میرنیوز

آموزش سئو مسیر اصلی فروش آنلاین در سال ایران

آموزش سئو مسیر اصلی فروش آنلاین در سال ایران 2021-08-30T09:11:37+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امپراطوری‌های بزرگ آنلاینی که درآمدهای بسیار بالایی بدست می‌آورند همگی در یک موضوع بسیار عالی عمل کرده‌اند و آن بودن در جلوی چشمان مخاطب خود در موتورهای جستجو است! همین الان اگر به یک کالا یا خدمات نیاز داشته باشید، آیا اولین کاری که می‌کنید جستجو در گوگل نیست؟ انتخاب یکی از گزینه‌های اول را هم در قدم بعدی انجام می‌دهید و قطعاً شما هم مشتری یکی از همان سایت‌های رتبه‌های اول خواهید بود!

آن سایت‌هایی که رتبه‌های اول را دارند اتفاقی در این جایگاه نیستند و برای رسیدن به این نقطه فرآیندی را طی کرده‌اند که به اختصار آن را سئو می‌نامیم، در این مطلب به بررسی این موضوع که سئو دقیقاً چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد خواهیم پرداخت و با یک داستان واقعی اهمیت آموزش سئو، برای حضور در فضای آنلاین را نیز بررسی خواهیم کرد.

آموزش سئو دیگر فقط برای علاقه‌مندان نیست و می‌توان گفت مانند اصول حسابداری که هر مدیر فعالی باید آنرا بیاموزد تا بتواند گزارش‌های صحیح و هدفمندی را دریافت کند، امروز نیاز است هر فردی که در کسب و کار آنلاین فعالیت می‌کند سئو را نیز آموزش ببیند و از روش‌های انجام آن و کارهایی که نیاز است برای سئو سایت انجام شود مطلع باشد.

یک داستان کوتاه می‌تواند مسیر یادگیری سئو را برای شما شفاف‌تر کند:

اولین باری که سایت خودم را راه‌اندازی کردم فکر می‌کردم مانند یک شبکه تلویزیونی از همان روز اول مخاطب‌های زیادی خواهم داشت و با اضطراب و وسواس همه قسمت‌های سایت را مرتب می‌کردم تا چیزی اشتباه نباشد یا مشکلی در نمایش قسمت‌های مختلف دیده نشود!

ترافیک نداشتم و فروش صفر بود!

سایت که فعال شد منتظر بودم تا عکس العمل بازدیدکنندگان را ببینم، ولی خبری از بازدیدکننده نبود و من گیج شده بودم، گفتم حتماً مشکلی هست و موضوع را از هاست و پشتیبان سایت پیگیر شدم.

آنها گفتند مشکلی نیست و شما باید برای سایت خودتان ترافیک ایجاد کنید! ترافیک؟ مشغول جستجو شدم و متوجه شدم راه‌های مختلفی برای ایجاد ترافیک یا همان بازدید برای سایت وجود دارد.

می‌توانم در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنم، پیامک تبلیغاتی ارسال کنم یا در گوگل تبلیغات کنم، همه راه‌هایی که پیدا می‌کردم را بررسی و امتحان می‌کردم، اما خوب هزینه‌ها پیوسته بیشتر می‌شدند و من دیگر نتوانستم این مسیر را ادامه بدهم.

با سئو آشنا شدم و دست به کار شدم

اینجا بود که با موضوعی به اسم سئو آشنا شدم! بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، یعنی وقتی فردی کلمه‌ای را جستجو می‌کند که به خدمات یا محصولات کسب و کار من مرتبط است، اگر سایت من رتبه خوبی داشته باشد دیده خواهم شد و آن فرد وارد سایت من می‌شود!

خوب چقدر باید بابت این موضوع به گوگل پول می‌دادم؟ هیچی! رایگان بود!

چقدر خوب، شروع کردم به یادگیری سئو و انجام فرآیندهای آن روی سایت‌ام و کم‌کم رتبه‌های خوبی در گوگل بدست آوردم و فروش‌ام بیشتر شد، حسابی با روش‌های قبلی فرق داشت، اینجا هرچقدر که جلوتر می‌رفتی ساده‌تر بود و اگر خودت کار را یاد می‌گرفتی و اجرا می‌کردی هزینه‌ای هم نداشت.

این کار را سال‌ها انجام دادم، پیوسته سایت خودم را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کردم و رتبه‌های جدیدی بدست می‌آوردم که باعث فروش بیشتری هم می‌شد.

بخشی از کار را برون‌سپاری کردم

اما خوب یک‌جای کار هست که دوست داریم برخی کارها را واگذار کنیم و خودمان نظارت کنیم، آنجایی که دیگر درآمد خوب شده است و می‌توانیم حقوقی پرداخت کنیم و خودمان به موضوعات مهمتری بپردازیم، در این نقطه بود که متوجه شدم اگر خودم سئو را یاد نگرفته بودم اینجای کار قرار بود حسابی ضرر کنم! چرا؟

به همان دلیلی که اگر حسابداری ندانیم ضرر می‌کنیم، لازم است بلد باشیم گزارشات صحیحی از سئوکار دریافت کنیم و بدانیم اگر کلمه‌ای در بازه زمانی مشخص شده رتبه نگرفت آیا واقعاً کارهای لازم انجام شده است یا نه؟

کارهای حرفه‌ای همیشه همینطور هستند، اگر هیچی از آنها ندانید فقط باید دعا کنید فرد خوبی به پست شما بخورد در غیر این‌صورت خودتان می‌دانید که قرار است چه اتفاقاتی بیوفتد.

چرا آموزش سئو برای همه واجب است؟

امروز دیگر آموزش سئو برای همه افرادی که آنلاین هستند واجب شده است، بخش بزرگی از زبان مشترک کسب و کارهای اینترنتی را سئو تشکیل می‌دهد و اگر از آن بی‌اطلاع باشیم نمی‌توانیم در این دنیای جدید موفقیت چشم‌گیری کسب کنیم.

خود شما اولین کاری که بعد از احساس نیاز به کالا یا خدماتی انجام می‌دهید چیست؟ جستجو در گوکل؟ درست است.

همه همین کار را می‌کنند و از همان چند گزینه‌ی اول یکی را برای خرید انتخاب می‌کنند.

رتبه‌داران گوگل سلاطین دنیای آنلاین هستند

رتبه‌داران گوگل سلاطین دنیای آنلاین هستند

خوب فکر می‌کنم واضح است که چرا می‌توان محکم گفت که سلاطین دنیای آنلاین همان‌هایی هستند که سئو می‌دانند و رتبه‌های اول در کلمات کلیدی هدف خودشان را بدست آورده‌اند.

دلیل آن همین است که همه کاربران همین کار شما را می‌کنند و از چند گزینه اول خرید می‌کنند و خیلی کم پیش می‌آید که سراغ گزینه‌های پایین‌تر هم بروند.

حدود ۳۰٪ افراد روی گزینه اول کلیک می‌کنند و ۴۰٪ دیگر نیز روی همان چندتای بعدی کلیک می‌کنند، اگر کسب و کار شما در میان این گزینه‌ها باشد، شما یکی از انتخاب‌های کاربران خود هستید و فروش خوبی را نیز تجربه خواهید کرد.

چگونه می‌توانیم سئو را آموزش ببینیم؟

خوب رسیدیم به اصل مطلب، راه‌های زیادی وجود دارد، می‌توانید مقاله‌های آموزشی بخوانید یا ویدیوهای رایگان را مشاهده کنید و یا در دوره‌های سئو شرکت کنید.

یک نکته را در نظر داشته باشید، فقط از کسی آموزش ببینید که خود آن فرد تجربه طولانی و رتبه‌های ارزشمندی در گوگل دارد، برای یادگیری سئو فردی مناسب است که خودش تجربه‌های واقعی و رتبه‌های خوبی دارد.

از آنجا سئو یک فرآیند عملی است بهتر از ابتدا با کل این فرآیند آشنا شوید و سپس بخش به بخش پیش بروید تا با اصول انجام حرفه‌ای سئو آشنا شده و با تجربه هرقدم در آن بخش تخصص پیدا کنید.

آموزش سئو در ۲۹ دقیقه

یادگیری اصول مهم سئو در ۲۹ دقیقه

زمان مهم‌ترین دارایی ماست و اگر می‌خواهید در کمتر از نیم ساعت همه آنچه لازم است تا پایان مسیر تجربه کنید را ببینید و با اصول مهم سئو آشنا شوید یک دوره رایگان برای اینکار وجود دارد که همه این موارد را فقط در ۲۹ دقیقه به شما آموزش می‌دهد!

من مهران منصوری‌فر هستم و تا امروز بیش از ۱۰ هزار کلمه را به صفحه اول گوگل رسانده‌ام! اکنون ۲۹ دقیقه بدون وقفه در این دوره، آموزش سریع و بسیار فشرده‌ای را به شما منتقل می‌کنم تا با همه آنچه مهم است آشنا شوید.

خبر خوب اینکه این دوره اکنون رایگان است و شما با ورود به صفحه مربوط به آن و استفاده از کد تخفیف زیر می‌توانید بدون پرداخت هزینه در این دوره شرکت کنید!

لینک دوره: https://modireweb.com/seo-29

کد تخیفیف ۱۰۰٪ رایگان: seofree

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

آیا میلگرد ارزان می‌شود؟

آیا میلگرد ارزان می‌شود؟
2021-09-22T17:38:22+03:30
ارزان یا گران شدن قیمت میلگرد به عنوان یکی از مصالح مهم در ساختمان‌سازی می‌تواند پروژه‌های زیادی را تحت شعاع قرار دهد.

هزینه تعویض باتری در مراکز معتبر چقدر است؟

هزینه تعویض باتری در مراکز معتبر چقدر است؟
2021-09-22T17:38:22+03:30
باتری خودرو یک منبع تولیدکننده جریان برق است که نقش کلیدی در راه‌اندازی موتور و استارت خودرو دارد. باتری‌ها تا زمانی که خودرو روشن باشد در حال کار هستند و با...

سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم

سنگر ما سنگر بانک صادرات ایران است و باید مانند دوران دفاع مقدس ایثارگرانه کار کنیم
2021-09-22T17:38:21+03:30
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: همه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید برای خدمت به مردم، پاسداشت خون شهدا، تحقق آرمان‌های امام و منویات مقام معظم رهبری...

هر چند وقت یکبار باید همه وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید؟

هر چند وقت یکبار باید همه وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید؟
2021-09-22T15:48:25+03:30
ما در این مقاله به شما می‌گوییم که بهتر است هر چند وقت یک بار وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید. پس با ما همراه باشید.

۵ راه کاهش مصرف انرژی رادیاتور در اتاق‌های ساختمان

۵ راه کاهش مصرف انرژی رادیاتور در اتاق‌های ساختمان
2021-09-22T15:08:47+03:30
نحوه استفاده صحیح از رادیاتور در اتاق‌های ساختمان در راستای کاهش مصرف انرژی بسیار مهم است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه تعمیر آن

کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه تعمیر آن
2021-09-22T14:31:54+03:30
در این مقاله به بررسی علت کار نکردن دکمه های صفحه لمسی مایکروفر و نحوه برطرف کردن این مشکل می پردازیم.

ارائه خدمات استارتاپ‌های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد

ارائه خدمات استارتاپ‌های خوش ذوق آموزشی کشور روی پلتفرم شاد
2021-09-22T14:31:54+03:30
نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزی یا همان به اختصار شاد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد.

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کنید؟
2021-09-22T14:31:53+03:30
امروزه در عصر دیجیتال، پیداکردن فروشگاه اینترنتی موبایل کار چندان دشواری نیست، اما در این تنوع و کثرت، شاید خرید اینترنتی موبایل از یک فروشگاه معتبر، آسان نب...

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی میناکاری و صنایع دستی اصفهان از بازار مینا 

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی میناکاری و صنایع دستی اصفهان از بازار مینا 
2021-09-22T14:31:53+03:30
هدایای تبلیغاتی جدید و طرح اقتصادی دو ویژگی بسیار مهمی هستند که همیشه شرکت و سازمان‌های مختلف به دنبال آن هستند.

توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون افزایش می یابد

توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون افزایش می یابد
2021-09-22T14:31:52+03:30
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش توان تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون خبر داد.

معرفی پمپ و انواع آن

معرفی پمپ و انواع آن
2021-09-22T14:31:52+03:30
پمپ وسیله‌ای مکانیکی است که جهت انتقال سیال از ارتفاع پایین به ارتفاع بالاتر و یا انتقال آن از منطقه کم فشار به منطقه پر فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ...

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست امکان پذیر است؟

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست امکان پذیر است؟
2021-09-22T14:31:52+03:30
شرکت آریا سازه ارتفاع البرز مجری کلیه خدمات کار در ارتفاع بدون داربست و با روش دسترسی با طناب می باشد.

شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی‌تر از همیشه

شروع نمایشگاه ایران آگروفود، پر انرژی‌تر از همیشه
2021-09-22T14:31:51+03:30
یکی از علت‌های مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف‌کنندگان و فعالان در آن صنعت است.

بانکداری دیجیتال ؛ خدمت نوآورانه و کاربردی بانک ایران زمین

بانکداری دیجیتال ؛ خدمت نوآورانه و کاربردی بانک ایران زمین
2021-09-22T14:31:51+03:30
بانک ایران‌زمین یکی از بانک‌های پیشرو در بانکداری دیجیتال در کشور است.

پروتئین وی اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

پروتئین وی اصل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 
2021-09-22T14:31:50+03:30
امروزه سلامت بدن و جسم اهمیت زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی علاوه بر تمرین ورزش‌های سازنده، از مواد غذایی مناسب و مکملّ نظیر پروتئین وی و کراتین بدنسازی ج...

چکش تخریب چیست ؛ معرفی ۴ مدل از انواع چکش تخریب

چکش تخریب چیست ؛ معرفی ۴ مدل از انواع چکش تخریب
2021-09-22T14:31:50+03:30
همان طور که از اسم این دستگاه پیداست،این ابزار یک وسیله بسیار قدرتمند است که توان و قدرت بالایی جهت تخریب انواع سازه اعم از بتن و آسفالت دارد. ...

بانک ملی بانکی سود ده و فاقد بدهی غیر عملیاتی است

بانک ملی بانکی سود ده و فاقد بدهی غیر عملیاتی است
2021-09-22T14:31:50+03:30
گروه بانک ملی در سال 1399 در حالی سال مالی خود را با سود به پایان رساند که قدرت پرداخت این بانک به هیچ عنوان در معرض خطر قرار نداشته و یک ریال بدهی غیر عملیا...

واکنش شرکت‌های کره‌ای به تحریم‌های ایران، فرار بود

واکنش شرکت‌های کره‌ای به تحریم‌های ایران، فرار بود
2021-09-22T14:31:49+03:30
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: شرکت‌های کره‌ای زمانی که ایران در شرایط تحریم قرار نداشت با حضور در بازارهای کشور، نهایت استفاده را از فرصت‌ها کردند و ...

بهترین دئودورانت و ضد تعریق/ خرید اسپری ضد تعریق با جزئیات قیمتی

بهترین دئودورانت و ضد تعریق/ خرید اسپری ضد تعریق با جزئیات قیمتی
2021-09-22T14:15:16+03:30
آیا تفاوت های اسپری ضد تعریق و اسپری دئودورانت را می دانید؟ اگر مایلید اطلاعات بیشتری راجع به این دو محصول بهداشتی بدانید، این مطلب را بخوانید.

قیمت سکه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید
2021-09-22T13:48:39+03:30
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران به ۱۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید.

طرح‌های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار

طرح‌های اسنپ برای حمایت از تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار
2021-09-22T13:35:06+03:30
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، روابط عمومی اسنپ از استقبال گسترده کاربران در طرح نیکوکاری «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» خبر داد.

قیمت شیرآلات ساختمانی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت شیرآلات ساختمانی به چه عواملی بستگی دارد؟
2021-09-22T13:35:05+03:30
معیارهای انتخاب یک شیر خوب به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به تعدادی از آن اشاره می کنیم.

عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجرای مدیریت جدید شرکت شاهد

عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجرای مدیریت جدید شرکت شاهد
2021-09-22T13:35:05+03:30
مدیر عامل شرکت شاهد در خصوص عملکرد، اقدامات و برنامه های در دست اجرا مدیریت جدید شرکت شاهد و همچنین تشریح گزارش آخرین وضعیت دعاوی حقوقی،مشکلات و موانع موجود ...

سیاست‌های خارجی دولت جدید یکی از پایه‌های استراتژی ارزی بانک دی است

 سیاست‌های خارجی دولت جدید یکی از پایه‌های استراتژی ارزی بانک دی است
2021-09-22T13:41:55+03:30
رییس هیئت‌مدیره بانک دی سیاست‌های دولت جدید در گسترش همکاری‌های منطقه‌ای با همسایگان و ورود به قرارداد شانگهای را بزرگترین پتانسیل بانک دی برای هدفگذاری است...

جهش شاخص های عملکردی بانک ملی ایران

 جهش شاخص های عملکردی بانک ملی ایران
2021-09-22T13:41:54+03:30
بانک ملی ایران به عنوان یک بانک حاکمیتی دولتی نه تنها در حوزه جذب منابع و نیز تسهیلات پرداختی رشدهای قابل توجهی را تجربه کرده است،‌ بلکه در زمینه کاهش هزینه...

مبلغ و مهلت فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار بانک رفاه کارگران افزایش یافت

 مبلغ و مهلت فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار بانک رفاه کارگران افزایش یافت
2021-09-22T13:41:54+03:30
مبلغ و مهلت فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) بانک رفاه کارگران، افزایش یافت.

آغاز پیش فروش محصولات زامیاد از فردا + جدول

 آغاز پیش فروش محصولات زامیاد از فردا + جدول
2021-09-22T13:41:54+03:30
شرایط پیش فروش محصولات زامیاد شامل نیسان تک سوز، دوگانه سوز و پادرا با زمان تحویل بهمن ۱۴۰۰ از سوی زامیاد اعلام شد.

پیام مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسب فرارسیدن هفته دفاع مقدس

 پیام مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسب فرارسیدن هفته دفاع مقدس
2021-09-22T13:41:53+03:30
تاریخ این مرز و بوم، گواه دوره‌های حماسه‌آفرین بسیاری است که موجب مباهات و سربلندی این ملت ریشه‌دار و کهن می‌باشد...

اسامی برندگان طرح امید رفاه مشخص شدند

 اسامی برندگان طرح امید رفاه مشخص شدند
2021-09-22T13:41:52+03:30
هشتمین و نهمین دوره قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" ویژه مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار و برندگان خوش‌شانس این دوره مشخص شدند.

پلیکیشن اوانو در گوگل‌پلی یک میلیونی شد

 پلیکیشن اوانو در گوگل‌پلی یک میلیونی شد
2021-09-22T13:41:52+03:30
بر اساس جدیدترین اطلاعات به‌دست آمده، تعداد نصب اپلیکیشن اوانو در استور گوگل‌پلی از مرز یک میلیون عبور کرد.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)