میرنیوز
به گزارش ایسنا، این روزها شاهد استفاده بیش از پیش مدیران روابط عمومی، بازاریابی و فروش بنگاههای اقتصادی هستیم. در واقع آنها قصد دارند به این وسیله برند و رتبه سئوی سایت، روند بازاریابی و میزان فروش خودشان را بهبود ببخشند. باید بدانیم که رپورتاژآگهی خیلی بیشتر از تبلیغات مستقیم سبب تاثیرگذاری و ماندن در ذهن مخاطب میشود. اما خوب است بدانیم که رپورتاژآگهی را باید در چه نوع رسانههایی منتشر کنیم که تاثیر مطلوبی بر جای بگذارد.
انتخاب رسانه مناسب برای انتشار رپرتاژآگهی
یکی از مهمترین نکات در خصوص موفقیت رپرتاژآگهی این است که آن را در چه نوع رسانهای منتشر میکنیم. در واقع انتشار رپرتاژآگهی در سایتهای پربازدید است که سبب موفقیت و دیده شدن آن میشود اما اگر آن را در سایتهای کم بازدید منتشر کنید موفقیت آمیز نخواهد بود. این مهم تا آنجا پیش میرود که اگر به آن دقت نکنید ممکن است تمام زحمات و هزینهای که برای به ثمر نشستن رپرتاژآگهی خود انجام دادهاید به هدر برود. بنابراین گام مهم برای موفقیت یک رپرتاژآگهی، انتشار آن در یک رسانه پربازدید و دارای اعتبار در نزد مخاطبان است.
رپرتاژآگهی در کدام قسمت رسانه منتشر شود؟
هنگامی که رپرتاژآگهی خودتان را در یک رسانه پربازدید و معتبر منتشر کردید کار تمام نشده! بلکه باید چک کنید و ببینید آن رسانه رپرتاژآگهی شما را در کدام قسمت سایت خود قرار داده است. در صفحات اول یا در لابه لای صفحات فرعی؟ اگر این رسانه فقط به اعتبار و حق انتشار خودش ارزش و اهمیت قائل است اما به حقوق شما اهمیتی نمیدهد، حتی اگر پربازدید و معتبر هم باشد نباید به همکاری با آن فکر کنید.
انتشار رپرتاژآگهی در رسانههای تخصصی و عمومی
یکی از امور مهم که در موفقیت رپرتاژآگهی تعیین کننده است این است که ما رپرتاژآگهی را در رسانههای عمومی منتشر میکنیم یا خصوصی؟ به همین منظور باید بدانیم که رپرتاژآگهی ما کدام گروه مخاطبان را مدنظر دارد؟ اگر مخاطبان رپرتاژآگهی شما جزء حوزههای تخصصی هستند پس بهتر است رپرتاژآگهی شما در رسانههای تخصصی همان حوزه منتشر شود. اما حتی اگر رپرتاژآگهی شما در رسانههای تخصصی منتشر میشود، متن آن باید عاری از کلمات و جملات تخصصی و پیچیده باشد. همچنین باید این نکته را مدنظر داشت که بخشی از مخاطبین رسانههای عمومی مطرح را همان مخاطبان خاص شما تشکیل میدهند. بنابراین اگر میخواهید رپرتاژآگهی شما موفق عمل کند در کنار انتشارش در رسانههای تخصصی، به فکر انتشار آن در رسانههای عمومی هم باشید.
انتهای پیام
منبع : خبرگزاری ایسنا
قیمت طلا و سکه امروز ۶ آذر؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
تکنیکهایی برای ساختن کرم ترک پا خانگی؛ ۱۰ ماده موثر برای رفع ترک پا
دکوراسیون اتاقهای هتل لاله تهران
ارزان ترین قیمت گوشی بازار در ماه آذر
مسابقه عکاسی تهران دوستداشتنی ۱۴۰۳؛ فرصتی برای ثبت زیباییهای پایتخت
تجربهای آموزشی و حرفهای با دانشگاه های اروپا
استقبال گسترده از سفرکارت فلایتودی
ثبت نام برای عرضه جدید خودروهای وارداتی از هفته آینده
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله امروز ۶ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۹۶ تومان
قیمت جهانی طلا امروز ۶ آذر ماه
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
نویان مقام اول مدیریت نوین رستورانداری کشور شد
شیراز، نگین گردشگری ایران و هتلهایی برای خاطرهسازی
راهنمای معاملات سامانه ارز تجاری منتشر شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۵ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۴۱ تومان شد
نرخ ارز مبادله ای ۵ آذر؛ دلار نیما ۵۱ هزار و ۶۴۱ تومان شد
راهنمای جامع خرید پردازنده سرور HP
تعمیر توربو شارژ دنا رو دست متخصصش بسپار
نوبتدهی آنلاین آسان و سریع با دکتریاب
بلیط هواپیما چارتر چه کمکی به کنترل هزینههای سفر میکند؟
گامی دیگر دربازآفرینی برند بیمه تجارتنو؛ پاسخگویی و ایفای تعهدات
چگونه برند خود را در ذهن مشتریان جاودانه کنیم؟
حضور شرکت به پرداخت ملت در همایش بانکداری نوین و نظامهای پرداخت
عملیات بازسازی هتل جهانگردی جلفا به ایستگاه پایانی نزدیک میشود
ساده ترین روش طراحی سایت فروشگاهی در ۲۰۲۴
معرفی کامل اقامتگاههای لوکس و هتلهای معروف کیش
معرفی بهترین هتلهای شهر مشهد
شروط مهم واردات خودرو در آیین نامه جدید دولت
قیمت جهانی طلا ۵ آذر؛ هر اونس ۲۶۹۵ دلار و ۶ سنت
آیین نامه جدید واردات خودرو ابلاغ شد