میرنیوز

ابومهدی هیچگاه به میز مذاکره با امریکا نزدیک هم نشد

ابومهدی هیچگاه به میز مذاکره با امریکا نزدیک هم نشد 2020-07-03T23:54:29+04:30

به گزارش خبرگزاری مهر در آخرین روز از هفته‌ی حقوق بشر آمریکایی، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل شهید ابومهدی المهندس، با خانواده‌ی این شهید دیدار کرد.

بیزاری مردم آمریکا از بنیانگذاران نژادپرست و برده‌دار آمریکا

در آغاز این دیدار، دبیرستاد حقوق بشر با اشاره به هفته حقوق بشر امریکایی و این که "تبعیض گرایی"، "نژادپرستی" و "خودبرتربینی" جز لاینفک "ماهیت شیطانی" و "سرشت استکباری" رژیم آمریکا است، اظهار داشت: «نمادهای افتخارآمیز رژیم آمریکا همگی از سردمداران برده‌داری و کشتار انسان‌های بی‌گناه در تاریخ آمریکا هستند و به همین دلیل این روزها مردم آمریکا مجسمه‌های مؤسسان رژیم آمریکا را به زیر می‌کشند تا نفرت و بیزاری خود را از ماهیت نژادپرستانه این رژیم هم به حاکمان واشنگتن و هم به همه جهانیان نشان دهند».

امسال روز استقلال به روز شرم مردم آمریکا تبدیل شده

باقری با اشاره به ۱۴ تیرماه، سالروز استقلال آمریکا تصریح کرد: «با توجه به حوادث چند هفته گذشته در آمریکا، امسال روز استقلال برای مردم این کشور قطعأ روز جشن و شادی نخواهد بود، چراکه آنها از داشتن رهبرانی که نماد برده‌داری، نژادپرستی و آدمکشی هستند، در برابر مردم جهان احساس شرم می‌کنند».

"گرگ‌صفتی" و "روبه‌صفتی" دو رویه سکه حقوق بشری امریکایی

دبیر ستاد حقوق بشر با تأکید بر این واقعیت که حقوق بشر اسیر سیاست‌ها و منافع رژیم آمریکا است، اظهار داشت: «"سکه حقوق بشر آمریکایی" دو رویه دارد؛ " زور و تزویر". زور جلوه "گرگ‌صفتی رژیم آمریکا" و تزویر تبلور "روبه‌صفتی رژیم آمریکا" است».

"دام مذاکره" ترفند آمریکا برای سلب داوطلبانه! حقوق ملت‌ها

معاون بین‌الملل رئیس قوه قضائیه با تأکید بر این که رژیم آمریکا برای ایجاد رعب و وحشت میان ملت‌ها و شکستن مقاومت آنها و در نتیجه پیشبرد اهداف زیاده‌طلبانه خود هیچ ابایی ندارد تا با اتکا به مؤلفه‌های قدرت مادی، چهره خشن، بی‌رحم و ضدانسانی خود را عملاً در اذهان ملت‌ها نهادینه کند، گفت: «سردمداران کاخ سفید در هیچ زمانی از این که گفته شود "آمریکا گاوی است که شاخ دارد، ولی عقل ندارد"، نه‌تنها هیچ ابایی نداشته و ندارند، بلکه رضایت هم دارند، چراکه با تبلیغ هیمنه درنده خویی، قصد دارند ملت‌ها را وادار کنند تا پیش از وقوع هرگونه مواجهه‌ای خواسته‌های آمریکا را اجابت کرده و از حقوق خود عقب‌نشینی نموده و عملاً دستاوردهای یک جنگ تمام عیار را بدون هیچ نزاع و درگیری "داوطلبانه" تقدیم آمریکا کنند».

باقری در ادامه افزود: «این "سرشت گرگ‌صفتی آمریکا" است که بیانگر "رویه زور سکه حقوق بشر آمریکایی" است».

ابومهدی هیچگاه به میز مذاکره با آمریکا نزدیک هم نشد

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به این که آمریکایی‌ها در کنار بهره‌گیری از ظرفیت زور برای پیشبرد اهداف نامشروع خود، استفاده حداکثری از رویه تزویرِ سکه حقوق بشری خود را نیز در دستورکار دارند، گفت: «رژیم آمریکا با اغواگری تلاش دارد تا "سراب آزادی" را بهشت مغرب زمین جلوه داده و با تبلیغات هالیودی ملت‌ها را اسیر ظاهرسازی‌های فریبنده "سبک زندگی آمریکایی" نماید. این "سرشت روبه‌صفتی آمریکا" است که قصد دارد بدون سر و صدا، سر ملت‌ها را با پنبه بریده و با فریب ملت‌ها از طرق مختلف از جمله پهن‌کردن "دام مذاکره" برای آنها حقوق آنها را سلب و ذخایر آنها را غارت و در نهایت آنها را به ملتی بی‌هویت تبدیل نماید».

مقاومت در برابر اشغالگری "تابوت" را به بزرگترین کالای وارداتی آمریکا از عراق تبدیل کرد

معاون امور بین‌الملل رئیس قوه‌ی قضائیه با اشاره به این که شهید ابومهدی المهندس که همدل و همراه و همسنگر دیرین سردار شهید سلیمانی بود، مصداق بارز کریمه "فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجراً عظیماً" است، تصریح کرد: «شهید ابومهدی نه‌تنها هیچگاه فریب ترفندهای سیاسی آمریکاییها را نخورد و مقهور "روبه‌صفتی" آنها نشد، بلکه با اخلاص و ایمان به ولایت و با رمز جهاد در راه خدا، شجاعانه و قهرمانانه در برابر "گرگ‌صفتی" آمریکایی‌ها ایستاد و جسورانه هیمنه زورمدار رژیم آمریکا را در پهنه عراق به چالش کشید تا جایی که به دلیل تلفات سنگین اشغالگران، تابوت به مهمترین کالای وارداتی آمریکا از عراق تبدیل شد».

علی باقری با اشاره به نقش و جایگاه شهید ابومهدی المهندس در حراست و حفاظت از حق حیات انسان‌ها در برابر جنایتکاران در طول چهل سال مجاهدت، گفت: «شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس مصداق افرادی بودند که با ایمان قوی و باطن پاک خود، صفحات درخشان تاریخ بشر در حمایت از انسانیت را رقم زدند و جهاد و مقاومت را با هیچ چیز در دنیا معاوضه نکردند».

اشغالگران، عراق را به نمایشگاه جلوه‌های عملی حقوق بشر امریکایی تبدیل کردند

معاون بین‌الملل قوه قضائیه با تأکید بر این که طی دو دهه‌ی گذشته، عراق شاهد عینی یکی‌از بی‌نظیرترین جلوه‌های حقوق بشر آمریکایی بوده و مردم عراق با همه وجود عمق ضدانسانی بودن حقوق بشر آمریکایی را وجدان کرده‌اند، اظهار داشت: «مردم عراق در طول دو دهه گذشته هم چکمه‌های اشغالگران را در جای جای سرزمینشان حس کردند و هم شکنجه‌های بیرحمانه سربازان آمریکایی را در زندان ابوغریب لمس کردند و هم نابودی زیرساخت‌های کشورشان با ماشین جنگی رژیم آمریکا را محتمل شدند».

"تبدیل شادی به عزا" جز اصلی حقوق بشر امریکایی است

دبیر ستاد حقوق بشر با تصریح به این نکته که حقوق بشر آمریکایی تخصص ویژه‌ای در تبدیل شادی به عزا دارد، اظهار داشت: «آمریکایی‌ها بارها "جنایت تبدیل عروسی به عزا" را در عراق و افغانستان مرتکب شده و آن را به یک ویژگی منحصر به فرد حقوق بشر امریکایی تبدیل نموده‌اند».

ابومهدی همواره مدافع حقوق ملت عراق بود؛ چه در مبارزه با صدام دیکتاتور، چه در جنگ با امریکای اشغالگرو چه در ستیز با تروریست‌های جنایتکار

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به سابقه‌ی طولانی مجاهدت شهید ابومهدی المهندس علیه دیکتاتوری در عراق و سلطه‌جویی آمریکا در منطقه و جنایت تروریست‌ها در عراق، تصریح کرد: «ابومهدی همواره مدافع حقوق ملت عراق بود؛ چه زمانی که با دیکتاتوری صدام مبارزه می‌کرد، چه زمانی که با اشغالگری آمریکا می‌جنگید و چه زمانی که با تروریست‌های تکفیری ستیز می‌نمود. بنابراین، آمریکا با ترور ابومهدی المهندس، ثابت کرد نه تنها خود تروریست و جنایتکار است، بلکه هم‌پیمان دیکتاتورها و متحد تروریست‌ها است».

استقبال فرزند ابومهدی از حسابکشی جدی ایران از تروریست‌های کاخ سفید با اعلام جرم دستگاه قضائی علیه ۳۶ متهم

در ادامه این دیدار، دختر شهید ابومهدی المهندس به ابعاد شخصیتی این پدرش پرداخت و اظهار داشت: «شهید ابومهدی المهندس واقعاً ضدامریکایی بود و در مقطعی برای این که دچار آلودگی مذاکره با آمریکا نشود، از فرماندهی سپاه بدر هم استعفا داد».

وی به جنبه‌های انسانی شخصیت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی اشاره کرد و گفت: «شهید سلیمانی و شهید ابومهدی بودند که در اوج قدرت‌نمایی تروریست‌ها در عراق، هزاران انسان ازجمله ایزدی‌ها و مسیحیان را نجات دادند، ولی دشمن با ترفندهای رسانه‌ای سعی می‌کند واقعیت‌های مبارزه جبهه مقاومت علیه تروریست‌ها را از ذهن افکار عمومی پاک کرده و خود را به دروغ مدافع ملت عراق جلوه دهد، لذا رسانه‌ها باید تلاش کنند فداکاری‌های فرماندهان شهید مقاومت از جمله در سنجار و آمرلی را به شکل هنری برای مردم به تصویر بکشند».

فرزند شهید ابومهدی المهندس با اشاره به مراسم تشییع باشکوه پدرش در ایران و عراق، تصریح کرد: «ملت عراق به دنبال محاکمه‌ی آمران و عاملان جنایت ترور شهید ابومهدی و اجرای عدالت درباره آنها است».

وی ضمن استقبال از ورود جدی دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران در پرونده جنایت ترور سردار سلیمانی و حسابکشی مقتدرانه از تروریست‌های کاخ سفید را که بارها بر جنایت ترور فرمانده رشید رزمندگان بدون مرز؛ سردار سلیمانی، اعتراف کرده‌اند، ابراز امیدواری نمود تا دستگاه قضائی عراق نیز به روند رسیدگی به جنایت ترور مقام‌های رسمی ایران و عراق در فرودگاه بین‌المللی بغداد و نیز پیگرد آمران و عاملان ترور ابومهدی المهندس و همرزمانش سرعت بخشیده و هر چه زودتر عدالت را درباره جنایتکاران آمریکایی که بارها رسماً و علناً به ترور مقام عالی نظامی این کشور اعتراف نموده‌اند، اجرا نماید».

منبع : خبرگزاری مهر


کلمات کلیدی :
اشتراک گذاری :

آخرین اخبار اجتماعی

پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!

 پایان انحصار آمریکا در گرده‌افشانی با پهپادهای ایرانی!
2024-04-14T13:18:23+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پهپاد گرده‌افشان شد. این ماژول که قابلیت نصب بر روی انواع پهپادهای ایرانی و خارجی را دارد، به صورت هوشمند می‌تواند ب...

ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T12:51:47+03:30
فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دس...

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

 ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
2024-04-14T12:38:24+03:30
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد.

رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"

 رویه غلط سازمان محیط زیست برای توسعه "قرق‌های شکار"
2024-04-14T12:38:23+03:30
یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجت...

ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان

 ساخت پهپادهای آشیانه‌دار توسط یک شرکت دانش‌بنیان
2024-04-14T11:58:31+03:30
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت پهپادهای آشیانه‌دار برای تصویربرداری از مناطق صعب‌العبور شدند.

حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد

 حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد
2024-04-14T11:58:31+03:30
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات ۱۲ساله تملکات ملکی پروژه روددره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیش...

آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

 آغاز اجرای طرح "نور" برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
2024-04-14T11:58:30+03:30
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی‌حجابی با جدیت بیشت...

شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری

 شناسایی ۷۹ مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
2024-04-14T11:58:30+03:30
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹ مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ ۱۴...

طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی

 طرح کالا برگ فجرانه در ایستگاه پایانی
2024-04-14T11:58:29+03:30
مرحله اول طرح فجرانه از ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد. مرحله دوم آن از ۲۰ اسفند تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت و مرحله سوم نیز از ۲۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۸ اردی...

التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی

 التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی با کمک پانسمان نانویی
2024-04-14T11:58:29+03:30
یک شرکت دانش‌بنیان زخم‌پوش نانویی تولید کرده که می‌تواند به التیام سریع‌تر زخم‌های دیابتی کمک کند. این پانسمان باکتری‌ها را از بین برده و روند بهبود را تسری...

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

 ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
2024-04-14T11:58:29+03:30
شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه ...

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

 مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
2024-04-14T11:58:28+03:30
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات پیش آمده برای واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور گفت: به همین جهت شخص رئیس جمهور برای برطرف کردن موانع و مشکلات ورود...

تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی

 تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی
2024-04-14T11:31:56+03:30
معاون شهردار تهران، تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی را لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه دانست.

امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه

 امتحانات شبه نهایی دانش‌آموزان دهم و یازدهم از دوشنبه
2024-04-14T11:31:55+03:30
دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم از روز دوشنبه ۲۷ فروردین در امتحانات شبه نهایی شرکت می‌کنند.

ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست

 ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست
2024-04-14T11:31:54+03:30
رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

 ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
2024-04-14T11:31:54+03:30
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت‌نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشه...

چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟

 چند درصد از زائران حج تمتع امسال زنان هستند؟
2024-04-14T11:31:54+03:30
مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۳۷ درصد زائران شیعه حج تمتع امسال، مرد و ۴۷ درصد زائران شیعه را زنان تشکیل می‌دهند.

افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو

 افزایش ۳۰۰ درصدی برداشت میگو از مزارع خاکی پرورش میگو
2024-04-14T11:31:54+03:30
طرح بهسازی و نوسازی مزارع خاکی پرورش میگو به همت مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران معاونت علمی به منظور تکمیل و بهسازی اجرای فرایند پرورش میگو در مزارع و اف...

انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان

 انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
2024-04-14T11:31:53+03:30
رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به عدم توجه مدیریت شهری به معلولان انتقاد کرد.

ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!

 ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
2024-04-14T11:31:53+03:30
شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود، جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگی...

"زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند

 "زورگیران مسلح اتوبان صدر" دستگیر شدند
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران مسلح در اتوبان صدر خبر داد.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

 "برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
2024-04-14T11:31:52+03:30
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که برقی کردن حمل و نقل عمومی و ارتقای سیستم احتراق خودروهای داخلی باعث می‌شود تا هوای مطلوبی که در این فروردین تجربه می‌کنیم...

فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات

 فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
2024-04-14T11:31:52+03:30
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی

 احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
2024-04-14T11:31:52+03:30
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی گفت: این موضوع در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی و تصویب در صحن علنی مج...

استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند

 استخدام ۱۰۰۰۰ معلم ورزش در سال ۱۴۰۳/ دانش‌آموزان موفق رشته‌های ورزشی بدون کنکور معلم می‌شوند
2024-02-26T06:00:47+03:30
معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت‌بدنی در آزمون استخدامی فروردین ۱۴۰۳ گفت:دانش‌آموزان قهرمان رشته‌های ورزشی بدون کنکور وارد دا...

غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید

 غربالگری اختلالات یادگیری دانش‌آموزان دبستانی بعد از تعطیلات عید
2024-02-26T06:00:47+03:30
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش از اجرای غربالگری اختلالات یادگیری برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام

 کشف ۳۴۲ عدد لوازم خانگی قاچاق در خیابان فدائیان اسلام
2024-02-26T06:00:46+03:30
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان...

ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان

 ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان
2024-02-26T06:00:46+03:30
سخنگوی پلیس از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید

 توصیه‌های پلیس درپی هشدار هواشناسی/ سفر غیرضروری نروید
2024-02-26T06:00:45+03:30
پلیس راهور فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی، هم‌میهنان در صورت لزوم به سفر با آمادگی کامل اقدام به سفر...

صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳

 صفر تا صد میزان افزایش عوارض ساختمانی، طرح ترافیک و پارک حاشیه‌ای در سال ۱۴۰۳
2024-02-26T06:00:45+03:30
براساس مصوبه شورای شهر تهران عوارض ساختمانی، مشاغل سیار و بی‌کانون، نصب دکل، طرح ترافیک، پارک حاشیه‌ای و حفظ و گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)