میرنیوز

سیسکو یا مایکروسافت؟ کدام بهتر است

سیسکو یا مایکروسافت؟ کدام بهتر است 2021-03-04T13:39:31+03:30

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دانشجویار، باید گفت که فعالیت‌های این دو شرکت فقط به شبکه ختم نمی‌شود اما در این متن می‌خواهیم به طور کامل و با جزئیات درباره این دو شرکت صحبت کرده و مقایسه بسیار کاملی را درباره آنها انجام دهیم.

برای انجام مقایسه دوره سیسکو با مایکروسافت، در ابتدا نیاز است که با سیسکو و مایکروسافت آشنا شویم و بدانیم هر کدام از این دو شرکت در چه حوزه‌هایی فعالیت می‌کنند و چگونه کار می‌کنند.

مایکروسافت چیست؟

برای اینکه به سوال سیسکو یا مایکروسافت پاسخ دهیم، اولین قدم شناخت شرکت‌ها و فعالیت آنها است. همه ما نام مایکروسافت را با نام ویندوز شناخته‌ایم و با دیدن نام مایکروسافت ناخودآگاه، فکر ما به سمت ویندوز می‌رود اما باید گفت که فعالیت‌های شرکت مایکروسافت بسیار فراتر از ویندوز است و این شرکت در حوزه‌های مختلفی پیشرو است که یکی از این حوزه‌ها شبکه است و بسیاری از دوره‌های مایکروسافت را می‌توانید بگذرانید تا با قابلیت‌های مایکروسافت در شبکه‌های کامپیوتری آشنا شوید.

سیسکو چیست؟

بعد از سوال درباره مایکروسافت، بهتر است به سوال سیسکو چیست پاسخ دهیم. سیسکو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده تجهیزات ارتباطی و شبکه در تمام دنیا است و بسیاری از افرادی که با شبکه‌های کامپیوتری کار کرده‌اند و یا حداقل یک سرور را از نزدیک دیده‌اند، با برند سیسکو بر روی تجهیزات آن مواجه شده و با آن آشنایی دارند.

برای این برند نیز به مانند مایکروسافت، دوره‌هایی برای آشنایی با قطعات و نحوه پیکربندی آنها برگزار می‌شود..( دوره امنیت شبکه های کامپیوتری با الگوریتم رمزنگاری DES )

مزایا و معایب مدرک مایکروسافت

بسیاری از افراد درباره مدرک‌های مایکروسافت می‌پرستد و نمی‌دانند دوره مایکروسافت چیست و چه مزایا و معایبی دارد. مایکروسافت دوره‌های بسیار زیادی را برگذار می‌کند و اگر بخواهیم یکی از این دوره‌ها را نام ببریم می‌توانیم به دوره MCSE اشاره کنیم.

این دوره از صفر تا صد سرورهای بر پایه مایکروسافت را به شما آموزش می‌دهد، به گونه‌ای که شما به یک متخصص تبدیل می‌شوید.

مدرک مایکروسافت مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از آنها این است که شما بدون توضیح درباره کار خود می‌توانید حتی به کسانی که چیزی در زمینه IT نمی‌دانند نیز نشان دهید که یک متخصص هستید. این اتفاق برای پیدا کردن مشاغلی که در شرکت‌های کوچک‌تر هستند بسیار کارآمد است.

از طرفی اگر بخواهیم به معایب این مدرک نیز اشاره کنیم این است که گرفتن مدرک دوره‌های مایکروسافت کار آسانی نبوده و برای مثال دوره MCSE ۳ سال به طول می‌انجامد. همچنین هزینه دوره‌های مایکروسافت و گرفتن مدرک مایکروسافت در ایران کار چندان آسانی نبوده که این خود نیز به سختی‌های گرفتن این مدرک می‌افزاید.

مزایا و معایب مدرک سیسکو

مدرک سیسکو یعنی CCNA برای حرفه‌ای‌های IT طراحی شده است که می‌خواهند به تجهیزات سیسکو کار کرده و به کار با آنها مسلط شوند. این مدرک مزایای خاص خود را دارد که از میان آنها می‌توان به شناخته شده بودن سیسکو در میان شرکت‌های IT و وزن بالای این مدرک در رزومه شما گفت که می‌تواند شرکت‌های IT را مجاب به انتخاب شما کند.

پس بازار کار سیسکو، بازار کار بسیار خوبی است. حال که مزیت دوره سیسکو را گفتیم بهتر است معایب آن را بگوییم. یکی از عیب‌های این دوره این است که دوره سیسکو دوره نسبتاً گرانی در سطح جهانی است.

همچنین این دوره تاریخ اعتبار ۳ ساله دارد و شما بعد از سه سال مجاب به تکرار این دوره برای دریافت مدرک هستید که یک تفاوت سیسکو با مایکروسافت از لحاظ اعتبار مدرک است.

سیسکو یا مایکروسافت؟ کدام بهتر است

در این متن با سیسکو و مایکروسافت آشنا شدیم و برخی از معایب و مزایای این دو را بررسی کردیم و به سوال سیسکو یا مایکروسافت پاسخ دادیم اما در این بین ممکن است برای شما سوالاتی برای انتخاب ما بین دیگر پلتفرم‌ها مانند لینوکس یا سیسکو و یا سیسکو یا میکروتیک پیش بیاید که برای پاسخ به این سوالات لازم است به طور کامل، دوره‌های مذکور را بررسی کرده و سپس دوره مورد نظر خود را از میان آنها انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع : خبرگزاری ایسنا


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار بازار

تثبیت قیمت جهانی طلا در بالاترین سطح یک ماهه

تثبیت قیمت جهانی طلا در بالاترین سطح یک ماهه
2021-04-16T14:14:21+04:30
قیمت جهانی طلا در معاملات روز جمعه، در حالی در بالاترین سطح ۱ ماهه خود تثبیت شد سود اوراق قرضه آمریکا افت کردند.

سهم زوج های جوان از تسهیلات ازدواج ۴۷ هزار فقره

سهم زوج های جوان از تسهیلات ازدواج ۴۷ هزار فقره
2021-04-15T17:04:20+04:30
بانک رفاه کارگران در راستای تحکیم بنیان خانواده در سال گذشته حدود ۴۷ هزار فقره تسهیلات به زوج های جوان پرداخت کرد.

آمادگی بانک رفاه برای تحقق شعار سال

آمادگی بانک رفاه  برای تحقق شعار سال
2021-04-15T16:50:59+04:30
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال و آمادگی برای مانع زدایی و پشتیبانی می تواند به حوزه تولید کشور و اشتغال زایی کمک کند. ...

فروشگاه مادران چطور می تواند به تجهیز سیسمونی کودک شما کمک کند؟

فروشگاه مادران چطور می تواند به تجهیز سیسمونی کودک شما کمک کند؟
2021-04-15T15:57:38+04:30
یکی از ابتدایی ترین دغدغه های والدین قبل و پس از تولد نوزاد، تهیه سیسمونی آن با بهترین محصولات و بهترین کیفیت ممکن است.

ارسال رایگان و فوری اقلام سوپر مارکتی در شهر های قرمز کرونایی

ارسال رایگان و فوری اقلام سوپر مارکتی در شهر های قرمز کرونایی
2021-04-15T15:40:59+04:30
فروشگاه اینترنتی افق کوروش به منظور حفظ سلامت شهروندان در شهرهای وضعیت قرمز، ارسال محصولات سوپرمارکتی را رایگان و در کمتر از یک ساعت تحویل مشتریان می‌دهد.

مدیریت اطلاعات مشتریان – سابکس

مدیریت اطلاعات مشتریان – سابکس
2021-04-15T15:04:20+04:30
با توجه به گسترش دسترسی افراد به اینترنت و بخصوص پلتفرم اینستاگرام، تعداد فروشگاه های اینترنتی در حال افزایش است و خرید های اینترنتی در بین مردم همه گیر شده ...

لیست قیمت بهترین حفاظ های ساختمان

لیست قیمت بهترین حفاظ های ساختمان
2021-04-15T14:51:00+04:30
از مهم‌ترین حفاظ‌های پیشنهاد شده برای روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی است.

قیمت دلار ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ وارد کانال ۲۳ هزار تومان شد

قیمت دلار ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ وارد کانال ۲۳ هزار تومان شد
2021-04-15T13:41:01+04:30
هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در صرافی‌های بانکی ۲۳ هزار و ۵۱۶ تومان خریداری شده و ۲۳ هزار و ۹۹۱ تومان فروخته می‌شود.

طاقچه‌هایی که مجازی هستند

طاقچه‌هایی که مجازی هستند
2021-04-15T13:30:58+04:30
طاقچه مجازی یک محصول دکوراتیو با طراحی خاص است که بعد از نصب، حس وجود طاقچه‌های واقعی را بر روی دیوار ایجاد می‌کند. همان طاقچه‌هایی که حس نوستالژی دارد و در ...

نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc

نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc
2021-04-15T13:17:42+04:30
این روزها استفاده از کف‌پوش‌ها بیشتر دیده می‌شود و افراد ترجیح می‌دهند برای محیط‌های گوناگون از انواع مختلف کفپوش استفاده کنند.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی و خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی و خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی
2021-04-15T12:24:29+04:30
تجهیزات آشپزخانه صنعتی همانند لوازم آشپزخانه های معمولی است با این تفاوت که این لوازم دارای اندازه بزرگتر و جنس متفاوت تری هستند. ...

نحوه انتخاب بهترین لوله جدار چاه چگونه است؟

نحوه انتخاب بهترین لوله جدار چاه چگونه است؟
2021-04-15T12:11:00+04:30
استفاده از لوله جدار چاه فولادی از دیرباز تاکنون مورد توجه کشاورزان و صنایع بوده است.

اورژانس کامپیوتر؛ حال بد کامپیوتر شما را در محل رفع می‌کنیم

اورژانس کامپیوتر؛ حال بد کامپیوتر شما را در محل رفع می‌کنیم
2021-04-15T11:04:18+04:30
بر کسی پوشیده نیست که درست هنگامی که مشکلی برای کامپیوتر و لپ تاپ رخ می‌دهد، تعمیر سریع آن تا چه حد می‌تواند راهگشا باشد.

سیم کشی کمتر، نظم بیشتر

سیم کشی کمتر، نظم بیشتر
2021-04-15T10:37:42+04:30
دوربین مدار بسته نوعی محصول امنیتی و نظارتی برای مراقبت از شخص یا مکانی خاص است که سیستم های مختلفی دارد و تولیدکنندگان با قابلیت ها و تکنولوژی های روز دنیا ...

چگونه ارزان ترین بیمه موتور را درسال۱۴۰۰ بخرم + جدول نرخ بیمه موتورسیکلت

چگونه ارزان ترین بیمه موتور را درسال۱۴۰۰ بخرم + جدول نرخ بیمه موتورسیکلت
2021-04-15T10:24:21+04:30
با آمدن فصل بهار، برخی از عاشقان هیجان، موتورسیکلت‌های خود را از پارکینگ خارج می‌کنند تا دوباره لذت و هیجان زندگی خود را با موتورسواری مضاعف کنند. ...

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۷ ارز افزایش یافت

جزییات نرخ رسمی ۴۶ ارز/ قیمت ۲۷ ارز افزایش یافت
2021-04-15T10:21:01+04:30
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۹ ارز کاهش و ۲۷ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.

راهنمای تمیز و براق کردن وسایل چوبی منزل؛ دیجی چوب

راهنمای تمیز و براق کردن وسایل چوبی منزل؛ دیجی چوب
2021-04-14T17:24:19+04:30
مدت زمان زیادی است که وسایل چوبی، بخش قابل توجهی از دکوراسیون منازل ما را به خود اختصاص داده‌اند.

نرده راه پله و درب آکاردئونی با کیفیت چه ویژگی دارد؟ لیست قیمت سال ۱۴۰۰

نرده راه پله و درب آکاردئونی با کیفیت چه ویژگی دارد؟ لیست قیمت سال ۱۴۰۰
2021-04-14T17:10:58+04:30
نرده ها انواع مختلفی داشته و مهم‌ترین آن‌ها نرده فلزی است. نرده فلزی خود به واسطه‌ی طراحی‌های متنوع و اشکال گوناگونی که دارد به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. ...

چرا مسترشبکه بهترین گارانتی تجهیزات شبکه در ایران است؟

چرا مسترشبکه بهترین گارانتی تجهیزات شبکه در ایران است؟
2021-04-14T16:30:59+04:30
در سال‌های اخیر فناوری اطلاعات به عنوان عضوی جدا نشدنی کسب و کارها چه بزرگ و چه کوچک بوده به همین دلیل نیاز به تجهیزات شبکه روز به روز افزایش یافته است. ...

دانلود قسمت هفتم سریال گیسو

دانلود قسمت هفتم سریال گیسو
2021-04-14T16:30:59+04:30
قسمت هفتم سریال گیسو (عاشقانه ۲) ساخته ی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری در سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر شد.

برگزاری سلسله جلسات خیر و خرد توسط موسسه دارالاکرام

برگزاری سلسله جلسات خیر و خرد توسط موسسه دارالاکرام
2021-04-14T16:17:37+04:30
هشتمین نشست از سلسله جلسات خیر و خرد با موضوع «روابط خیریه ها و دولت» در موسسه دارالاکرام و با همکاری نشر نی برگزار گردید.

کدام دستگاه بدنسازی بیشتر، چربی می سوزاند؟

کدام دستگاه بدنسازی بیشتر، چربی می سوزاند؟
2021-04-14T14:57:38+04:30
چربی سوزی با دستگاه های بدنسازی یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش وزن و لاغر شدن است. برای این کار بهتر است بدانید کدام دستگاه برای چربی سوزی بهترین است. ...

آشنایی با انواع کاربردهای سلفون

آشنایی با انواع کاربردهای سلفون
2021-04-14T14:44:18+04:30
اگر برای فروشگاه، کارگاه، تولیدی خود یا هر کاربرد دیگری به سلفون احتیاج دارید، حتما این مطلب را تا انتها مشاهده کنید تا بتوانید به جواب تمام سوال های خود در ...

دانلود قسمت ۱۵ سریال ملکه گدایان

دانلود قسمت ۱۵ سریال ملکه گدایان
2021-04-14T14:44:17+04:30
قسمت پانزدهم سریال ملکه گدایان توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.

راهنمای جامع کاربرد نوع‌ها چاپ و نحوه خرید

راهنمای جامع کاربرد نوع‌ها چاپ و نحوه خرید
2021-04-14T14:30:59+04:30
اگر برای فروشگاه، کارگاه، تولیدی خود یا هر کاربرد دیگری به سلفون احتیاج دارید، حتما این مطلب را تا انتها مشاهده کنید تا بتوانید به جواب تمام سوال های خود در ...

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۲| ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/سکه چند شد؟

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۲| ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/سکه چند شد؟
2021-04-14T14:21:21+04:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۳۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ...

وظایف شرکت حسابداری چیست؟ خدمات حسابداری و مالی از دید شرکت تیوان

 وظایف شرکت حسابداری چیست؟ خدمات حسابداری و مالی از دید شرکت تیوان
2021-04-14T14:21:21+04:30
امروزه هر شرکت و سازمان ویا هر بخشی که دارای فعالیت اقتصادی می‌باشد، از کارخانه‌های بسیار بزرگ گرفته تا مغازه‌های کوچک برای آگاهی از گزارشات دقیق مالی نیاز ...

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۳

 قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
2021-04-14T14:21:20+04:30
قیمت هر اونس طلا روز دوشنبه با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۷۳۸ دلار و ۵۸ سنت رسید.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۳|آخرین قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/دلار رشد کرد؟

 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۱/۲۳|آخرین قیمت‌ها در بازار طلا و ارز/دلار رشد کرد؟
2021-04-14T14:21:20+04:30
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۴۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ...

طرح «محیا»ی بانک صادرات ایران به حمایت از تولید آمد

 طرح «محیا»ی بانک صادرات ایران به حمایت از تولید آمد
2021-04-14T14:21:19+04:30
طرح «محیا» (مانع‌زدایی و حمایت یکپارچه از تولید) بانک صادرات ایران رونمایی شد تا در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، چرخ واحدهای...
X فیلم جدید کلیپ جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)