزارش عملکرد شش ماهه روابط عمومی بیمه رازی منتشر شد

 گزارش عملکرد شش ماهه روابط عمومی بیمه رازی منتشر شد
2021-09-25T14:48:49+03:30
روابط عمومی شرکت بیمه رازی گزارش عملکرد شش ماهه خود را منتشر کرد .

راهنمای جامع استعلام و محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث در پاییز ۱۴۰۰

 راهنمای جامع استعلام و محاسبه قیمت بیمه شخص ثالث در پاییز ۱۴۰۰
2021-09-25T14:48:49+03:30
اولین اقدام برای کسانی که صاحب خودرو می‌شوند خرید بیمه شخص ثالث است...

حضور مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و هیات همراه در یادمان شهدای غواص خرمشهر

 حضور مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و هیات همراه در یادمان شهدای غواص خرمشهر
2021-09-25T14:48:49+03:30
مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و هیات همراه در یادمان شهدای غواص خرمشهر حضور یافتند.

یادداشت مهم مدیر عامل بانک ملی ایران در خصوص انتشار صورت های مالی

 یادداشت مهم مدیر عامل بانک ملی ایران در خصوص انتشار صورت های مالی
2021-09-25T14:48:49+03:30
در یکی از روزهای سال اول مسئولیتم، در دفترم میزبان معاون نظارت بانک مرکزی یکی از کشورهای بسیار معتبر اروپایی بودم...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۳

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
2021-09-25T14:48:49+03:30
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۴۴ درصد افزایش به ۱۷۵۰ دلار و ۴۲ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۷/۳

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۷/۳
2021-09-25T14:48:49+03:30
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۴۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱میلیون و ۸۶۶ هزار تومان و قیمت دلار ...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)