میرنیوز
به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت آی وین، در جهت تحول ارتباطات، بانک های پیشرو در صنعت بانکداری کشور و همچنین کارگزاری های برتر بازار سرمایه به دلیل حجم بی سابقه استقبال مردمی، تقویت و ارتقای مراکز تماس خود را در دستور کار قرار داده اند. از جمله مهمترین ابزار ارتقای این خدمات، نرم افزارهای مدیریت مرکز تماس است. سامانهای که امکان مدیریت همه جانبه و یکپارچهی تمامی کانال های ارتباطی را در بستر ابری و بدول نیاز به سخت افزارهای اختصاصی فراهم میکند. برندهایی مثل avaya ،ringcentral ،3CX و ....عناوین نام آشنایی هستند که در این زمینه استفاده می شوند. اما محدودیت های این برندها در ارائه خدمات در کشور و همچین هزینه های بسیار گزافی که در پی دارند، استفاده از این محصولات را با چالش های فراوانی همراه کرده است. در صنعت ارتباطات فعلی، جای خالی یک محصول داخلی که بتواند به عنوال جایگزین این برندها محسوب شود واقعا حس می شود. همه این شرایط، زمینه ساز رونمایی از سامانه مدیریت مرکز تماس آی وین گردید.
سامانهی هوشمند مدیریت مرکز تماس آی وین، محصولی دانش بنیان و کالا ایرانی است که تاکنون توانسته در بسیاری از بانکهای مهم کشور جایگزین این محصولات خارجی گردد. در حال حاضر که صنعت بانکداری گام های جدی در مسیر راه اندازی شعبههای مجازی در پیش گرفته است، نیازهای نرم افزاری در تامین امکانات و خدمات شعب مجازی از چالش های مهم این مسیر محسوب می شود. سامانه آی وین، با داشتن تمامی امکانات و ابزارهایی که در این امر حیاتی است، به انتخاب اول بانکها در این زمینه تبدیل شده است.
از اهدافی که در صنعت بانکداری، یک چشم انداز مطلوب و یک وجه تمایز اساسی محسوب می شود، راه اندازی مرکز تماس تصویری است. ابزاری که با وجود آن می توان نیاز به حضور مشتریان را به حداقل رساند. که حتی می توان آن را راهکار نهایی در موضوع احراز هویت نیز به شمار آورد. نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی وین تاثیرات بسزایی در این زمینه داشته است و در حال حاضر مجموعه های بانکداری بسیاری از خدمات آن بهره می برند.
از نتایج و مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی وین می توان به تسهیل فرآیندهای ارتباطی با مخاطبین، ارتقای خدمات باشگاه مشتریان، بهبود خدمات شعب مجازی و از همه مهمتر یکپارچگی تمامی کانالهای ارتباطی سازمان در یک بستر امن و اختصاصی، اشاره کرد.
در حال حاضر حوزه های بانکداری و بازار سرمایه، گردشگری و آژانس های مسافرتی، سازمان های بیمه و همچنین ارائه دهندگان خدمات آنلاین، مخاطبین اصلی این محصول به شمار می آیند.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
چرا نرم افزار حسابداری آنلاین، امروزه یک ضرورت است؟
شرایط ابطال گارانتی خودرو اعلام شد
راهنمای کامل برای استایل اسپرت مردانه
قیمت دلار به ۵۲۹۲۴ تومان رسید
جوجهریزی امسال نسبتبه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت
راهنمای سفر به مشهد در خلوتترین زمانها
قیمت آجر سفال ۱۴۰۳؛ محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع دیوار ۲۰سانتی
بررسی مهمترین دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی
چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟
تقویت سئو با افزایش دامین اتوریتی و خرید ورودی گوگل
خدمات تخصصی شیشه اتومبیل تهران
قیمت سکه یک میلیون تومان افزایش یافت
برنجهای وارداتی در حال ترخیص است
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد
هدیه ای خاص برای فرزندتان با فروشگاه کودک شاپ