میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب فصاحت با اعلام اینکه یکی از شاخصهای ارزیابی مدیران میادین میوه و تره بار، مشتریمداری و ایجاد ارتباط با مشتریان است و بهرهبرداران فعال در این مراکز نیز میبایست فروشندگان خوبی بوده و در کار فروشندگی مهارت داشته باشند، گفت: در میادین باید طوری عمل کنیم که مشتریان از لحظه ورود بدانند که مدیران ما با حضور مؤثر خود، امور میدان را تحت کنترل دارند و بر آن نظارت میکنند.
وی با اشاره به لزوم ارتقای کیفی سطح فعالیتهای میادین میوه و تره بار، اظهار کرد: خواه ناخواه کار اصلی میادین، فروش محصول و کالا و به عبارتی، فعالیت اقتصادی و در عین حال خدماتی است و از این رو، آموزش تخصصی ارتباط با مشتری به فروشندگان و کارگران غرفهها در میادین از موضوعات مهمی است که انجام آن را پیگیری میکنیم.
فصاحت با بیان اینکه مدیران باید با ایدهپردازی، نوآوری و خلاقیت برای مسائل و مشکلات مختلف، راه حلهای اجرایی و عملیاتی ارائه کنند و با برنامهریزی و پیگیری مداوم و مستمر، به صورت پیوسته در مسیر اصلاح و بهبود امور گام بردارند، تصریح کرد: «نگاه اجتماعی» به موضوعات مختلف میادین میوه و تره بار، مکمّل «نگاه اقتصادی» به این مراکز است و امسال باید با نوآوری مبتنی بر نمادهای دینی و ملّی در میادین میوه و تره بار به استقبال عید نوروز و ماه مبارک رمضان برویم.
وی بر لزوم برگزاری دورههای آموزشی و بازآموزی دستاندرکاران میادین و بازارهای میوه و تره بار در سطوح مختلف - از مدیر میدان تا کارگران غرفهها - تأکید کرد و گفت: ارتباطگیری با مخاطب - چه از بُعد فرهنگی و چه از بُعد اقتصادی - در مشتریمداری مؤثر است و به این منظور با فعالتر شدن میادین، این مراکز میبایست به فضاهایی تبدیل شوند که علاوه بر رفع نیازهای کالایی شهروندان از بُعد امیدآفرینی و نشاطبخشی نیز فضای خوبی را برای خانوادهها فراهم کنند.
فصاحت با اعلام اینکه شهروندی که به میادین میوه و تره بار مراجعه میکند، میبایست از فضای میدان، حس و حال خوبی بگیرد و با روحیهای مثبت از این فضا خارج شود، افزود: با توجه به فشار اقتصادی موجود به ویژه بر روی اقشار نیازمند، باید زمینه را برای مشارکت افراد خیّر در جهت حمایت و کمک به نیازمندان آبرومندی که به میادین مراجعه میکنند، فراهم کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر لزوم فرهنگسازی برای استفاده از کیسههای پارچهای به جای کیسههای پلاستیکی در میادین میوه و تره بار با توجه به آسیبهایی که به محیط زیست بر جای میگذارد، تأکید و خاطرنشان کرد: در میادین، موضوع آموزشهای عمومی از جمله آموزش به کودکان برای مطالبه گری از والدینشان برای عدم استفاده از نایلکس از اهمیت ویژهای برای تبدیل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به مجموعهای پیشرو در کاهش مصرف و در نهایت، حذف پلاستیک برخوردار است.
منبع : خبرگزاری مهر
زائران حج بدون چمدان وارد مکه شدند
دعا برای سلامتی رئیسجمهور و هیئت همراه در مدینه منوره
آخرین جزئیات اعلامی سانحه هلیکوپتر رئیسجمهور توسط هلالاحمر
از زمین تا کهکشان؛ سفری با تلسکوپ در تهران
استمرار حضور عمرهگزاران ایرانی در عربستان بعد از موسم حج
دلایل کاهش نگرانکننده موالید و ازدواج در کشور/ چاره چیست؟
فن بازار شیراز؛ دروازه ورود ۲۰۰ شرکت به دنیای دانشبنیانها
بازداشت مالخران یک پاساژ موبایلفروشی در تهران
ماجرای قطع ۸۱۲ درخت در بوستان چیتگر و شکار سنجاب چیست؟
چالش امتحانات نهایی و استرس مضاعف میلیونها دانشآموز
دستگیری قاتل پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد
سفر به جنوب؛ حکایت تویوتای هیبرید توقیفی و لنج و گیتار!
اعزام ۸ آمبولانس به محل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور
اعزام پهپادهای هلال احمر به محل سانحه بالگرد رئیس جمهور
همه امکانات درمانی در محل سانحه مستقر شده است
هشدار دادستانی نسبت انتشار اخبار دروغ درباره سانحه امروز
حضور یگانهای ویژه پلیس در منطقه سانحه بالگرد رئیسجمهور
نیروهای امدادی به محل حادثه بالگرد رئیسجمهور نزدیک شدند
۴۰ تیم واکنش سریع در منطقه سانحه حضور یافتند
پایان انحصار آمریکا در گردهافشانی با پهپادهای ایرانی!
ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
ماجرای سنگاندازی برای واردات واگنهای متروی تهران چیست؟
رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرقهای شکار"
ساخت پهپادهای آشیانهدار توسط یک شرکت دانشبنیان
حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی
شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
التیام سریعتر زخمهای دیابتی با کمک پانسمان نانویی
۳ میدان میوه و ترهبار در جنوب تهران احداث میشود