میرنیوز

با امن‌ترین گاوصندوق‌ها آشنا شوید

با امن‌ترین گاوصندوق‌ها آشنا شوید 2021-08-22T13:13:12+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مستر سیف، دارایی‌هایی که به هیچ وجه نمی‌خواهیم خطری آن‌ها را تهدید کند. اما آیا هر گاوصندوقی می‌تواند امنیت اموال ما را تأمین کند؟ مطمئنا خیر. با این مقدمه کوتاه می‌خواهیم سراغ معرفی امن‌ترین گاوصندوق‌ها با توجه به ویژگی‌هایشان برویم. در پایان این مطلب شما می‌آموزید که چه‌طور یک گاوصندوق مطمئن را تشخیص دهید.

اهمیت گاوصندوق

 در شرایط نابه‌سامان اجتماعی امروز، به نظر می‌رسد گاوصندوق دیگر به یک عضو ثابت در منازل افراد تبدیل شده است. گاو صندوق اگر واقعا ویژگی‌های امنیتی و معتبر را دارا باشد؛ به‌خوبی می‌تواند امنیت اموال و دارایی‌های ارزشمند ما را تأمین کند. نیاز به وجود گاوصندوق، به علت افزایش آمار سرقت‌ها و بالا رفتن روز افزون قیمت طلا، کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد. اما چه گاوصندوقی؟ در این مطلب؛ ما در پی پاسخ به این پرسش هستیم که کدام گاوصندوق امنیت بالایی داشته و می‌تواند به‌خوبی اموال ارزشمندمان را حفاظت کند. 

ویژگی‌های امن‌ترین گاوصندوق‌ها

برای تشخیص امن‌ترین گاوصندوق‌ها، باید در آن‌ها به دنبال ویژگی‌های خاصی بگردیم. البته درست است که تمهیدات امنیتی مثل نصب کردن گاوصندوق به زمین با رول بولت، می‌توانند به امنیت این محصول بیفزایند؛ اما در ابتدا باید از امنیت خود گاوصندوق خیالمان راحت باشد. معمولا استانداردهای خاصی برای تضمین هریک از ویژگی‌های امنیتی گاو صندوق وجود دارد؛ که امنیت آن را اثبات کرده و ما را در انتخابمان ثابت‌ قدم‌تر از پیش می‌کند. این ویژگی‌های امنیتی عبارتند از:

۱.بدنه قوی

برای توضیح این قسمت بیایید گاوصندوق خانگی خودمان را به یک منطقه جنگی تشبیه کنیم. همان‌طور که خط مقدم در جنگ، مهم‌ترین نقطه دفاعی به حساب می‌آید؛ مهم‌ترین گارد امنیتی گاوصندوق خانگی نیز، بدنه آن است. حتی پیچیده‌ترین ویژگی‌های ضد سرقت هم اگر بر روی یک گاوصندوق خانگی با بدنه ضعیف نصب شوند؛ تأثیری در امنیت این گاوصندوق خانگی نخواهد داشت. پس دغدغه شماره یک‌تان در انتخاب یک گاوصندوق خانگی، همیشه بدنه قوی آن باشد.
قوی بودن و امنیت بدنه را با استفاده از استاندارد RSC معین می‌کنند. این استاندارد، نشان می‌دهد که محصول شما در چه بازه زمانی و در برابر چه وسایل مکانیکی می‌تواند دوام بیاورد. مثلا یک محصول خانگی با RSC LEVEL-۱ نشان می‌دهد که گاوصندوق شما به مدت ۵ دقیقه می‌تواند در برابر ابزارهای دستی ساده مثل چکش کوچک و پیچ‌گوشتی مقاومت کند. دقت کنید این ۵ دقیقه، فقط برای امنیت بدنه محاسبه شده و اگر با سایر ویژگی‌های امنیتی مثل آلارم ضدسرقت نیز ترکیب شود؛ حسابی سارق را به دردسر می اندازد.

با امن‌ترین گاوصندوق‌ها آشنا شوید

گاهی افراد فکر می‌کنند وزن بالای گاوصندوق تضمین‌کننده امنیت آن است. در حالی‌که این کیفیت بدنه است که حرف اول را در بحث امنیت می‌زند. از طرفی برخی می‌پرسند چرا قیمت یک گاوصندوق خاص، با اینکه وزن کمتری دارد بسیار بیشتر است؟ می‌گوییم به این علت که درجه امنیت بدنه آن بسیار بالاست. در حالی‌که گاوصندوق سنگین، ممکن است با مواد بی‌کیفیت و سنگین پر شده باشد. بالاترین رتبه بدنه گاوصندوق، که متعلق به امن‌ترین گاوصندوق‌های دنیاست، RSC LEVEL-۱ است. این محصولات تا ۳۰ دقیقه و از ۶ جهت با ابزارهای صنعتی موجود در بازار غیر قابل باز شدن هستند.

۲. نسوز بودن

دومین ویژگی امنیتی گاوصندوق نسوز بودن آن است. از آنجایی که بعد از سارقین، دومین تهدید بزرگ برای اموال ما آتش‌سوزی است؛ بنابراین گاوصندوق نسوز، یکی از تمهیداتی‌ست که در این راستا اندیشیده شده است. در گاوصندوق‌های نسوز از بدنه‌ای دو جداره با آلیاژها و فلزات نسوز استفاده می‌کنند. این مواد باعث می‌شوند گاوصندوق نسوز در برابر دما مقاومت بالایی از خود نشان داده و حتی گرما را هم به داخل خود نفوذ ندهد؛ تا از آسیب رسیدن به اموالمان در امان باشیم. گاوصندوق نسوز را با استفاده از استاندارد معتبری به نام استاندارد UL تعیین می‌کنند. این استاندارد نیز در سه سطح درجه‌بندی شده؛ که مدت زمان و دمای تابآوری محصول را نشان می‌دهد. مثلا استاندارد UL ۳۵۰ که مختص نگهداری اسناد و مدارک کاغذیست، به مدت یک ساعت و تا دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت (۹۴۵ درجه سانتیگراد) در برابر آتش از اشیاء داخلش به‌طور کامل محافظت می‌کند.

با امن‌ترین گاوصندوق‌ها آشنا شوید

۳.سیستم رمز نگاری

یکی دیگر از عواملی که امنیت گاوصندوق را تعیین می‌کند؛ سیستم رمز آن است. از طرفی، از آن‌جا که شما بعنوان کاربر از طریق قفل گاوصندوق با آن در تماس هستید، راحتی و کارآیی بالای قفل نیز، تأثیر به‌سزایی دارد. سیستم رمزها در سه دسته طبقه‌بندی می‌شوند؛ که این دسته‌ها عبارتند از:

آیا امن‌ترین گاوصندوق، سنگین‌ترین گاوصندوق است؟

همانطور که پیشتر نیز از قول کارشناسان “مسترسیف” عنوان کردیم؛ وزن گاوصندوق‌ها ربطی به میزان امنیت‌شان ندارد. بلکه این امنیت درب و بدنه است که اهمیت بیشتری دارد. اگر به‌خاطر حجم دارایی‌هایتان مجبورید سراغ گاوصندوق‌های سنگین بروید؛‌ مانعی ندارد. اما به‌خاطر امنیت بیشتر، هرگز مجبور نیستید هزینه اضافی برای تهیه گاوصندوق سنگین‌وزن بپردازید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

اسکی دبی، لذت اسکی روی برف در هوای ۵۰ درجه را رقم می زند

اسکی دبی، لذت اسکی روی برف در هوای ۵۰ درجه را رقم می زند
2022-01-19T14:08:52+03:30
مجموعه اسکی دبی یکی از تفریحات بسیار جذاب است که امکان تجربه اسکی روی برف در هوای 50 درجه امارات را به شما می‌دهد.

عزم راسخ بانک مسکن در اجرای ۵ فرمان رئیس جمهور

عزم راسخ بانک مسکن در اجرای ۵ فرمان رئیس جمهور
2022-01-19T14:05:28+03:30
مدیرعامل بانک مسکن به آغاز اجرای فرامین ریاست جمهوری در بانک مسکن اشاره کرد و گفت: موارد مطرح شده در دیدار رئیس جمهور با مدیران بانکی کشور بلافاصله پس از جل...

وظایف پرستار سالمند در منزل

وظایف پرستار سالمند در منزل
2022-01-19T13:25:27+03:30
در این متن سعی داریم تا بیشتر در مورد این شغل و وظایف یک پرستار سالمند بدانیم، پس ما با همراه باشید.

مسابقه بزرگ CodeCup هواوی برای برنامه نویسان اندرویدی

مسابقه بزرگ CodeCup هواوی برای برنامه نویسان اندرویدی
2022-01-19T13:15:34+03:30
هر سال در سراسر دنیا شرکت های بزرگ مسابقاتی را برای برنامه نویسان برگزار می‌کنند تا بتوانند استعداد های درخشان را پیدا کرده و از نبوغ و توانایی آنها برای ارا...

شفافیت اقتصادی، اولویت انتخاب الکترونیک است

شفافیت اقتصادی، اولویت انتخاب الکترونیک است
2022-01-19T11:02:08+03:30
در حاشیه مراسم تقدیر از واحدهای مالی برتر شرکتهای فعال در نظام اقتصادی ایران که با حضور نخبگان و مدیران مالی-اقتصادی بنگاههای اقتصادی بزرگ ایرانی برگزار شد، ...

قیمت روز آهن آلات را از کجا ببینیم؟

قیمت روز آهن آلات را از کجا ببینیم؟
2022-01-19T10:48:45+03:30
آهن آلات، یکی از مواد خام مهم و پرمصرفی هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین بازارهای داخلی که بر رشد ...

نکات کاربردی برای انتخاب دستگاه برش لیزر

نکات کاربردی برای انتخاب دستگاه برش لیزر
2022-01-19T10:22:14+03:30
برای انتخاب صحیح و سرمایه گذاری در خرید دستگاه برش لیزری باید موارد زیادی را در نظر بگیرید.

جشن ۲۵ سالگی چرم مشهد

جشن ۲۵ سالگی چرم مشهد
2022-01-19T10:18:50+03:30
مراسم تولد ۲۵ سالگی چرم مشهد شب گذشته برگزار شد تا این برند به عنوان یکی از برندهای باسابقه و نامدار صنعت مد کشور، از این پس با قدمتی بیشتر به ادامه فعالیت ب...

ارزان‌ترین بلیط هواپیما ارمنستان را از کجا بخریم؟

ارزان‌ترین بلیط هواپیما ارمنستان را از کجا بخریم؟
2022-01-19T10:18:49+03:30
قیمت تور ایروان یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد، در ادامه همراه ما باشید تا یک شرایط خرید بلیط ارزان را به شما بگوییم.

دلایل گرانی گوشت در بازار/ اختلال در حمل و نقل و افزایش کرایه‌ها

دلایل گرانی گوشت در بازار/ اختلال در حمل و نقل و افزایش کرایه‌ها
2022-01-19T10:18:48+03:30
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به دلایل گرانی این نوع گوشت در بازار گفت: به دلیل بارندگی در بسیاری از نقاط کشور حمل و نقل مختل شده است.

دلایل گرانی گوشت در بازار / اختلال در حمل و نقل و افزایش کرایه‌ها

دلایل گرانی گوشت در بازار / اختلال در حمل و نقل و افزایش کرایه‌ها
2022-01-19T10:05:28+03:30
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به دلایل گرانی این نوع گوشت در بازار گفت: به دلیل بارندگی در بسیاری از نقاط کشور حمل و نقل مختل شده است.

قصه کودکانه جک و لوبیای سحر آمیز

قصه کودکانه جک و لوبیای سحر آمیز
2022-01-19T09:28:46+03:30
روزی روزگاری، پایین دره نزدیک یک کوه، روستای کوچکی بود.

اخذ مطالبات از بدهکاران، نباید به تعطیلی بنگاه ها منجر شود

اخذ مطالبات از بدهکاران، نباید به تعطیلی بنگاه ها منجر شود
2022-01-19T08:48:54+03:30
در پی برگزاری جلسه رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت با مدیران عامل بانک‌ها، مدیرعامل بانک ملی ایران با ابلاغ دستور تشکیل کمیته ای به منظور تعیین تکلیف واحدهای ت...

بیمه سرمد برای دومین سال پیاپی، برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

بیمه سرمد برای دومین سال پیاپی، برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد
2022-01-19T08:48:54+03:30
شرکت بیمه سرمد، تندیس و لوح تقدیر دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران را به خود اختصاص داد.

سیر تا پیاز ارث و ماترک با وکیل فرنیان فر

سیر تا پیاز ارث و ماترک با وکیل فرنیان فر
2022-01-19T08:48:54+03:30
تقسیم ارث و ما ترک امری است که افراد به طور معمول در زندگی خود با آن به انحای مختلف مواجه خواهند شد.

دانلود قسمت 14 سریال نیسان آبی با حجم رایگان

دانلود قسمت 14 سریال نیسان آبی با حجم رایگان
2022-01-19T08:48:54+03:30
دانلود قسمت 14 سریال نیسان آبی از ساعت 8 صبح 29 دی ماه با کلیک روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. قسمت دوازدهم سریال نیسان آبی با بالاترین کیفیت و ...

پروفیل زد را با قیمت کف بازار خریداری کنید!

پروفیل زد را با قیمت کف بازار خریداری کنید!
2022-01-19T07:55:24+03:30
پروفیل زد، یکی از کاربردی ترین پروفیل های باز می‌باشد که در بازار آهن آلات به فروش می‌رسد. از جمله کاربرد پروفیل Z اینکه برای پوشش سقف سالن های بزرگ و یا کار...

دانلود قسمت 14 سریال نیسان آبی کامل و با حجم رایگان

دانلود قسمت 14 سریال نیسان آبی کامل و با حجم رایگان
2022-01-18T17:55:36+03:30
دانلود سریال نیسان آبی قسمت چهاردهم در ادامه مطلب امکان پذیر می‌باشد.

رابطه‌ی قیمت قوطی آهنی با قیمت مسکن چگونه است؟

رابطه‌ی قیمت قوطی آهنی با قیمت مسکن چگونه است؟
2022-01-18T16:22:05+03:30
به پروفیلی که توخالی است و در دسته پروفیل‌های بسته قرار داشته دارد قوطی آهنی گفته می شود. که به شکل مقاطع مربع یا مستطیلی تو خالی می باشد و از قوطی آهنی در ...

قیمت توری حصاری و عوامل موثر بر آن

قیمت توری حصاری و عوامل موثر بر آن
2022-01-18T16:18:48+03:30
در این مطلب قصد داریم تا بیشتر توری حصاری، کاربردهای آن و قیمت توری حصاری را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

تأکید بر افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون

تأکید بر افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون
2022-01-18T16:08:46+03:30
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون که در ساختمان مرکز آموزش و پژوهش برگزار گردید گفت: ...

با شهر زیبای ازمیر آشنا شویم

با شهر زیبای ازمیر آشنا شویم
2022-01-18T16:08:46+03:30
ازمیر بعد از آنکارا و استانبول سومین شهر بزگ ترکیه می باشد . این شهر در حاشیه ساحل اژه واقع شده است که دومین بندر بزرگ ترکیه نیز به حساب می آید. ...

بانک گردشگری بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد

بانک گردشگری بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرد
2022-01-18T15:55:25+03:30
بانک گردشگری از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون در مجموع حدود ۲۰۰۰ فقره وام ازدواج به مبلغ ۱۴۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به مزدوجین پرداخت کرده است. ...

معرفی کامل خمیر پیگمنت آلومینیوم

معرفی کامل خمیر پیگمنت آلومینیوم
2022-01-18T15:55:25+03:30
خمیرهای آلومینیوم، پیگمنت‌های پخش شده در حلال یا آب هستند. برای تولید این خمیر می‌توان از حلال های مختلف استفاده کرد. انتخاب حلال به استفاده‌ی نهایی بستگی دا...

آراد آهن مرجع فروش انواع نبشی در ایران

آراد آهن مرجع فروش انواع نبشی در ایران
2022-01-18T14:22:06+03:30
نبشی‌ها توسط تولیدکنندگان و کارخانجات مختلفی تولید می‌شوند. هر کدام از این کارخانجات از استانداردها، تجهیزات، تکنولوژی‌ها، روش‌های تولید و... گوناگونی استفاد...

تبدیل واحدهای خارج از کشور بانک ملی ایران به مرکز جذب سرمایه خارجی

تبدیل واحدهای خارج از کشور بانک ملی ایران به مرکز جذب سرمایه خارجی
2022-01-18T14:22:06+03:30
مدیرعامل بانک ملی ایران از اتخاذ تصمیمی خبر داد که بر اساس آن همه واحدهای خارج از کشور این بانک به مرکز جذب سرمایه خارجی تبدیل می شوند. ...

افشانک نازل برج خنک کننده چه کاربردی دارد؟

افشانک نازل برج خنک کننده چه کاربردی دارد؟
2022-01-18T14:22:05+03:30
افشانک نازل برج خنک کننده قطعه ای است برای پاشیدن و پخش کردن جریان آب داغ در برج خنک کننده مکعبی که به این نازل ها افشانک کولینگ تاور می‌گویند. ...

پات لایف! در مسیر توسعه پلتفرم اکوسیستمی

پات لایف! در مسیر توسعه پلتفرم اکوسیستمی
2022-01-18T14:22:05+03:30
حدود 6 ماه از انتشار عمومی پات لایف گذشته است و این محصول توانست در همین مدت کوتاه کاربران فعال قابل توجهی را به خود اختصاص دهد. ...

توری حصاری و نکات ضروری که در مورد آن باید بدانید!

توری حصاری و نکات ضروری که در مورد آن باید بدانید!
2022-01-18T14:22:05+03:30
توری حصاری در واقع نوعی حفاظ است که دور تا دور اماکن خصوصی یا عمومی نصب می شود. این محصول توسط سیم مفتولی ساخته شده و در ساخت این نوع توری از سه جنس مختلف اس...

راهنمای سفارش تاج گل اینترنتی از گل فروشی تاج گل

راهنمای سفارش تاج گل اینترنتی از گل فروشی تاج گل
2022-01-18T14:08:44+03:30
سفارش تاج گل اغلب برای مراسم های نمایشگاهی، افتتاحیه، همایش، تسلیت یا آن که ترحیم و حتی تاج گل سر و عروس خریداری می گردند.
X فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)