میرنیوز

در و دیوار این فروشگاه طعم شکلات و آجیل می‌دهد! 

در و دیوار این فروشگاه طعم شکلات و آجیل می‌دهد!  2021-09-08T13:58:41+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام حاجی بادومی، امروز می‌خواهیم یکی از فروشگاه‌های معروف شهر تهران را به شما معرفی کنیم که بدون اشغال کردن فضایی در دنیای حقیقی توانسته در دنیای مجازی اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند. فروشگاهی که به محض وارد شدن از درب ورودی بوی آجیل و خشکبار و شکلات به مشام می‌رسد. فروشگاه اینترنتی که در و دیوار آن بوی تافی آبنبات شکلات آجیل و خوراکی‌های خوشمزه می‌دهد! 


عرضه آجیل و خشکبار با قیمت عمده فروشی بازار تهران 

یکی از دغدغه‌های مردم خرید خشکبار از مغازه‌های اصیل، با کیفیت و خوب است. ایامی که به مناسبت خاصی نظیر یلدا و یا نوروز نزدیک می‌شویم وجب به وجب بازار آهنگرها و بازار تهران پر می‌شود از مردمی که برای خرید اقلام پذیرایی به آنجا رفت و آمد می‌کنند. وقتی از مهمترین دغدغه آنها سوال می‌کنی، فارغ از اینکه این روزها همه گیری کرونا باعث وحشت و اضطراب مردم از انجام خرید حضوری شده؛ قیمت – کیفیت – و تنوع محصولات مدنظرشان از مهمترین شاخصه های انجام یک خرید خوب است. اغلب خریدهایشان را از همان جایی می کنند که قبلا انجام میشده و گهگاه از مغازه های دیگر اجناس جدیدتر و یا با کیفیت خیلی بالاتر را خریداری می کنند. اما اگر قرار باشد کیفیتی بالاتر از آنچه در مغازه های بازار تهران به دست مردم می‌رسد با قیمتی شبیه عمده فروشی‌های بازار تهران به مردم کالا عرضه کند؛ آیا دیگر لزومی به انجام این رفت و آمدهای خسته کننده هست؟ این بزرگترین هدف و سرویسی است که در وب سایت حاجی بادومی به مشتریان سراسر کشور ارائه می‌شود.

در و دیوار این فروشگاه طعم شکلات و آجیل می‌دهد! 

دنیای شکلات نه؛ دنیایی از تمام آنچه خوشمزه نامیده می‌شود!

با تمام شدن منع تردد بین کشورهایی که کرونا در آنها رواج بیشتری داشت؛ کم کم واردات کالاهای خارجی هم به شیوه‌ی قبل در بازارهای بزرگ مراکز استان‌ها رواج پیدا کرده است. به این ترتیب خیلی از مغازه‌های سطح شهر به صورت پراکنده محصولاتی که فکر می‌کنند مورد استقبال مراجعه کنندگانشان قرار می‌گیرد را خریداری و در ویترین‌هایشان قرار می‌دهند. حال تصور کنید که اتومبیل ندارید – برای مجلسی که چند روز آینده در پیش دارید به خرید شکلات – آجیل و میوه خشک نیاز دارید. مغازه‌ای که نه گران بفروشد، بسته بندی محکم داشته باشد و بهترین کیفیت را عرضه کند – و مهمتر از همه اینکه ویترین کاملی از محصولات مدنظر شما داشته باشد. برای اینکار دو راه بیشتر در پیش ندارید: اول اینکه خودتان را به یکی از مغازه های پرزرق و برق تهران برسانید و به همان گستره تنوع محصول بسنده کنید؛ و یا به آدرس اینترنتی فروشگاه حاجی بادومی بروید و بهترین کیفیت را با قیمت بازار تهران خریداری کنید. گستره وسیعی از محصولات ایرانی و خارجی را بدون ضعف کردن مچ پاهایتان (که بعد از چندساعت پیاده روی غالبا در پا ایجاد می شود) از نظر بگذرانید و پکیج کاملی از آنچه فکرش را هم نمی کردید خریداری کنید. خب انتخاب شما کدام است؟

در و دیوار این فروشگاه طعم شکلات و آجیل می‌دهد! 

فروشگاهی که تنوع تنقلاتش تمامی ندارد

حاجی بادومی تمام تلاش خودش را کرده که چیزی شبیه یک مگا مال در یک کشور پیشرفته به نظر برسد و ویترین محصولاتش برق از سر همه بپراند! کافی است سری به غرفه شکلات تلخ این فروشگاه بزنید. خیلی از افرادی که رژیم غذایی خاص دارند و یا در دوره های بدنسازی به سر می‌برند به دنبال درصدهای مختلف شکلات تلخ از برندهای مطرح می گردند. کافی است نگاهی به ویترین آنها بیندازید تا تنوع محصولاتشان را مشاهده کنید. این فروشگاه دریایی از تنقلات ایرانی و خارجی است که شاید نظیر آن را ندیده باشید.

در و دیوار این فروشگاه طعم شکلات و آجیل می‌دهد! 

ارسال فوری برای مردم تهران: امکان جدید فروشگاه آجیل و خشکبار حاجی بادومی 

بنابر اعلام مدیران فروشگاه حاجی بادومی،  با توجه به درخواست مکرر مشتریان محترم شهر تهران، امکان ارسال سفارش فوری به زودی برای شهروندان تهرانی فراهم خواهد شد. به این ترتیب لیست محصولاتی که امکان ارسال فوری داشته باشند در سایت مشخص می‌شود و این تیپ محصولات در کمتر از سه ساعت به مشتریان تحویل خواهد شد. حاجی بادومی نمایندگی عاملیت فروش تمام برندهای شکلات ایرانی است و یکی از بهترین آجیل فروشی های آنلاین ایران نیز به حساب می‌آید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

افت قیمت جهانی طلا پس از اجلاس فدرال‌رزرو

افت قیمت جهانی طلا پس از اجلاس فدرال‌رزرو
2021-09-23T08:48:35+03:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنجشنبه تحت تاثیر بیانیه فدرال‌رزرو که احتمال افزایش زودتر از موعد نرخ بهره آمریکا را بالا برد، افت کرد.

آیا میلگرد ارزان می‌شود؟

آیا میلگرد ارزان می‌شود؟
2021-09-22T17:38:22+03:30
ارزان یا گران شدن قیمت میلگرد به عنوان یکی از مصالح مهم در ساختمان‌سازی می‌تواند پروژه‌های زیادی را تحت شعاع قرار دهد.

هزینه تعویض باتری در مراکز معتبر چقدر است؟

هزینه تعویض باتری در مراکز معتبر چقدر است؟
2021-09-22T17:38:22+03:30
باتری خودرو یک منبع تولیدکننده جریان برق است که نقش کلیدی در راه‌اندازی موتور و استارت خودرو دارد. باتری‌ها تا زمانی که خودرو روشن باشد در حال کار هستند و با...

سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم

سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم
2021-09-22T17:38:21+03:30
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: همه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید برای خدمت به مردم، پاسداشت خون شهدا، تحقق آرمان‌های امام و منویات مقام معظم رهبری...

هر چند وقت یکبار باید همه وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید؟

هر چند وقت یکبار باید همه وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید؟
2021-09-22T15:48:25+03:30
ما در این مقاله به شما می‌گوییم که بهتر است هر چند وقت یک بار وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید. پس با ما همراه باشید.

۵ راه کاهش مصرف انرژی رادیاتور در اتاق‌های ساختمان

۵ راه کاهش مصرف انرژی رادیاتور در اتاق‌های ساختمان
2021-09-22T15:08:47+03:30
نحوه استفاده صحیح از رادیاتور در اتاق‌های ساختمان در راستای کاهش مصرف انرژی بسیار مهم است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه تعمیر آن

کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه تعمیر آن
2021-09-22T14:31:54+03:30
در این مقاله به بررسی علت کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه برطرف کردن این مشکل می پردازیم.

ارائه خدمات استارتاپ‌های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد

ارائه خدمات استارتاپ‌های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد
2021-09-22T14:31:54+03:30
نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزی یا همان به اختصار شاد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد.

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟
2021-09-22T14:31:53+03:30
امروزه در عصر دیجیتال، پیداکردن فروشگاه اینترنتی موبایل کار چندان دشواری نیست، اما در این تنوع و کثرت، شاید خرید اینترنتی موبایل از یک فروشگاه معتبر، آسان نب...

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی میناکاری و صنایع دستی اصفهان از بازار مینا 

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی میناکاری و صنایع دستی اصفهان از بازار مینا 
2021-09-22T14:31:53+03:30
هدایای تبلیغاتی جدید و طرح اقتصادی دو ویژگی بسیار مهمی هستند که همیشه شرکت و سازمان‌های مختلف به دنبال آن هستند.

توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون افزایش می یابد

توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون افزایش می یابد
2021-09-22T14:31:52+03:30
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون خبر داد.

معرفی پمپ و انواع آن

معرفی پمپ و انواع آن
2021-09-22T14:31:52+03:30
پمپ وسیله‌ای مکانیکی است که جهت انتقال سیال از ارتفاع پایین به ارتفاع بالاتر و یا انتقال آن از منطقه کم فشار به منطقه پر فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ...

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست امکان پذیر است؟

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست امکان پذیر است؟
2021-09-22T14:31:52+03:30
شرکت آریا سازه ارتفاع البرز مجری کلیه خدمات کار در ارتفاع بدون داربست و با روش دسترسی با طناب می باشد.

شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی‌تر از همیشه

شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی‌تر از همیشه
2021-09-22T14:31:51+03:30
یکی از علت‌های مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف‌کنندگان و فعالان در آن صنعت است.

بانکداری دیجیتال ؛ خدمت نوآورانه و کاربردی بانک ایران زمین

بانکداری دیجیتال ؛ خدمت نوآورانه و کاربردی بانک ایران زمین
2021-09-22T14:31:51+03:30
بانک ایران‌زمین یکی از بانک‌های پیشرو در بانکداری دیجیتال در کشور است.

پروتئین وی اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

پروتئین وی اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 
2021-09-22T14:31:50+03:30
امروزه سلامت بدن و جسم اهمیت زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی علاوه بر تمرین ورزش‌های سازنده، از مواد غذایی مناسب و مکملّ نظیر پروتئین وی و کراتین بدنسازی ج...

چکش تخریب چیست ؛ معرفی ۴ مدل از انواع چکش تخریب

چکش تخریب چیست ؛ معرفی ۴ مدل از انواع چکش تخریب
2021-09-22T14:31:50+03:30
همان طور که از اسم این دستگاه پیداست،این ابزار یک وسیله بسیار قدرتمند است که توان و قدرت بالایی جهت تخریب انواع سازه اعم از بتن و آسفالت دارد. ...

بانک ملی بانکی سود ده و فاقد بدهی غیر عملیاتی است

بانک ملی بانکی سود ده و فاقد بدهی غیر عملیاتی است
2021-09-22T14:31:50+03:30
گروه بانک ملی در سال 1399 در حالی سال مالی خود را با سود به پایان رساند که قدرت پرداخت این بانک به هیچ عنوان در معرض خطر قرار نداشته و یک ریال بدهی غیر عملیا...

واکنش شرکت‌های کره‌ای به تحریم‌های ایران، فرار بود

واکنش شرکت‌های کره‌ای به تحریم‌های ایران، فرار بود
2021-09-22T14:31:49+03:30
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: شرکت‌های کره‌ای زمانی که ایران در شرایط تحریم قرار نداشت با حضور در بازارهای کشور، نهایت استفاده را از فرصت‌ها کردند و ...

بهترین دئودورانت و ضد تعریق/ خرید اسپری ضد تعریق با جزئیات قیمتی

بهترین دئودورانت و ضد تعریق/ خرید اسپری ضد تعریق با جزئیات قیمتی
2021-09-22T14:15:16+03:30
آیا تفاوت های اسپری ضد تعریق و اسپری دئودورانت را می دانید؟ اگر مایلید اطلاعات بیشتری راجع به این دو محصول بهداشتی بدانید، این مطلب را بخوانید.

قیمت سکه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید
2021-09-22T13:48:39+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید.

طرح‌های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار

طرح‌های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار
2021-09-22T13:35:06+03:30
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روابط عمومی اسنپ از استقبال گسترده کاربران در طرح نیکوکاری «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» خبر داد.

قیمت شیرآلات ساختمانی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت شیرآلات ساختمانی به چه عواملی بستگی دارد؟
2021-09-22T13:35:05+03:30
معیارهای انتخاب یک شیر خوب به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به تعدادی از آن اشاره می کنیم.

عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجرای مدیریت جدید شرکت شاهد

عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجرای مدیریت جدید شرکت شاهد
2021-09-22T13:35:05+03:30
مدیر عامل شرکت شاهد در خصوص عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجرا مدیریت جدید شرکت شاهد و همچنین تشریح گزارش آخرین وضعیت دعاوی حقوقی،مشکلات و موانع موجود ...

سیاست‌های خارجی دولت جدید یکی از پایه‌های استراتژی ارزی بانک دی است

 سیاست‌های خارجی دولت جدید یکی از پایه‌های استراتژی ارزی بانک دی است
2021-09-22T13:41:55+03:30
رییس هیئت‌مدیره بانک دی سیاست‌های دولت جدید در گسترش همکاری‌های منطقه‌ای با همسایگان و ورود به قرارداد شانگهای را بزرگترین پتانسیل بانک دی برای هدفگذاری است...

جهش شاخص های عملکردی بانک ملی ایران

 جهش شاخص های عملکردی بانک ملی ایران
2021-09-22T13:41:54+03:30
بانک ملی ایران به عنوان یک بانک حاکمیتی دولتی نه تنها در حوزه جذب منابع و نیز تسهیلات پرداختی رشدهای قابل توجهی را تجربه کرده است،‌ بلکه در زمینه کاهش هزینه...

مبلغ و مهلت فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار بانک رفاه کارگران افزایش یافت

 مبلغ و مهلت فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار بانک رفاه کارگران افزایش یافت
2021-09-22T13:41:54+03:30
مبلغ و مهلت فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) بانک رفاه کارگران، افزایش یافت.

آغاز پیش فروش محصولات زامیاد از فردا + جدول

 آغاز پیش فروش محصولات زامیاد از فردا + جدول
2021-09-22T13:41:54+03:30
شرایط پیش فروش محصولات زامیاد شامل نیسان تک سوز، دوگانه سوز و پادرا با زمان تحویل بهمن ۱۴۰۰ از سوی زامیاد اعلام شد.

پیام مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسب فرارسیدن هفته دفاع مقدس

 پیام مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسب فرارسیدن هفته دفاع مقدس
2021-09-22T13:41:53+03:30
تاریخ این مرز و بوم، گواه دوره‌های حماسه‌آفرین بسیاری است که موجب مباهات و سربلندی این ملت ریشه‌دار و کهن می‌باشد...

اسامی برندگان طرح امید رفاه مشخص شدند

 اسامی برندگان طرح امید رفاه مشخص شدند
2021-09-22T13:41:52+03:30
هشتمین و نهمین دوره قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" ویژه مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار و برندگان خوش‌شانس این دوره مشخص شدند.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)