میرنیوز

تفاوت‌های دوره آنلاین زبان انگلیسی با دوره‌های حضوری

تفاوت‌های دوره آنلاین زبان انگلیسی با دوره‌های حضوری 2021-07-25T12:00:07+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اهمیت یادگیری زبان انگلیسی چه به صورت حضور در کلاس و چه به صورت شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست و شاید کودکان و نوجوانان از اهمیت آن مطلع نباشند یا ذوق یادگیری چندانی نداشته باشند اما والدین آنها بخوبی می‌دانند که دانستن یک یا چند زبان غیر از زبان مادری چه فرصت‌هایی را در آینده برایشان به ارمغان خواهد آورد. از این‌رو آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران را اجباری کردند تا نیروی انسانی کارآمدتری را وارد جامعه نمایند؛ اما همان طور که خودتان تجربه کرده‌اید و یا آن را در اطرافیان خود دیده‌اید سطح یادگیری زبان انگلیسی دانش‌آموزان در مدارس به دلایلی مانند نامناسب بودن محتوی درسی، عملکرد ضعیف معلمان، نبود امکانات مناسب و … بسیار پایین بوده و بعد از فارغ التحصیلی از اندوخته کمی برخوردار هستند. این موضوع نشان می‌دهد که ما برای یادگیری بهتر نیاز به کلاس‌های آموزشی قوی‌تری داریم که قادر باشد خدمات آموزشی باکیفیتی را ارائه دهد. در ابتدا کلاس‌ها تنها به شکل سنتی یعنی حضور در کلاس ممکن بود اما چند سالی است که ارائه کلاس آنلاین زبان انگلیسی توسط مؤسسات مختلف به متقاضیان ارائه می‌شود.

برگزاری کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی توسط آموزشگاه‌های معتبر برای علاق‌مندان در سنین مختلف و به صورت حضوری سبب شد تا بسیاری از افراد بتوانند به خوبی این زبان را یاد بگیرند. زمانی که شما در یک کلاس حضور پیدا می‌کنید انگیزه بیشتری برای مطالعه و آماده کردن خود برای پرسش و پاسخ با مدرس یا دوستانتان دارید و با آنها تبادل نظر و اطلاعات می‌کنید اما رفته رفته عواملی مانند ازدیاد جمعیت در شهرها، ترافیک سنگین، مشغله کاری زیاد، دور بودن آموزشگاه از محل زندگی، فرصت رفتن به کلاس‌های حضوری را از افراد گرفت. از سوی دیگر گستردگی اینترنت، تولید گوشی‌های هوشمند، نرم‌افزارهای آموزشی این فرصت را به آموزشگاه‌های زبان و علاقمندان به یادگیری داد تا از کلاس آنلاین زبان انگلیسی به جای کلاس‌های حضوری استفاده کنند. افراد با توجه به شرایط و سلیقه خود تصمیم می‌گیرند که آیا شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی برایشان بهتر است یا کلاس‌های حضوری. در واقع هر کدام مزایا و معایب خاص خودش را دارد که در افراد متفاوت می‌باشد و نمی‌توان کیفیت یکی از این دو سبک آموزشی را برای همگان یکسان دانست.

تفاوت‌های دوره آنلاین زبان انگلیسی با دوره‌های حضوری

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

از جمله مواردی که سبب می‌شود تا افراد انگیزه کافی برای شرکت در کلاس‌ های آنلاین را نداشته باشند می‌توان به کسب تجربه نامناسب فرد در دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی بدلیل تدریس ضعیف استاد یا کسل بودن کلاس، پشتیبانی نامناسب، امکانات ضعیف یا نداشتن امکانات لازم، اینترنت ضعیف جایی که شخص در آن قرار می‌گیرد و … اشاره نمود. بنابراین از بین بردن موانع آموزش مجازی تا حد زیادی می‌تواند افراد را ترغیب به شرکت در کلاس‌های آنلاین نماید. اما یکی از بارزترین مزایای سیستم آموزشی آنلاین عدم وابستگی به مکان می‌باشد؛ زمانی که فراگیران آموزش آنلاین زبان انگلیسی این مدل یادگیری را انتخاب می‌کنند در هر مکانی که باشند می‌توانند از آموزش بهره‌مند شوند. امروزه در کلاس آنلاین زبان انگلیسی شما می‌توانید همان خدمات کلاس حضوری را دریافت کنید در این کلاس‌ها شما می‌توانید ارتباط مستقیمی با استاد و سایر همکلاسی‌هایتان به صورت شنوایی و گفتاری یا تصویری داشته باشید، از فایل‌های آموزشی که در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید و مانند کلاس‌های حضوری سر ساعت تعیین شده وارد کلاس آنلاین زبان انگلیسی خود شوید.

یادگیری زبان انگلیسی این امکان را برای ما فراهم می‌کند تا با آداب و رسوم، عقاید فرهنگی و دینی، دیدگاه‌، سبک زندگی، سلیقه و ارزش‌های کشورهای دیگر آشنا شویم. همچنین یادگیری زبان انگلیسی فرصت دوستی و ارتباط برقرار کردن با مردم سایر کشورها را برای ما فراهم می‌کند. بدلایلی مانند سفر تفریحی، تحصیل، دریافت خدمات درمانی، شرکت در مسابقات ورزشی و… ممکن است هر یک از ما نیازمند به این ارتباط کلامی باشیم و چنانچه ما مهارت لازم را داشته باشیم دیگر دچار نگرانی و عدم اعتماد بنفس نخواهیم شد و به راحتی می‌توانیم زندگی عادی خود را در یک کشور بیگانه داشته باشیم. امروزه پیشرفت فناوری و دسترسی افراد جامعه به تجهیزات رایانه‌ای و هوشمند باعث شده که فراگیران زبان با شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی با اشتیاق و تمرکز بیشتری حضور داشته باشند.

دوره آنلاین زبان انگلیسی

از زمانی که آموزش الکترونیک در سایت‌های مختلف رواج پیدا کرد افراد زیادی در زمینه‌های مختلف آموزشی توانستند از این خدمات بهره‌مند شوند. در ابتدا کیفیت پایین تدریس، عدم آگاهی افراد، ساده بودن سایت و نبود اینترنت کافی در کشور باعث شد تا افراد استقبال داوطلبانه خوبی نداشته باشند. این موضوع سبب شد تا مسئولین با رفع نواقص و بالا بردن فضای آموزشی مناسب و در راستای آن مشارکت آموزشگاه‌های زبان در ارائه این گونه کلاس‌ها، کم کم این فرهنگ در بین عموم جا بیفتد که دیدگاه مثبت‌تری نسبت به این گونه کلاس‌ها داشته باشند. هزینه رفت و آمد از لحاظ اقتصادی و زمانی یکی از معایب کلاس‌های حضور فیزیکی است در حالی که در کلاس آنلاین زبان انگلیسی شما می‌توانید از زمان خود استفاده بهینه‌تری داشته باشید و مدت زمانی را که باید صرف رفت و آمد کنید را به کار دیگری مشغول شوید. ولی کسانی که اوقات فراغت بیشتری دارند می‌توانند با انتخاب دوره‌های حضوری تجربیات جذاب‌تری را با دوستانشان داشته باشند. از دیگر مزیت‌های دوره آنلاین زبان انگلیسی قابل انعطاف‌پذیر بودن زمان می‌باشد. برای ثبت‌نام در یک دوره کلاس آنلاین زبان انگلیسی می‌توانید بین ساعت کلاسی و زمان آزاد خود هماهمنگی برقرار کنید.

دوره آنلاین زبان انگلیسی را ترجیح می‌دهید یا حضوری؟

یادگیری زبان انگلیسی و کسب مهارت لازم برای ارتقای تحصیلی یا شغلی نیازمند تلاش مستمر و زمان‌بر می‌باشد. استمرار در یادگیری و فاصله نینداختن بین دوره‌های یادگیری اعم از دوره آنلاین زبان انگلیسی یا دوره حضوری یکی از دلایل موفقیت افراد می‌باشد. لزوم یادگیری زبان انگلیسی که زبان مشترک در سراسر دنیا می‌باشد نمی‌تواند بر کسی پوشیده باشد و هر چقدر برای این کار زودتر اقدام کنیم نتایج بهتری را کسب خواهیم نمود. شاید والدین بدلیل مشغله کاری فرصت کافی برای بردن فرزندانشان به کلاس را نداشته باشند و این موضوع باعث عقب افتادن آنها از این دانش می‌شود اما برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی توسط آموزشگاه‌ها این مشکل را برطرف کرده است اما نمی‌توان به هر جایی اعتماد کرد. لازم است قبل از ثبت‌نام فرزندانتان در یکی از دوره‌های کلاس حضوری یا کلاس آنلاین زبان انگلیسی بررسی لازم را انجام دهید و سپس اقدام نمائید.

تفاوت‌های دوره آنلاین زبان انگلیسی با دوره‌های حضوری

برای گذراندن دوره آنلاین زبان انگلیسی به کجا مراجعه کنیم؟

اگر قصد دارید تا یادگیری زبان انگلیسی را به شکل جدی دنبال کنید آموزشگاه زبان آفاق یکی از آموزشگاه‌های معتبر در تهران می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ با هدف آموزش تخصصی زبان و با شعار ارتقای مهارت‌های کلیدی زبان‌آموزان شروع کرد. مؤسسه آفاق با بهره‌گیری از اساتید مجرب، متعهد و متخصص و با داشتن ۲۰ شعبه در نقاط مختلف تهران یکی از معتبرترین آموزشگاه‌ها می‌باشد. از جمله خدمات ارائه شده توسط این مجموعه می‌توان به برگزاری کلاس‌های جمعه ویژه شاغلین، برگزاری دوره‌های تخصصی مکالمه فشرده در ۶ ماه، برگزاری کلاس‌های آمادگی IELTS، برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی، پشتیبانی کاربران، اعطای گواهینامه و مدارک معتبر فارغ‌التحصیلی و… اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با دوره‌های ارائه شده و ثبت‌نام می‌توانید به سایت رسمی https://afaq-lc.com مراجعه کنید. همچنین از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مؤسسه ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)