میرنیوز

بررسی پلتفرم‌های تحلیل و رصد شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها

بررسی پلتفرم‌های تحلیل و رصد شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها 2021-06-14T13:44:58+04:30

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به عنوان یک کسب و کار در هر ابعادی می‌دانید که نفوذ شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در سطح جامعه هر روز بیش‌تر از گذشته مشخص می‌شود و دانستن این‌که مخاطبان در مورد شما چگونه صحبت می‌کنند، سهم صدای برند از بازار چقدر است، فعالیت رقبا چگونه است و تحلیل‌هایی از این دست، از ضروریت‌های روزانه شماست.

شنیدن صداها و توجه به آن‌ها، به شما کمک می‌کند مسیر پیش رو در ابهام باقی نماند و واضح‌تر آن را ببینید و در مورد چگونگی نحوه برخورد با آن‌ها بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

جمع‌آوری و تحلیل تمام صحبت‌ها پیرامون برندتان در رسانه‌ها از جمله وب‌سایت‌ها، روزنامه‌ها، اینستاگرام، توئیتر و غیره از طریق نرم‌افزارهای رصد، پایش و تحلیل رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

این پلتفرم‌ها بر پایه هوش مصنوعی پی‌ریزی شده‌اند و با استفاده از این تکنولوژی و تنظیم دستی موضوعات می‌توانند داده‌های مربوط به برند از جمله شخصی یا سازمانی را تحت پوشش قرار داده و دقیق‌ترین اطلاعات، همراه با تحلیل‌های عمیق و رویکردهای مثبت و منفی را در اختیار شما قرار دهند.

در این میان باید بدانید میان پلتفرم‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی با پلتفرم‌های پایش، تحلیل و رصد شبکه های اجتماعی و رسانه‌ها تفاوت‌های زیادی وجود دارد؛ مورد اول امکان مدیریت محتوا و اشتراک‌گذاری پست‌ها و استوری‌ها را در اختیار شما می‌گذارند؛ امّا در پلتفرم‌های رصد و تحلیل می‌توانید با تعریف موضوعات و کلمات کلیدی برند، سازمان و غیره، تمام مطالب منتشر شده در رسانه‌های آنلاین و آفلاین و شبکه‌های اجتماعی پیرامون موضوعات‌تان را به‌صورت یکپارچه ببینید. این نرم‌افزارها هر جا از برند شما صحبت شده باشد را از وب‌سایت‌ها، روزنامه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و… جمع‌آوری می‌کنند و به‌صورت گزارش‌های تحلیلی و آماری در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانند برای شما در چینش استراتژی های برند، فروش و تصمیم‌گیری‌های کلان سازمانی به‌ویژه در مواقع بروز بحران‌های رسانه‌ای و اجرایی کردن کمپین‌ها، کمک بزرگی باشند.

نرم‌افزارها و ابزارها متنوعی در دنیای سوشال‌لیسنینگ‌ها و مدیا مانیتورینگ‌ها وجود دارد؛ استفاده از پلتفرم‌های خارجی مانیتورینگ، برای کاربر ایرانی، علاوه بر نداشتن توجیه اقتصادی و پیچیده‌تر شدن روزانه شرایط پرداخت از درگاه‌های ارزی، مشکل بزرگ‌تری نیز دارد. پوشش‌دهی زبان‌های فارسی، عربی و ترکی به دلیل عدم توسعهٔ الگوریتم‌های پردازش زبان طبیعی NLP در این پلتفرم‌ها، دریافت دقیق منشن‌ها، ردیابی کلمات کلیدی و موضوعات را در آن‌ها با مشکل بزرگی مواجه کرده است. بیشتر کسب و کارها در ایران با توجه به همسایگی و گسترش مارکت به کشورهای عربی و ترک‌زبان به مانیتور رسانه‌های این کشورها نیز، نیاز دارند.

در ادامه تعدادی از پلتفرم‌هایی که رصد، پایش و تحلیل رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را به زبان‌های مختلف انجام داده و مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI-Driven) هستند، معرفی و به مزایا و معایب آن‌ها نیز اشاره می‌کنیم.

زلکا – Zelkaa

بررسی پلتفرم‌های تحلیل و رصد شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها

شرکت زلکا در سال ۱۳۹۷ توسط گروهی از مهندسین نرم‌افزار با گرایش هوش مصنوعی در تهران راه‌اندازی شد. این پلتفرم، به‌صورت یکپارچه رصد، تحلیل و مدیریت شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها را به زبان‌های مختلف از جمله فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی انجام می‌دهد.

پلتفرم رصد و پایش زلکا موسوم به زلکامون - Zelkaamoon، طیف زیادی از راهکارهای روابط عمومی، برندینگ و بازاریابی را به‌ویژه در ایران در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

این محصول، وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌های آفلاین و آنلاین، اخبار و برنامه‌های شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، توئیتر، یوتیوب، فیس‌بوک، آپارات و پیام‌رسان تلگرام را رصد کرده و با طرح موضوعات مرتبط با برندهای تجاری و شخصی در آن، می‌توان به حجم زیادی از داده‌های عمومی به‌صورت یکجا دسترسی پیدا کرد.

زلکا برای مشترکین خود بسته‌های متفاوت پایه، برنزی، نقره‌ای، طلایی و پکیج سفارشی را در نظر گرفته و همچنین استفاده از نسخهٔ دموی آن به‌صورت رایگان و با رزرو قبلی امکان‌پذیر است.

امکانات:

امکان رصد، پایش، تحلیل و مدیریت شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به‌صورت یکپارچه و همزمان در یک نرم‌افزار

رصد و پایش وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌های کثیرالانتشار، اخبار و برنامه‌های صدا و سیما

رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توئیتر، یوتیوب، فیس‌بوک، آپارات، پیام‌رسان تلگرام و غیره

امکان تعریف کلیدواژه به‌صورت نامحدود

امکان گزارش‌گیری، تهیه بولتن و تحلیل محتوا در قالب نمودارها و اینفوگرافیک‌ها

ارسال اخبار و مطالب به‌صورت خودکار و لحظه‌ای به کانال تلگرام اختصاصی

امکان رصد ترندهای روزانه در فضای رسانه‌ای کل کشور

امکان تبلیغات هدفمند در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی همراه با گزارش میزان مشارکت

امکان گرفتن اسکرین‌شات از تمام اخبار و محتوا در لحظه انتشار و آرشیو آن‌ها

دسترسی به محتوای عمومی حذف شده از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

امکان ترجمه هوشمند به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، عربی، ترکی و غیره

دسترسی به خلاصهٔ هوشمند اخبار و مطالب منتشر شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

توسعه داده شده در نسخه‌های موبایل (اندروید) و وب‌اپلیکیشن

هزینه اقتصادی با توجه به در اختیار گذاشتن گسترهٔ امکانات برای مشترکین در مقایسه با رقبای خارجی

معایب:

عدم پوشش‌دهی پیام‌رسان‌های بله، سروش و آی‌گپ

عدم پوشش‌دهی شبکه‌های اجتماعی Pinterest و TikTok

Brandwatch – برند واچ

بررسی پلتفرم‌های تحلیل و رصد شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها

جایلز پالمر، شرکت مهندسی وب Runtime Collective با مسؤولیت محدود را در سال ۱۹۹۹ در برایتون انگلستان بنیان‌گذاری و در سال ۲۰۰۵، موتور جستجوی مدارک مالی Magpie search and alert را راه‌اندازی کرد. در نهایت در سال ۲۰۰۷ برندواچ، با تمرکز بر رصد و تحلیل شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها محصول نهایی این کمپانی شد و در حال حاضر ۶ محصول فعال آن شامل تحقیقات مصرف‌کننده، Audiences, Vizia, Qriously, Reviews و BuzzSumo به مشتریان بین‌المللی خدمات می‌دهد.

پلتفرم برندواچ وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌های خبری، انجمن‌های گفتگو ( Forums) ، ویدئوها، تصاویر، نقد و بررسی‌ها و شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر، فیس‌بوک‌، اینستاگرام و Reddit را تحت پوشش قرار داده و با دسترسی به بیش از ۸۰ میلیون منبع و با جستجوی داده‌ها به شکل متن و تصویر و طبقه‌بندی آن‌ها به شکل نمودار، تجزیه و تحلیل احساسات و سایر ویژگی‌ها، دید ۳۶۰ درجه را در اختیار بیزینس‌ها قرار می‌دهد. برندواچ در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان «رهبر بازار» - Market Leader پلتفرم‌های Social media listening انتخاب و در اواخر فوریه سال ۲۰۲۱، این برند توسط کمپانی امریکایی Cision خریداری شد.

امکانات:

تجزیه و تحلیل خودکار احساسات کاربران

پوشش‌دهی بیش از ۳۰ زبان

قابلیت دسته‌بندی موضوعات و برچسب‌گذاری قدرتمند مطالب

سفارشی‌سازی گزارش‌های آماری و تحلیلی

دریافت گزارش‌ها با خروجی CSV و اکسل

احراز هویت و پوشش‌دهی نویسندگان واینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی

دریافت داده از تاریخ ژوئن ۲۰۱۰

و غیره

معایب:

نبود اپلیکیشن موبایل

دشوار بودن فرآیند طراحی موضوع و کلید واژه

زمان‌بر بودن فرآیند یادگیری هوشمند سیستم ( Machine learning)

پوشش‌دهی تعداد محدودی از شبکه‌های اجتماعی

هزینه بالا برای مارکت ایران: پلن قیمت‌های برندواچ در دسترس عموم نیست و طبق آخرین بررسی‌ها در سال ۲۰۱۹ در پکیج پایه برای ۱۰۰۰۰ منشن، هزار دلار (معادل ۲۳,۷۰۰,۰۰۰ هزار تومان با دلار ۲۳۷۰۰ تومان) حق اشتراک در نظر گرفته بوده است. این پلن قیمتی در فوریه ۲۰۲۱ تغییر کرده است اما اطلاعات آن در دسترس نیست.

Awario – آواریو

آواریو در سال ۲۰۱۵ از یک پروژه کوچک شخصی در حوزه SEO شروع و افراد تیم در حین انجام پروژه، جذب تکنولوژی و نحوه ایندکس شدن صفحات در فضای وب شدند و به این فکر افتادند که چگونه می‌توان داده‌های منتشر شده در بلاگ‌ها، انجمن‌های گفتگو، وب‌سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی را مانیتور کرد و در اختیار بیزینس‌ها قرار داد. با استخدام افراد جدید در موقعیت‌های شغلی توسعه‌دهنده و پشتیبانی، سرانجام در سال ۲۰۱۸، به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد.

از ویژگی‌های پلتفرم آواریو می‌توان به مانیتورینگ بدون وقفه برند، ارائهٔ تجزیه و تحلیل‌های قدرتمند، پوشش‌دهی زبان‌های مختلف، منبع و موقعیت مکانی، پوشش‌دهی صفر تا صد پرسش و پاسخ با مخاطبان، جستجوی دقیق‌ترین کلمات مرتبط با بیزینس، طبقه‌بندی مطالب منتشر شده بر اساس تعداد بازدید یکتای بیش‌تر، امکان مانیتور موضوعات از طریق دستگاه‌های مختلف همانند موبایل، تبلت و غیره اشاره کرد.

امکانات:

ردیابی فعالیت‌های پیرامون برند

تحلیل هوش تجاری

تحلیل کمپین‌ها

فیلتر کردن داده‌ها بر اساس طبقه‌بندی‌های خاص

نمایش بصری داده در قالب نمودارهای متفاوت

ردیابی کلمات کلیدی

تحلیل احساسات و رویکرد کاربران

پوشش‌دهی چند زبانه

مانیتورینگ لحظه‌ای ( Real-time Monitoring)

امکان دریافت انواع گزارش‌های آماری و تحلیلی

مدیریت و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

مدیریت عملکرد شبکه‌های اجتماعی

و غیره

معایب:

عدم امکان تحلیل نرخ مشارکت ( Engagement Rate Analytics)

عدم امکان تحلیل ترندها

عدم دقت کافی در ردیابی کلمات کلیدی برند در سایر زبان‌ها

ZohoSocial – زوهوسوشال

زوهو شرکت توسعۀ نرم‌افزار هندی، فعالیت خود را از سال ۱۹۹۶ میلادی با عنوان AdventNet آغاز کرد و تا سال ۲۰۰۹ با همین اسم به کار خود ادامه داد. در ماه مه همین سال نام کمپانی به Zoho Corporation تغییر کرد و هر سال با اضافه کردن محصولات و خدمات جدید از جمله فروش، بازاریابی، ارتباطات و مالی در نهایت در سال ۲۰۱۵ به ۱۵ میلیون کاربر رسید. زوهوسوشال در ماه فوریه ۲۰۱۵ با هدف مدیریت، مانیتور و رصد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای برندهای سازمانی و شخصی متولد شد و تا الان با ارائۀ محصولات و خدمات در حوزه نرم‌افزار، بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که از مجموعه محصولات این کمپانی استفاده می‌کنند.

مدل قیمت‌گذاری در این شرکت به شکل پرداخت هزینه ماهیانه ۱۵ دلار برای «هر ویژگی» است که در اختیار شما قرار می‌گیرد. ( Pricing Model: Per Feature)

امکانات:

یکپارچه بودن سیستم مدیریت محتوا و سیستم رصد و تحلیل

در دسترس بودن نسخه اندروید و iOS

اعلان‌های خودکار

مدیریت تقویم محتوا

برنامه‌ریزی کمپین‌ها

تجزیه و تحلیل نرخ مشارکت

جمع‌آوری بازخورد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

ردیابی کلمات کلیدی مرتبط با برند

مدیریت لحظه‌ای رخدادها

معایب:

قدرتمند نبودن گزارش‌های تحلیلی به اندازه سایر رقبا

پوشش‌دهی تعداد محدودی از شبکه‌های اجتماعی

عدم امکان تبلیغات هدفمند در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

بوم‌سونر- BoomSonar Suite

شرکت تیک‌تاک‌بوم - tick tock boom به‌عنوان یک شرکت توسعهٔ نرم‌افزار در سال ۲۰۰۹ در استانبول ترکیه توسط Tevfik Bülent Öngün پایه‌گذاری شد و در حال حاضر نرم‌افزار بوم‌سونر- BoomSonar Suite آن، یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌های سوشال‌لیسنینگ و مدیا مانیتورینگ در زمینهٔ پوشش‌دهی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ترکی استانبولی است. قیمت استفاده از این محصول از ماهیانه ۷۵ دلار آغاز شده و نسخهٔ دمو آن به‌صورت رایگان و با رزرو قبلی امکان‌پذیر است.

این محصول، به‌صورت یکپارچه شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها را رصد و تحلیل کرده و هم‌چنین امکان مدیریت و به اشتراک‌گذاری محتوا را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیر این پلتفرم، تحلیل هوش تجاری است که در اختیار بیزینس‌ها قرار می‌گیرد. در حال حاضر بیش از ۵۵۰ برند در سراسر جهان مشترک این نرم‌افزار هستند.

مزایا:

مدیریت محتوا و به اشتراک‌گذاری خودکار محتوا

امکان مدیریت مشتریان برندها به‌عنوان نرم‌افزار CRM

دسترسی به گزارش‌های آماری و تحلیلی

دسترسی به جلسات آموزش به‌صورت حضوری، آنلاین و استفاده از نسخه نوشتاری آموزش

پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در هفت روز هفته

دسترسی به نسخه موبایل

معایب:

پوشش‌دهی تنها دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی

عدم توسعه نسخه‌های iOS و Mac

عدم امکان پشتیبانی با تلفن و تیکت

عدم پوشش‌دهی شبکه‌های اجتماعی Pinterest و TikTok

عدم دسترسی به خلاصه هوشمند و ترجمه مطالب منتشر شده

کراود آنالایزر - Crowd Analyzer

این نرم‌افزار مدیا مانیتورینگ اولین پلتفرم داده‌محور و بر پایهٔ هوش مصنوعی است که نقطه‌ضعف بازار در منطقه MENA Region (خاورمیانه و آفریقای شمالی) را با توسعه الگوریتم‌های زبان طبیعی ( NLP) را برای زبان عربی پوشش داده و سال ۲۰۱۳ در دوبی، امارات متحده عربی با پشتیبانی تیم فنی در مصر، راه‌اندازی شده است و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را به دو زبان عربی و انگلیسی رصد و پایش می‌کند. این کمپانی، شریک تجاری دو برند Hootsuite و Facelift نیز محسوب می‌شود.

داده‌های توئیتر این نرم‌افزار رصد و تحلیل شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های آنلاین و آفلاین از سال ۲۰۰۶ در دسترس کاربران قرار دارد.

مزایا:

توسعه قدرتمند NLP به زبان عربی

دسترسی به گزارشات تحقیقات بازار

امکان مدیریت بحران روابط عمومی

امکان تحلیل کمپین‌ها

دسترسی به نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل

کمک به برندها در تولید محتوای اثربخش

معایب:

پوشش‌دهی تنها دو زبان عربی و انگلیسی

عدم توسعه نسخه‌های وب‌اپلیکیشن، اندروید و iOS

عدم رصد شبکه‌های اجتماعی یوتیوب، Pinterest و TikTok

عدم امکان به اشتراک‌گذاری محتوا به‌صورت خودکار

عدم رصد جغرافیایی

هزینه بسیار بالا برای مارکت ایران: پلن قیمت‌های کراود آنلایزر در دسترس عموم نیست و طبق آخرین بررسی‌ها پکیج قیمتی آن از ۲۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار در سال حق اشتراک در نظر گرفته است. پلن پایه آن برای مارکت ایران سالیانه عددی معادل ۴۷۴,۰۰۰,۰۰۰ است!!! این پلن قیمتی احتمالاً با افزایش روبه‌رو بوده است ولی اطلاعات شفاف و مشخصی از آن در میان نیست.

در انتها این‌که، باید بدانید بدون در نظر گرفتن صحبت‌هایی که در مورد بیزینس و برند شما در جامعه می‌شود، بیش‌تر برنامه‌ریزی‌ها و استراتژی‌های شما بر پایه داده‌های مستندی نیست و تصمیم‌گیری‌ها اغلب به سرانجام نمی‎‌رسد. پلتفرم‌های گفته شده را بررسی کنید و با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند و همچنین با مقایسهٔ قیمت‌ها، مشترک یکی از آن‌ها شوید تا در درازمدت، نتیجه آن را در کاهش هزینه‌ها و رسیدن به اهداف خود ببینید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
2024-04-14T11:46:02+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۵ میلیون تومان است.

زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط

 زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:46:01+03:30
دهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. دارایی موضوع این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:33+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۵ درصد افزایش به ۲۲۸۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
2024-04-14T11:05:32+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد

 خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
2024-04-14T11:05:32+03:30
با توجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است. طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر، حباب ...

قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه

 قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۱ درصد کاهش به ۲۲۸۱ دلار و ۴۸ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:31+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۱ درصد افزایش به ۲۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت رسید.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

 دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
2024-04-14T11:05:30+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2024-04-14T11:05:29+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست

 کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
2024-04-14T11:05:29+03:30
کشتی آرای با تأکید بر کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه و ۲ هزار تومانی قیمت دلار، گفت: فعالان بازار با احتیاط عمل می کنند و دیگر کسی طلا نمی خرد.

مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

 مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
2024-04-14T11:05:28+03:30
شهریار محمدی راد سال ۱۴۰۳ را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و از اتفاقات بزرگ برای این مجموعه در این سال خبر داد.

زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط

 زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
2024-04-14T11:05:28+03:30
هفدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد مرکز مبادله ارز و طلای ایران یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد

 قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ یورو رشد کرد
2024-04-14T11:05:27+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان رسید.

آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات

 آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
2024-04-14T11:05:26+03:30
تحقیقات نشان می‌دهد خطای انسانی با سهم ۵۲ درصد بیش‌ترین سهم از تصادفات جاده‌ای در ایران را به خود اختصاص می‌دهد. ناایمن بودن جاده‌ها ۲۰ درصد، عامل مشترک ۱۶ ...

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
2024-04-14T11:05:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
2024-04-14T11:05:25+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۱۴ سنت رسید.

تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال

 تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
2024-04-14T11:05:25+03:30
آیین دیدار نوروزی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با معاونین ، مدیران و سرپرستان با حضور آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی....

دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا

 دست‌یابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
2024-04-14T11:05:24+03:30
طبق اهدافی که در سال ۱۴۰۲ برای مجتمع فولاد سبا تعریف شده بود...

دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات

 دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
2024-04-14T11:05:23+03:30
معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، از تحقق تمامی اهداف فولاد مبارکه در بخش فروش و بازاریابی و رشد ۵۰ درصدی میزان درآمد حاصل از فروش محصولات فولاد مب...

آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر

 آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات عید فطر
2024-04-14T11:05:23+03:30
طرح ویژه خدمات و امداد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با ایام تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ‌ماه امسال اجرا می‌شود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
2024-04-14T11:05:22+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۶۸ درصد افزایش به ۲۳۸۸ دلار و ۷۷ سنت رسید.

طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت

 طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
2024-04-14T11:05:21+03:30
قیمت جهانی طلا با ادامه روند صعودی خود، در معاملات امروز از ۲۴۰۰ دلار عبور کرد.

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)