میرنیوز

آموزش رایگان سئو از ۰ تا ۱۰۰ در آکادمی seoedu

آموزش رایگان سئو از ۰ تا ۱۰۰ در آکادمی seoedu 2021-09-05T13:56:36+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سئو یکی از ساده‌ترین و در حین حال پیچیده‌ترین مهارت‌هایی است که در حوزه وب می‌توانید از آن پول خوبی به دست آورید. سئو ساده است؛ چرا که اگر سه ماه روزانه حدود ۶ الی ۷ ساعت زمان بگذارید، می‌توانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای وارد بازار کار شوید و حقوقی نزدیک به حقوق قانون کار داشته باشید. از طرفی سئو پیچیده و سخت است؛ چرا که پس از آن که مهارت‌های مختلفی در مورد آن به دست آوردید، خواهید دانست که تازه در آغاز راه هستید. به طور کلی آموزش سئو مناسب‌ترین راه برای افرادی است که می‌خواهند در زمان کم و با کسب یک مهارت سرکار بروند و حقوق داشته باشند.

SEOEDU اینجاست تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه‌ای مهارت‌های اولیه خود را به دست آورید و به درآمد برسید. البته برای افزایش درآمد و رسیدن به حقوق‌های بالا، نیاز به صبر، حوصله و افزایش دانش خود دارید.

سئو چیست و چرا این مهارت امروزه بر سر زبان‌ها افتاده است؟

امروزه کسب و کارها برای پیشرفت و موفقیت خود بیش از هر چیزی به فضای دیجیتال و اینترنت نیاز دارند. دیگر نمی‌توان بااستفاده از روش‌های سنتی به فروش محصولات پرداخت؛ چرا که این موضوع به مرور زمان شما را در رقابت با مشاغل مشابه‌تان بازنده می‌کند.

به طور کلی برای رقابت در فضای دیجیتال، داشتن یک سایت خوب و مناسب حرف اول را می‌زند. این را بدانید که تحقیقات نشان می‌دهد افراد برای تحقیق و جستوجو کالا از فضاهای مجازی نظیر اینستاگرام و تلگرام استفاده می‌کنند، اما برای خرید از سایت‌ها بهره می‌گیرند. به طور کلی افراد گوگل را از اینستاگرام و تلگرام امن‌تر می‌دانند. حال با توجه به توضیحات باید گفت که برای ورود به گوگل و پیدا کردن مشتری، شما به یک سایت جذاب و استاندارد نیاز دارید. سایت‌ها برای آن که بتوانند در گوگل جایگاه بهتری داشته باشند، نیاز بسیار زیادی به بهینه سازی خود و سئو دارند.

سئو را به طور خلاصه و ساده می‌توان اینگونه تعریف کرد: شما هنگامی که سایتی را طراحی می‌کنید، جایگاه خوبی در گوگل ندارید و از این رو کاربران و مشتریان نمی‌توانند شما را پیدا کنند. به همین دلیل شما با فرا گیری آموزش سئو رایگان به راحتی می‌توانید در بین رقبای خود روز به روز به جایگاه بهتری برسید.

سئو تمامی ندارد! امنیت شغلی را با فراگیری آموزش سئو حس کنید

آموزش رایگان سئو از ۰ تا ۱۰۰ در آکادمی seoedu

هنگامی که کسب و کارها می‌خواهند در فضای وب فعالیت خود را آغاز کنند، در ابتدا نیاز به طراحی سایت دارند. طراح سایت پس از آن که کار خود را انجام داد، از پروژه کنار می‌رود و دیگر از این کسب و کار درآمد ندارد. به همین دلیل می‌توان گفت که طراحان سایت روزی با کمبود پروژه روبه‌رو می‌شوند. افرادی که تبلیغات در فضای مجازی را انجام می‌دهند، در روزهای ابتدایی می‌توانند درآمد خوبی از این کسب و کار به دست آورند، اما پس از معروف شدن این بیزینس دیگر به آن‌ها نیز نیازی نیست. اما سئو هیچگاه تمامی ندارد یعنی چه؟

به طور کلی گوگل بسیار بی رحم است و هنگامی که ببیند سایتی فعالیت خاصی ندارد، رتبه آن را به مرور کاهش می‌دهد. از این رو کسب وکارها تا زمانی که می‌خواهند در گوگل فعالیت کنند نیاز بسیار زیادی به سئو کار دارند. درآمد سئو کار از این کسب و کار نه تنها به مرور زمان کمتر نمی‌شود، بلکه به دلیل سخت‌تر شدن رقابت درآمد آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. از طرفی هنگامی که سئو کار بتواند درآمد سایت را بیشتر کرد، معمولاً برای او پاداشی نیز در نظر گرفته می‌شود. با توجه به همه‌ی این توضیحات می‌توان گفت که سئو مهارتی است که امنیت شغلی در آن موج می‌زند و شما تا آخر عمر نگرانی بابت کمبود پروژه ندارید. اگر می‌خواهید همواره امنیت شغلی با درآمد خوب و مطلوب داشته باشید، از همین حالا آموزش رایگان سئو را در SEOEDU آغاز کنید.

از چه راه‌هایی می‌توان از طریق سئو پول درآورد؟

در بخش قبل در مورد امنیت شغلی سئو صحبت کردیم، این موضوع را در این بخش تکمیل خواهیم کرد. هنگامی که شما را مهارتی را فرامی‌گیرید فقط از همان طریق می‌توانید پول و درآمد داشته باشید. این موضوع به مرور زمان این احتمال را افزایش می‌دهد که بیکار شوید. اما هنگامی که آموزش رایگان سئو را تمام کرده و وارد بازار کار شدید، می‌توانید به مرور زمان در بخش‌های مختلفی کسب درآمد کنید. به نوعی می‌توان گفت که با سئو، شما یک فرد چند شغلی هستید. در ادامه برخی از روش‌های کسب درامد از سئو را بیان می‌کنیم.

دریافت پروژه از کارفرما یا مدیر سایت با قیمت پیشنهادی خوب و مناسب

یکی از متداول‌ترین روش‌های کسب درآمد از سئو، پروژه گرفتن از مدیران سایت است. این افراد از شما می‌خواهند، که سایت آن‌ها را برای کلمات کلیدی مختلفی سئو کنید و آن‌ها را به صفحات اول گوگل برسانید. این پروژه می‌تواند ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول بکشد و از این رو می‌توانید پول خوبی از این طریق به دست آورید.

سایت خود را سئو کنید و در خواب پول در بیاورید

به طور کلی داشتن سایت و سئو کردن آن می‌تواند از راه‌های مختلفی شما را به درآمد برساند. که از جمله مهم‌ترین این روش‌ها را می‌توان موارد زیر معرفی کرد.

افزایش مشتری و افزایش فروش: با داشتن سایت و فراگیری آموزش سئو می‌توانید کاربران سایت خود را روز به روز افزایش دهید. به مرور زمان این کاربران مشتریان شما می‌شوند و از این رو بدون هیچگونه دغدغه‌ای می‌توانید پول زیادی را از این راه به دست آورید. به این نکته باید اشاره کرد که معمولاً مشتریان سایت‌ها، در صورت دریافت محصولی باکیفیت به مرور زمان به مشتریان وفادار تبدیل می‌شوند.

افزایش اعتبار کار خود و برندینگ شخصی: سایت‌ها می‌توانند تاثیر زیادی در جذب اعتماد کارفرما داشته باشند. شما هنگامی که دارای یک سایت قوی باشید، که این سایت رتبه بسیار خوبی در گوگل کسب کرده‌است، غیر مستقیم حرفه‌ای بودن خود را به رخ کارفرما می‌کشید. از این رو کارفرما برای جلب نظر و رضایت شما مبلغ پیشنهادی بیشتری را اعلام می‌کند و به همین دلیل می‌توانید از طریق یک سایت شخصی خوب، درآمدتان را نیز افزایش دهید.

درآمد زایی از طریق قبول تبلیغات در سایت خود: هنگامی که به مرور زمان سایتتان جایگاه بهتری را در گوگل به دست آورد، کسب و کارها برای معرفی خود به جامعه هدف، مبلغی را به شما برای درج اگهیشان پرداخت می‌کنند. این روش نیز یکی از روش‌های راحت برای کسب درآمد است که به راحتی می‌توانید از طریق آموزش رایگان سئو به آن برسید.

با مشوره سئو می‌توانید در کمترین زمان و به راحتی درآمد خود را افزایش دهید

آموزش رایگان سئو از ۰ تا ۱۰۰ در آکادمی seoedu

پس از مدتی که در حوزه سئو فعالیت داشته باشید، به مرحله می‌رسید که می‌توانید برای کسب و کارها، بهترین راهکارها را پیشنهاد دهید. سئو مهارتی است که پس از آزمون و خطاهای مختلف به دست می‌آید، به همین دلیل افراد کم تجربه نیاز به راهنمایی دارند، تا راه اشتباهی را پیش نگیرنند. معمولاً کسب و کارهای مهم برای آن که همواره مسیر درستی را پیش بگیرند، حاضرند، هزینه‌های زیادی را برای دریافت مشاوره سئو پرداخت کنند.

حال چه کاری بهتر از این؟ شما با تنظیم یک قرار حضوری یا حتی غیر حضوری می‌توانید هزینه‌ی زیادی را دریافت کنید و برای ساعتی بهترین پیشنهادات را به آن‌ها ارائه دهید. به همین دلیل می‌توان گفت که با مشاوره سئو می‌توانید در زمان بسیار کمی درآمد خوبی را به دست آورید. فقط لازمه‌اش این است که در ابتدای کار پشتکار بسیار زیادی داشته باشید، و پس از تماشای آموزش سئو رایگان در SEOEDU از انجام کارهای مختلف برای تقویت سئو سایت‌ها نترسید و کنجکاو باشید.

درآمد ماهیانه سئوکار حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای در ایران چقدر است؟

سئو را می‌توان مهارتی زود بازده تلقی کرد، چرا که همانطور که گفته شد می‌توانید پس از گذشت چند وقت به درآمد قانون کار برسید. درآمد قانون کار می‌تواند تا حدودی شما را از دغدغه‌های مالی دور نگه دارد و از طرفی هنگامی که به درآمد می‌رسید این مهارت برای شما شیرین‌تر می‌شود. فرض کنید که در شرکتی استخدام هستید و از گوشه کنار یک پروژه فریلنسری نیر به شما می‌رسد. پذیرش این پروژه درآمد شما را بیشتر می‌کند. به مرور زمان و هنگامی که روی پروژه‌های شرکتی و فریلنسری کار می‌کنید، به طور خودکار مهارت‌های شما نیز افزایش پیدا می‌کند. در این بین می‌توانید با قبول دریافت سفارش تولید محتوا نیز درآمد داشته باشید. معمولاً سئوکارها پروژه‌های تولید محتوا را قبول می‌کنند و آن‌ها را با هزینه‌ی کمتری به یک محتوا نویس واگذار کرده و در این بین پول خوبی را به دست می‌آورند.

پس از آن که به مرور زمان تخصص شما در سئو افزایش پیدا کرد، پروژه‌های بیشتر و سخت به شما سپرده می‌شود که در افزایش حقوق شما بسیار تاثیرگذارند. حال در این بین اگر روی خود سرمایه گذاری کنید و آموزش سئو پیشرفته را نیز یاد بگیرید، درآمد شما روز به روز افزایش می‌یابد. اگر می‌خواهید درآمد بسیار بالایی داشته باشید، تخصص در همه‌ی زمینه‌های سئو از جمله سئو تکنیکال می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. در این بین آموزش زبان‌های برنامه نویسی نظیر php و javascript نیز برای افزاش درآمد ضروری و مهم است. به طور کلی امروزه متخصصان سئو در ایران درآمد باور نکردنی مثبت ۵۰ میلیون دارند، که این حقوق شعار نیست و می‌توانید آن را در سایت‌های کاریابی نیز مشاهده کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)