میرنیوز
به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت آی وین، در جهت تحول ارتباطات، بانک های پیشرو در صنعت بانکداری کشور و همچنین کارگزاری های برتر بازار سرمایه به دلیل حجم بی سابقه استقبال مردمی، تقویت و ارتقای مراکز تماس خود را در دستور کار قرار داده اند. از جمله مهمترین ابزار ارتقای این خدمات، نرم افزارهای مدیریت مرکز تماس است. سامانهای که امکان مدیریت همه جانبه و یکپارچهی تمامی کانال های ارتباطی را در بستر ابری و بدول نیاز به سخت افزارهای اختصاصی فراهم میکند. برندهایی مثل avaya ،ringcentral ،3CX و ....عناوین نام آشنایی هستند که در این زمینه استفاده می شوند. اما محدودیت های این برندها در ارائه خدمات در کشور و همچین هزینه های بسیار گزافی که در پی دارند، استفاده از این محصولات را با چالش های فراوانی همراه کرده است. در صنعت ارتباطات فعلی، جای خالی یک محصول داخلی که بتواند به عنوال جایگزین این برندها محسوب شود واقعا حس می شود. همه این شرایط، زمینه ساز رونمایی از سامانه مدیریت مرکز تماس آی وین گردید.
سامانهی هوشمند مدیریت مرکز تماس آی وین، محصولی دانش بنیان و کالا ایرانی است که تاکنون توانسته در بسیاری از بانکهای مهم کشور جایگزین این محصولات خارجی گردد. در حال حاضر که صنعت بانکداری گام های جدی در مسیر راه اندازی شعبههای مجازی در پیش گرفته است، نیازهای نرم افزاری در تامین امکانات و خدمات شعب مجازی از چالش های مهم این مسیر محسوب می شود. سامانه آی وین، با داشتن تمامی امکانات و ابزارهایی که در این امر حیاتی است، به انتخاب اول بانکها در این زمینه تبدیل شده است.
از اهدافی که در صنعت بانکداری، یک چشم انداز مطلوب و یک وجه تمایز اساسی محسوب می شود، راه اندازی مرکز تماس تصویری است. ابزاری که با وجود آن می توان نیاز به حضور مشتریان را به حداقل رساند. که حتی می توان آن را راهکار نهایی در موضوع احراز هویت نیز به شمار آورد. نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی وین تاثیرات بسزایی در این زمینه داشته است و در حال حاضر مجموعه های بانکداری بسیاری از خدمات آن بهره می برند.
از نتایج و مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی وین می توان به تسهیل فرآیندهای ارتباطی با مخاطبین، ارتقای خدمات باشگاه مشتریان، بهبود خدمات شعب مجازی و از همه مهمتر یکپارچگی تمامی کانالهای ارتباطی سازمان در یک بستر امن و اختصاصی، اشاره کرد.
در حال حاضر حوزه های بانکداری و بازار سرمایه، گردشگری و آژانس های مسافرتی، سازمان های بیمه و همچنین ارائه دهندگان خدمات آنلاین، مخاطبین اصلی این محصول به شمار می آیند.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
زمان اولین حراج سکه در سال جدید اعلام شد+شرایط
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ۲ برابر شد
قیمت جهانی طلا ۱۴۰۳/۰۱/۱۷/ رشد ۲۵ درصدی قیمت طلا طی ۶ ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
دلار مبادلهای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
کاهش ۴.۵ میلیونی قیمت سکه در ۲ روز/ خریدار نیست
مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد
زمان جدید حراج شمش طلا اعلام شد+شرایط
قیمت روز ارزهای مبادلهای/ یورو رشد کرد
آدرس غلط درباره تاثیر خودروهای داخلی بر تصادفات
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
تحول ساختار تولید ذوب آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
دستیابی به بالاترین میزان تولید در تاریخ فولاد سبا
دستاوردهای فولاد مبارکه در بازاریابی وفروش محصولات
آمادگی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در تعطیلات عید فطر
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
طلای جهانی از ۲۴۰۰ دلار گذشت
خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونهای موفق در خدمات بانکی کشور است
حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگیهای خاص
بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعهکشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند