میرنیوز

خشکشویی لباس عروس

خشکشویی لباس عروس 2021-09-02T16:01:39+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام واش لین، لباس عروس به دلیل زیورآلاتی مانند مروارید و سایر جواهراتی که روی آن کار شده و همچنین جنس ظریف و نازکی که دارد، بسیار حساس و آسیب پذیر است. بنابراین فکر اینکه لباس عروس را با ماشین لباسشویی خانگی بشویید، کاملاً از سرتان بیرون کنید. خشکشویی لباس عروس باید به صورت کاملاً تخصصی و با استفاده مواد مخصوصی انجام شود، در غیر این صورت ممکن است آسیب به الیاف این لباس وارد شود و یا حتی لباس عروس در اثر شستشوی اشتباه دچار پارگی شود. بنابراین در انتخاب خشکشویی دقت و وسواس لازم را داشته باشید. به دلیل حساسیت شست و شوی این لباس، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب ضمن معرفی بهترین روش شست و شوی لباس عروس، به معرفی یکی از بهترین خشکشویی های آنلاین تهران خواهیم پرداخت.

بهترین روش برای شستشوی لباس عروس

به دلیل جنس ظریف و خاص لباس عروس که معمولا گیپور، حریر، تور یا دانتل است، قطعاً شستن آن در ماشین لباسشویی خانگی اشتباه محض است؛ برای شستشن لباس عروس به هیچ عنوان نباید از شوینده ها و آب استفاده کرد، زیرا باعث تخریب بافت آن و یا حتی پارگی لباس عروس می‌شود.
خشکشویی واش لین با سال ها سابقه در این زمینه، خشکشویی لباس عروس را با دقت و حساسیت بسیار بالایی انجام می دهد. این خشکشویی آنلاین لباس عروس در هر نوع و هر جنسی را توسط دستگاه های مخصوص خشکشویی می کند و با تضمین حفظ کیفیت، مثل روز اول به شما تحویل می دهد.
در خشکشویی ها، برای شستن لباس عروسی یا لباس نامزدی، به جای استفاده از آب از حلال بدون رنگی به نام تتراکلور اتیلن استفاده می کنند. این حلال برخلاف آب هیچ آسیبی به بافت لباس وارد نمی کند و علاوه بر این، به دلیل قدرت حل کنندگی بالایی که دارد، می تواند انواع لکه ها از جمله روغن، جوهر، چربی، خون و ... را به راحتی از روی لباس عروس شما پاک کند.

خدمات خشکشویی لباس عروس

آنچه در خشکشویی لباس عروس از اهمیت زیادی برخوردار است، شستشو و لکه بری صحیح لباس بدون آسیب رسانی به کیفیت آن و همچنین اتوی لباس عروس است. 
به دلیل آنکه بافت لباس عروس به هنگام شستشو با آب، کیفیت خود را از دست می دهد بنابراین به هیچ عنوان شستشوی لباس عروس با آب توصیه نمی شود. به جای استفاده از آب باید از حلال های مخصوصی استفاده شود که کمترین آسیب را به بافت لباس وارد کند و کیفیت لباس حفظ شود. بنابراین نکته بسیار مهم در خدمات خشکشویی لباس نامزدی، خشکشویی لباس عقد و عروسی، حفظ کیفیت آن ها است و قبل از این کار باید مطمئن شوید که خشکشویی مورد نظر شما خدمات خشکشویی لباس عروس را چگونه انجام می دهد.

خشکشویی لباس عروس

خدمات خشکشویی لباس عروس در واش لین به صورت زیر انجام می شود:

مراحل شستشوی لباس عروس در خشکشویی واش لین

۱. در واش لین ابتدا لباس عروس از نظر جنس زیورآلات و ... بررسی می شود تا سایر مراحل با دقت انجام شود.
۲.در این مرحله حلال و مواد شوینده مناسب جنس و الیاف لباس عروس شما انتخاب می شود. و به نسبت میزان لکه و کثیفی لباس عروس نوع مواد شوینده انتخاب می شود.
۳.لکه گیری لباس عروس با دقت و با شوینده های مخصوصی انجام می شود.
۴.در این مرحله از خشکشویی لباس عروس، ماشین مناسب برای لباس شما انتخاب می شود که اصولا بدون آب کار می کنند و چرخش آن کثیفی لباس را برطرف می کند.
۵.در این مرحله جریان هوای گرمی در ماشین جریان پیدا می کند که باعث خشک شدن لباس می شود.
۶.در این مرحله بو زدایی لباس عروس انجام می شود که توسط باد مناسب انواع بوها و آلودگی های باقی مانده بر روی لباس از بین می روند.
۷.مرحله آخر شست و شوی لباس عروس، اتو کردن صحیح و بسته بندی و تحویل آن به مشتری است.

در آخر

خشکشویی لباس عروس، به دلیل جنس ظریف و حساسی که دارد نیازمند تخصص بالایی است که نمی توان آن را به هر مرکز یا خشکشویی سپرد و باید برای این کار به دنبال خشکشویی های معتبر و دارای مجوز باشید. پیشنهاد ما برای خشکشویی لباس عروس؛ واش لین است شما می توانید لباس عروستان با هر جنس و قیمتی را با خیالی آسوده به این مرکز تخصصی بسپارید.
برای ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین واش لین می توانید از راه های زیر اقدام کنید تا پرسنل متخصص این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما برای دریافت لباس حاضر شوند:

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

گیرندگان وام ودیعه مسکن در آستانه ۱۰ هزار نفری شدن

گیرندگان وام ودیعه مسکن در آستانه ۱۰ هزار نفری شدن
2021-09-17T07:15:00+04:30
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از رسیدن تعدا گیرندگان وام ودیعه به ۹ هزار و ۴۰۰ نفر خبر داد.

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD
2021-09-16T18:31:48+04:30
دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ از ساعت 8 صبح روز جمعه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با بال...

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی
2021-09-16T15:38:31+04:30
برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت 1 به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت اول سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی
2021-09-16T14:58:25+04:30
 برای دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 1 سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران
2021-09-16T12:45:08+04:30
خرید لپ تاپ به جای کامپیوتر شخصی به دلیل قیمت متوسط کمتر و کاربری راحت‌تر بین مردم رایج شده است و بسیاری از مردم خرید لپ تاپ را به کامپیوتر ترجیح می‌دهند. ...

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 
2021-09-16T12:31:45+04:30
هنگامی‌که یک درب اتوماتیک برای ورود عابران خود انتخاب می کنید، مهم است که آن‌ها تمام نیازهای شما را برآورده سازند.

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟
2021-09-16T12:18:29+04:30
چیلر یک کلمه کلی برای سیستمی است که با به گردش درآوردن مایعات، دما را کنترل می کند مایعاتی مثل آب که به عنوان مایع خنک کننده عمل کرده و دمای آن را به وسیله ا...

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت
2021-09-16T12:01:48+04:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز اصلی کشورها را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۲۰ ارز کاهش یافت.

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق
2021-09-16T11:11:51+04:30
گازهای متصاعد شده از فاضلاب در صورت ورود به فضای داخلی منزل می‌توانند بسیار مشکل‌ساز باشند.

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
2021-09-16T10:05:08+04:30
طراحی سایت در دنیای کنونی نیازی اجتناب ناپذیر برای هر فعالیت اقتصادی است.

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار
2021-09-16T09:35:14+04:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنج‌شنبه در حالی در محدوده‌ای نزدیک به ۱٫۸۰۰ دلار باقی ماند که پس از گزارش تورم آمریکا وضعیت آینده سیاست‌گذاری‌های پولی آمری...

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 
2021-09-15T16:58:28+04:30
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین هلدینگ صنعتی تولید کننده لوازم خانگی کشور ۱۰ هزار نیرو متخصص و مجرب جذب می کند.

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد
2021-09-15T16:28:32+04:30
بانک مرکزی سقف های جدید تسهیلات خرید مسکن را به بانک عامل بخش مسکن از محل اوراق تسهیلات را ابلاغ کرد که رقم آن همراه با وام جعاله ۸۰ میلیون تومانی به ۴۷۰ میل...

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی
2021-09-15T16:18:29+04:30
همواره تیرآهن یکی از مهمترین مصالح ساختمانی بوده است.

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش
2021-09-15T16:05:07+04:30
نکات ایمنی در استفاده از صفحه برش را در ادامه بدانیم.

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت
2021-09-15T16:05:07+04:30
شرکت بیمه البرز برای نهمین سال متوالی در عالی‌ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت.

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست
2021-09-15T15:48:27+04:30
رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صنعت خودروسازی، گفت: با توجه به بازدید نزدیک از ایران خودرو، می‌توان گفت که اتهام دپوی خودرو در پارکینگ ها به این...

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟
2021-09-15T15:48:26+04:30
یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای کاشت مو انتخاب کلینیک مناسب و معتبر برای عمل پیوند مو است که در ادامه با یکی از کلینیک های خوب آشنا خواهید شد.

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!
2021-09-15T15:25:16+04:30
تابستان، همیشه فصلِ سفر است؛ به ویژه آخرین ماه تابستان که تعطیلی مدارس و هوای نه چندان گرم، باعث شده شهریور همیشه یادآور خاطره‌ی سفر باشد. این مجموعه تابع مص...

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید
2021-09-15T15:25:15+04:30
سعی برای انتخاب صحیح و درست چمن مصنوعی، سختی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد، مخصوصاً زمانی که می‌خواهید نمونه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و ویژگی آن‌ها ر...

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟
2021-09-15T15:11:48+04:30
چمن مصنوعی می تواند بهترین انتخاب به جای چمن های طبیعی باشد، زیرا ظاهر بسیار زیبایی دارد، به حداقل تلاش ممکن برای مراقبت و رسیدگی نیاز دارد و می تواند گزینه ...

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل
2021-09-15T13:55:38+04:30
چه خانه‌دار باشید چه فروشگاه‌دار، یا مالک ابزارفروشی و سرپرست تیم تحقیقاتی در آزمایشگاه، یا صاحب طلافروشی و عطاری و بقالی، روزی سر و کارتان به خرید ترازو خوا...

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید
2021-09-15T13:55:38+04:30
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید .

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید
2021-09-15T13:55:37+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید .

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟
2021-09-15T13:45:46+04:30
توصیه می‌شود که هر ۶ ماه تا یک سال یک‌بار، آبگرمکن را از آب خالی کنید تا آبگرمکن دیرتر خراب شود.

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان
2021-09-15T13:15:23+04:30
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت اربعین از مبداء تهران، ۵ میلیون تومان، یک سره ۳.۲ میلیون تومان، رفت و برگشت از مبداء مشهد ۶ میلیون تومان و...

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان
2021-09-15T13:05:36+04:30
شما در آنلاین آموزان می توانید دوره های آنلاین (کلاس آنلاین)، وبینار و آموزشگاه آنلاین بصورت رایگان ایجاد کرده و با پنل اختصاصی خود دوره های آموزش آنلاین خود...

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی
2021-09-15T13:05:36+04:30
روز دوشنبه، مورخ ۱۵شهریور ۱۴۰۰، جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد فولاد کویر و اصفهان‌آهن، در محل شرکت اصفهان‌آهن برگزار شد.

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
لوازم خانگی برقی از جمله یخچال و فریزر، در آشپزخانه، جایگاه بسیار مهمی دارند و خراب شدن و آسیب دیدن هر یک از این لوازم، مشکلات زیادی را برای یک خانواده، ایجا...

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
فعالیت در بازار بورس محاسن بسیاری دارد و افراد می‌ توانند از این طریق درآمدهای بالایی کسب کنند و با دانش و تجربه خود به نوعی در حوزه تجارت فعالیت نمایند. ...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)