میرنیوز
به گزارش ایسنا، بنابراعلام رونیکس، روی آوردن مصرفکنندگان به برندهایی که کیفیت را در همه مراحل تعامل با مشتریان چه درون کارخانه و چه در حین استفاده از کالا رعایت میکنند، قاعده طبیعی امروز بازار ایران است.
تامین قطعات با کیفیت و مقرون به صرفه که یکی از حلقههای مهم در توسعه و رشد بازار ابزارآلات است تا حدودی مورد کم لطفی قرار گرفته اما طی سالیان اخیر شرکت رونیکس تحولی تمام عیار در این بخش ایجاد کرده و با شعار «تنوع، کیفیت، تداوم» سطح تازهای از اعتماد را برای مشتریان به ارمغان آورده است.
سمیرا عسگری مدیر واحد تامین قطعات شرکت رونیکس در این باره میگوید: شرکت رونیکس با دغدغه رفع نیاز مشتریان حاضر در بازار ایران موفق به پوشش بخش اعظم خواستههایی شده که سالها بدون پاسخ در بازار ابزار ایران، مانده بود.
او مهمترین بخش کار تیم تامین قطعات رونیکس را تهیه، تولید و تامین بیش از ۲۴هزار نوع قطعه رونیکسی و غیر رونیکسی در بازار ابزار ایران میداند و عنوان میکند: رونیکس در سطح گسترده و متنوع قطعات مورد نیاز بازار ابزار ایران را در کمترین زمان ممکن، تامین میکند.
به همین جهت انبار تخصصی قطعات را ایجاده کرده که نه تنها به رفع نیازهای مشتریان و مصرفکنندگان ابزارآلات رونیکس منجر شده، بلکه خیال بسیاری از مصرف کنندگان ابزارآلات دیگر برندهای موجود در بازار ابزار ایران را نیز بابت تامین به موقع قطعات، آسوده کرده است.
عسگری درباره چگونگی تامین بیش از ۲۴ هزار نوع قطعه در بازار ابزارآلات ایران توسط شرکت رونیکس تصریح میکند: تیم تامین و فروش قطعات رونیکس که حدود ۲۵نفر هستند، با بررسی دقیق و شناسایی نیاز مشتریان و مصرفکنندگان ابزارآلات رونیکس و سایر برندها در بازار داخلی، واردات قطعات با کیفیت و مقرون به صرفه را انجام میدهد.
برای نمونه تامین قطعه سهنظام با کیفیتی که رونیکس وارد میکند، برای تمام دریلهای موجود در بازار قابلیت استفاده و مصرف دارد. تمرکز بر تهیه و توزیع این قطعه به آسودگی خاطر عموم مصرفکنندگان منجر میگردد.
مدیر واحد تامین قطعات شرکت رونیکس با اشاره به نگرشهای مشتریان به این برند یادآور شد: امروز ۶۰ تا ۷۰ درصد موفقیت رونیکس مدیون آرامش خاطر مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش است که این موضوع اهمیت بالایی در بازار ابزارآلات دارد.
فروشنده ابزار اگر از آینده کالایی که به مصرفکننده ارائه میکند، اطلاع دقیقی نداشته باشد از پاسخگویی مناسب و سریع به مصرفکننده عاجز خواهد شد در نتیجه ریسک کار با برخی از برندها را نمیپذیرد و از فروش بعضی ابزارآلات سر باز میزند حتی اگر حاشیه سودی بالایی را از این طریق کسب کند.
این دغدغه امروز با تلاش شرکت رونیکس در بازار ابزار ایران به صفر رسیده است.
به گفته این مدیر شرکت رونیکس، پوشش سراسری فروش و ارسال قطعات رونیکس به کل کشور و ارائه خدمات پستی مناسب (در کوتاهترین زمان ممکن قطعات مورد نیاز به دست مشتریان و مصرفکنندگان میرسد)، بستهبندی حرفهای و تخصصی ابزارآلات رونیکس و ارائه خدمات پس از فروش و تعمیراتی در بیش از ۱۷۰ نمایندگی مجاز رونیکس در سراسر کشور باعث شده تا رونیکس توفیق بالایی در زمینه رضایت مشتری و مصرفکننده، داشته باشد.
به طورمثال، بستهبندی تخصصی و حرفهای ابزارآلات رونیکس باعث شده تا امکان تقلب یا سوءاستفاده از برند رونیکس از بین برود و مشتریان با خیال آسوده به این برند اعتماد میکنند.
البته تاکید داریم که مشتریان و مصرف کنندگان توجه داشته باشند حتما قطعات را با بسته بندی اصلی رونیکس که کاملا قابل شناسایی است، تهیهکنند و اطلاعرسانی لازم را در این زمینه انجام دادهایم.
او با اشاره به سرمایهگذاری سنگین رونیکس در حوزه تامین قطعات برای راهاندازی انبار تخصصی قطعات در کشور تاکید میکند: اگر انبار تخصصی شرکت رونیکس را از نزدیک ببینید، متوجه سطح بالای مسوولیت این شرکت در قبال مشتریان و مصرفکنندگان ابزار در بازار ایران خواهید شد. این موضوع گرچه هزینه بالایی را به رونیکس تحمیل کرده اما بر سرمایه شرکت از زاویه رضایت مشتری، افزوده است.
استفاده از یک تیم R&D قوی در شرکت رونیکس بین الملل برای تعیین سطح کیفی قطعات مبتنی بر نیازهای مصرفکنندگان ایرانی دیگر موضوعی است که سمیرا عسگری به آن اشاره میکند و میگوید: بخش اعظم مشتریان رونیکس را استادکاران ماهر تشکیل میدهند که روی کیفیت و نحوه عملکرد قطعات حساسیت بالایی دارند و جلب اعتماد این افراد جز از طریق ارائه قطعات باکیفیت ممکن نیست.
در واقع رونیکس با اتصال دو تیم «تحقیق و توسعه» و «تامین قطعات» و آزمایش قطعات توسط کاربرهای پرکار و پرمصرف، موفق شده تا قطعات باکیفیت و با کمترین خطا و بیشترین دوام را برای بازار ابزارآلات کشور تامین کند. لذا در این راستا شرکت رونیکس همیشه در حال جذب و استخدام متخصصین این حوزه می باشد.
مدیر واحد تامین قطعات شرکت رونیکس با تاکید بر تلاش رونیکس طی بیش از دو دهه فعالیت در حوزه ابزارآلات کشور، خاطر نشان میکند: امروز اگر رونیکس در دامنه متنوعی از قطعات از جمله بلبرینگها، سهنظام، کلید، زغالها و آرمیچرها، توانسته اعتماد مشتریان را در بازار ابزار ایران جلب کند و موفق باشد، مدیون تلاش همکاران پیشین و فعلی، همت مدیران شرکت و خلاقیت تیمهای متخصصی است که بدون وقفه زمینه تامین و تزریق قطعات کیفی، با قیمت مناسب، دقت بالا و با دوام را برای طیف وسیعی از مشتریان در کل جغرافیای ایران امکانپذیر کردهاند.
ساز و کار طراحی شده توسط رونیکس به گونهای است که پیوسته نسبت به تداوم تامین نیاز مشتریان توجه دارد و همیشه آماده تامین و پشتیبانی مشتریان خود در زمینه تامین قطعات هست.
انتهای رپرتاژ آگهی
منبع : خبرگزاری ایسنا
راهنمای سفر به مشهد در خلوتترین زمانها
قیمت آجر سفال ۱۴۰۳؛ محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع دیوار ۲۰سانتی
بررسی مهمترین دلایل کار نکردن ماشین لباسشویی
چگونه سوختگی فرش را از بین ببریم؟
تقویت سئو با افزایش دامین اتوریتی و خرید ورودی گوگل
خدمات تخصصی شیشه اتومبیل تهران
قیمت سکه یک میلیون تومان افزایش یافت
برنجهای وارداتی در حال ترخیص است
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد+ جدول
امروز اول آذر سکه در بازار طلا ۵۲میلیون و ۶۳۰هزار تومان معامله شد
مقایسه ویدئو پروژکتور با تلویزیون
سیستم ERP چیست؟
چگونه زبان انگلیسی را در سه ماه یاد بگیریم؟
آموزش برق خودرو آموزشگاه تهران پایتخت
معرفی و خرید بهترین تشک های خارجی
آغاز حراج جدید سکه از ساعت ۱۲
آغاز حراج جدید سکه ازساعت۱۲
قیمت هر اونس طلا امروز به ۲۶۴۰ دلار و ۸۵ سنت رسید
قیمت طلا و سکه ۲۹ آبان؛ سکه ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد
نرخ ارز در مرکز مبادله ۲۹ آبان؛ پیشتازی دلار نیما
از خلاقیت تا تولید؛ چرا خدمات پرینت سه بعدی تحولی در صنعت شماست؟
معرفی بهترین مقاصد برای سفر در فصول سرد سال
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ؛ استراتژی برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل
رجیستری گوشی های آیفون آغاز شد
هدیه ای خاص برای فرزندتان با فروشگاه کودک شاپ
انواع دیوار سبک و ارزان
ترکیب رنگ تجهیزات اداری؛ ایجاد محیطی جذاب و کارآمد
قیمت طلا ۲۸ آبان؛ قیمت سکه ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد
اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
سرطان پروستات شایعترین علت مرگ و میر مردان/ضرورت معاینات دورهای