میرنیوز

قیمت ایکس باکس سری X و سری S در تابستان ۱۴۰۰ چقدر است؟

قیمت ایکس باکس سری X و سری S در تابستان ۱۴۰۰ چقدر است؟ 2021-09-11T08:31:09+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از کنسول‌های بازی که طرفداران زیادی در بین گیمرها دارد و توسط شرکت مایکروسافت طراحی و ساخته شده، ایکس باکس است. این کنسول در دو مدل ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس وارد بازار شده است. البته به توجه به سلیقه و توان مالی هر گیمر یکی از این مدل‌ها را انتخاب نموده و خریداری می‌کند. زیرا قیمت ایکس باکس سری ایکس تقریباً دو برابر ایکس باکس سری اس است. چرا که از لحاظ سخت افزاری و نحوه عملکرد به نسبت در سطح بالاتری قرار دارد. به همین جهت در این بخش به بررسی این مدل از کنسول بازی و قیمت آن در بازار می‌پردازیم.

ایکس باکس سری ایکس بهتر است یا ایکس باکس سری اس؟

ایکس باکس از کنسول‌های بازی ساخته شده توسط شرکت مایکروسافت است. این کنسول بازی پس از عرضه به بازار تقریباً همان چیزی بود که شرکت مایکروسافت قول آن را به گیمرها داده بود. از لحاظ ظاهری ایکس باکس سری ایکس به نسبت بزرگ‌تر از ایکس باکس سری اس است. علاوه بر ای قدرت پردازش سری ایکس بیشتر از سری اس بوده و قابلیت اجرای بازی‌های سنگین‌تر با گرافیک بیشتر دارد. اما با این حال گیمرها از قیمت پایین و ظاهر کوچک ایکس باکس سری اس راضی بوده و متقاضی خرید و استفاده از آن هستند. ولی اگر بخواهیم بگوییم که کدام‌یک از این دو سری ایکس باکس بهتر هستند؛ با صراحت می‌توان گفت ایکس باکس سری ایکس از همه لحاظ برتر بوده و برای بازی مناسب‌تر است.

قیمت ایکس باکس سری X و سری S در تابستان ۱۴۰۰ چقدر است؟

قیمت ایکس باکس سری ایکس و سری اس

به طور کلی بر اساس قطعات سخت افزاری، اندازه و دیگری ویژگی‌ها، هر یک از کنسول‌های بازی ایکس بازی سری ایکس و سری اس قیمت متفاوتی در بازار دارند. به عبارتی می‌توان گفت قیمت ایکس باکس سری اس تقریباً نصف قیمت ایکس باکس سری ایکس است. با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در بازار و سایت‌های فروش کنسول بازی مشخص شده که قیمت ایکس باکس سری X تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ در حدود ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان تا ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ تومان و قیمت ایکس باکس سری S در حدود ۸/۵۰۰/۰۰ ۸تومان تا ۹/۵۰۰/۰۰۰ تومان تعیین شده است.

عملکرد ایکس باکس سری اس و سری ایکس

از نظر قیمت ایکس باکس سری اس به نسبت برتری خود را در مقابل سری ایکس نشان داده است. اما در مورد نحوه عملکرد و ویژگی‌های پردازشی این امر صدق نمی‌کند. چرا که از لحاظ سخت افزاری ایکس باکس سری ایکس قدرتمندتر است. سی پی یو (CPU) هر دو کنسول بازی یکی است. اما حافظه داخلی و رم آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. حافظه داخلی Xbox سری اس ۵۰۰ گیگابایت و حافظه داخلی Xbox سری ایکس ۱ ترابایت است. علاوه بر این رم کنسول بازی سری ایکس ۱۶ گیگابایت و رم سری اس ۱۰ گیگابایت است. از همه مهم‌تر کارت گرافیک (GPU) ایکس باکس‌های سری ایکس و اس با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل وضوح تصویر و کیفیت بازی‌های اجرا شده روی ایکس باکس سری ایکس به نسبت بهتر و بالاتر از سری اس است. به عبارت دیگر می‌توان گفت با پرداخت هزینه بیشتر در خصوص خرید Xbox سری ایکس به نسبت از امکانات و کیفیت بالاتر این کنسول بازی بهره‌مند خواهید شد.

طراحی کنسول‌های بازی ایکس باکس

از نظر طراحی و زیبایی ظاهری ایکس باکس سری ایکس به نسبت زیباتر سری اس است. اما با توجه به اینکه بیش از اندازه بزرگ است و وزنی در حدود ۴۵/۴ کیلوگرم دارد؛ در هر جایی و در هر دکوری جای نمی‌گیرد و گیمر در این مورد دچار مشکل می‌شود. اما در این خصوص ایکس باکس سری اس برتری خود را نشان داده است. اندازه این کنسول به نسبت کوچک‌تر و سبک‌تر از سری ایکس است. از این رو در اکثر میزهای بازی و دکورها قرار گرفته و مشکلی ایجاد نمی‌کند. به‌طور کلی از نظر ظاهری Xbox سری ایکس دارای رنگ مشکی است و ظاهری بزرگ دارد، اما Xbox سری اس سفید رنگ بوده و دارای ظاهری باریک و کوچک است.

قیمت ایکس باکس سری X و سری S در تابستان ۱۴۰۰ چقدر است؟

شباهت‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس

به طور کلی برخلاف تفاوت‌های اندک بین این کنسول بازی، ایکس باکس سری ایکس و سری اس شباهت‌های زیادی به هم دارند. این دو کنسول بازی از نظر مجموعه بازی‌ها، خصوصیات و شکل ظاهری، سازگاری معکوس، انیمیشن انتخاب بازی و CPU کاملاً شبیه به هم هستند. به عبارت دیگر اگر از دید یک گیمر به این دو کنسول بازی نگاه کنیم، می‌توانیم بگوییم که هر دو دستگاه گیمینگ (ایکس باکس سری اس و سری ایکس) یکسان هستند. اما به لحاظ اینکه ایکس باکس سری ایکس از نظر سخت افزاری قوی‌تر است، در بین گیمرها محبوبیت بیشتری دارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD
2021-09-16T18:31:48+04:30
دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ از ساعت 8 صبح روز جمعه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با بال...

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی
2021-09-16T15:38:31+04:30
برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت 1 به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت اول سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی
2021-09-16T14:58:25+04:30
 برای دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 1 سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران
2021-09-16T12:45:08+04:30
خرید لپ تاپ به جای کامپیوتر شخصی به دلیل قیمت متوسط کمتر و کاربری راحت‌تر بین مردم رایج شده است و بسیاری از مردم خرید لپ تاپ را به کامپیوتر ترجیح می‌دهند. ...

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 
2021-09-16T12:31:45+04:30
هنگامی‌که یک درب اتوماتیک برای ورود عابران خود انتخاب می کنید، مهم است که آن‌ها تمام نیازهای شما را برآورده سازند.

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟
2021-09-16T12:18:29+04:30
چیلر یک کلمه کلی برای سیستمی است که با به گردش درآوردن مایعات، دما را کنترل می کند مایعاتی مثل آب که به عنوان مایع خنک کننده عمل کرده و دمای آن را به وسیله ا...

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت
2021-09-16T12:01:48+04:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز اصلی کشورها را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۲۰ ارز کاهش یافت.

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق
2021-09-16T11:11:51+04:30
گازهای متصاعد شده از فاضلاب در صورت ورود به فضای داخلی منزل می‌توانند بسیار مشکل‌ساز باشند.

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
2021-09-16T10:05:08+04:30
طراحی سایت در دنیای کنونی نیازی اجتناب ناپذیر برای هر فعالیت اقتصادی است.

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار
2021-09-16T09:35:14+04:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنج‌شنبه در حالی در محدوده‌ای نزدیک به ۱٫۸۰۰ دلار باقی ماند که پس از گزارش تورم آمریکا وضعیت آینده سیاست‌گذاری‌های پولی آمری...

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 
2021-09-15T16:58:28+04:30
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین هلدینگ صنعتی تولید کننده لوازم خانگی کشور ۱۰ هزار نیرو متخصص و مجرب جذب می کند.

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد
2021-09-15T16:28:32+04:30
بانک مرکزی سقف های جدید تسهیلات خرید مسکن را به بانک عامل بخش مسکن از محل اوراق تسهیلات را ابلاغ کرد که رقم آن همراه با وام جعاله ۸۰ میلیون تومانی به ۴۷۰ میل...

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی
2021-09-15T16:18:29+04:30
همواره تیرآهن یکی از مهمترین مصالح ساختمانی بوده است.

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش
2021-09-15T16:05:07+04:30
نکات ایمنی در استفاده از صفحه برش را در ادامه بدانیم.

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت
2021-09-15T16:05:07+04:30
شرکت بیمه البرز برای نهمین سال متوالی در عالی‌ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت.

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست
2021-09-15T15:48:27+04:30
رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صنعت خودروسازی، گفت: با توجه به بازدید نزدیک از ایران خودرو، می‌توان گفت که اتهام دپوی خودرو در پارکینگ ها به این...

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟
2021-09-15T15:48:26+04:30
یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای کاشت مو انتخاب کلینیک مناسب و معتبر برای عمل پیوند مو است که در ادامه با یکی از کلینیک های خوب آشنا خواهید شد.

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!
2021-09-15T15:25:16+04:30
تابستان، همیشه فصلِ سفر است؛ به ویژه آخرین ماه تابستان که تعطیلی مدارس و هوای نه چندان گرم، باعث شده شهریور همیشه یادآور خاطره‌ی سفر باشد. این مجموعه تابع مص...

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید
2021-09-15T15:25:15+04:30
سعی برای انتخاب صحیح و درست چمن مصنوعی، سختی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد، مخصوصاً زمانی که می‌خواهید نمونه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و ویژگی آن‌ها ر...

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟
2021-09-15T15:11:48+04:30
چمن مصنوعی می تواند بهترین انتخاب به جای چمن های طبیعی باشد، زیرا ظاهر بسیار زیبایی دارد، به حداقل تلاش ممکن برای مراقبت و رسیدگی نیاز دارد و می تواند گزینه ...

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل
2021-09-15T13:55:38+04:30
چه خانه‌دار باشید چه فروشگاه‌دار، یا مالک ابزارفروشی و سرپرست تیم تحقیقاتی در آزمایشگاه، یا صاحب طلافروشی و عطاری و بقالی، روزی سر و کارتان به خرید ترازو خوا...

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید
2021-09-15T13:55:38+04:30
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید .

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید
2021-09-15T13:55:37+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید .

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟
2021-09-15T13:45:46+04:30
توصیه می‌شود که هر ۶ ماه تا یک سال یک‌بار، آبگرمکن را از آب خالی کنید تا آبگرمکن دیرتر خراب شود.

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان
2021-09-15T13:15:23+04:30
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت اربعین از مبداء تهران، ۵ میلیون تومان، یک سره ۳.۲ میلیون تومان، رفت و برگشت از مبداء مشهد ۶ میلیون تومان و...

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان
2021-09-15T13:05:36+04:30
شما در آنلاین آموزان می توانید دوره های آنلاین (کلاس آنلاین)، وبینار و آموزشگاه آنلاین بصورت رایگان ایجاد کرده و با پنل اختصاصی خود دوره های آموزش آنلاین خود...

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی
2021-09-15T13:05:36+04:30
روز دوشنبه، مورخ ۱۵شهریور ۱۴۰۰، جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد فولاد کویر و اصفهان‌آهن، در محل شرکت اصفهان‌آهن برگزار شد.

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
لوازم خانگی برقی از جمله یخچال و فریزر، در آشپزخانه، جایگاه بسیار مهمی دارند و خراب شدن و آسیب دیدن هر یک از این لوازم، مشکلات زیادی را برای یک خانواده، ایجا...

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
فعالیت در بازار بورس محاسن بسیاری دارد و افراد می‌ توانند از این طریق درآمدهای بالایی کسب کنند و با دانش و تجربه خود به نوعی در حوزه تجارت فعالیت نمایند. ...

قیمت بلیت پروازهای اربعین مشخص شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان

قیمت بلیت پروازهای اربعین مشخص شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان
2021-09-15T13:02:09+04:30
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت اربعین از مبداء تهران، ۵ میلیون تومان، یک سره ۳.۲ میلیون تومان، رفت و برگشت از مبداء مشهد ۶ میلیون تومان و...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)