میرنیوز

برای آماده شدن جهت شرکت در آزمون آیلتس می‌توانید روی کلاس‌های آنلاین حساب کنید

برای آماده شدن جهت شرکت در آزمون آیلتس می‌توانید روی کلاس‌های آنلاین حساب کنید 2021-08-30T13:41:34+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سفیر گفتمان، به لطف همه‌گیری ویروس کرونا، کلاس‌های غیرحضوری رفته رفته جای کلاس‌های حضوری را گرفته‌اند و اکثر کارهایی را که باید شخصا به آنها رسیدگی می‌کردیم، حالا با چند کلیک ساده راست و ریسشان می‌کنیم!
افرادی که در میانه آمادگی جهت شرکت در آزمون آیلتس بودن هم می‌توانند روی کلاس‌های آنلاین حساب ویژه‌ای باز کنند. اما قبل از ثبت نام در این دوره‌ها باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنند؛ چرا که اساس کار کلاس آنلاین آیلتس کمی با کلاس‌های حضوری تفاوت دارد.

چند نکته حائز اهمیت قبل از ثبت نام در کلاس آنلاین زبان انگلیسی

اگر بتوانید تمامی نکات ذیل را در جهت انتخاب کلاس آنلاین زبان  انگلیسی رعایت کنید، قطعا در مسیر درستی گام برخواهید داشت:

مزایای شرکت کردن کلاس‌های آنلاین ویژه آیلتس

با فراگیری استفاده از اینترنت و شبکه‌های مجازی، این امکان برای همه افراد بوجود آمده است که در خانه یا محل کار خود بنشینند و در دوره‌های مختلف آموزشی شرکت کنند. برای آن دسته از افرادی که در میان راهِ اخذ ویزای خود هستند و به ارائه مدرک آیلتس احتیاج فراوانی دارند، کلاس آنلاین آیلتس مانند یک فرشته نجات خواهد بود! 


در صورتی که بتوانید در انتخاب کلاس آنلاین ویژه آزمون آیلتس به درستی عمل کنید، از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

استفاده از ابزارهای بسیار کاربردی در آموزش زبان

با روی کار آمدن کلاس‌های آنلاین، استفاده از برنامه‌های کامپیوتری متنوع هم جای مداد و کاغذ را گرفت. هنگامی که قصد دارید مطلبی را برای فراگیران یا استاد خود بفرستید، دیگر نیازی ندارید آن را به روی کاغذ بنویسید و از آن عکس بگیرید و ارسال کنید. خیلی راحت می‌توانید در پلتفرم آموزشی مورد نظر، از طریق اپلیکیشن‌های نوشتاری استفاده کنید. با این کار سرعت انتقال داده‌ها بین استاد و دانشجو بالا می‌رود و از زمان کوتاه کلاس، بیشتری استفاده را می‌توان برد.

بهره‌مندی از پشتیبانی آنلاین و مناسب

یکی دیگر از مزایای شرکت کردن در کلاس‌های آنلاین ویژه آیلتس این است که در طول ساعات کاری، دسترسی به مدرس امکان‌پذیر است. در آموزشگاه‌های زبان مدرن یک خط اختصاصی برای فراگیران در نظر گرفته می‌شود تا از طریق آن بتوانند با مدرس خود در ارتباط باشند. این ویژگی تنها در مراکز آموزشی دیده می‌شود که برای فراگیرانش ارزش بسیار بالایی قائل می‌شوند.

تصحیح برگه‌ها و اشتباهات در کمترین زمان

هنگامی که مواد آموزشی را به صورت آنلاین به استاد خود ارسال می‌کنید، تصحیح آنها زحمت کمتری دارد و سرعت انتقال داده بیشتر می‌شود. داوطلبین آیلتس یا افرادی که قصد دارند در این آزمون شرکت کنند، به خوبی می‌دانند که معطلی در یادگیری زبان اصلا مسئله خوبی نیست و ممکن است به اخذ نمره پایین منجر شود.

صرفه‌جویی در هزینه‌های مختلف

فرض کنید برای شرکت در یک کلاس دو ساعته، تقریبا ۳ ساعت را در ترافیک بگذرانید. این روند قطعا در کیفیت یادگیری شما تاثیرگذار خواهد بود. همچنین اگر هزینه رفت و آمد را هم در نظر بگیرید، شرکت کردن در کلاس آنلاین ویژه آیلتس یک اقدام دو سر بُرد است! 

برای آماده شدن جهت شرکت در آزمون آیلتس می‌توانید روی کلاس‌های آنلاین حساب کنید

با کلاس‌های آنلاین آیلتس ویژه سفیر، بدون هیچ دغدغه‌ای به نمره دلخواهت برس

اگر قصد دارید در این زمانه‌ای که مجبور هستیم بیشتر در خانه بمانیم سطح زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید و خودتان را برای شرکت در آزمون آیلتس آماده نگهدارید، یک پیشنهاد فوق العاد برایتان داریم. کلاس‌های آنلاین ویژه آیلتس سفیر تمام آنچه را که از یک کلاس آموزشی آنلاین می‌خواهید، به صورت یک پکیج در اختیار شما قرار می‌دهد. 
حتی اگر قصد دارید یادگیری زبان را شروع کنید، خیلی راحت می‌توانید در آزمون آنلاین تعیین سطح زبان انگلیسی سفیر شرکت کنید و پس از دریافت نمره، کارشناسان این مرکز، بهترین دوره را به شما نسبت به سطح دانش‌‍‌تان از زبان انگلیسی، پیشنهاد می‌دهند.
لازم به ذکر است که آموزشگاه سفیر تجربه بسیار ارزشمندی در برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آنلاین دارد و تمامی اساتید شاغل در این مجموعه با فضای حاکم بر آموزش آنلاین آشنا هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

گیرندگان وام ودیعه مسکن در آستانه ۱۰ هزار نفری شدن

گیرندگان وام ودیعه مسکن در آستانه ۱۰ هزار نفری شدن
2021-09-17T07:15:00+04:30
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از رسیدن تعدا گیرندگان وام ودیعه به ۹ هزار و ۴۰۰ نفر خبر داد.

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD
2021-09-16T18:31:48+04:30
دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ از ساعت 8 صبح روز جمعه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با بال...

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی
2021-09-16T15:38:31+04:30
برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت 1 به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت اول سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی
2021-09-16T14:58:25+04:30
 برای دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 1 سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران
2021-09-16T12:45:08+04:30
خرید لپ تاپ به جای کامپیوتر شخصی به دلیل قیمت متوسط کمتر و کاربری راحت‌تر بین مردم رایج شده است و بسیاری از مردم خرید لپ تاپ را به کامپیوتر ترجیح می‌دهند. ...

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 
2021-09-16T12:31:45+04:30
هنگامی‌که یک درب اتوماتیک برای ورود عابران خود انتخاب می کنید، مهم است که آن‌ها تمام نیازهای شما را برآورده سازند.

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟
2021-09-16T12:18:29+04:30
چیلر یک کلمه کلی برای سیستمی است که با به گردش درآوردن مایعات، دما را کنترل می کند مایعاتی مثل آب که به عنوان مایع خنک کننده عمل کرده و دمای آن را به وسیله ا...

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت
2021-09-16T12:01:48+04:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز اصلی کشورها را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۲۰ ارز کاهش یافت.

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق
2021-09-16T11:11:51+04:30
گازهای متصاعد شده از فاضلاب در صورت ورود به فضای داخلی منزل می‌توانند بسیار مشکل‌ساز باشند.

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
2021-09-16T10:05:08+04:30
طراحی سایت در دنیای کنونی نیازی اجتناب ناپذیر برای هر فعالیت اقتصادی است.

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار
2021-09-16T09:35:14+04:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنج‌شنبه در حالی در محدوده‌ای نزدیک به ۱٫۸۰۰ دلار باقی ماند که پس از گزارش تورم آمریکا وضعیت آینده سیاست‌گذاری‌های پولی آمری...

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 
2021-09-15T16:58:28+04:30
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین هلدینگ صنعتی تولید کننده لوازم خانگی کشور ۱۰ هزار نیرو متخصص و مجرب جذب می کند.

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد
2021-09-15T16:28:32+04:30
بانک مرکزی سقف های جدید تسهیلات خرید مسکن را به بانک عامل بخش مسکن از محل اوراق تسهیلات را ابلاغ کرد که رقم آن همراه با وام جعاله ۸۰ میلیون تومانی به ۴۷۰ میل...

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی
2021-09-15T16:18:29+04:30
همواره تیرآهن یکی از مهمترین مصالح ساختمانی بوده است.

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش
2021-09-15T16:05:07+04:30
نکات ایمنی در استفاده از صفحه برش را در ادامه بدانیم.

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت
2021-09-15T16:05:07+04:30
شرکت بیمه البرز برای نهمین سال متوالی در عالی‌ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت.

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست
2021-09-15T15:48:27+04:30
رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صنعت خودروسازی، گفت: با توجه به بازدید نزدیک از ایران خودرو، می‌توان گفت که اتهام دپوی خودرو در پارکینگ ها به این...

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟
2021-09-15T15:48:26+04:30
یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای کاشت مو انتخاب کلینیک مناسب و معتبر برای عمل پیوند مو است که در ادامه با یکی از کلینیک های خوب آشنا خواهید شد.

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!
2021-09-15T15:25:16+04:30
تابستان، همیشه فصلِ سفر است؛ به ویژه آخرین ماه تابستان که تعطیلی مدارس و هوای نه چندان گرم، باعث شده شهریور همیشه یادآور خاطره‌ی سفر باشد. این مجموعه تابع مص...

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید
2021-09-15T15:25:15+04:30
سعی برای انتخاب صحیح و درست چمن مصنوعی، سختی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد، مخصوصاً زمانی که می‌خواهید نمونه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و ویژگی آن‌ها ر...

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟
2021-09-15T15:11:48+04:30
چمن مصنوعی می تواند بهترین انتخاب به جای چمن های طبیعی باشد، زیرا ظاهر بسیار زیبایی دارد، به حداقل تلاش ممکن برای مراقبت و رسیدگی نیاز دارد و می تواند گزینه ...

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل
2021-09-15T13:55:38+04:30
چه خانه‌دار باشید چه فروشگاه‌دار، یا مالک ابزارفروشی و سرپرست تیم تحقیقاتی در آزمایشگاه، یا صاحب طلافروشی و عطاری و بقالی، روزی سر و کارتان به خرید ترازو خوا...

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید
2021-09-15T13:55:38+04:30
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید .

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید
2021-09-15T13:55:37+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید .

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟
2021-09-15T13:45:46+04:30
توصیه می‌شود که هر ۶ ماه تا یک سال یک‌بار، آبگرمکن را از آب خالی کنید تا آبگرمکن دیرتر خراب شود.

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان
2021-09-15T13:15:23+04:30
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت اربعین از مبداء تهران، ۵ میلیون تومان، یک سره ۳.۲ میلیون تومان، رفت و برگشت از مبداء مشهد ۶ میلیون تومان و...

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان
2021-09-15T13:05:36+04:30
شما در آنلاین آموزان می توانید دوره های آنلاین (کلاس آنلاین)، وبینار و آموزشگاه آنلاین بصورت رایگان ایجاد کرده و با پنل اختصاصی خود دوره های آموزش آنلاین خود...

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی
2021-09-15T13:05:36+04:30
روز دوشنبه، مورخ ۱۵شهریور ۱۴۰۰، جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد فولاد کویر و اصفهان‌آهن، در محل شرکت اصفهان‌آهن برگزار شد.

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
لوازم خانگی برقی از جمله یخچال و فریزر، در آشپزخانه، جایگاه بسیار مهمی دارند و خراب شدن و آسیب دیدن هر یک از این لوازم، مشکلات زیادی را برای یک خانواده، ایجا...

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
فعالیت در بازار بورس محاسن بسیاری دارد و افراد می‌ توانند از این طریق درآمدهای بالایی کسب کنند و با دانش و تجربه خود به نوعی در حوزه تجارت فعالیت نمایند. ...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)