میرنیوز

آموزش نوین آموزشگاه اینورس در دوره شیوع کرونا

آموزش نوین آموزشگاه اینورس در دوره شیوع کرونا 2021-05-11T08:10:04+04:30

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه اینورس، حوزه آموزش ایران نیز مانند سایر کشورها تحت تاثیر این شرایط قرار گرفت. در این خصوص با علیرضا اردوبادی، مدیرعامل آموزشگاه نوین اینورس به گفت و گو پرداختیم.

اینورس چطور شکل گرفت؟

اردوبادی ابتدا در خصوص چگونگی پایه گذاری آموزشگاه اینورس و مدت فعالیت این مجموعه می‌گوید: «حدود 12 سال پیش آموزشگاه اینورس راه اندازی شد. اصل ماجرا هم به زمانی باز می‌گردد که خودم در دانشگاه درس می‌خواندم اما مواردی که در دانشگاه تدریس می‌شد، فاصله‌ی زیادی با احتیاجات بازار کار داشت».

از آنجا که او از 16 سالگی وارد بازار کار هنرهای دیجیتال شد، از همان زمان این تجربه را آغاز کرد، اما با رفتن به دانشگاه متوجه می‌شود اکثر مطالبی که تدریس می‌شود کاربرد زیادی ندارد؛ در نتیجه سعی می‌کند تغییراتی در روند آموزشی ایجاد کند: «به مرور با افرادی آشنا شدم که با من هم‌عقیده بودند. به تدریج تیم بزرگی تشکیل شد که هدف اصلی‌اش تغییر جریان آموزشی بود. تلاش می‌کردیم افراد تعریف درستی از آموزش داشته باشند و آموزش در خدمت افراد باشد نه اینکه آموزش جایی باشد که انسان‌ها بخواهند به آن برسند».

اقدامات آموزشگاه اینورس در حوزه آموزش آنلاین

مدیرعامل آموزشگاه اینورس معتقد است مزیت‌های آموزش مجازی و ویژگی‌های مختص این آموزشگاه به دو بخش قبل و بعد از کرونا و مرسوم شدن فعالیت‌های آنلاین، تقسیم می‌شود: «قبل از پاندمی کرونا بیشتر افراد نسبت به مجازی شدن خدمات و فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف جامعه موضع منفی داشتند، اما امروز همه افراد فکر می‌کنند که چطور زمان زیادی در ترافیک و ... صرف می‌کردند تا به کلاس مورد نظر خود برسند»؟!

به گفته اردوبادی، آنچه اینورس به صورت آنلاین ارائه می‌دهد و تفاوت‌هایش با سایر دوره‌های آنلاین، به چهار سال پیش برمی‌گردد؛ زمانی که طرح آموزشگاه آنلاین اینورس کلید خورد. به این ترتیب کد نویسی و تامین زیرساخت‌ها از همان زمان آغاز شد و تقریباً شش ماه قبل از شیوع کرونا، آموزشگاه آنلاین اینورس و فعالیت‌ها برای تولید محتوای آموزشی راه اندازی شد. تفاوت‌های اساسی آموزشگاه آنلاین اینورس در ویدیوها و آموزش‌های ضبط شده است؛ به این ترتیب مزیت بزرگ تکرار و تمرین چندین باره‌ی دوره در هر بازه زمانی و بدون محدودیت زمانی و مکانی برای دانشجویان فراهم است. در آموزشگاه اینورس زیرمجموعه‌هایی وجود دارد که باعث خاص شدن آموزش‌ها می‌شوند.

وی مزایای تحصیل در اینورس را اینطور ادامه می‌دهد: «اساساً دانشجویانی که در دوره‌های اینورس شرکت می‌کنند، ضمن آزادی عملی که در تکرار مواد آموزشی در زمان و مکان دلخواه، به شکل حرفه‌ای با مدرس در تماس هستند. این ارتباط به شکل پنل پرسش و پاسخ ایجاد می‌شود؛ در واقع به ازای هر یک دوره، فروم مخصوصی طراحی شده که دانشجویان سوالات خود را در فرم مذکور مطرح کرده و مدرس پاسخگوی سوالات‌شان خواهد بود؛ ضمن اینکه تمامی سوالات برای تمامی دانشجوبان فراهم است».

در اینورس هریک از دوره‌ها شامل چندین سرفصل آموزشی است و در پایان هر فصل تمرینی برای دانشجو طراحی شده است. هنرجو پس از پاسخ به تمرین، بازخورد مدرس را از طریق ویس، عکس یا ویدئو دریافت می‌کند. به این ترتیب رفع ایراد و نمره‌دهی در اینورس صورت می‌گیرد و کیفیت عملکرد دانشجویان ارزیابی می‌شود. با وجود این مزیت‌هاست که شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی اینورس، تمام ابعاد مختلف یک کلاس درس را تجربه می‌کنند.

ضمن اینکه مدرسین این موسسه غیر از توانایی تدریس، به صورت حرفه‌ای در بازار کار حضور دارند. در واقع از همان ابتدای شکل‌گیری اینورس، تلاش مسئولان آن بر انطباق آموزش و بازار کار بود: «به همین خاطر آموزش‌ها را متناسب برای یک صندلی خاص در بازار کار طراحی کردیم. گاهی حتی جلوتر رفته و جریان یا رشته‌ای را ایجاد می‌کردیم که بتواند در بازار کار موقعیت پیدا کند. به همین خاطر این قبیل برنامه‌ها و اقدامات هم برای شرکت‌ها و شرکت کنندگان در دوره‌ها و هم برای مدرسان، که از اولین‌های این جریان بودند، جذاب بود. در واقع افراد یا به بازار کار می‌رسیدند یا به افرادی تبدیل می‌شدند که در بازار کار خود نوآور هستند. به همین خاطر است که معتقدیم آموزش در اینورس کاملا منحصر به فرد است».

آموزش نوین آموزشگاه اینورس در دوره شیوع کرونا

آموزشگاه اینورس؛ آموزشگاهی خودساخته

به گفته اردوبادی، مدیر عامل اینورس، دسترسی به آموزش‌های این آموزشگاه آنلاین از طریق هر وسیله ارتباط جمعی از جمله لپ‌تاپ و موبایل و ... مقدور است: در حال حاضر مشغول طراحی اپلیکیشن‌هایی هستیم که افراد از طریق تلویزیون اندروید و حتی به صورت آفلاین و از طریق ذخیره روی دستگاه مورد نظر خود به دوره‎‌ها دسترسی داشته باشند.

در حقیقت کل جریان این آموزشگاه و اقدامات آن وابسته به هیچ پلتفرمی نیست و همه کد نویسی‌ها توسط متخصصین این آموزشگاه انجام شده است. از لحاظ زیرساختی نیز، از آنجا که مسئولان اینورس در زمینه کیفیت مطالب ارائه شده دغدغه دارند، تمام مراحل تولید محتوا در استودیوهای همین آموزشگاه صورت می‌گیرد و از زیرساخت‌های موجود در گوگل و آمازون استفاده می‌شود. این موضوع باعث افزایش کیفیت مطالب شده و افراد با اینترنت بسیار ضعیف نیز می‌توانند از ویدیوها به راحتی استفاده کنند. فیلم‌های این مجموعه دارای لایسنسی مشابه لایسنس شرکت نتفلیکس است و با کندترین اینترنت هم قابل پخش است. با توجه به مواردی که گفته شد، مشخص می‌شود که تامین زیرساخت‌های آموزشگاه به صورت دلاری انجام می‌شود و بسیار سنگین است.

اینورس و حوزه‌های آموزشی آن

اردوبادی درباره شیوه آموزشی کنونی اینورس و حوزه‌های تحت پوشش آن می‌گوید: «قبل از همه‌گیری کرونا و راه‌اندازی آموزشگاه آنلاین، به صورت موازی مدرسه حضوری نیز فعالیت داشت. در تمام این سال‌ها 13 هزار دانشجو داشتیم و در سال‌های اخیر ظرفیت ما به 2 هزار و 500 نفر دانشجو در سال رسیده بود. شیوه آموزش در حال حاضر و با حضور کرونا، دچار تغییراتی شده است؛ در حال حاضر راه ورود به دوره‌های پیشرفته حضوری، شرکت در دوره‌های آنلاین است. ما مدل‌های آموزشی مدرنی را طراحی کردیم که افراد ابتدا باید آموزش آنلاین را گذارنده و با کسب حداقل نمرات مورد نیاز در برنامه‌های حضوری اینورس به صورت مستر کلاس یا دوره‌های پیشرفته شرکت کنند».

برنامه جدید آموزش حضوری اینورس به صورت یک مدل چند سویه طراحی شده است که شرکت‌ها، اینورس و دانشجویان، هر کدام در یک سمت آن قرار می‌گیرند. در این سیستم، مدیر هنری و مدیر پروژه کار را با دانشجویان آغاز می‌کنند؛ در ادامه‌ی کار دانشجوهای این سیستم که «کار محور» نامیده می‌شود حین آموزش، پروژه‌های کارفرمایان را انجام می‌دهند؛ یعنی آموزش‌ها در راستای پروژه‌ها صورت می‌پذیرد. به این ترتیب نه تنها دانشجو کسب درآمد می‌کند، بلکه پروژه‌های کارفرماها نیز با قیمت مناسب انجام می‌شود. به نوعی می‌توان گفت اینورس بنیانگذار این نوع از سیستم آموزشی است.

به گفته اردوبادی، دوره‌های موشن گرافیک، گرافیک دیزاین، انیمیشن دوبعدی و سه بعدی، تصویرسازی، حیطه کسب و کار، مد و لباس، عکاسی، فیلمسازی، ویژوال افکت، معماری و طراحی صنعتی از جمله رشته‌های آموزشی آموزشگاه اینورس به شمار می‌روند. به گفته مدیرعامل مجموعه، قصد دارد امسال وارد حیطه بازی سازی شود.

آموزش نوین آموزشگاه اینورس در دوره شیوع کرونا

بازار کار برای دانش آموختگان اینورس

وی در خصوص ورود دانشجویان آموزشگاه اینورس به بازار کار بعد از صرف هزینه و طی دوره‌های آموزش، به نمونه‌های جالبی اشاره می‌کند: «در آموزشگاه اینورس هم افراد جویای کار داشتیم که توانستند کار پیدا کنند، هم افراد شاغلی بودند که توانستند کار مناسب‌تری به دست آوردند. بعضی از فارغ‌التحصیلان اینورس هم توانستند کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند».

وی اضافه می‌کند: «سطوح بالاتری هم بوده که افرادی به خارج از ایران مهاجرت کرده و برای شرکت‌های بزرگ خارجی کار می‌کنند یا از داخل کشور به شرکت‌های معتبر خارجی کار تحویل می‌دهند. البته این موضوع به خود افراد نیز بستگی دارد.»

اردوبادی در خصوص جایگاه اینورس در حوزه آموزش آنلاین در دوران شیوع کرونا و افزایش این دوره‌ها فعالیت‌های اینورس را به سه فاز «قبل از کرونا، دوران کرونا و سال جاری» تقسیم می‌کند: «قبل از کرونا آموزش‌ها با سرعت نه چندان بالا تولید می‌شد. بعد از شیوع کرونا متوجه شدیم باید تمام سرفصل‌های حیطه کارمان را به صورت کامل پشتیبانی کنیم؛ این کار به خاطر تعدد بسیار زیاد حیطه‌های آموزشی تا حدی سخت بود و برای رسیدن به این هدف باید حدود 100 رشته جمع آوری می‌شد؛ سال گذشته با جذب نیرو و سعی در افزایش استودیوها، ضبط بی‌وقفه‌ی فیلم و محتوا را آغاز کردیم.

اما در سال جاری با رویکرد متفاوتی مجدداً سرعت تولید دوره را کم کردیم تا بتوانیم در کنار تولید دوره‌های جدید، دوره‌های قبلی را نیز آپدیت کنیم. در واقع کسی که از آموزشگاه اینورس دوره‌ای خریداری می‌کند، امکان آپدیت دوره‌ها را در بازه‌های زمانی مختلف داشته و امکان دسترسی رایگان به آپدیت‌ها را دارد. تلاش می‌کنیم دوره‌ها سریع‌تر آپدیت شده و محتویات باکیفیت به سرعت تولید شوند. همچنین سعی می‌کنیم محتوایی که قبلا تولید شده، بهبود یابد».

یادگیری؛ دغدغه مهم اینورس

با توجه به اینکه یادگیری، از اساسی‌ترین دغدغه‌های اینورس محسوب می‌شود، این مجموعه همیشه سعی داشته غیر از ارائه محتوای آنلاین، امکان یادگیری و بازدهی بالا را برای دانشجویان فراهم کند: «نخستین درخواست‌ها از اینورس برای برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین به سال 1391 و 1392 باز می‌گردد. اما برای ما یادگیری مسئله‌ای اساسی است. به همین دلیل با عقبه آموزشی خود حرکت کردیم. غالباً اینگونه است که یک پلتفرم آنلاین راه اندازی و در آن همه چیز آموزش داده می‌شود. ولی در اینورس شیوه کار به این ترتیب است که همه موارد به صورت تخصصی اجرا می‌شود و عقبه آموزش 12 ساله نیز به طراحی محتوای آموزشی کمک می‌کند. بخشی از این موضوع به خود محتوا و نوع تقسیم‌بندی آن و بخش دیگر به سیستم منتورشیپ و نحوه تمرین خواستن و تمرین دادن به دانشجوها باز می‌گردد. به این ترتیب تمرین‌ها، باعث مرور مطالب برای دانشجو شده و سطح یادگیری را افزایش می‌دهد. همچنین دانشجوها در اینورس صرفاً آموزش نمی‌بینند، بلکه یک نقشه راه دریافت می‌کنند که این آن‌ها را در مسیر آموزشی و هدایت به بازار کار هدایت می‌کند.

فعالیت برون مرزی آموزشگاه اینورس

در پایان مدیرعامل اینورس از برنامه‌های بعدی و چشم انداز آینده این آموزشگاه سخن به میان می‌آورد: «ما با آموزشگاه آنلاین در دو سال اخیر تقریباً توانستیم 20 هزار دانشجو داشته باشیم. حدود 400 نفر از این دانشجویان، افراد فارسی زبان خارج از ایران هستند. دانشجویان مختلف در 10 کشور، فرانسه، ترکیه، آلمان، انگلیس، کانادا، نیوزلند، استرالیا، امارات، افغانستان و ایتالیا از این دوره‌های آموزشی آنلاین استفاده می‌کنند که این یک بازار بسیار بزرگ است.»

اردوبادی در پایان اضافه می‌کند: « با توجه به بازخوردهایی که دریافت کردیم، این سیستم جایگاه بسیار خوبی می‌تواند داشته باشد؛ ما به هیچ‌وجه انتظار نداشتیم که دانشجویان خارجی جذب اینورس شوند چون تبلیغی در این زمینه انجام نشده بود. اما همین موضوع باعث شد به فکر پلتفرم انگلیسی زبان باشیم تا از این به بعد، این درخواست‌ها را با کیفیت بهتر پیش ببریم؛ در همین راستا قصد داریم تا پایان سال این سیستم را در خارج از ایران راه اندازی کرده و آموزش به زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها را به آن اضافه کنیم».

انتهای رپرتاژ دآگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است

 خاندوزی: محصولات بانک تجارت نمونه‌ای موفق در خدمات بانکی کشور است
2024-02-26T06:01:09+03:30
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان مراسم رونمایی از محصولات «نو» بانک تجارت، این محصولات را نمونه‌ای موفق در تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصاد کشور...

حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

 حباب سکه ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت
2024-02-26T06:01:09+03:30
در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از ۱۳ اسفند ماه بود.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
2024-02-26T06:01:08+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۰۳۵ دلار و ۴۰ سنت رسید.

حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی

 حمایت ایران خودرو از نوجوانان و جوانان آموزش دیده بهزیستی
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیرعامل ایران خودرو از برنامه اشتغال افراد آموزش‌دیده «هنرستان فنی و حرفه‌ای ایساکو» در شبکه خدمات پس از فروش و قطعه‌سازان طرف قرارداد این گروه ص...

ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص

 ارائه سفته الکترونیک پارسیان با ویژگی‌های خاص
2024-02-20T16:21:29+03:30
مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید...

بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا

 بخشودگی جرایم دیرکرد بازپرداخت اقساط در بانک سینا
2024-02-20T16:21:28+03:30
همزمان با اعیاد شعبانیه، طرح «مهر سینا» در بانک سینا با موضوع بخشودگی جرایم دیرکرد در بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان اجرایی شده است.

اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد

 اسامی برگزیدگان بهمن ماه قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران اعلام شد
2024-02-20T16:21:28+03:30
اسامی برگزیدگان سی‌وهشتمین قرعه‌کشی تسهیلات طرح "امید رفاه" بانک رفاه کارگران ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲، اعلام شد.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

 عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: بانک های توسعه ای معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند
2024-02-20T16:21:27+03:30
عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: بانک های توسعه ای بر اساس بانکداری نسل چهار باید معماری کسب و کار و فناوری اطلاعات خود را تغییر دهند

آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت

 آغاز ثبت نام خودرو جدید BAC X۳ برای اولین بار + قیمت
2024-02-20T16:21:27+03:30
فروش خودرو بک X۳ را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
2024-02-20T16:21:26+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید

 حباب سکه به ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید
2024-02-17T12:54:53+03:30
کارشناس بازار طلا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین اعیاد شعبانیه، تقاضا برای خرید انواع سکه ایجاد شده که همین تقاضا منجر به افزایش حباب شده ...

تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر

 تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست آزادی + تصاویر
2024-02-17T12:54:52+03:30
تست درایو لاماری ایما هیبرید در پیست اتومبیل رانی مجموعه ورزشی آزادی با حضور رسانه های تخصصی حوزه خودرو برگزار شد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:52+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد افزایش به ۲۰۱۳ دلار و ۵۹ سنت رسید.

وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است

 وزیر صمت: خودرو «ری‌را» از نظر کیفی در تراز جهانی است
2024-02-17T12:54:51+03:30
وزیر صمت از عرضه خودروی «ری‌را» از اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: این خودرو از نظر کیفی در تراز جهانی است.

جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول

 جزئیات پیش فروش خودرو لاماری ایما اعلام شد+ جدول
2024-02-17T12:54:50+03:30
متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی دربخش "استعلام نوبت دهی" نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 حراج هشتم شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-17T12:54:49+03:30
هشتمین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
2024-02-17T12:54:49+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و۸۵۰ هزار تومان است.

ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور

 ذوب آهن اصفهان آماده تامین انواع مقاطع ساختمان های بلند مرتبه کشور
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین کنگره ملی"راهبردهای پیشرفت صنعت ساختمان با تعامل مجلس، دولت، نظام مهندسی ساختمان و سازندگان" با حضور محمدرضا رضایی...

فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است

 فولاد مبارکه الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل و سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان است
2024-02-09T18:14:41+03:30
نخستین هم‌اندیشی فناورانه دبیران اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور...

جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد

 جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد
2024-02-09T18:14:40+03:30
طی برگزاری آیین‌های جداگانه و با حضور نمایندگان بانک پارسیان، جوایز ۱۰ برنده قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان اهدا شد.

کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر

 کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر
2024-02-09T18:14:40+03:30
پانزدهمین سال تأسیس بانک شهر، گرامیداشت تأسیس نهادی است که فصل جدیدی در سپهر اقتصادی ایران اسلامی آغاز کرد.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
2024-02-09T18:14:40+03:30
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۷۸۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲میلیون و ۶۵۰هزار تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در حاشیه بازدید از غرفه بهمن در نمایشگاه بین المللی خودروی کرمان: باید از ظرفیت محصولات سنگین گروه بهمن استفاده کرد
2024-02-09T18:14:39+03:30
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: از ظرفیت محصولات تجاری سنگین گروه بهمن می توان در حوزه حمل و نقل محصولات معدنی استفاده کرد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
2024-02-09T18:14:38+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۲۰۳۳ دلار و ۴۲ سنت رسید.

ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود

 ششمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود
2024-02-06T11:14:33+03:30
ششمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز سه شنبه مورخ ۱۷  بهمن ماه ۱۴۰۲، انجام خواهد گرفت.

فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول

 فروش محصولات کرمان موتور ویژه دهه فجر از امروز+ جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
از امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲، ۳ محصول شرکت کرمان موتور با مدل ۱۴۰۳ ویژه دهه مبارک فجر عرضه خواهد شد.

تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول

 تازه‌ترین قیمت ارزها در مرکز مبادله ارزی+جدول
2024-02-06T11:14:32+03:30
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۰ تومان رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
2024-02-06T11:14:32+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۶ درصد افزایش به ۲۰۲۸ دلار و ۳۶ سنت رسید.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
2024-02-05T12:14:23+03:30
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۶ درصد کاهش به ۲۰۳۰ دلار و ۳۱ سنت رسید.

فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود

 فروش ۲۰۰ کیلو شمش طلا در ۲۰ روز/ ششمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود
2024-02-05T12:14:23+03:30
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: در کمتر از ۲۰ روز گذشته ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا طی پنج مرحله حراج در مرکز مبادله ایران به فروش رسیده که تاثیر آن در کنترل بازا...
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)