میرنیوز
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مترو گلدوین مایر سرانجام به تملک آمازون درآمد تا بسیاری از فیلمهای به یادماندنی هالیوود در اختیار آمازون قرا بگیرد و امکان اکران اینترنتی آنها وجود داشته باشد.
در این میان سرنوشت جیمزباند از همه مهمتر است و با تاکید گفته شده جدیدترین فیلم جیمزباند طبق آنچه انتظار میرود ابتدا در سینماها اکران میشود.
با این حال هنوز روشن نیست این پنجره سینمایی برای تماشای «زمانی برای مردن نیست» در سینماها تا چه مدت باز باشد و پس از چه فاصلهای فیلم در آمازون پرایم ویدیو به صورت آنلاین در دسترس قرار بگیرد.
امجیام از مشهورترین و قدیمیترین استودیوهای فیلمسازی هالیوود است و جیمز باند از تولیدات مهم آن است. این کمپانی که نزدیک به یک قرن سابقه فعالیت دارد و از سال ۱۹۲۴ در بورلی هیلز هالیوود کارش را شروع کرد، از سال پیش وارد مذاکره با آمازون شده بود.
مایک هاپکینز قائم مقام «آمازون استودیوز» و «پرایم ویدیو» درباره این معامله گفت: ارزش اصلی این معامله اقتصادی دستیابی به گنجینه بسیار ارزشمند آثار و مالکیت معنوی فهرست بزرگی از فیلمهای مهم تاریخ است.
آمازون با این قرارداد مالک فیلمهای مترو گلدوین مایر میشود و مشترکان آن امکان دسترسی به ۱۷ هزار فیلم و ۴۰۰۰ مجموعه تلویزیونی را به دست میآورند.
جدیدترین فیلم جیمز باند یعنی «زمانی برای مردن نیست»، فیلم «خاندان گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات و فیلم بعدی پل توماس اندرسون از فیلمهایی است که به این ترتیب در تملک آمازون قرار میگیرد.
باربارا بروکولی و مایکل جی.ویلسون تولید کنندگان «جیمزباند» اندکی پس از انتشار خبر این معامله با صدور بیانیهای اعلام کردند جیمز باند جدید طبق وعده داده شده ابتدا وارد سینماها میشود و بعد در سیستم آنلاین آمازون قرار میگیرد.
با شیوع کرونا بازار تماشای فیلم از خانه بسیار داغ شده و شرکتهایی چون نتفلیکس و آمازون در تلاش بودهاند تا امکانات نمایشی خود را افزایش دهند.
منبع : خبرگزاری مهر
«بی سر و صدا» ساخته شد/ رونمایی از نخستین تصویر پیمان معادی
میزبانی تئاتر شهر و برج آزادی از چند نمایش جشنواره آیینی و سنتی
استارت کنسرت های پاپ زده شد/ میزبانی سه خواننده از آذریها
زنانی که فرار نکردند و شهید شدند/ مدافعانی که نترسیدند
دست افشانی رادیو صبا در آستانه عید ولایت
تام هنکس دوباره به فضا میرود/ همکاری در یک نمایشگاه فضایی
ناگفتههای جنگ در «آرزم» روایت میشود/ پرداختن به یک شبهه ۱۰۰ ساله
سینمای رسول ملاقلیپور واکاوی میشود
از همکاری با کیارستمی تا تجربه «سرهنگ ثریا»/ استعدادهایی که کشف شد
۶۱۵ مستند ایرانی متقاضی حضور در «سینماحقیقت» شد
فراخوان صندوق اعتباری هنر برای اعضای متقاضی مسکن
گزارش آماری نمایشهای تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد
شایعه بازسازی «راننده تاکسی» برای تبلیغ تاکسی آنلاین رد شد
میزبانی جشنواره «مروارید جاده ابریشم» از سینمای ایران
صدای رضا کیانیان «کمدی گمنام» را روایت میکند
قدردانی از یک عمر فعالیت هنری بهزاد فراهانی در مراسم حافظ
مستند «استوار ساقی» ساخته شد/ قصه زندانبان مشهور زندان قزلقلعه
بررسی تاثیر سینمای ژاپن بر موج نو سینمای ایران در جایزه عکس ۵
«بچه زرنگ» به سینماها میآید/ رازهای جنگل اسرارآمیز
معرفی راهیافتگان بخش عکس سومین دوره جشنواره «مادر»
پوستر «هتل» رونمایی شد/ «کی بهشت رو ول میکنه بره جهنم!؟»
بازگشت به تئاتر با «بنگاه تئاترال»/ در تدارک اجرایی ۲ نفره
فصل اول «ایلستان» تولید شد/ نگاهی به زندگی عشایر ایران
«هایپاور» را با «منصور» مقایسه نکنید!/ انهدام ۸۷ هواپیما در ۲۰ روز
کنداکتور شبکه امید دفاع مقدسی شد/ پخش «مرحمت» و «صیاد دلها»
انجمن اعتصابی نویسندگان هالیوود با تهیه کنندگان به توافق رسید
صلاح نمیدانم درباره بودجه صحبت کنم/ حضور شکنر و کارلسن در جشنواره
جزییات جشنواره موسیقی صدا و سیما اعلام شد/ پیشتولید سریالهای جدید
کدام هنرمندان تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی را دریافت میکنند؟
بنیاد ملی کتاب درو بریمور را کنار گذاشت/حمایت از اعتصاب نویسندگان