میرنیوز

دکتر تامین در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان

دکتر تامین در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان 2021-09-11T15:12:07+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دکتر تامین، این سایت دقیقا برای از بین بردن این نوع از تفکرات در هنگام ساخت پروژه، متولد شده است.
دغدغه‌های خود را در هنگام ساخت پروژه کاهش دهید
ما در دکتر تامین برای اولین بار تمام مراحل ساخت‌ را به صورت شماتیک طراحی کردیم از اخذ مجوزات قانونی و تجهیز کارگاه گرفته تا اجرای دکوراسیون داخلی و تجهیزات تکمیلی که مراحل آخر ساخت یک پروژه عمرانی به حساب می‌آید. تمام شرایط مهیا شده است به منظور این که از ابتدا تا انتهای پروژه همراه شما باشیم.

اهمیت کیفیت و قیمت بر کسی پوشیده نیست

تصور کنید وارد یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی می‌شوید علاوه بر این که مطمئن هستید جنس اصل از فروشگاه خریداری می‌کنید، احتمالا از تخفیف‌های فروشگاه هم استفاده می‌کنید و با وجود برندهای متنوع و تکمیل، یک خرید لذتبخش را تجربه خواهید کرد. وجود چنین فروشگاهی در هنگام ساخت یک پروژه عمرانی نیازی بود که به شدت در کشور احساس می‌شد. دکتر تامین پس از گذشت ۴ سال از تاسیس خود توانسته نماینده مستقیم بسیاری از برندهای مهم صنعت ساخت و ساز شود و با توجه به ارتباط مستقیم با برندها همزمان خیال شما را از اصل بودن جنس‌ها و خرید با قیمت مناسب راحت کند.

در نهایت بهترین برند کدام است؟

یکی از دغدغه‌های دیگر موقع ساخت و ساز بدون شک انتخاب بهترین برند تجهیزات یا مصالح مورد نیاز برای پروژه هست. واقعیت این سوال شما، جواب مشخصی ندارد و خیلی وابسته به شرایط اختصاصی پروژه شما می‌باشد. در دکتر تامین به هنگام خرید به طور مستقیم با یک کارشناس اختصاصی در ارتباط هستید.  با توضیح شرایط پروژه و نسبت به هزینه‌ای که می‌توانید متقبل شوید مناسب‌ترین و به روزترین انتخاب‌های موجود برای پروژه به شما توسط کارشناس معرفی شده و شما انتخاب نهایی را انجام می‌دهید. همچنین کارشناس اختصاصی در تمام مراحل خرید، از قبل از سفارش حتی تا بعد از تحویل کالا به عنوان پشتیبان در کنار شما حضور دارد  تا مطمئن شود در هنگام خرید هیچ دغدغه و نگرانی متوجه شما نباشد.

دکتر تامین در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان

تامین مصالح در سراسر ایران با بیشترین سرعت

قطعا یکی دیگر از دغدغه‌های سازندگان، تجمیع تمام تجهیزات و مصالح ساختمانی در شهر تهران و مدت زمان ارسال آن‌ها به جای جای ایران می‌باشد. جهت رفع این دغدغه دکتر تامین سعی کرد خدمات خود را  از شمال تا جنوب ایران با بیشترین سرعت انجام دهد. به همین دلیل علاوه بر دفتر مرکزی خود در تهران، ۷ شعبه دیگر نیز در استان‌های خراسان رضوی، گیلان، همدان، کرمانشاه، اصفهان، فارس و خوزستان تاسیس نمود تا در سریع ترین زمان ممکن تجهیزات و مصالح ساختمانی را به دست شما عزیزان برساند.

قبل از خرید به سایت دکتر تامین سر بزنید

این روزها قبل از خرید وسایلی مانند کامپیوتر یا گوشی تلفن حتما داخل اینترنت در رابطه با کالای مورد نظر خود شروع به جست و جو می‌کنید. برای تحقیق در مورد ویژگی‌های خاص هر محصول ساختمانی چطور؟ آیا مرجعی ‌را می‌شناسید که با دسته بندی منظم، اطلاعات مربوط به کالا و محصول را  به طور جامع و خوانا نوشته باشد؟ در سایت دکتر تامین حداقل ۲۰ هزار محصول مرتبط با حوزه صنعت ساخت و ساز همراه با توضیحات کامل وجود دارد که تا به امروز جامع‌ترین سایت ایرانی در این زمینه به شمار می‌رود. 

دکتر تامین در نمایشگاه صنعت ساختمان

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در شرایط خاص کنونی با تمهیدات ویژه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا  در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.
حذف تمام واسطه‌ها و تامین بی دردسر مصالح و تجهیزات ساختمانی در پروژه‌های عمرانی که منجر به افزایش بهره‌وری در ساخت و ساز می‌شود هدفیست که دکتر تامین بر اساس آن شکل گرفته است و چه مکانی مناسب‌تر از نمایشگاه صنعت ساختمان تا بدون واسطه و به طور مستقیم با دکتر تامین و امکانات آن آشنا شوید همچنین برای استقبال گرم از شما پیشنهادهای ویژه‌ای مختص ایام نمایشگاه تدارک دیده‌ایم. دکتر تامین در سالن ۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران منتظر شماست.

دکتر تامین در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی
2021-09-21T17:45:12+04:30
خرید لوله پلیکا برای سازندگان بسیار مهم است. قیمت لوله پلیکا می تواند در هزینه ساخت بنا تاثیرگذار باشد. انواع لوله پلیکا فاضلابی، ساختمانی و غیره را از مرکز ...

چطور قیمت آجر نما را از کارخانه تولید کننده آجر بگیریم؟

چطور قیمت آجر نما را از کارخانه تولید کننده آجر بگیریم؟
2021-09-21T17:45:10+04:30
پروسه استعلام قیمت انواع آجر نما همواره دارای مشکلاتی بوده است.

پارتیشن‌های اداری مدولار انعطاف‌پذیری زیادی برای تجارت شما به ارمغان می‌آورند

پارتیشن‌های اداری مدولار انعطاف‌پذیری زیادی برای تجارت شما به ارمغان می‌آورند
2021-09-21T17:45:09+04:30
برخی دفاتر معمولی امروزی با پلان باز، از ردیفی از میزهای اداری تشکیل شده‌اند که شاید فضای خصوصی کمتری به کارمندان بدهد.

ثبت برند خشکبار

ثبت برند خشکبار
2021-09-21T17:45:08+04:30
چنانچه قصد راه اندازی یک کارگاه یا مغازه خشکبار دارید بایستی بدانید که برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران از برند شما بایستی برای ثبت برندتان اقدام کنید...

چگونه از ترافیک ناخواسته بر روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟

چگونه از ترافیک ناخواسته بر روی وب سایت خود جلوگیری کنیم؟
2021-09-21T17:45:08+04:30
اگر شما هم جزء افرادی هستید که دارای تصاویر و ویدئوهای بی‌نظیر در زمینه کاری خود هستید که ساعت‌ها بر روی تهیه آنها وقت گذاشته‌اید و هم اکنون از بازدید بالایی...

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید

قبل از خرید ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نکات زیر را بدانید
2021-09-21T17:45:07+04:30
ابزارآلات و تجهیزات صنعتی نقش مهمی در روند تولید محصولات پرتیراژ دارند. استفاده از تجهیزات مدرن که فن‌آوری بالایی دارند، می‌تواند بر افزایش کیفیت محصولات تاث...

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت

پوستر دیواری لوکس و ارزان قیمت
2021-09-21T17:45:07+04:30
پوستر دیواری از جمله دیوار پوش‌های قدیمی به شمار می رود، که با گذشت زمان بر تنوع و کیفیت این کالای شیک و زیبا افزوده شده است.

بالابر ویلچر چیست؟

بالابر ویلچر چیست؟
2021-09-21T17:45:06+04:30
از بالابر ویلچر برای جابجایی راحت‌تر معلولان و افراد مسن استفاده می شود.

اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان

اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان
2021-09-21T17:45:06+04:30
چه در یک سفر داخلی باشید و چه در یک کشور خارجی، اجاره خودرو راه حلی آسان برای دسترسی راحت به مکان‌های مختلف است. اگر در یک سفر کاری مهم هم باشید، در شهر شلوغ...

۸ نکته که همه فراموش می‌کنند در تلفن هوشمند خود رعایت کنند

۸ نکته که همه فراموش می‌کنند در تلفن هوشمند خود رعایت کنند
2021-09-21T17:45:05+04:30
استفاده مداوم از تلفن هوشمند، جمع‌آوری اطلاعات و فایل‌های بسیاری را به همراه دارد که از راه‌های ارتباطی مختلفی انجام می‌شود.

چرا پرده زبرا به پرفروش‌ترین پرده بازار تبدیل شده است؟

چرا پرده زبرا به پرفروش‌ترین پرده بازار تبدیل شده است؟
2021-09-21T15:08:27+04:30
پرده زبرا به دلیل ویژگی هایی که دارد از محبوب ترین انتخاب های مشتریان است. اما چرا این پرده در دکوراسیون منزل جزو انتخاب های اصلی افراد است؟ دلایلش را اینجا ...

ابهامات طرح آزادسازی واردات خودرو/ نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود

ابهامات طرح آزادسازی واردات خودرو/ نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود
2021-09-21T15:08:26+04:30
اندیشکده سیاست گذاری امیرکبیر در بیانیه ای ۶ ابهام طرح آزادسازی واردات خودرو را تشریح و تاکید کرد که پیش از هر اقدامی، اصلاح نظام قیمت گذاری خودرو باید در دس...

نکات مهم رزرو مسافرخانه در تهران

نکات مهم رزرو مسافرخانه در تهران
2021-09-21T14:28:26+04:30
برای آن که سفر شما به تهران خاطره‌ای خوش را در ذهنتان حک کند ما در این مطلب قصد داریم به بیان نکاتی مهم و کاربردی بپردازیم تا شما بتوانید مناسب‌ترین مسافرخان...

قیمت سکه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید

قیمت سکه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید
2021-09-21T14:01:50+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ٣٠ شهریور ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان رسید .

چرا از آژانس تبلیغاتی ایران نوین برای خدمات تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟

چرا از آژانس تبلیغاتی ایران نوین برای خدمات تبلیغات و بازاریابی استفاده کنیم؟
2021-09-21T12:41:52+04:30
در این مطلب با مرکز تبلیغات در ایران بیشتر آشنا می شوید.

کار در اروپا و ویزای شنگن با راز آسمان پایتخت

کار در اروپا و ویزای شنگن با راز آسمان پایتخت
2021-09-21T12:18:28+04:30
پیدا کردن کار یکی از عمده دلایل مهاجرت از کشور است اما اینکه بتوانید کشورهای مناسب کار در اروپا را پیدا کنید مقداری سخت است.

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید
2021-09-21T11:48:30+04:30
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، با حضور دکتر اخلاقی، عضو هیات مدیره بانک سپه و اعضای هیات مدیره این هلدینگ بزرگ معدنی کشور ...

موقعیت ویژه برای تحصیل علاقمندان به رشته داروسازی کالج اویسینا

موقعیت ویژه برای تحصیل علاقمندان به رشته داروسازی کالج اویسینا
2021-09-21T11:48:29+04:30
کالج بین المللی اویسینا در بیست ‌و پنجمین سالگرد تاسیس خود شرایط ویژه ای را برای علاقمندان به تحصیل در رشته داروسازی فراهم آورده است.

بهترین ابزارهای پی ال سی کدام‌اند؟

بهترین ابزارهای پی ال سی کدام‌اند؟
2021-09-21T11:48:29+04:30
در ادامه به انواع plc و همچنین برندهای مختلف و مشهور آن آشنا خواهیم پرداخت.

ایرانسل جایزۀ نوآوری گروه MTN را دریافت کرد

ایرانسل جایزۀ نوآوری گروه MTN را دریافت کرد
2021-09-21T11:25:08+04:30
ایرانسل در گردهمایی سالانۀ گروه MTN با موضوع راهکارهای سازمانی، موفق شد جایزۀ ویژۀ نوآوری را دریافت کند.

شهر فافا، ۲۲ سال در کنار شما

شهر فافا، ۲۲ سال در کنار شما
2021-09-21T11:25:08+04:30
مطمئناً شما نیز مثل دیگر کاربرانی که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، دوست دارید از سرگذشت برخی فروشگاه‌های اینترنتی بدانید اینکه چگونه شروع کرده...

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول

تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از همراه اول
2021-09-21T11:25:08+04:30
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اعطای لوح تقدیر از مدیرعامل همراه اول تقدیر کرد.

به میزبانی بانک سرمایه؛ اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی برگزار شد

به میزبانی بانک سرمایه؛ اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی برگزار شد
2021-09-21T11:25:07+04:30
اولین نشست هم‌اندیشی ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی به پیشنهاد بانک سرمایه با حضور رؤسا ومسئولین ادارات تطبیق مقررات بانک‌های خصوصی کشور، روز دوشنبه 29 ش...

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز ۱۴۰۰ چگونه انجام دهیم؟

انتقال بیمه شخص ثالث را در پاییز ۱۴۰۰ چگونه انجام دهیم؟
2021-09-21T11:25:07+04:30
تا به حال برایتان پیش آمده که قصد داشته باشید خودروی خود را به فروش برسانید؟ یا به علت رانندگی خوبی که داشتید، بخواهید تخفیف بیمه شخص ثالث را به خودروی جدیدت...

هر آنچه باید درباره بخیه (Suture) بدانید

هر آنچه باید درباره بخیه (Suture) بدانید
2021-09-21T11:25:07+04:30
بخیه برای بستن زخم روی پوست یا سایر بافت‌ها توسط پزشک استفاده می‌شود.

رسیدن به نمره ایده آل در آزمون آیلتس

رسیدن به نمره ایده آل در آزمون آیلتس
2021-09-21T11:25:07+04:30
یکی از آزمون‌های بین المللی بسیار پر طرفدار و کاربردی در حال حاضر برای زبان انگلیسی ، آزمون آیلتس است. کسانی که قصد ادامه تحصیل و یا کار در کشورهای دیگر را د...

رزین وینیل استر، بهترین پوشش محافظ مخازن بتنی و فولادی در برابر خوردگی

رزین وینیل استر، بهترین پوشش محافظ مخازن بتنی و فولادی در برابر خوردگی
2021-09-21T11:25:06+04:30
مخازن یکی از حساس‌ترین و استراتژیک‌ترین سازه های عصر حاضر هستند که بصورت فولادی و یا بتنی و یا ترکیبی از هر دو طراحی و ساخته می شوند. ...

شرایط کلی کار در اروپا

شرایط کلی کار در اروپا
2021-09-21T11:25:06+04:30
پیدا کردن کار یکی از عمده دلایل مهاجرت از کشور است اما اینکه بتوانید کشورهای مناسب کار در اروپا را پیدا کنید مقداری سخت است.

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز

دیوار ماژولار و کاربردهای آن در صنعت ساخت و ساز
2021-09-21T11:25:06+04:30
دیوار ماژولار چیست؟ آیا می‌دانستید سال‌هاست چنین دیواری به حوزه ساخت و ساز وارد شده‌است؟

برگزاری دوره آموزشی عارضه یابی برای شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین توسط شتاب دهنده صدرفردا

برگزاری دوره آموزشی عارضه یابی برای شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین توسط شتاب دهنده صدرفردا
2021-09-21T11:25:05+04:30
شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا با هدف ارتقای سواد عارضه یابی کارکنان شرکت های تابعه صدرتامین یک دوره آموزشی سه روزه تحت عنوان دوره آموزشی عارضه یابی برگزار خو...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)