میرنیوز
به گزارش ایسنا، برای نگارش یک رپورتاژ آگهی، باید قواعد و قوانین خاصی رعایت شود. این قوانین بر اساس خواست و نیاز مشتریان میتواند متفاوت باشد. کارشناسان سئو و بازاریابی، به ارائه راهکارهایی دست زدهاند که به جذابیت محتوای شما کمک میکند. این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
توضیحات تخصصی را کنار بگذارید
استفاده از کلمات فنی و تخصصی در متن رپورتاژآگهی اهمیتی ندارد. استفاده از این نوع کلمات برای افراد عادی کار نادرستی است مگر اینکه از این کلمات برای افراد متخصص استفاده کنید. البته بیشتر افراد متخصص هم ترجیح میدهند ساده نویسی کنند. همچنین لازم است بدانید که در انتخاب انکر تکستها، کلمات و عبارتهایی که لینک روی آنها قرار میگیرد، دقت لازم را داشته باشید. استفاده از کلمات تخصصی برای این کار صحیح نیست.
پاراگرافهای کوتاه بنویسید
نوشتن متن با پاراگرافهای طولانی، مخاطب را خسته میکند. از این رو مخاطب ترجیح میدهد تا بین متن استراحت کند. این پاراگرافها را میتوان بر اساس موضوع بحث تقسیم بندی کرد. یک پاراگراف استاندارد باید از پنج جمله تشکیل شود و هر جمله حداکثر ۱۸ کلمه داشته باشد.
نظر شخصی با نظر کارشناسی متفاوت است!
بسیاری از اوقات پیش میآید که نویسنده رپورتاژ، هر آنچه که میخواهد در متن مینویسد. به عنوان مثال مشتری از رپورتاژنویس درخواست میکند که مطلبی در رابطه با پیشرفت فردی بنویسد اما نویسنده مقالهای درباره تجارب خودش در این زمینه مینویسد. این امر نشان از آن دارد که نویسنده توجهی به فواید متن برای خواننده ندارد. به بیان دیگر، هدف مخاطبان از خواندن این متن، ارتقاء دادن شخصیت خود از طریق روشهای علمی است.
جذابیت مطلب را فراموش نکنید
قانون سه ثانیه را در نگارش مطالب هم میتوان به کار برد. این قانون به این معناست که اگر خوانندگان آنلاین در عرض سه ثانیه از خواندن خسته شوند، از ادامه مطالعه مقاله دست میکشند. در واقع میتوان نتیجه گرفت که مقاله باید به قدری جذاب باشد که در عرض چند ثانیه مخاطب را جذب کند. قانون سه ثانیه را میتوان با استفاده از تصاویر و سایر موارد چند رسانهای ارتقاء داد. اگر از این روش در نگارش مطالب استفاده کنیم، حس خستگی از خواندن جملات طولانی به مخاطب منتقل نمیشود.
اداره بازرگانی ایسنا با تکیه بر بیش از ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب و کار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار میتوانند برای مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپرتاژآگهی در ایسنا با شمارههای ۲-۸۸۹۲۵۶۸۰ و همچنین دو شمارهی ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۱۱ و ۰۹۱۹۰۰۲۰۹۶۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام
منبع : خبرگزاری ایسنا
قیمت طلا و سکه امروز ۶ آذر؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
تکنیکهایی برای ساختن کرم ترک پا خانگی؛ ۱۰ ماده موثر برای رفع ترک پا
دکوراسیون اتاقهای هتل لاله تهران
ارزان ترین قیمت گوشی بازار در ماه آذر
مسابقه عکاسی تهران دوستداشتنی ۱۴۰۳؛ فرصتی برای ثبت زیباییهای پایتخت
تجربهای آموزشی و حرفهای با دانشگاه های اروپا
استقبال گسترده از سفرکارت فلایتودی
ثبت نام برای عرضه جدید خودروهای وارداتی از هفته آینده
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله امروز ۶ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۹۶ تومان
قیمت جهانی طلا امروز ۶ آذر ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
نویان مقام اول مدیریت نوین رستورانداری کشور شد
شیراز، نگین گردشگری ایران و هتلهایی برای خاطرهسازی
راهنمای معاملات سامانه ارز تجاری منتشر شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۵ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۴۱ تومان شد
نرخ ارز مبادله ای ۵ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۴۱ تومان شد
راهنمای جامع خرید پردازنده سرور HP
تعمیر توربو شارژ دنا رو دست متخصصش بسپار
نوبتدهی آنلاین آسان و سریع با دکتریاب
بلیط هواپیما چارتر چه کمکی به کنترل هزینههای سفر میکند؟
گامی دیگر دربازآفرینی برند بیمه تجارتنو؛ پاسخگویی و ایفای تعهدات
چگونه برند خود را در ذهن مشتریان جاودانه کنیم؟
حضور شرکت به پرداخت ملت در همایش بانکداری نوین و نظامهای پرداخت
عملیات بازسازی هتل جهانگردی جلفا به ایستگاه پایانی نزدیک میشود
ساده ترین روش طراحی سایت فروشگاهی در ۲۰۲۴
معرفی کامل اقامتگاههای لوکس و هتلهای معروف کیش
معرفی بهترین هتلهای شهر مشهد
شروط مهم واردات خودرو در آیین نامه جدید دولت
قیمت جهانی طلا ۵ آذر؛ هر اونس ۲۶۹۵ دلار و ۶ سنت
آیین نامه جدید واردات خودرو ابلاغ شد