میرنیوز

قبل از سپردن کامپیوتر به تعمیرگاه هوشیار باشید!

قبل از سپردن کامپیوتر به تعمیرگاه هوشیار باشید! 2021-09-11T13:38:44+04:30

به گزارش ایسنا به نقل از همگردی، کامپیوترها معمولا پس از مدتی دچار مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌شوند. در این حالت، بهترین توصیه مراجعه به مراکز معتبری که خدمات تعمیر ارایه می‌دهند. استفاده از خدمات این مراکز به خصوص زمانی که در کامپیوتر دچار مشکلات سخت‌افزاری شده‌اید، می‌تواند به شما کمک کند با کمترین چالش و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این دردسر رهایی یابید.

اگر کامپیوتر شما گارانتی دارد، بهتر است قبل از هر کاری در مورد گارانتی با فروشنده و مرکز ارایه‌دهنده خدمات تعمیر، صحبت کنید. در برخی موارد باز کردن کیس کامپیوتر، می‌تواند گارانتی آن را باطل کند.

با توجه به اینکه در شرایط کرونا، بسیاری از فعالیت‌های شغلی و آموزشی روزمره با کامپیوتر انجام می‌شود، قبل از ارسال کامپیوتر برای تعمیر در مورد زمان تحویل کسب اطلاع کنید. گاهی مراکز تعمیر اعلام می‌کنند باید اول کامپیوتر را معاینه و پس از آن زمان تحویل را اعلام کنند. این ادعایی منطقی است اما توجه کنید که حتی در این صورت هم باید حداکثر ظرف نیم‌روز به شما زمان تحویل کامپیوتر اعلام شود.

قبل از سپردن کامپیوتر به تعمیرگاه هوشیار باشید!

برخی مراکز تعمیر، این امکان را دارند که به صورت تلفنی، آنلاین یا حضوری به شما خدمات دهند. استفاده از خدمات تلفنی و آنلاین مراکز معتبر، برای انجام تنظیمات نرم‌افزاری بسیار به‌صرفه است. برای استفاده از خدمات حضوری نیز لازم است حتما سراغ مراکز معتبری بروید که مجوزهای لازم را دارند.

نکته بسیار کلیدی و حساس، اطلاعات و اسناد مهم شخصی و کاری شماست که روی حافظه کامپیوتر وجود دارد. قبل از اینکه کامپیوتر خود را برای تعمیر در اختیار مرکز قرار دهید، در مورد تحویل گرفتن هارد کامپیوتر با آنها صحبت کنید.

یکی از معیارهایی که می‌تواند در انتخاب مرکز معتبر و مناسب تعمیر کامپیوتر به شما کمک کند، میزان پاسخگو بودن آنها و نحوه ارایه راهنمایی تلفنی است. مراکزی که قبل از تحویل گرفتن کامپیوتر شما، با حوصله و تمرکز به سئوال‌های‌تان پاسخ می‌دهند، قابل اعتمادتر هستند.

ناگفته نماند که به دلیل گران شدن تلفن همراه طی سال‌های اخیر، ضرورت دارد همیشه تعمیر گوشی توسط متخصصان صاحب‌ صلاحیت و باتجربه انجام شود تا مبادا به دلیل ناآشنایی تعمیرکار آسیب مضاعفی به گوشی وارد نشود.

در ادامه شش مرکز خدماتی تعمیر کامپیوتر معرفی شده‌اند؛

قبل از سپردن کامپیوتر به تعمیرگاه هوشیار باشید!

رایانه کمک

رایانه کمک ارائه‌دهنده خدمات کامپیوتری تلفنی است، که به صورت آنلاین به رفع مشکلات کامپیوتری می‌پردازد. خدمات تلفنی رایانه کمک شبانه‌روزی است. همچنین پاسخگویی به سوالات رایانه‌ای و موبایلی این شرکت سراسری است، کاربران می‌توانند از تمام شهرهای ایران از خط ثابت با شماره 9099071540 با این مرکز تماس بگیرند.

ناوک

مرکز تعمیرات تخصصی ناوک پس از چندین سال تجربه به دلیل حساسیت بسیار بالای محصولات سرفیس بر آن شد تا واحد تعمیرات سرفیس را به صورت تخصصی و جداگانه از دیگر بخش‌های تعمیرات تحت عنوان واحد تعمیرات تخصصی سرفیس ناوک راه‌اندازی کند. مجموعه ناوک در ایام کرونا نیز مشاوره تلفنی ارائه می‌دهد.

قبل از سپردن کامپیوتر به تعمیرگاه هوشیار باشید!

برتر سرویس

مرکز تعمیرات برتر سرویس به صورت کاملاً تخصصی در تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تجهیزات الکترونیکی و ارتباطی از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد. در طول این سال‌ها توانسته به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات کامپیوتر در ایران رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.

قبل از سپردن کامپیوتر به تعمیرگاه هوشیار باشید!

نوین سازان رایانه ایران

خدمات کامپیوتر  و IT نوین سازان رایانه ایران قریب به ۱۵ سال است  که به همت جمعی از جوانان تحصیلکرده فعالیت خود را آغاز کرده است. از خدمات سیار کامپیوتر می‌توان به اعزام تکنسین‌های مجرب به محل (کلیه نقاط تهران و حومه)، تعمیر کامپیوتر در محل و خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کامپیوتر و لپ‌تاپ، نصب کلیه درایورها و به‌روزرسانی آنها، تعمیرات فوق‌تخصصی لپ‌تاپ در محل و یا در صورت لزوم در تعمیرگاه اورژانس رایانه، پیاده‌سازی بستر کامپیوترها برای کلاس‌های مجازی اشاره کرد.

SOS724

مجموعه کامپیوتر خدمات از راه دور، با هدف ارایه سریع‌ترین و کیفی‌ترین خدمات رایانه‌ای، با کادری مجرب به مشتریان خدمات ارایه می‌دهد. خدمات کامپیوتر از راه دور ، در زمینه نصب و به‌روزرسانی آنتی‌ویروس و برنامه‌های کاربردی، انجام تنظیمات و رفع مشکلات شبکه، نصب آنلاین برنامه های بیمه، تنظیمات نحوه دسترسی به اینترنت در شبکه، رفع مشکل تنظیمات ویندوز، راه‌اندازی و پشتیبانی سرور نرم‌افزارهای آموزش از راه دور، نصب و راه‌اندازی برنامه‌های آموزش از راه دور آموزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها به مشتریان شخصی و سازمانی خدمات می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

گیرندگان وام ودیعه مسکن در آستانه ۱۰ هزار نفری شدن

گیرندگان وام ودیعه مسکن در آستانه ۱۰ هزار نفری شدن
2021-09-17T07:15:00+04:30
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از رسیدن تعدا گیرندگان وام ودیعه به ۹ هزار و ۴۰۰ نفر خبر داد.

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD
2021-09-16T18:31:48+04:30
دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ از ساعت 8 صبح روز جمعه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با بال...

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی
2021-09-16T15:38:31+04:30
برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت 1 به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت اول سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی
2021-09-16T14:58:25+04:30
 برای دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 1 سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران
2021-09-16T12:45:08+04:30
خرید لپ تاپ به جای کامپیوتر شخصی به دلیل قیمت متوسط کمتر و کاربری راحت‌تر بین مردم رایج شده است و بسیاری از مردم خرید لپ تاپ را به کامپیوتر ترجیح می‌دهند. ...

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 
2021-09-16T12:31:45+04:30
هنگامی‌که یک درب اتوماتیک برای ورود عابران خود انتخاب می کنید، مهم است که آن‌ها تمام نیازهای شما را برآورده سازند.

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟
2021-09-16T12:18:29+04:30
چیلر یک کلمه کلی برای سیستمی است که با به گردش درآوردن مایعات، دما را کنترل می کند مایعاتی مثل آب که به عنوان مایع خنک کننده عمل کرده و دمای آن را به وسیله ا...

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت
2021-09-16T12:01:48+04:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز اصلی کشورها را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۲۰ ارز کاهش یافت.

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق
2021-09-16T11:11:51+04:30
گازهای متصاعد شده از فاضلاب در صورت ورود به فضای داخلی منزل می‌توانند بسیار مشکل‌ساز باشند.

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
2021-09-16T10:05:08+04:30
طراحی سایت در دنیای کنونی نیازی اجتناب ناپذیر برای هر فعالیت اقتصادی است.

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار
2021-09-16T09:35:14+04:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنج‌شنبه در حالی در محدوده‌ای نزدیک به ۱٫۸۰۰ دلار باقی ماند که پس از گزارش تورم آمریکا وضعیت آینده سیاست‌گذاری‌های پولی آمری...

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 
2021-09-15T16:58:28+04:30
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین هلدینگ صنعتی تولید کننده لوازم خانگی کشور ۱۰ هزار نیرو متخصص و مجرب جذب می کند.

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد
2021-09-15T16:28:32+04:30
بانک مرکزی سقف های جدید تسهیلات خرید مسکن را به بانک عامل بخش مسکن از محل اوراق تسهیلات را ابلاغ کرد که رقم آن همراه با وام جعاله ۸۰ میلیون تومانی به ۴۷۰ میل...

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی
2021-09-15T16:18:29+04:30
همواره تیرآهن یکی از مهمترین مصالح ساختمانی بوده است.

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش
2021-09-15T16:05:07+04:30
نکات ایمنی در استفاده از صفحه برش را در ادامه بدانیم.

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت
2021-09-15T16:05:07+04:30
شرکت بیمه البرز برای نهمین سال متوالی در عالی‌ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت.

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست
2021-09-15T15:48:27+04:30
رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صنعت خودروسازی، گفت: با توجه به بازدید نزدیک از ایران خودرو، می‌توان گفت که اتهام دپوی خودرو در پارکینگ ها به این...

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟
2021-09-15T15:48:26+04:30
یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای کاشت مو انتخاب کلینیک مناسب و معتبر برای عمل پیوند مو است که در ادامه با یکی از کلینیک های خوب آشنا خواهید شد.

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!
2021-09-15T15:25:16+04:30
تابستان، همیشه فصلِ سفر است؛ به ویژه آخرین ماه تابستان که تعطیلی مدارس و هوای نه چندان گرم، باعث شده شهریور همیشه یادآور خاطره‌ی سفر باشد. این مجموعه تابع مص...

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید
2021-09-15T15:25:15+04:30
سعی برای انتخاب صحیح و درست چمن مصنوعی، سختی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد، مخصوصاً زمانی که می‌خواهید نمونه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و ویژگی آن‌ها ر...

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟
2021-09-15T15:11:48+04:30
چمن مصنوعی می تواند بهترین انتخاب به جای چمن های طبیعی باشد، زیرا ظاهر بسیار زیبایی دارد، به حداقل تلاش ممکن برای مراقبت و رسیدگی نیاز دارد و می تواند گزینه ...

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل
2021-09-15T13:55:38+04:30
چه خانه‌دار باشید چه فروشگاه‌دار، یا مالک ابزارفروشی و سرپرست تیم تحقیقاتی در آزمایشگاه، یا صاحب طلافروشی و عطاری و بقالی، روزی سر و کارتان به خرید ترازو خوا...

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید
2021-09-15T13:55:38+04:30
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید .

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید
2021-09-15T13:55:37+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید .

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟
2021-09-15T13:45:46+04:30
توصیه می‌شود که هر ۶ ماه تا یک سال یک‌بار، آبگرمکن را از آب خالی کنید تا آبگرمکن دیرتر خراب شود.

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان
2021-09-15T13:15:23+04:30
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت اربعین از مبداء تهران، ۵ میلیون تومان، یک سره ۳.۲ میلیون تومان، رفت و برگشت از مبداء مشهد ۶ میلیون تومان و...

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان
2021-09-15T13:05:36+04:30
شما در آنلاین آموزان می توانید دوره های آنلاین (کلاس آنلاین)، وبینار و آموزشگاه آنلاین بصورت رایگان ایجاد کرده و با پنل اختصاصی خود دوره های آموزش آنلاین خود...

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی
2021-09-15T13:05:36+04:30
روز دوشنبه، مورخ ۱۵شهریور ۱۴۰۰، جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد فولاد کویر و اصفهان‌آهن، در محل شرکت اصفهان‌آهن برگزار شد.

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
لوازم خانگی برقی از جمله یخچال و فریزر، در آشپزخانه، جایگاه بسیار مهمی دارند و خراب شدن و آسیب دیدن هر یک از این لوازم، مشکلات زیادی را برای یک خانواده، ایجا...

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
فعالیت در بازار بورس محاسن بسیاری دارد و افراد می‌ توانند از این طریق درآمدهای بالایی کسب کنند و با دانش و تجربه خود به نوعی در حوزه تجارت فعالیت نمایند. ...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)