میرنیوز

راهنمای خرید دستگاه وکیوم بسته بندی

راهنمای خرید دستگاه وکیوم بسته بندی 2021-09-04T14:15:30+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این مطلب شما با انواعی از این دستگاه، کاربرد های آن، مدل های مختلف انواع وکیوم آشنا شده و به راحتی می توانید دریابید که کدام یک از مدل های این دستگاه مناسب شما است.

دستگاه وکیوم بسته بندی

دستگاه بسته بندی وکیوم پیش از آنکه وارد صنعت بسته بندی مواد غذایی شود، در زمینه بسته بندی سایر تولیدات مورد استفاده قرار می گرفت؛ تا اینکه پس از مدتی ایده استفاده از آن به همراه گازهای خنثی مثل نیتروژن در صنعت بسته بندی مطرح شد. امروزه این دستگاه در صنعت بسته بندی مواد غذایی از کاربرد بسیار گسترده‌ای برخوردار است. بنابراین اگر شما نیز جزو فعالان صنایع مواد غذایی هستید، جهت دریافت هرگونه مشاورۀ صنعتی پیرامون دستگاه های وکیوم بسته بندی، به این مقالۀ شرکت گشتا صنعت اصفهان با پشتوانۀ بالغ بر دو دهه فعالیت صنعتی توجه کنید.

وظیفه اصلی دستگاه وکیوم بسته بندی، تخلیه هوای درون بسته و جایگزین کردن گازهای بی اثر در داخل آن می باشد. بدین ترتیب می‌توان به افزایش طول عمر محصول و در نتیجه بالا بردن ارزش افزوده آن کمک کرد.

ویژگی های دستگاه وکیوم بسته بندی

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه وکیوم بسته بندی، به ویژه در زمینۀ مواد غذایی، قابل شستشو بودن بدنه آن و جنس استیل آن می باشد. ویژگی دیگر این دستگاه ها قابلیت تزریق گاز به داخل بسته بندی می باشد. شما قبل از خرید هر دستگاه باید به ویژگی های آن دقت نمایید تا دقیقاً محصولی خریداری نمایید که مناسب کار شما باشد زیرا هر یک از این ویژگی ها می تواند تاثیر زیادی روی قیمت های داشته باشد پس نباید هزینه بیشتری بابت دستگاهی که مورد نیاز شما نیست استفاده کنید.

کاربردهای دستگاه وکیوم بسته بندی مواد غذایی

کلیۀ دستگاه های وکیوم بسته بندی در زمینۀ بسته بندی مواد غذایی زیر کاربرد دارند:

دستگاه وکیوم بسته بندی خشکبار

دستگاه وکیوم بسته بندی زیتون

دستگاه وکیوم بسته بندی خرما

دستگاه وکیوم بسته بندی حبوبات

دستگاه وکیوم بسته بندی فراورده های پروتئینی (سوسیس، کالباس، …)

دستگاه وکیوم بسته بندی آجیل

دستگاه وکیوم بسته بندی زعفران

انواع مختلف دستگاه وکیوم بسته بندی

ویکوم بسته بندی انواع مختلفی دارد. همانطور که در بخش بالا به شما توضیح دادیم شما باید دقیقاً بدانید که کدام وکیوم مناسب کار و یا کارگاه و یا کارخانه شماست. هم می توانید دستگاهی کوچک و خانگی داشته باشید و هم میتوانید دستگاهی صنعتی و بزرگ داشته باشید.

ما در این بخش وکیوم را برای شما دسته بندی کرده ایم که تا با مطالعه این بخش به راحتی بدانید هرکدام چه قابلیت هایی دارند.

همچنین در صورتی که با مطالعه این مقاله به صورت کامل با دستگاه ها آشنا نشدید، می توانید با شماره گشتا صنعت اصفهان و علی جوانمرد در تماس باشید.

وکیوم فروشگاهی

دستگاه بسته بندی وکیوم کوچک یا خانگی یا فروشگاهی

ظرفیت این دستگاه برای بسته بندی محصولات خانگی یا فروشگاهی کوچک و با تیراژ کم می باشد. دستگاه وکیوم کوچک رومیزی دارای دهانه دوخت در هر دو سمت است و امکان دوخت وکیوم در دو طول ۵۰ سانتی متری را به همراه دارد. این مدل دستگاه به دلیل وزن کمی که دارد به سادگی قابل جابجایی است. دستگاه وکیوم فروشگاهی بسیار ابعاد کوچکی دارد و به راحتی می توان در تمامی فروشگاه ها از آن استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی

وکیوم رومیزی نسبت به دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی از وزن و ابعاد بزرگ تری برخوردار است و می تواند به صورت خودکار نیز کار کند. لذا برای اجرای عملیات وکیوم کردن مواد غذایی کافی است که محصول در داخل دستگاه قرار گیرد و پس از انجام تنظیمات مورد نیاز درب دستگاه بسته شود و منتظر بمانید تا محصول وکیوم شده از آن خارج شود.

دستگاه بسته بندی وکیوم ایستاده

مزیت اصلی این دستگاه، داشتن چرخ برای جابجایی آن می باشد. بنابراین هر چند این نوع دستگاه دارای وزن زیادی می باشد، ولی سهولت در جابجایی آن باعث پاکیزه بودن دائمی آن می شود. دستگاه بسته بندی وکیوم ایستاده توانایی تنظیم میزان تزریق گاز به بسته‌بندی را نیز به همراه دارد.

دستگاه وکیوم بسته بندی دوکابین

مزیت اصلی دستگاه وکیوم بسته بندی دو کابین یا دستگاه وکیوم بسته بندی صنعتی، در سرعت عمل بسته بندی به دلیل بسته بندی همزمان در دو کابین می باشد. دستگاه بسته بندی وکیوم دو کابین با در اختیار داشتن ۴ فک دوخت ۶۰ سانتی متری می تواند به طور همزمان در یک کابین بسته ها را بچیند و در کابین کناری عملیات وکیوم را انجام دهد. بنابراین دستگاه وکیوم بسته بندی دوکابین توانایی انجام فرآیند های بسته بندی صنعتی و نیمه صنعتی را دارد. به همین دلیل به آن دستگاه وکیوم بسته بندی صنعتی هم گفته می شود.

دستگاه بسته بندی وکیوم بدون کابین ایستاده

نکات قابل توجه در هنگام خرید دستگاه وکیوم بسته بندی

پیش از خرید دستگاه بسته بندی وکیوم به این فاکتورها توجه ویژه داشته باشید تا از یک سرمایه گذاری موفق در زمینه خرید دستگاه بسته بندی وکیوم برخوردار باشید:

۱. امکان جابجایی و شستشوی دستگاه. این فاکتور برای پاکیزگی پیوستۀ دستگاه مورد نیاز است و از الزامات استاندارد در صنایع غذایی به شمار می رود.

۲. پمپ خلاء دستگاه وکیوم بسته بندی. دینام یا پمپ خلاء مهم ترین جزء دستگاه وکیوم بسته بندی است که باید در زمان خرید از سلامت و گارانتی پشتوانۀ آن اطمینان حاصل شود.

۳. جنس بدنه دستگاه بسته بندی وکیوم. مجدداً توصیه می شود که روی استیل بودن بدنه دستگاه وسواس زیادی به خرج دهید؛ چرا که قابلیت شستشو، زنگ نزدن و پاکیزگی دائمی آن از الزامات استاندارد به شمار می رود.

۴. تزریق گاز دستگاه وکیوم بسته بندی. برای تزریق گاز در مدل های رومیزی، دو کابین و ایستاده تنها نیاز به نصب یک کپسول جداگانه دارید که باید در جریان این قابلیت قرار داشته باشید.

پلاستیک مورد استفاده برای بسته بندی وکیوم

بسته بندی وکیوم مانند سایر بسته بندی ها نیاز به پلاستیک مخصوص به خود دارد. پلاستیک یا نایلونی که برای بسته بندی در دستگاه وکیوم مورد نیاز است، کیسۀ وکیوم، یا وکیوم بگ است که دارای انواع زیر می باشد:

کیسه وکیوم متالایز

کیسه پلاستیکی شفاف

کیسه یک رو متالایز

به این نکته نیز توجه داشته باشید که هر یک از انواع کیسه های نامبرده در بالا برای یک سری از محصولات مناسب هستند و از یک نوع کیسه نمی‌توان برای چندین محصول مختلف استفاده نمود.

قیمت دستگاه وکیوم بسته بندی

قیمت دستگاه وکیوم بسته بندی، تابع ظرفیت دستگاه، جنس بدنه، تعداد و طول فک ها و همچنین مشخصات پمپ اصلی می‌باشد. از آنجا که برخی از دستگاه های وکیوم بسته بندی و یا برخی از قطعات اولیۀ دستگاه هایی که تولید داخلی دارند از خارج از کشور وارد می‌شوند، لذا قیمت آنها ارتباط مستقیم با اُفت و خیز قیمت ارز دارد.

اگر صاحب کسب و کار در زمینه تولید و بسته بندی مواد غذایی هستید، به شما توصیه می کنیم پیش از هر گونه اقدام برای گزینش، انتخاب و خرید دستگاه های وکیوم بسته بندی، موارد را با کارشناسان فروش و مشاورین فنی شرکت گشتا صنعت اصفهان در میان بگذارید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)