میرنیوز

چرا چمن مصنوعی انتخاب بهتری به جای چمن طبیعی می باشد؟

چرا چمن مصنوعی انتخاب بهتری به جای چمن طبیعی می باشد؟ 2021-09-13T10:52:03+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چمن سرا، گروه چمن سرا به عنوان فروشگاه برتر و نخست چمن مصنوعی در ایران  با ارائه چمن مصنوعی ایرانی بادوام  می تواند فضای سبزی که می خواهید و در هر جایی که دوست دارید را با حداقل ترین مسئولیت های نگهداری و هزینه، تقدیم وجودتان کند. 

در ادامه همراه ما باشید تا این دو گزینه را از جهات مختلفی با هم مقایسه کنیم:

۱.هزینه

به طور کلی هزینه ابتدایی چمن مصنوعی ایرانی بیشتر از چمن واقعی است. اما شما این هزینه را یکبار برای همیشه می پردازید، این در حالی است که چمن طبیعی در تمام روزهای سال هزینه های اضافه و بیشتری روی دستتان می گذارد که اگر آن ها را جمع بندی کنید، متوجه می شوید قیمت چمن مصنوعی بسیار ناچیز می باشد. این ها همه در حالی است که امکان دارد چمن طبیعی به راحتی خراب شود و از بین برود.

۲. نیاز به نگهداری کم

آیا انرژی و زمان کافی برای مراقبت از چمن های طبیعی دارید؟ آیا می توانید کود دادن، سم پاشی آبیاری و هرس کردن را در تمام روزهای زندگی خود تحمل کنید؟
اگر پاسخ تان منفی است، پس چمن مصنوعی را با آغوش باز بپذیرید که به هیچ یک از این ها نیاز ندارد و آرامش را به شما هدیه می دهد.

۳. تاثیر بر محیط زیست

یکی از مهم ترین مزیت های چمن مصنوعی، عدم نیاز آن به آبیاری می باشد که همین موضوع سالانه در مصرف آب به طور چشمگیری صرفه جویی می نماید.
شما تنها موقعی که نیاز دارید برای چمن مصنوعی از آب استفاده کنید، برای خنک نگاه داشتن آن در روزهای خیلی گرم سال می باشد. اما این میزان آب مصرفی در برابر چمن طبیعی، اصلا به چشم نمی آید.

چرا چمن مصنوعی انتخاب بهتری به جای چمن طبیعی می باشد؟

۴. سلامتی و امنیت

ملاحظه دیگر به امنیت و سلامتی که چمن مصنوعی به همراه دارد، باز می گردد. 
اگر شما حیوان خانگی و یا کودکان خردسال دارید که در حیاط بازی می کنند، چمن مصنوعی سطح امن تری را برای آن ها فراهم می نماید و هم چنین حشرات و حیوانات موذی و آزاردهنده را از عزیزان تان دور نگاه می دارد. 

۵. زیبایی

مطمئنا یکی از اصلی ترین دلایلی که می خواهید چمن مصنوعی را انتخاب کنید، این است که بدون نیاز به نگهداری های ویژه و خاص و دردسرساز، همیشه سرسبز و زیبا و با طراوت به نظر می رسد. 
این همیشه سبز ماندن به معنی همیشه زیبا بودن حیاط و مهیا بودن محلی برای لذت بردن از فضای سبز بدون محدودیت می باشد. 

مطمئنا تا به این جا متوجه شده اید که از لحاظ بسیاری، چمن مصنوعی ارجحیت بیشتری نسبت به چمن طبیعی دارد و می تواند زندگی را برای شما آسان تر کند و فرصت بیشتری برای لذت بردن از سرسبزی محیط اطرافتان، برای شما مهیا نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

آیا میلگرد ارزان می‌شود؟

آیا میلگرد ارزان می‌شود؟
2021-09-22T17:38:22+03:30
ارزان یا گران شدن قیمت میلگرد به عنوان یکی از مصالح مهم در ساختمان‌سازی می‌تواند پروژه‌های زیادی را تحت شعاع قرار دهد.

هزینه تعویض باتری در مراکز معتبر چقدر است؟

هزینه تعویض باتری در مراکز معتبر چقدر است؟
2021-09-22T17:38:22+03:30
باتری خودرو یک منبع تولیدکننده جریان برق است که نقش کلیدی در راه‌اندازی موتور و استارت خودرو دارد. باتری‌ها تا زمانی که خودرو روشن باشد در حال کار هستند و با...

سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم

سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم
2021-09-22T17:38:21+03:30
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: همه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید برای خدمت به مردم، پاسداشت خون شهدا، تحقق آرمان‌های امام و منویات مقام معظم رهبری...

هر چند وقت یکبار باید همه وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید؟

هر چند وقت یکبار باید همه وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید؟
2021-09-22T15:48:25+03:30
ما در این مقاله به شما می‌گوییم که بهتر است هر چند وقت یک بار وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید. پس با ما همراه باشید.

۵ راه کاهش مصرف انرژی رادیاتور در اتاق‌های ساختمان

۵ راه کاهش مصرف انرژی رادیاتور در اتاق‌های ساختمان
2021-09-22T15:08:47+03:30
نحوه استفاده صحیح از رادیاتور در اتاق‌های ساختمان در راستای کاهش مصرف انرژی بسیار مهم است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه تعمیر آن

کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه تعمیر آن
2021-09-22T14:31:54+03:30
در این مقاله به بررسی علت کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه برطرف کردن این مشکل می پردازیم.

ارائه خدمات استارتاپ‌های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد

ارائه خدمات استارتاپ‌های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد
2021-09-22T14:31:54+03:30
نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزی یا همان به اختصار شاد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد.

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟
2021-09-22T14:31:53+03:30
امروزه در عصر دیجیتال، پیداکردن فروشگاه اینترنتی موبایل کار چندان دشواری نیست، اما در این تنوع و کثرت، شاید خرید اینترنتی موبایل از یک فروشگاه معتبر، آسان نب...

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی میناکاری و صنایع دستی اصفهان از بازار مینا 

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی میناکاری و صنایع دستی اصفهان از بازار مینا 
2021-09-22T14:31:53+03:30
هدایای تبلیغاتی جدید و طرح اقتصادی دو ویژگی بسیار مهمی هستند که همیشه شرکت و سازمان‌های مختلف به دنبال آن هستند.

توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون افزایش می یابد

توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون افزایش می یابد
2021-09-22T14:31:52+03:30
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون خبر داد.

معرفی پمپ و انواع آن

معرفی پمپ و انواع آن
2021-09-22T14:31:52+03:30
پمپ وسیله‌ای مکانیکی است که جهت انتقال سیال از ارتفاع پایین به ارتفاع بالاتر و یا انتقال آن از منطقه کم فشار به منطقه پر فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ...

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست امکان پذیر است؟

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست امکان پذیر است؟
2021-09-22T14:31:52+03:30
شرکت آریا سازه ارتفاع البرز مجری کلیه خدمات کار در ارتفاع بدون داربست و با روش دسترسی با طناب می باشد.

شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی‌تر از همیشه

شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی‌تر از همیشه
2021-09-22T14:31:51+03:30
یکی از علت‌های مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف‌کنندگان و فعالان در آن صنعت است.

بانکداری دیجیتال ؛ خدمت نوآورانه و کاربردی بانک ایران زمین

بانکداری دیجیتال ؛ خدمت نوآورانه و کاربردی بانک ایران زمین
2021-09-22T14:31:51+03:30
بانک ایران‌زمین یکی از بانک‌های پیشرو در بانکداری دیجیتال در کشور است.

پروتئین وی اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

پروتئین وی اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 
2021-09-22T14:31:50+03:30
امروزه سلامت بدن و جسم اهمیت زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی علاوه بر تمرین ورزش‌های سازنده، از مواد غذایی مناسب و مکملّ نظیر پروتئین وی و کراتین بدنسازی ج...

چکش تخریب چیست ؛ معرفی ۴ مدل از انواع چکش تخریب

چکش تخریب چیست ؛ معرفی ۴ مدل از انواع چکش تخریب
2021-09-22T14:31:50+03:30
همان طور که از اسم این دستگاه پیداست،این ابزار یک وسیله بسیار قدرتمند است که توان و قدرت بالایی جهت تخریب انواع سازه اعم از بتن و آسفالت دارد. ...

بانک ملی بانکی سود ده و فاقد بدهی غیر عملیاتی است

بانک ملی بانکی سود ده و فاقد بدهی غیر عملیاتی است
2021-09-22T14:31:50+03:30
گروه بانک ملی در سال 1399 در حالی سال مالی خود را با سود به پایان رساند که قدرت پرداخت این بانک به هیچ عنوان در معرض خطر قرار نداشته و یک ریال بدهی غیر عملیا...

واکنش شرکت‌های کره‌ای به تحریم‌های ایران، فرار بود

واکنش شرکت‌های کره‌ای به تحریم‌های ایران، فرار بود
2021-09-22T14:31:49+03:30
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: شرکت‌های کره‌ای زمانی که ایران در شرایط تحریم قرار نداشت با حضور در بازارهای کشور، نهایت استفاده را از فرصت‌ها کردند و ...

بهترین دئودورانت و ضد تعریق/ خرید اسپری ضد تعریق با جزئیات قیمتی

بهترین دئودورانت و ضد تعریق/ خرید اسپری ضد تعریق با جزئیات قیمتی
2021-09-22T14:15:16+03:30
آیا تفاوت های اسپری ضد تعریق و اسپری دئودورانت را می دانید؟ اگر مایلید اطلاعات بیشتری راجع به این دو محصول بهداشتی بدانید، این مطلب را بخوانید.

قیمت سکه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید
2021-09-22T13:48:39+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید.

طرح‌های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار

طرح‌های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار
2021-09-22T13:35:06+03:30
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روابط عمومی اسنپ از استقبال گسترده کاربران در طرح نیکوکاری «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» خبر داد.

قیمت شیرآلات ساختمانی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت شیرآلات ساختمانی به چه عواملی بستگی دارد؟
2021-09-22T13:35:05+03:30
معیارهای انتخاب یک شیر خوب به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به تعدادی از آن اشاره می کنیم.

عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجرای مدیریت جدید شرکت شاهد

عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجرای مدیریت جدید شرکت شاهد
2021-09-22T13:35:05+03:30
مدیر عامل شرکت شاهد در خصوص عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجرا مدیریت جدید شرکت شاهد و همچنین تشریح گزارش آخرین وضعیت دعاوی حقوقی،مشکلات و موانع موجود ...

سیاست‌های خارجی دولت جدید یکی از پایه‌های استراتژی ارزی بانک دی است

 سیاست‌های خارجی دولت جدید یکی از پایه‌های استراتژی ارزی بانک دی است
2021-09-22T13:41:55+03:30
رییس هیئت‌مدیره بانک دی سیاست‌های دولت جدید در گسترش همکاری‌های منطقه‌ای با همسایگان و ورود به قرارداد شانگهای را بزرگترین پتانسیل بانک دی برای هدفگذاری است...

جهش شاخص های عملکردی بانک ملی ایران

 جهش شاخص های عملکردی بانک ملی ایران
2021-09-22T13:41:54+03:30
بانک ملی ایران به عنوان یک بانک حاکمیتی دولتی نه تنها در حوزه جذب منابع و نیز تسهیلات پرداختی رشدهای قابل توجهی را تجربه کرده است،‌ بلکه در زمینه کاهش هزینه...

مبلغ و مهلت فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار بانک رفاه کارگران افزایش یافت

 مبلغ و مهلت فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار بانک رفاه کارگران افزایش یافت
2021-09-22T13:41:54+03:30
مبلغ و مهلت فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) بانک رفاه کارگران، افزایش یافت.

آغاز پیش فروش محصولات زامیاد از فردا + جدول

 آغاز پیش فروش محصولات زامیاد از فردا + جدول
2021-09-22T13:41:54+03:30
شرایط پیش فروش محصولات زامیاد شامل نیسان تک سوز، دوگانه سوز و پادرا با زمان تحویل بهمن ۱۴۰۰ از سوی زامیاد اعلام شد.

پیام مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسب فرارسیدن هفته دفاع مقدس

 پیام مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسب فرارسیدن هفته دفاع مقدس
2021-09-22T13:41:53+03:30
تاریخ این مرز و بوم، گواه دوره‌های حماسه‌آفرین بسیاری است که موجب مباهات و سربلندی این ملت ریشه‌دار و کهن می‌باشد...

اسامی برندگان طرح امید رفاه مشخص شدند

 اسامی برندگان طرح امید رفاه مشخص شدند
2021-09-22T13:41:52+03:30
هشتمین و نهمین دوره قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" ویژه مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار و برندگان خوش‌شانس این دوره مشخص شدند.

پلیکیشن اوانو در گوگل‌پلی یک میلیونی شد

 پلیکیشن اوانو در گوگل‌پلی یک میلیونی شد
2021-09-22T13:41:52+03:30
بر اساس جدیدترین اطلاعات به‌دست آمده، تعداد نصب اپلیکیشن اوانو در استور گوگل‌پلی از مرز یک میلیون عبور کرد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)