میرنیوز
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انتخاب هدایای تبلیغاتی عالی برای تبلیغ نام تجاری میتواند ترسناک و استرس زا باشد. بهترین راه برای از بین بردن استرس ناشی از انتخاب مناسب هدایای تبلیغاتی برای تجارت شما، بررسی این است که مصرف کنندگان از چه کالاهایی نگهداری و به طور مکرر استفاده میکنند.
محبوب ترین هدایای تبلیغاتی
در اینجا محبوب ترین موارد هدایای تبلیغاتی که به گفته مصرف کنندگان، توسط شرکتها به صورت رایگان اهدا شده است را معرفی میکنیم.
۱. ماسکهای سفارشی صورت با آرم تجاری
در راس لیست امسال ماسک ثبت شده است. ASI دریافت که ۵۷٪ از مصرف کنندگان بیشتر در ارتباط با تبلیغاتی هستند که به آنها ماسک صورت سفارشی داده اند. بیش از ۸۰٪ از مصرف کنندگان میگویند که آنها تمام وقت یا بیشتر اوقات آن را در انظار عمومی میپوشند.
با توجه به این واقعیت که به زودی انتظار نمیرود آنها به عنوان یک قانون ناپدید شوند، ماسکها هم یک محصول تبلیغاتی هوشمند برای سرمایه گذاری هستند و هم یک محصول مفید و مورد نیاز برای مصرف کنندگان.
۲. محصولات تبلیغاتی سازگار با محیط زیست
محصولات سازگار با محیط زیست طی چند سال گذشته به طور مداوم در حال افزایش بوده است. و مدام قویتر میشود. ASI دریافت که روند پایداری همچنان بر رفتار و ارزشهای مصرف کننده تسلط دارد. سال گذشته، تقریباً یک سوم زنان اظهار داشتند که اقلام پایدارتری نسبت به سال قبل خریداری کرده اند. نمونههایی از محصولات سازگار با محیط زیست در زرین گیفت، گلدانهای تبلیغاتی و گیفت یلدا میباشند در عکس زیر نمونهای از آن آورده شده است.
این یک سرمایه گذاری عاقلانه برای شرکتهایی است که مایل به بهبود مطلوبیت برند هستند. محصولات پایدار بر روی مارکها تأثیر دارند.
۳. تکنولوژی - درایوهای تبلیغاتی USB
فکر میکنید آنها چیزهای قدیمی هستند؟ دوباره فکر کنید دادهها نشان میدهد ۵۶٪ از مصرف کنندگان درایو USB را به جای پاوربانک انتخاب میکنند. و این فقط روندی نیست که ما با نسلهای قدیمی تر میبینیم. بررسی ASI نشان میدهد که حداقل نیمی از مردم هنوز یک درایو USB را انتخاب میکنند.
بزرگترین نتیجه ما از این یافتهها این است که همیشه وقتی صحبت از فناوری میشود، انتخابها فقط چیزهای جالب و جدید نیستند. مواردی وجود دارد که به دلیلی به طور مداوم پرفروش هستند. درایوهای USB همه کاره، مفید هستند و مردم آنها را نگه میدارند.
۴. لباسهای تبلیغاتی
لباسهای تبلیغاتی به طور متوسط ۱۶ ماه توسط مصرف کنندگان نگهداری میشود. این مدت ماندگاری بسیار طولانی است. در طی آن زمان گزارش شده است که ۶،۱۰۰ نمایش ایجاد میکنند. این ۶،۱۰۰ کره چشم است که مارک شما را برای هر محصول لباس بیرونی با آرم ارائه میدهد.
۵. تی شرتهای چاپی سفارشی
مصرف کنندگان به طور متوسط ۱۴ ماه تی شرتها را نگهداری میکنند. و آنها را به یک محصول تبلیغاتی با یکی از قدرتهای طولانی مدت تبدیل میکند.
در نظر گرفتن جسورانه و درج پیام با تی شرتهای چاپی سفارشی. با توجه به اینکه ۶۳٪ از مصرف کنندگان ترجیح میدهند محصولات و خدماتی را از شرکتهایی بخرند که هدف خاصی دارند، تی شرتهای تبلیغاتی میتوانند راهی عالی برای به نمایش گذاشتن ارزشها و اعتقادات تجاری باشند.
۶. نوشیدنیهای تبلیغاتی سفارشی
نوشیدنیهای تبلیغاتی سفارشی یکی دیگر از کالاهای تبلیغاتی محبوب است که همیشه استفاده خواهد شد.
باز هم، همانطور که میبینیم تمرکز بر پایداری نگرانیهایی مانند محصولات پلاستیکی یکبار مصرف را به وجود میآورد، بطریهای قابل استفاده مجدد به عنوان یک کالای معتبر نوشیدنی در حال ظهور هستند.
۷. محصولات خانگی و کاری
با تغییر منازل به محل کار از راه دور، اقلام اداری یک کالای تبلیغاتی داغ هستند که همچنان تقاضای زیادی دارند.
به محصولاتی فکر کنید که کارمندان ممکن است در دفتر به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند، اما نه لزوماً در خانههایشان. اگر همه چیزهایی را که آنها برای تسخیر روز کاری خود نیاز دارند فراهم شود، به احتمال زیاد کالای تبلیغاتی شما به عنوان یک کالای ضروری دیده میشود.
۸. کلاه و سرپوش چاپی سفارشی
با متوسط ۳۴۰۰ نمایش در طول ۱۰ ماه زندگی، واقعاً نمیتوانید قدرت کلاههای تبلیغاتی را انکار کنید.
کلاه را میتوان هرروز در داخل و خارج پوشید. این باعث میشود که در زمانهای مختلف در مکانهای مختلف در معرض مخاطبان مختلف قرار بگیرند. به علاوه، کلاهها را میتوان برای روزهای متوالی استفاده کرد. اما همیشه در مورد پوشاکهای مارک دار دیگر اینگونه نیست.
بنابراین کدام یک از محصولات تبلیغاتی سال ۲۰۲۱ برای تجارت شما مناسب است؟
مهم است که به یاد داشته باشید که در هر صنعت و کسب و کاری، تجارت و مشتری متفاوت است. همه این محصولات، سبکها یا ایدههای پرطرفدار مورد پسند خریدار ایده آل شما نیستند. محصولات و روندهایی را که مطابقت بیشتری با ارزشهای برند شما دارند انتخاب کنید.
در اینجا برخی از عوامل اصلی برای انتخاب بهتر را ذکر میکنیم:
قدرت ماندگاری بالا
مفید بودن
هنگامی که زمان سفارش کالاهای تبلیغاتی موثر برای نام تجاریتان است، این اقدامات مهم را در ذهن داشته باشید. با تعمق و هوشمندی در مورد محصولات خود، یک قدم برداشته اید تا مشتریان خود را خوشحال کرده و نام تجاری خود را فعال کنید.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
منبع : خبرگزاری مهر
آیین نامه جدید واردات خودرو ابلاغ شد
چرا نرم افزار حسابداری آنلاین، امروزه یک ضرورت است؟
شرایط ابطال گارانتی خودرو اعلام شد
راهنمای کامل برای استایل اسپرت مردانه
قیمت دلار به ۵۲۹۲۴ تومان رسید
جوجهریزی امسال نسبتبه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت
راهنمای سفر به مشهد در خلوتترین زمانها
قیمت آجر سفال ۱۴۰۳؛ محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع دیوار ۲۰سانتی
بررسی مهمترین دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی
چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟
تقویت سئو با افزایش دامین اتوریتی و خرید ورودی گوگل
خدمات تخصصی شیشه اتومبیل تهران
قیمت سکه یک میلیون تومان افزایش یافت
برنجهای وارداتی در حال ترخیص است
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد