میرنیوز

چگونه می توانیم با پوستر دیواری منزل خود را دلبازتر کنیم؟

چگونه می توانیم با پوستر دیواری منزل خود را دلبازتر کنیم؟ 2021-07-21T16:30:25+04:30

به گزارش بازرگانی مهر، در دنیای امروز دیگر خبری از آن منازل ویلایی بزرگ و دلباز نیست. اکثر مردم در آپارتمان زندگی می‌کنند و همان طور که اطلاع دارید اغلب آپارتمان‌ها فضایی کوچک دارند. همین موضوع از نظر روحی و روانی برخی از افراد را آزار می‌دهد. متخصصان دکوراسیون داخلی وقتی این مشکلات را مشاهده کردند، به این فکر افتادند که با راهکارهای مختلف این مشکل را حل کنند. آن‌ها مدت‌ها است که در پی روش‌هایی برای دلبازتر کردن منازل هستند و یکی از بهترین راهکارهایی که به آن رسیده‌اند، پوستر دیواری یا پوستر دیواری سه بعدی است.

چگونه می توانیم با پوستر دیواری منزل خود را دلبازتر کنیم؟

پوستر دیواری برخلاف کاغذ دیواری ویژگی‌هایی مثل؛ قابلیت چاپ در ابعاد دلخواه، طرح دلخواه و سفارشی، جنس کاغذهای مختلف مثل الیاف طبیعی و چرم و … را دارد. پوستر دیواری در داخل ایران و با دستگاه‌های چاپ پیشرفته و وارداتی تولید می‌شود. پوستر دیواری سه بعدی یا کاغذ دیواری سه بعدی یکی از بهترین ابزارهایی است که حال و هوای منزل ما را عوض می‌کند و به ما این امکان را می‌دهد که در منزل خود احساسی خوب و مثبت داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم چند مدل کاغذ دیواری سه بعدی به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید منزل کوچک خود را شاداب‌تر، جذاب‌تر و دلبازتر کنید. کاغذ دیواری سه بعدی در داخل ایران و با دستگاه‌های چاپ وارداتی تولید می‌شود. طرح آنها به صورت دلخواه و سفارشی، مثلاً تصویری بزرگ از طبیعت یا گل‌های سه بعدی است. قیمت ارزان، قابلیت چاپ در ابعاد دلخواه و سفارشی از دیگر مزایا کاغذ دیواری سه بعدی است.

معرفی ۴ طرح پوستر دیواری جذاب برای منازل کوچک

پوستر دیواری یا پوستر دیواری سه بعدی یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات دکوراسیون داخلی است و طرفداران بسیاری زیادی دارد. این نوع پوستر در طرح‌های مختلفی به بازار عرضه شده و تنوع آن بسیار بالا است. البته اگر طرح خاصی مد نظرتان است می‌توانید آن طرح را به تولیدکنندگان پوستر دیواری سه بعدی بدهید تا آن را در ابعاد مورد نظر برای شما چاپ کنند. امکان چاپ طرح دلخواه یکی از مهم‌ترین مزایای پوستر دیواری به حساب می‌آید. در ادامه به چند مورد از طرح‌های زیبا و عالی کاغذ دیواری سه بعدی اشاره می‌کنیم. این طرح‌ها می‌تواند فضای منزل شما را دلبازتر جلوه دهد. برای خرید پوستر دیواری با قیمت مناسب به سایت لینک شده سر بزنید.

پوستر دیواری سه بعدی طبیعت و منظره

یکی از زیباترین و جذاب‌ترین طرح‌های پوستر دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری‌های طرح منظره و طبیعت است. وقتی این طرح را روی دیوار منزل خود نصب کنید، گویی دارید در طبیعت زندگی می‌کنید و منزل شما بسیار زیبا و دلباز می‌شود. این طرح مهمان‌های شما را هم مجذوب خودش می‌کند و باعث می‌شود که احساسی خوب و عالی از حضور در منزل شما داشته باشند. مطالعات روانشناسی نشان می‌دهد که استفاده از پوستر سه بعدی طبیعت و منظره روی روحیه اهالی منزل اثری شگفت انگیز دارد و می‌تواند فضایی صمیمی و دوستانه به منزل ببخشد.

چگونه می توانیم با پوستر دیواری منزل خود را دلبازتر کنیم؟

یکی دیگر از مزایای طرح طبیعت و منظره این است که در همه جای منزل قابل نصب است. می‌توانید آن را پشت تلویزیون، در اتاق خواب، در سالن پذیرایی و حتی در اتاق کودک نصب کنید. با نصب این طرح در منزل، خلاقیت اعضای خانواده خصوصاً کودکان هم بیشتر می‌شود. این طرح واقعاً برای دلبازتر کردن فضای منزل عالی است و به همین خاطر رستوران‌ها، کافه‌ها و محیط‌های اداری از این طرح استفاده می‌کنند. آن‌ها با این کار مشتریان خود را وفادارتر می‌کنند.

پوستر دیواری دریا و ساحل

یکی دیگر از طرح‌های خارق العاده و شگفت انگیز پوستر دیواری سه بعدی، طرح دریا و ساحل است. این طرح به قدری جذاب و عالی است که منزل شما را رسماً به یک منزل ساحلی تبدیل می‌کند و به شما این احساس را می‌دهد که دارید در یک خانه ساحلی زندگی می‌کنید. خیلی خوب می‌شود دید که این پوستر چقدر فضای منزل را خاص و دلباز می‌کند و باعث آرامش اهالی منزل می‌شود.

البته توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی از نظر طرح وجود ندارد. فضایی که می‌خواهید در آن پوستر دیواری نصب کنید را در نظر بگیرید. سپس ابعاد آن را مشخص و در نهایت طرح مورد علاقه خود را تعیین کنید تا برای شما چاپ شود و سپس پوستر دیواری توسط یک نصاب حرفه‌ای روی دیوار مورد نظر شما نصب شود.

پوستر دیواری طرح آجر یا کاغذ دیواری آجر

سومین پوستر دیواری که در این مقاله می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، پوستر دیواری طرح آجر است. این طرح مزایای فراوانی برای شما و منزلتان دارد. اولین مزیت طرح آجر این است که صمیمت و دوستی را در محیط بیشتر می‌کند و باعث می‌شود که افراد به یکدیگر نزدیک‌تر شوند.

از این طرح می‌شود در نقاط مختلف منزل از جمله پذیرایی، پشت تلویزیون یا در اتاق خواب استفاده کرد. طرح آجر روی روح و روان اهالی منزل یا محل کار تأثیر مثبت می‌گذارد و باعث می‌شود که احساس آرامش و راحتی داشته باشند. از طرفی وقتی کاغذ دیواری سه بعدی طرح سه بعدی در منزل خود نصب کنید، در هنگام زمستان در منزل احساس گرما و در هنگام تابستان احساس خنکی خواهید کرد. در واقع این پوستر دیواری هزینه سرمایش و گرمایش منزل شما را کاهش می‌دهد.

چگونه می توانیم با پوستر دیواری منزل خود را دلبازتر کنیم؟

یکی دیگر از مزایای مهم این نوع کاغذ دیواری سه بعدی این است که منزل را دلبازتر می‌کند. در واقع این پوستر ارتفاع منزل را هم بیشتر می‌کند و از این راه باعث می‌شود که خانه بزرگ‌تر به نظر برسد. استفاده از طرح آجر سفید برای مکان‌هایی که رفت و آمد عمومی دارد بهتر است. به عنوان مثال می‌توانید در بخش راهرو منزل خود یا روی دیوارهای شرکت و محیط‌های عمومی از طرح آجر سفید استفاده کنید.

پوستر دیواری سه بعدی گل

آخرین طرح پوستر دیواری که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، طرح گل است. پوستر سه بعدی گل طرفداران بسیار زیادی دارد و به همین خاطر تنوع این طرح در بازار بسیار زیاد است و از این طرح می‌شود در نقاط مختلف منزل مانند پشت تلویزیون، سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و غیره استفاده کرد.

این طرح به دلیل دربرداشتن گل و زیبایی‌های طبیعت، روحیه و نشاط مضاعفی به اعضای منزل می‌بخشد و از طرفی باعث می‌شود که منزل دلبازتر به نظر برسد. در صورتی که به طرح گل علاقه دارید و دوست دارید منزل شما دلبازتر شود، حتماً از این نوع پوستر دیواری استفاده کنید. مطالعات روانشناسی به خوبی نشان می‌دهد که این نوع کاغذ دیواری سه بعدی تا چه اندازه روی احساسات اعضای خانواده مؤثر است و باعث می‌شود که صمیمیت و محبت بین اهالی منزل بیشتر شود.

فروشگاه اینترنتی منزل؛ مرجعی بی نظیر برای خرید پوستر دیواری

با توجه به مطالبی که در این مقاله عنوان شد، استفاده از پوستر دیواری سه بعدی یکی از بهترین روش‌ها برای دلبازتر کردن منازل کوچک است. فروشگاه اینترنتی منزل برای رفاه حال مشتریان و مخاطبان، کلکسیون کامل و متنوعی از محصولات دکوراسیون داخلی مثل کاغذ دیواری، موکت، کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری، پرده، دیوارپوش، تایل بین کابینتی و… را عرضه کرده است.

پوستر دیواری و پوستر دیواری سه بعدی از مهم‌ترین محصولات این فروشگاه هستند. در صورتی که تمایل به خرید پوستر سه بعدی یا همان کاغذ دیواری سه بعدی دارید، کافی است به سایت منزل مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. این سایت تلاش می‌کند سفارش‌های شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برساند. هدف این سایت، راحتی در خرید مشتریان، افزایش کیفیت محصولات و مناسب‌سازی قیمت‌ها است.

آدرس سایت: www.manzel.ir

آدرس اینستاگرام: manzel.ir@

این مطلب یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)