میرنیوز

با موبوگیفت خرید گیفت کارت آنی را تجربه کنید

با موبوگیفت خرید گیفت کارت آنی را تجربه کنید 2021-08-30T13:41:34+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موبوگیفت، با خرید یک گیفت کارت و وارد کردن آن در اکانت خود می‌توانید مقدار موجودی اکانت خود را افزایش داده و آن را خرج کنید. یا اینکه اگر قصد ارتقا اکانت دارید، نسخه پرو و پرمیوم هر سایت را فعال کنید.
در ادامه به بررسی کامل این سایت پرداخته و مزایای خرید از آن را همراه با یک پیشنهاد ویژه برای کاربران خبرگزاری ایسنا می‌پردازیم.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت یا همان کارت هدیه راهکاری برای هدیه دادن است. می‌توانید گیفت کارتی که برای سایت‌های مختلف صادر شده را خریداری کرده و آنها را به دوستان خود هدیه دهید تا از آن برای خرید استفاده کنند.
هر گیفت کارت یک کد اختصاصی منحصر به فرد دارد که برای این کد مبلغ خاصی به عنوان اعتبار در نظر گرفته شده است. به عنوان نمونه یک کد گیفت کارت اپل متشکل از اعداد و حروف انگلیسی می‌تواند دارای ۱۰۰ دلار اعتبار باشد.
حال خود شما یا دوستی که این گیفت کارت را خریداری و به وی هدیه دادید، قادر است با وارد کردن این کد اختصاصی، این اعتبار ۱۰۰ دلاری را به عنوان شارژ و موجودی اکانت دریافت کرد. پلی استیشن پلاس نسخه‌ای از اکانت این سایت است که امکان انجام بازی آنلاین را از طریق کنسول بازی پلی استیشن در اختیار قرار خواهد داد.
بنابراین گیفت کارت کارکردی مشابه کارت شارژ سیم کارت یا اینترنت دیال آپ که یک دهه پیش داشتیم دارد، با این تفاوت که این کارت دیگر به صورت چاپی در دسترس نیست؛ بلکه به صورت مجازی صادر شده و از طریق ایمیل در دسترس است.

چرا باید خرید گیفت کارت را به موبوگیفت بسپاریم؟

موبوگیفت سایتی تخصصی برای خرید گیفت کارت است. به کمک این سایت قادرید بیش از ۲۰ نوع گیفت کارت مختلف از سایت‌های گوناگون را خریداری کنید. سایت‌ههایی که در گروه بازی آنلاین، اشتراک فیلم، اشتراک موسیقی، خرید برنامه و بازی موبایل از مارکت‌های اختصاصی و خرید کتاب یا محصولات دانلودی هستند.
با توجه به اینکه کشور ما ایران تحریم است و امکان خرید با پی پل را نیز به سختی داریم یا اینکه اگر هم از پی پل دیگران استفاده کنیم باید دسترسی به اکانت را بدهیم مشکل امنیتی دارد، استفاده از گیفت کارت مناسب‌ترین راه ممکن است.
در ادامه به بررسی مزایای خرید گیفت کارت از سایت موبوگیفت می‌پردازیم تا ببینیم چرا خرید از این سایت می‌تواند برای افرادی که مدام خرید از سایت خارجی دارند، گزینه خوبی باشد.

پشتیبانی سریع و حرفه‌ای

پشتیبانی سایت به صورت ۲۴ ساعته از طریق راه‌های ارتباطی تلفن تماس، ارسال ایمیل و ارسال تیکت در ناحیه کاربری آماده پاسخگویی به شماست.
در هر زمان چه پیش از خرید و چه پس از آن سوالی در خصوص استفاده از گیفت کارت داشته باشید، می‌توانید از تیم پشتیبانی کمک بگیرید.
همچنین در وبلاگ موبوگیفت نیز بیش از صدها عنوان مقاله آموزشی در خصوص گیفت کارت تهیه شده است.

دریافت امتیاز و تبدیل به کد تخفیف

با هر خریدی که از این سایت انجام می‌دهید، متناسب با مبلغ خرید، امتیازی بین ۱ تا ۶۰ عدد برای شما در نظر گرفته می‌شود. به مرور زمان با خرید بیشتر این امتیازات بیشتر خواهند شد.
حال می‌توانید با رسیدن امتیازات به حد نصاب آنها را به کد تخفیف تبدیل کرده و در خریدهای بعدی خود تجربه خرید ارزان قیمتی داشته باشید.

بیش از ۲۰ نوع گیفت کارت با مبدا کشورهای مختلف

به کمک این سایت می‌توانید گیفت کارت سایت‌های خارجی را که بیش از ۲۰ سایت مختلف در زمینه های گوناگون هستند از مبدا کشورهای مختلفی مثل امریکا، آرژانتین، ترکیه، امارات متحده عربی، کانادا و… خریداری کنید که متناسب با تنظیمات اکانت شما تعریف شده‌اند.

برخی گیفت کارت های ارائه شده در این سایت عبارتند از:

دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت

این سایت دارای نماد اعتماد دو ستاره است که کلیه‌ی خریدها نیز بر روی بستر امن و مستقیم درگاه بانکی شاپرک انجام می‌گیرد.
همچنین به منظور تامین امنیت در پرداخت و انجام سفارشات از پروتکل امن HTTPS استفاده شده که کلیه‌ی فعالیت کاربران در محیط امن و رمزنگاری شده انجام می‌گیرد.

کد تخفیف موبوگیفت ویژه کاربران خبرگزاری ایسنا

در پایان نیز پیشنهاد ویژه برای کاربران خبرگزاری ایسنا داریم. می‌توانید با مراجعه به سایت موبوگیفت به نشانی mobogift.com ثبت نام خود را انجام داده و پس از ورود، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.
در حین خزید می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف mobo-isna که برای اولین خرید ایجاد شده از ۱۰ هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با لینک مستقیم HD
2021-09-16T18:31:48+04:30
دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ از ساعت 8 صبح روز جمعه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ با بال...

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ کامل و قانونی
2021-09-16T15:38:31+04:30
برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت 1 به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت اول سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی

دانلود سریال میدان سرخ – قسمت 1 کامل و قانونی
2021-09-16T14:58:25+04:30
 برای دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 1 سریال میدان سرخ را قانونی دانلود کنید.

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران

آموزش صفر تا صد تعمیر لپ تاپ در آموزشگاه تهران
2021-09-16T12:45:08+04:30
خرید لپ تاپ به جای کامپیوتر شخصی به دلیل قیمت متوسط کمتر و کاربری راحت‌تر بین مردم رایج شده است و بسیاری از مردم خرید لپ تاپ را به کامپیوتر ترجیح می‌دهند. ...

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 

مزایای درب های اتوماتیک کشوئی 
2021-09-16T12:31:45+04:30
هنگامی‌که یک درب اتوماتیک برای ورود عابران خود انتخاب می کنید، مهم است که آن‌ها تمام نیازهای شما را برآورده سازند.

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟

چیلر چیست؟ عملکرد آن چگونه است؟
2021-09-16T12:18:29+04:30
چیلر یک کلمه کلی برای سیستمی است که با به گردش درآوردن مایعات، دما را کنترل می کند مایعاتی مثل آب که به عنوان مایع خنک کننده عمل کرده و دمای آن را به وسیله ا...

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۰ ارز کاهش یافت
2021-09-16T12:01:48+04:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز اصلی کشورها را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۱۵ ارز افزایش و ۲۰ ارز کاهش یافت.

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق

تشخیص و رفع بوی لوله کشی فاضلاب با سنجاق
2021-09-16T11:11:51+04:30
گازهای متصاعد شده از فاضلاب در صورت ورود به فضای داخلی منزل می‌توانند بسیار مشکل‌ساز باشند.

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
2021-09-16T10:05:08+04:30
طراحی سایت در دنیای کنونی نیازی اجتناب ناپذیر برای هر فعالیت اقتصادی است.

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار

نوسان اندک قیمت جهانی طلا / هر اونس ۱۷۹۵ دلار
2021-09-16T09:35:14+04:30
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، پنج‌شنبه در حالی در محدوده‌ای نزدیک به ۱٫۸۰۰ دلار باقی ماند که پس از گزارش تورم آمریکا وضعیت آینده سیاست‌گذاری‌های پولی آمری...

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 

جذب ۱۰ هزار همکار جدید در گروه صنعتی انتخاب 
2021-09-15T16:58:28+04:30
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین هلدینگ صنعتی تولید کننده لوازم خانگی کشور ۱۰ هزار نیرو متخصص و مجرب جذب می کند.

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد

سقف وام خرید مسکن برای زوجین تهرانی ۴۸۰ میلیون تومان شد
2021-09-15T16:28:32+04:30
بانک مرکزی سقف های جدید تسهیلات خرید مسکن را به بانک عامل بخش مسکن از محل اوراق تسهیلات را ابلاغ کرد که رقم آن همراه با وام جعاله ۸۰ میلیون تومانی به ۴۷۰ میل...

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی

کاربرد تیرآهن در ساختمان سازی
2021-09-15T16:18:29+04:30
همواره تیرآهن یکی از مهمترین مصالح ساختمانی بوده است.

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش

نکات ایمنی استفاده از دیسک برش
2021-09-15T16:05:07+04:30
نکات ایمنی در استفاده از صفحه برش را در ادامه بدانیم.

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

برای نهمین سال متوالی بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت
2021-09-15T16:05:07+04:30
شرکت بیمه البرز برای نهمین سال متوالی در عالی‌ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت.

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست

اتهام دپوی خودرو به ایران خودرو وارد نیست
2021-09-15T15:48:27+04:30
رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صنعت خودروسازی، گفت: با توجه به بازدید نزدیک از ایران خودرو، می‌توان گفت که اتهام دپوی خودرو در پارکینگ ها به این...

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟
2021-09-15T15:48:26+04:30
یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای کاشت مو انتخاب کلینیک مناسب و معتبر برای عمل پیوند مو است که در ادامه با یکی از کلینیک های خوب آشنا خواهید شد.

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!

حالِ خوشِ سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!
2021-09-15T15:25:16+04:30
تابستان، همیشه فصلِ سفر است؛ به ویژه آخرین ماه تابستان که تعطیلی مدارس و هوای نه چندان گرم، باعث شده شهریور همیشه یادآور خاطره‌ی سفر باشد. این مجموعه تابع مص...

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید

چگونه نمونه‌های چمن مصنوعی را باهم مقایسه کنید
2021-09-15T15:25:15+04:30
سعی برای انتخاب صحیح و درست چمن مصنوعی، سختی‌ها و دشواری‌های خاص خود را دارد، مخصوصاً زمانی که می‌خواهید نمونه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و ویژگی آن‌ها ر...

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟

چه مواردی به چمن مصنوعی آسیب می زنند؟
2021-09-15T15:11:48+04:30
چمن مصنوعی می تواند بهترین انتخاب به جای چمن های طبیعی باشد، زیرا ظاهر بسیار زیبایی دارد، به حداقل تلاش ممکن برای مراقبت و رسیدگی نیاز دارد و می تواند گزینه ...

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل

یک ترازوی خوب چه ترازویی است؟ فروشگاه اسکیل
2021-09-15T13:55:38+04:30
چه خانه‌دار باشید چه فروشگاه‌دار، یا مالک ابزارفروشی و سرپرست تیم تحقیقاتی در آزمایشگاه، یا صاحب طلافروشی و عطاری و بقالی، روزی سر و کارتان به خرید ترازو خوا...

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید

قیمت دلار ٢۴ شهریور ١۴٠٠ به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید
2021-09-15T13:55:38+04:30
قیمت دلار آمریکا (اسکناس) امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در صرافی های بانکی به ٢۶ هزار و ٧۶١ تومان رسید .

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید

قیمت سکه ٢۴ شهریور به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید
2021-09-15T13:55:37+04:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ٢۴ شهریور ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١١ میلیون و ٨۴٠ تومان رسید .

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟

تعمیر آبگرمکن با سنجاق: چگونه آب آبگرمکن را تخلیه کنیم؟
2021-09-15T13:45:46+04:30
توصیه می‌شود که هر ۶ ماه تا یک سال یک‌بار، آبگرمکن را از آب خالی کنید تا آبگرمکن دیرتر خراب شود.

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان

قیمت بلیت پروازهای اربعین نهایی شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان
2021-09-15T13:15:23+04:30
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت اربعین از مبداء تهران، ۵ میلیون تومان، یک سره ۳.۲ میلیون تومان، رفت و برگشت از مبداء مشهد ۶ میلیون تومان و...

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان

برگزاری کلاس آنلاین و وبینار ۱۰  روز رایگان
2021-09-15T13:05:36+04:30
شما در آنلاین آموزان می توانید دوره های آنلاین (کلاس آنلاین)، وبینار و آموزشگاه آنلاین بصورت رایگان ایجاد کرده و با پنل اختصاصی خود دوره های آموزش آنلاین خود...

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی

آغاز همکاری مجتمع فولاد کویر کاشان و اصفهان‌آهن در فروش آنلاین محصولات فولادی
2021-09-15T13:05:36+04:30
روز دوشنبه، مورخ ۱۵شهریور ۱۴۰۰، جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد فولاد کویر و اصفهان‌آهن، در محل شرکت اصفهان‌آهن برگزار شد.

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟

مزایای استفاده از ترانس برای یخچال و فریزر چیست؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
لوازم خانگی برقی از جمله یخچال و فریزر، در آشپزخانه، جایگاه بسیار مهمی دارند و خراب شدن و آسیب دیدن هر یک از این لوازم، مشکلات زیادی را برای یک خانواده، ایجا...

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟

چرا استفاده از سایت کدال اهمیت دارد؟
2021-09-15T13:05:35+04:30
فعالیت در بازار بورس محاسن بسیاری دارد و افراد می‌ توانند از این طریق درآمدهای بالایی کسب کنند و با دانش و تجربه خود به نوعی در حوزه تجارت فعالیت نمایند. ...

قیمت بلیت پروازهای اربعین مشخص شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان

قیمت بلیت پروازهای اربعین مشخص شد/ رفت و برگشت ۵ میلیون تومان
2021-09-15T13:02:09+04:30
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت اربعین از مبداء تهران، ۵ میلیون تومان، یک سره ۳.۲ میلیون تومان، رفت و برگشت از مبداء مشهد ۶ میلیون تومان و...
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)